Προς το περιεχόμενο

Δίλλημα και πνευματικά δικαιώματα


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Άνοιξα αυτό το θέμα στο περί ανέμων και υδάτων από περιέργεια για να δω πως θα αντιμετωπίζατε μια παρόμοια κατάσταση:

Ήμουν σε μια μπάντα, έφερε ο τραγουδιστής κάτι ωραίους στίχους και επί τόπου έστησα με ακόρντα και ένα ρυθμικό. Καμία μελωδία, μόνο ακόρντα με ρυθμό και το αποτέλεσμα ήταν πολύ ωραίο και πιασάρικο στην demo εκδοχή του.

Αποχώρησα από την μπάντα για διάφορους λόγους και τα παιδιά συνέχισαν, έστησαν το κομμάτι στη τελική του μορφή, το ηχογράφησαν και βγήκε πολύ ωραίο και hit-ακι.

Τι θα κάνετε εσείς;

«Αφού έγραψα την αρχικη έκδοση το κομμάτι είναι δικό μου, άρα πρέπει να εμφανίζομαι σαν συνθέτης»

«Αφού τα παιδιά το έστησαν πλήρως και το ηχογράφησαν κλάην μην δίνεις σημασία, απλα να σε αναφέρουν ότι βοήθησες και συ στη σύνθεση»

«Μερικά ακόρντα έβαλες σε μια σειρά, σιγά το πράμα, το κομμάτι είναι των παιδιών»

 

Προσωπικά είπα και το στηρίζω ακόμα, ότι δεν θέλω λεφτά, δικαιώματα, ΑΕΠΙ ή κάτι τέτοιο, απλά να αναφέρουν ότι βοήθησα και γω στη σύνθεση.

 

Εσείς πως το βλέπετε;

 

All the money of the world can't buy me

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 27
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

ΑΕΠΙ ή κάτι τέτοιο

 

καλα και να ηθελες η καλη μου αγωγη ,τα γαλλικα και το πιανο μου απαγορευουν να σου πω ΤΙ θα έπαιρνες... ;D ;D ;D ;D

 

 

Ήμουν σε μια μπάντα, έφερε ο τραγουδιστής κάτι ωραίους στίχους και επί τόπου έστησα με ακόρντα και ένα ρυθμικό. Καμία μελωδία, μόνο ακόρντα με ρυθμό και το αποτέλεσμα ήταν πολύ ωραίο και πιασάρικο στην demo εκδοχή του.

 

δηλ. κατσε να καταλαβω....επαιζες ακκορντα και ο στοιχουργος διαβαζε ΠΟΙΗΣΗ απαγγελοντας?  ;D

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλα και να ηθελες η καλη μου αγωγη ,τα γαλλικα και το πιανο μου απαγορευουν να σου πω ΤΙ θα έπαιρνες... ;D ;D ;D ;D

 

 

δηλ. κατσε να καταλαβω....επαιζες ακκορντα και ο στοιχουργος διαβαζε ΠΟΙΗΣΗ απαγγελοντας?  ;D

 

Καλά γνωρίζω τι θα έπαιρνα, αλλά όντως το κομμάτι είναι χιτακι, ξέρεις απο αυτά που παίζουν στο ραδιο συνέχεια.

 

Όσο για την μελωδία, πολύ σωστή παρατήρηση, αλλα αν δεις αναφέρω ότι δεν έβαλα καμία μελωδία, μόνο ακόρντα, η μελωδία ήταν του τραγουδιστή!  ;)

All the money of the world can't buy me

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσωπικά είπα και το στηρίζω ακόμα, ότι δεν θέλω λεφτά, δικαιώματα, ΑΕΠΙ ή κάτι τέτοιο, απλά να αναφέρουν ότι βοήθησα και γω στη σύνθεση.

 

Το βρίσκω απολύτως δίκαιο και το ελάχιστο που μπορούν να κάνουν.

 

Γενικά ομιλώντας πάντως, η γνώμη μου (όχι πως τη ζήτησε κανείς) είναι ότι πρωτότυπο κομμάτι που παίζεται από μπάντα πρέπει να έχει credits σύνθεσης για όλα τα μέλη. Ο καθένας βάζει κάτι δικό του, ανεξάρτητα αν το κομμάτι το έφερε ένα μέλος.

When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το βρίσκω απολύτως δίκαιο και το ελάχιστο που μπορούν να κάνουν.

 

Γενικά ομιλώντας πάντως, η γνώμη μου (όχι πως τη ζήτησε κανείς) είναι ότι πρωτότυπο κομμάτι που παίζεται από μπάντα πρέπει να έχει credits σύνθεσης για όλα τα μέλη. Ο καθένας βάζει κάτι δικό του, ανεξάρτητα αν το κομμάτι το έφερε ένα μέλος.

 

Γενικα θα ήθελα να ακουσω γνώμες για αυτό το θέμα.

 

Σχετικά με αυτπο που έγραψες συμφωνώ ότι όλοι συνεισφέρουν, εκτος και αν ένας τους πάει παρτιτούρες με το τι να παίξουν. Αλλά σίγουρα η "πίτα" δεν μπορεί να μοιραστεί ακριβώς σε όλα τα μέλη, εννοώ αν κάποιος φέρει τις βασικές μελωδίες δεν μπορούμε να πουμε ότι όλοι συνεισφέρανε ισάξια στη σύνθεση.

All the money of the world can't buy me

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε αντιστοιχη περιπτωση με το συγκροτημα μου εχουμε συμφωνησει και θεωρω λογικο οτι το τραγουδι ανηκει στην μπαντα.

 

ΟΜΩΣ η μπαντα οφειλει να δηλωσει ρητα ποια μερη δεν ειναι δουλεια μελων της μπαντας.

 

Σε παρόμοιο παράδειγμα , η παλια μας τραγουδιστρια ειχε αντιστοιχη συμβολη σε 3 κομματια. Η μπαντα λεγεται 115dB. οποτε γράφουμε :

Μουσική:  115dB και ταδε (εδω το ονομα και το επιθετο της, δεν ξερω αν θελει να ειναι σε φορουμ.)

Αντιστοιχα για στιχους , παραγωγη και βιντεο

Warwick Corvette $$ 5-str ||  Powered by EBS Reidmar || Tο συγκρότημά μου : https://115db.bandcamp.com/releases ||  https://www.facebook.com/115db.band/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διαβάζω.... γελάω... ξαναδιαβάζω... ξαναγελάω....

 

Αγαπητέ μου, διάβασε τι έγραψες:

Αποχώρησα από την μπάντα για διάφορους λόγους και τα παιδιά συνέχισαν, έστησαν το κομμάτι στη τελική του μορφή, το ηχογράφησαν και βγήκε πολύ ωραίο και hit-ακι.

 

Αυτό το "τα παιδιά συνέχισαν" σημαίνει ότι εσύ (για (α)διάφορους λόγους) τα παράτησες. Και τώρα που μυρίστηκες κάποιο είδος δόξας, ζητάς μερτικό σε ένα σάντουιτς που πέταξες στο δρόμο και το βρήκε κάποιος άλλος. Το "τα παιδιά συνέχισαν" δικαιώνει "τα παιδιά" και δείχνει ότι εσύ την πάτησες. Έχει βαρύτητα αυτό το "συνέχισαν", δεν είναι απλά μία κουβέντα.

 

Δεν δικαιούσαι απολύτως τίποτε, συγνώμη που σου το γράφω έτσι απλά.

 

 

Σε αντιστοιχη περιπτωση με το συγκροτημα μου εχουμε συμφωνησει και θεωρω λογικο οτι το τραγουδι ανηκει στην μπαντα.

 

Ποια αντίστοιχη περίπτωση; Είχατε και εσείς χιτάκι;

 

ΟΜΩΣ η μπαντα οφειλει να δηλωσει ρητα ποια μερη δεν ειναι δουλεια μελων της μπαντας.

 

Τίποτε δεν οφείλει "η μπάντα" διότι (μάλλον πρέπει να σου το πει κάποιος) η "μπάντα" δεν υπάρχει μέχρι να αποκτήσει κάποιο είδος νομικού προσώπου. Μέχρι τότε είναι φιλίες, αγάπες, υποσχέσεις και λοιπά ροζ πράγματα που (συνήθως) δεν έχουν καμία βαρύτητα αν και όταν φτάσουν τα πράγματα σε κάποιο κρίσιμο σημείο.

 

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν υπάρχουν copyrights για τα ακόρντα από ότι ξέρω. Συνεπώς είναι στη διακριτική τους ευχέρεια αν θα σε αναφέρουν, και μάλιστα αν μιλάμε για τίποτα ΦΑ-ΣΟΛ-ΛΑδες και λοιπά τετριμμένα ΔΕΝ θα πρέπει να σε αναφέρουν, πραγματικά δεν πρόσφερες τίποτα ουσιαστικό σε αυτή την περίπτωση. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Όπως σου τα έγραψε πιό πάνω ο trolley.

 

Άλλωστε, δεν γνωρίζω να υπάρχουν δικαιώματα από ακολουθία συγχορδιών,

... έστησα με ακόρντα και ένα ρυθμικό. Καμία μελωδία, μόνο ακόρντα με ρυθμό ...

εκτός κι αν οι ακολουθία συγχορδιών με το ρυθμικό που έγραψες είναι κάτι τόσο ιδιαίτερο και αναγνωρίσιμο από μόνο του, όπως για παράδειγμα rosanna κλπ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator

.....,εκτός κι αν οι ακολουθία συγχορδιών με το ρυθμικό που έγραψες είναι κάτι τόσο ιδιαίτερο και αναγνωρίσιμο από μόνο του, όπως για παράδειγμα rosanna κλπ

Αυτό μπορεί να θεωρηθεί συνθετικό στοιχείο. Να πω κι εγω π.χ. Mercy - Duffy, που όσο απλό κι αν είναι το hook, κάνει το κομμάτι να ξεχωρίσει.

 

Συνθέτης είναι αυτός με την μελωδία και στιχουργός ο τύπος με τα λόγια.

 

Απο την άλλη καλό θα ήταν να σε ανέφεραν φιλικά. Τα credits κανουν καλό. Διαβάζοντας τα έμαθα πολλούς μουσικούς. Αλλά στο mp3 ποιός τα διαβάζει... ;)

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου