Προς το περιεχόμενο

Mastering θέματα...


Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 minute ago, fusiongtr said:

 

Να διευκρινήσω εδώ, ότι μιλάμε για ηχοληπτική ομοιογένεια, και όχι για μουσική.

Σαν να ηχογραφήθηκαν τα κομμάτια την ίδια μέρα, όχι σαν να γράφτηκαν (συνθετικά) την ίδια μέρα.

 

ακριβώς.

και άλλωστε εξοπλισμός και όργανα ήταν κοινός σε όλα. Χώρια....οι μουσικοί 

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 minute ago, dimsonic said:

 

ακριβώς.

 

 

Εγώ δεν καταλαβαίνω ακόμα σε τι επίπεδο τα θεωρείς ανομοιογενή τα κομμάτια.

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, dimsonic είπε

 

ακριβώς.

και άλλωστε εξοπλισμός και όργανα ήταν κοινός σε όλα. Χώρια....οι μουσικοί 

 

Άμα αυτό ισχύει και έχουν χρησιμοποιηθεί οι ίδιες τεχνικές ηχογράφησης , ειδικά στα ντραμς, και φυσικά έχουν γίνει και στο ΊΔΙΟ στούντιο τότε  θες mastering.

 

Αν όμως έχεις δραστικά διαφορετικά mix δεν αρκεί.

Επεξεργασμένο από Superfunk
  • Like 1

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν πρόλαβα.

Λοιπόν το πρόβλημα το έχω εντοπίσει στο μπάσο σχεδόν στο 90% των περιπτώσεων.

Και αυτό διότι:

Εχω ηχογραφημένα μπάσα είτε με το άταστο στο BR600 με έτοιμα patches που δυστυχώς πέρασαν στο τελικό τρακ αμετάκλητα, έχω μπάσα ηχογραφημένα στο cubase di πάντα αλλά πολύ περισσότερο προσεγμένα, και έχω αρκετά vst. Το πρόβλημα είναι κυρίως σε εκείνα που έχουν ήδη περασμένο εφέ πάνω και δυσκολεύομαι να τα ξαναπεράσω ή να τα διώξω.

1 minute ago, Superfunk said:

 

Άμα αυτό ισχύει και έχουν χρησιμοποιηθεί οι ίδιες τεχνικές ηχογράφησης , ειδικά στα ντραμς, και φυσικά έχουν γίνει και στο ΊΔΙΟ στούντιο τότε ,αν δεν είναι εντελώς χάλια οι μίξεις, θες mastering.

 

Νίκο, τα κομμάτια τα έχετε ακούσει όλα θα έλεγα. 

Στούντιο δεν υπάρχει. Στην τρύπα μου τα γράφω.

Το πρόβλημα είναι στο μπάσο το είπα πιό πάνω, τα τύμπανα είναι όλα ezdrummer II και ακόμα και να έχουν πρόβλημα έστω και τώρα διορθώνονται. Όλα τα άλλα είναι δικά μου με όργανα γνωστά και σε γενικές γραμμές κουμαντέρνονται.

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator
10 λεπτά πριν, dimsonic είπε

Το πρόβλημα όπως το θέτω και όπως λες το αντιλαμβάνομαι, (ΟΚ δεν είμαι κουφός ακόμα) είναι ότι εχω την εντύπωση ότι έτσι όπως έχουν μιξαριστεί υπάρχουν προβλήματα που δεν διορθώνονται με mastering ακόμα και από πολύ έμπειρο. Γνώμη είναι και δεν βάζω το χέρι στη φωτιά. Αλλά αν είναι να με βάλετε να ηχογραφήσω ξανα, τα κρατάω όπως είναι.

 

Τι να σου πω τωρα... μιλησες με κάποιον σχετικά και ειδικά;

Έδωσες πολλές δουλειες σε σοβαρό μαγαζί και απογοητεύτηκες ή σκέφτεσαι με την φαντασία σου;

Ακυρώνεις την διαδικασία ολόκληρη. Και μπράβο σου!😄

Συνέχισε με τα ifs and buts όπως δικαιούσε. Η δισκογραφία αυτό κάνει πάντως απο την ίδρυση της.

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παραπάνω όπου δυσκολεύομαι, βάλτε βαριέμαι του κερατά. (διότι το έχω κάνει ήδη σε μερικά με vst)

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδή δεν σου αρέσει ο ήχος του μπάσου σε κάποια?

Δεν ταιριάζει με το context?

Τον θεωρείς "ψεύτικο"?

Αν δεν κολλάνε οι ήχοι του μπάσου μεταξύ τους σε ένα album, δεν είναι πρόβλημα.

 

 

3 minutes ago, yameth said:

 

Συνέχισε με τα ifs and buts

 

Τι είναι αυτά βρε Γιάννη?

Πες να μαθαίνουμε κι εμείς οι άσχετοι. :classic_tongue::classic_tongue:

Επεξεργασμένο από fusiongtr

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 minute ago, yameth said:

 

Τι να σου πω τωρα... μιλησες με κάποιον σχετικά και ειδικά;

Έδωσες πολλές δουλειες σε σοβαρό μαγαζί και απογοητεύτηκες ή σκέφτεσαι με την φαντασία σου;

Ακυρώνεις την διαδικασία ολόκληρη. Και μπράβο σου!😄

Συνέχισε με τα ifs and buts όπως δικαιούσε. Η δισκογραφία αυτό κάνει πάντως απο την ίδρυση της.

 

βρε συ Γιάννη γιατί σ αρέσει να μιλάς σαν γυμνασιάρχης?

 

Όχι δεν μίλησα με ειδικό. Ρώτησα εσάς πρώτα γιατι είστε οι πιό κοντινοί ειδικοί που γνωρίζω.

Όχι δεν έδωσα έξω γιατί ήθελα και θέλω να κάνω όλη την παραγωγή in house

Τρίτον δεν είναι επαγγελματική δουλειά. Είναι χόμπυ, όπως ήταν και είναι χόμπυ (ευτυχώς) η μουσική για όλη μου τη ζωή

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, dimsonic είπε

Το πρόβλημα είναι στο μπάσο το είπα πιό πάνω

 

Κανένα mastering δεν μπορεί να κάνει ένα Jazz Bass να ακουστεί σαν Music Man ,ένα Rickenbacker σαν Precision και ένα Alembic σαν Guild Starfire.

 

Όπως και κανένα mastering δεν θα κάνει μια 18αρα κάσα να ακουστεί σαν 26αρα ή ένα Picollo snare σαν  Ludwig colloseum...

 

Εδώ δεν μπορούμε στη ΜΙΞΗ να τα φτιάξουμε αυτά, θα τα φτιάξει το mastering?

 

 

Επεξεργασμένο από Superfunk

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator

Η ηχητική ομοιογένεια ενός άλμπουμ στο master έχει να κάνει με τις δυναμικές, το φασματικό εύρος, την συνολική ένταση μεταξύ των κομματιών και την ευρύτερη τοποθέτηση σε κοινό χώρο.

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου