Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου από 24/07/2019 σε όλα

  1. 10 points
    Χαίρετε. Εδώ και πολλά χρόνια είχα μία ιδέα του πως θα ήταν να συνδυάζονταν πολλαπλά timing στην ίδια μουσική, όπως πχ στη μουσική του Conlon Nuncarrow και άλλων πολυχρονιστών, αλλά σε ένα αυτοσχεδιαζόμενο setting. Μετά από πολύ ψάξιμο και με τη βοήθεια ενός μουσικού Τιτάνα που έχω τη χαρά και την τιμή να συνεργάζομαι πολλά χρόνια, του Αντώνη Λαδόπουλου, ξεκινήσαμε το PolyTempora Project, που είναι ένα σύνολο από πολυχρονικά κομμάτια. Πολυχρονικότητα (polytemporality) σημαίνει ότι ο καθένας από εμάς υπακούει σε άλλο timing από ότι ο άλλος. Οπότε ακριβώς ή ίδια μουσική την ακούει ο καθένας αλλιώς, διότι αντιλαμβάνεται τη φόρμα διαφορετικά. Τις περισσότερες φορές, οι παλμοί του ενός σε σχέση με τους παλμούς του άλλου σχηματίζουν πολυρυθμικές σχέσεις. Στα δύο πρώτα βίντεο παίζουμε δύο διαφορετικές φόρμες που ξεκινούν και τελειώνουν ταυτόχρονα, αλλά συνεχίζουν ανεξάρτητα: και η αντίστροφη αναλογία: Στο τρίτο βίντεο παίζουμε την ίδια φόρμα (3 φόρμες blues) αλλά ο ένας την κρατάει σταθερά ενώ ο άλλος αλλάζει τέμπο συνέχεια, και ξανά reset στην αρχή. Σαν να βάζει κανείς το Accelerando του Vijay Iyer πάνω από τον εαυτό του χωρίς την επιτάχυνση ένα πράμα: Kαλή ακρόαση!
  2. 9 points
    Με ενδιαφέρον διάβασα τις απόψεις των συναδέλφων από πάνω και παραθέτω και τη δική μου οπτική: Κατ' αρχήν δεν συμφωνώ με τον τίτλο του thread και την ερώτηση. Αυτή η αγγελία δεν έχει κάτι το "ελληνικό", αν υπάρχει δηλαδή κάποιο τέτοιο ποιοτικό χαρακτηριστικό ας πούμε στον κόσμο της αναζήτησης μουσικών. Με άλλα λόγια θεωρώ ότι θα μπορούσε αυτούσια να υπάρχει σε οποιοδήποτε site μουσικών ή μη αγγελιών οποιασδήποτε χώρας του κόσμου. Στην ουσία ο συντάκτης αναζητά session μπασίστα τον οποίο όμως δεν θα πληρώσει με κάποια εξαρχής συμφωνία (εκτός κι αν κατ' ιδίαν υπάρχει άλλη πρόταση). Θεωρώ ότι εννοείται ότι από τα κέρδη των όποιων δραστηριοτήτων της μπάντας, το νέο μέλος θα πάρει το ποσό που του αντιστοιχεί. Συνχεχίζοντας: Νομίζω ότι το "όντας απογοητευμένος" εξηγεί το υπόλοιπο, αν μου επιτρέπεις, αυθαίρετο συμπέρασμα. Δηλαδή εσύ απογοητεύτηκες για τους λόγους σου, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι οι μουσικοί εν γένει δεν θέλουν τις συνεργασίες. Μπάντες δημιουργούνται και αλλάζουν μέλη συνέχεια και ειδικά στην μικρή Ελλάδα είμαστε λίγο σαν συγκοινωνούντα δοχεία, τουλάχιστον μέσα στο ίδιο μουσικό είδος. Τα μέλη πάνε κι έρχονται και μετά από κάποια χρόνια στην "πιάτσα" καταλήγεις να έχεις παίξει κατά καιρούς με πάρα πολλούς μουσικούς του χώρου σου. Δεν είναι καθόλου ελληνικό φαινόμενο χωρίς να έχω καμιά καούρα να υπερασπιστώ την ελληνική πραγματικότητα, μουσική ή μη. Ο αρχηγός/συνθέτης/ιδρυτής έχει την πρωτοβουλία να συγκεντρώσει τα μέλη της μπάντας. Το τι ζητά είναι αποκλειστικά δικό του θέμα και καλά θα κάνει να το δηλώσει εξαρχής (όπως κι ο συντάκτης της αγγελίας). Από εκεί και πέρα η "αγορά" θα δείξει κατά πόσο μπορεί να ανταποκριθεί στις προσδοκίες του με προτάσεις. Π.χ. σε έναν μικρό πληθυσμό όπως ο δικός μας, μια εξαιρετικά απαιτητική αναζήτηση, μπορεί να μην αποφέρει καθόλου καρπούς. Όσο αυξάνεται το δείγμα στο οποίο κανείς απευθύνεται όμως, αυξάνονται και οι πιθανότητες να βρει ακριβώς αυτό που ζητά. Όσον αφορά την ελληνική πραγματικότητα, το μόνο που αναγνωρίζω ως ελληνικό χαρακτηριστικό στον χώρο, είναι μια εξαιρετικά διαδεδομένη ασυνέπεια. Και το λέω γιατί αυτό το χαρακτηριστικό είναι πολύ κοινό σε όλους τους επαγγελματικούς και μη χώρους στην Ελλάδα. Η ασυνέπεια που προσωπικά συναντώ πάρα πολύ συχνά, ξεκινά από το να αγνοεί (ή ακόμα και να μην διαβάζει) κανείς τους όποιους όρους μιας αγγελίας μέχρι να μην είναι ποτέ διαβασμένος ή στην ώρα του. Το τελευταίο ειδικά, κυρίως στο χώρο των μη αμοιβόμενων/ερασιτεχνών μουσικών είναι κάτι σαν παράδοση. Δηλαδή αν πας στην ώρα σου μπορεί και να κινήσεις υποψίες. Όποτε χρειάστηκε να βάλουμε αγγελία με την μπάντα μου για να βρούμε νέο μέλος, έπεσα σε αυτή την ιδιαιτέρως κοινή συμπεριφορά κι εξηγούμαι: Επειδή κατ' αρχήν το θέμα της μουσικής είναι για μένα κάτι παραπάνω από χόμπι και δευτερευόντως επειδή είμαι ψυχαναγκαστικός, οι αγγελίες που κατά καιρούς έχω συντάξει είναι "σεντόνια" και αναφέρουν συγκεκριμένες απαιτήσεις. Όχι κάτι εξεζητημένο φυσικά αλλά π.χ. όταν γράφω "απαραίτητη προϋπόθεση η ύπαρξη αρκετού ελεύθερου χρόνου για μελέτη και πρόβες" το εννοώ και δεν το βάζω επειδή είναι της μόδας ξέρω γω. Από τα αποτελέσματα της εκάστοτε αναζήτησης είμαι ΣΙΓΟΥΡΟΣ ότι ένα ποσοστό τουλάχιστον 50% αυτών που ανταποκρίνονται, δεν διαβάζουν καν τι γράφει το κείμενο. Ούτε που θυμάμαι πόσες φορές και με πόσα μέλη έχω ανατρέξει στην αρχική μου απαίτηση κι έχω εισπράξει βλέμα απόλυτης άγνοιας ή απλά αδιαφορίας. Το "έλα μωρέ τώρα" είναι το θέμα μας πριν από οτιδήποτε άλλο πιστεύω.
  3. 7 points
    Αχά, όλοι λείπετε, και βρήκα την ευκαιρία.... Το λοιπόν, έπεσα κατά λάθος πάνω σ' ένα μπουκάλι ρούμι, που έκανε παρέα με μερικές μπύρες (παγωμένες). Πολύ νότος ρε παιδί μου, έβαλα κι ένα κασκορσέ (wife beater που λέει και μια θεία μου), άναψα μερικά τσιγαράκια, απόλαυσα τον ιδρώτα καθώς μούσκευε το φανελάκι μου, και με την γεύση του ποτού ακόμα έντονη, είπα να την χαϊδέψω λίγο (την SG). Κάποια στιγμή, άρχισα τα μπουρου-μπουρου, αλλά συγκρατήθηκα και ήρθα πάλι στον ίσιο δρόμο. Είχα να την πιάσω πολύυυυυ καιρό, συγχωράτε με για τα τσαφ τσουφ που θα ακούσετε, αλλά .... χώστε μου. Βαράτε στο ψαχνό. Να' ναι καλά ο Σταύρος και το ρούμι που με έβαλαν στο τριπάκι. Blues major_fusiongtr.mp3
  4. 7 points
    Trivium: πολυαγαπημένη και βιωματική μπάντα κάτι που την κάνει πολύ ξεχωριστή για μένα προσωπικά. The Sin and The Sentence: Τελευταίος τους δίσκος και μάλλον ο καλύτερός τους ως τώρα μετά από 2 όχι τόσο καλά άλμπουμ. Sever The Hand: Απίστευτη κομματάρα με ένα σημείο καθαρά thrash metal που θυμίζει μέρες Crusade με μπόλικο galloping στα 210 bpm (!!!). Περιττό να πω ότι γούσταρα άπειρα ηχογραφώντας αυτό το κομμάτι και νομίζω φαίνεται και στο βίντεο. Πάμε στα τεχνικά τώρα για όποιον ενδιαφέρεται.DAW: ReaperGuitars: Epiphone les paul Standard 1959 (Seymour Duncan SH-5 Custom στη bridge) ---> Steinberg UR242 ---> Revalver ---> Guitarhack & Catharsis impulsesBass: Harley Benton (μην ρωτάς ποιο!) ---> custom boosterάκι ---> Steinberg UR242 ---> Ignite Amps ---> Amplitube 4Vocals: Rode NT1 ---> Steinberg UR242Drums: Μια μίξη από EZdrummer 2, Addictive Drums 2 και Steven Slate DrumsΜίξη στο Reaper με κατά κύριο λόγο stock pluginsMastering με το T-racks CSΑυτά! Ελπίζω να σας αρέσει!Αναμένω σχόλια!!
  5. 7 points
    Ναι. Σε σημειο που οταν κουρδιζω με το κουρδιστηρι, προσεχω να μην ειναι ποτε πιο ψηλα ουτε στο ελαχιστο απο οτι πρεπει μια χορδη. Αν ειναι λιγο πιο χαμηλα δεν τρελλαινομαι, γιατι ετσι μπορω να το διορθωσω (ανεβασω το κουρδισμα) με τα δαχτυλα. Αν ειναι πιο ψηλα δεν μπορω να κατεβασω. Μου εχει τυχει ουκ ολιγες, να δινω την κιθαρα που παιζω σε αλλον και να ακουγεται ξεκουρδιστη. Την πρωτη φορα που εγινε συνειδοποιησα τι συμβαινει.Μεχρι τοτε, το εκανα αυτοματα/ενστικτωδως το κουρδισμα. Χωρις να το ξερω. Κι αυτο γιατι σημασια εχει τι λενε τα αυτια μας και οχι το κουρδιστήρι. Οταν λεω "ας ειναι λιγο πιο ξεκουρδιστη", εννοω ελαχιστα. Μόριο. Στο στουντιο (ηχογραφηση) ειδικα, αφου κουρδισω με το κουρδιστηρι, μετα κουρδιζω με το αυτι, στη θεση της κιθαρας που θα παιξω και για τα συγκεκριμενα θεματα που θα παιξω. Ενιοτε, την αφηνω επιτηδες ελαχιστα πιο ξεκουρδιστη, οταν ντουμπλαρω την πρωτη κιθαρα και θελω να δημιουργηθει φυσικο chorus και οχι μονο στερεοφωνια. Στο λαιβ, αυτο μπορω να το πετυχω και με delay που κανει detuning στις επαναληψεις. Ειναι πολλα τα κολπα. Διαβαζε και παιρνε ιδιεες. Και βασικα και πρωτα απο ολα κανε πολυ ear training. .
  6. 7 points
    Ας τζαμάρω και γω μια φορά τον εαυτό μου όλο backing tracks φτιάχνω.... Blues_harmo.MP3
  7. 6 points
    Δεν νομιζω οτι υπαρχει καποιος προβληματισμος απο τη συγκεκριμενη αγγελια. Η μπαντα ψαχνει μπασιστα για να καλύψει τη θεση για συγκεκριμενα λαιβ. Ειναι θεμιτο να ζηταει να παιχτουν τα κομματια οπως ακριβως παιζονταν μεχρι τωρα. Μετα απο αυτα τα λαιβ δεν διευκρινιζει τι εχει σκοπο να κανει. (αν θα κρατησει τον μπασιστα και αν θα δωσει "ελευθερια" στην συνθεση των νεων κομματιων - ειναι κατι που θα γινει συζητηση νομιζω, πριν γινει η συμφωνια) Οσο για τα απαιτουμενα (εξοπλισμος, διαθεσιμος χρονος κλπ) νομιζω πως δεν μπορει να μην ειναι απαραιτητα. Το να υπαρχει band leader και να κατευθυνει, να δινει οδηγιες ακομα και "διαταγες" και να παιρνει αποφασεις, ειναι μια "αρχαια" συνηθεια και συνηθως χωρις αυτη δεν υπαρχει επιτυχια. Ωραια η δημοκρατια αλλα στις επαγγελματικες μπαντες δεν βγαινει σε καλο. Απο την αλλη ο μπασιστας που θα δεχθει να κανει τη δουλεια θα ζητησει κι αυτος τα δικα του απαιτουμενα (χρηματα) για να διαθεσει εαυτον, εξοπλισμο και χρονο. Δεν πιστευω να παρεξηγηθει ο band leader οταν ακουσει το ποσον. Το πολυ πολυ να μη συμφωνησει. Ο καθενας ζηταει αυτο που θελει/χρειαζεται και οποιος μπορει το δινει.
  8. 6 points
    Smooth as a baby's bottom, σκληρό σαν πάγκος κουζίνας. Είναι υλικό όνειρο, όποτε έχω refret σε ταστιέρα richlite όλα πηγαίνουν απίστευτα ρολόι (δεν θρυμματίζεται, δεν ξεφλουδίζει, έχει καλή αντίσταση σε κρούση, αντέχει σε υψηλές θερμοκρασίες). Δεν επηρεάζεται από υγρασία/καιρικές συνθήκες, δεν συρρικνώνεται (όπως ο έβενος), δεν στραβώνει, δεν σκεβρώνει. Μπορεί να φινιριστεί ματ, σατινέ ή πιο λείο. Κολλάει όπως ακριβώς το ξύλο. Είναι φιλικό προς τα εργαλεία κοπής. Μπορεί να έχει αποχρώσεις ή απομιμήσεις επιφανειών. Μπορεί μέχρι και να εκτυπωθεί κάτι επάνω. Είναι υλικό που χρησιμοποιείται δεκαετίες σε άλλες εφαρογές. Μη με ρωτήσεις για τον ήχο. Με όλα τα παραπάνω πλεονεκτήματα, είναι απολύτως ασήμαντη ανησυχία... Για τις συγκεκριμένες SG δεν έχω ιδία άποψη. Έχω άποψη για το "ρυθμιζόμενο" nut (από τιτάνιο) το οποίο είναι λίγο gimmick, δηλ. φαγώνεται το μηδενικό τάστο και αλλάζει η επιφάνειά του, με τη χρήση. + ότι το nut, όταν ρυθμίζεται, πατάει στον αέρα (στις δύο βίδες). Τα saddles από titanium επίσης δεν μου έδωσαν κάτι. Δηλ. άλλαξα τη γέφυρα (σε μια Les Paul) με μια των 5 ευρώ και δεν είδα διαφορά. Το είχα ηχογραφήσει κιόλας... Είναι πιο ελαφριά όμως, αν αυτό λέει κάτι. Όσον αφορά το neck dive, μαλλον θα έχει όσο έχει και μια standard (με slim taper neck) αφού και στις δύο το μανίκι ενωνεται με το σώμα στο 22 τάστο.
  9. 6 points
  10. 5 points
    Καλησπέρα σε όλους , μετά απο πολύ καιρό είπα να ανοίξω ενα νέο θέμα για ενα όργανο που έχω ξεκινήσει και ειναι στα τελειώματα... Telecaster Esquire κατ όνομα τουλάχιστον γιατι οσον αφορά τα specs δεν μοιάζει και πολύ μόνο το σχήμα και ο ένας μαγνήτης θα θυμίζουν κάτι Σώμα απο φλαμούρι -basswood που πλησιάζει στο alder τουλάχιστον στο βάρος, μπράτσο κελεμπέκι -maple, ταστιέρα rosewood
  11. 5 points
    Ενω εσυ μας αφησες παλικαρι μου? Ανατριχιασα με το σολο,παλι. O ανθρωπος δεν εκανε αστεια,επαιζε. Και εννοουσε καθε νοτα,σα να ηταν η τελευταια του. Σιγουρο.
  12. 5 points
  13. 5 points
    Αν ο 4χρονος γιος μου σε μια ζωγραφιά του κάνει κάτι που δεν του αρέσει, την τσαλακώνει, την σκίζει σε χίλια κομμάτια και την πετάει, όσα "εμένα μου άρεσε" και "ο καθένας έχει το στυλ του" του πω. Η σοφία που έχουν τα παιδιά, ώρες-ώρες είναι αφοπλιστική.
  14. 5 points
    Γιατί δεν το κάνανε σαν τα lidl που βγάζουνε τα κοντόληκτα με έκπτωση? Αστοχία υλικού κύριοι, πάρτε μια 335 στην μισή τιμή, αν είναι μεγάλο το σφάλμα, στο 1/3 της τιμής. Αλλά τι ξέρουνε αυτοί οι καρεκλοκένταυροι από οικονομικά ... Στις σχολές έτσι τους είπανε. Έπιασε μούχλα από πάνω η μαρμελάδα? Πέτα όλο το βαζάκι. Πάρε ρε κουραμπιέ, ένα κουταλάκι και καθάρισε την επιφάνεια, μια χαρά είναι από κάτω η μαρμελάδα. Δούλευα κάποτες θυμάμαι σε σουπερμάρκετ (δεν λέω όνομα). Άνοιγα το βαρέλι με το τυρί, και κάποιες φορές ήταν .... πράσινο στην κυριολεξία (το τυρί, όχι το βαρέλι). Πάω πάνω, λέω στον υπεύθυνο για τα τυριά το και το, πράσινη η βαρελίσια φέτα, να το ξανακλείσω το βαρέλι για επιστροφή? Τι λες ρε παλάβωσες? μου λέει. Κάτσε να κατέβω στην αποθήκη να στην κάνω εγώ πάλι άσπρη την φέτα. Την ξύριζε μια ώρα. Πέταξε την μούχλα, έβαλε κι ένα χαρτάκι στο ψυγείο "φέτα βαρέλι πικάντικη", και η φέτα μοσχοπουλήθηκε.
  15. 4 points
    ΟΚ, ειπαμε οτι δεν ξερουμε τι παιζει ακριβως και απλα γινεται κουβεντα οπου καταθέτονται διαφορες γενικα αποψεις και εμπειριες. Ομως μη ξεχνας οτι ειναι φανερο στην αγγελια οτι ζητειται μπασιστας μονο για τις συγκεκριμενες συναυλιες , που δεν θα εχει λογο σε τιποτα, δεν θα παιξει ουτε μια δικια του νοτα, και δεν θα εχει κανενα κερδος απο την προσπαθεια της μπαντας να κανει γνωστο το ονομα της μεσα απο αυτα τα λαιβ (το τελευταιο συμπεραινεται ευκολα απο το οτι θα εχουν εξοδα, παρα εσοδα οι μουσικοι) γιαι πολυ απλα δεν εξασφαλιζεται τιποτα για το μελλον της συνεργασιας. Ημουν ευγενικος νομιζω μεχρι τωρα, αλλα για να τα λεμε στεγνα τα παραγματα. Η αγγελια λεει ελα αρτιε μπασιστα, μελετα ολο το ρεπερτοριο μας νοτα προς νοτα, κανε προβες, παιζε οτι σου λεμε εμεις, βαρα και προσοχες ταυτοχρονως, πληρωσε τα εξοδα σου (και ποιος ξερει τι αλλο ακομα) και αντε γεια. Ειναι λιγο τοο much ακομα και για κα@λωμενους ερασιτεχνες, κατα την αποψη μου. Να ηταν οι iron maiden, ναι να πληρωνε και τα εξοδα ολης της μπαντας οχι μονο τα δικα του και να εφευγε μονο με τις φωτογραφιες που θα εβγαζε μαζι τους στο πορτοφολι του.
  16. 4 points
    Μια ωραία παρέα Ελληνο-Κουβανών έχει κέφια και γράφει. Ωραίο βίντεο!
  17. 4 points
    Τελικά όταν μπήκε η 20ρα στην κιθαρα ηταν γκουμουτσα...χοντροκοψια τελειως... Τζάμπα κόπος τορνος κτλ... Έβαλα απο καραμπίνα 12ρες και για switch tip 22ρα μικρούλα... Πολύ καλυτερα...
  18. 4 points
  19. 3 points
    συχνό φαινόμενο να νομίζεις ότι είσαι επαγγελματική μπάντα Εγώ ξέρω ότι εδώ και χρόνια δίνεις λεφτά να μπεις σαπορτ σε μεσαία-μεγάλη μπάντα . Ξέρω από μέλη μπαντών ( λίγα άτομα ξέρω βέβαια ) ότι πας με δικά σου λεφτά ταξίδια και νοικιάζεις και βανάκι αν χρειαστεί και ψάχνεις και που να μείνεις για να παίξεις . Και ό,τι πληρωθείς δεν μπαίνει στην τσέπη κανενός . Και εύχεσαι να σπρώξεις κανα t shirt κανα δίσκο να βγάλεις κάτι έξτρα Δεν ξέρω τι εννοούν επαγγελματική μπάντα τα παιδιά . Έχουν δίσκο και κλείνουν συναυλίες . Μια καλή αρχή είναια υτό και τίποτα παραπέρα Εγώ ξέρω τι βλέπω . Και βλέπω ότι μόνο 2 μπάντες μπορεσαν στην Ελλάδα απλά να ζήσουν λίγο πάνω απ τον μέσο όρο παίζοντας μουσική . Ο ένας έχει δώσει και την ψυχή του να το καταφέρει και ο άλλος είναι απλά τεράστιος και τυχερός παίκτης Αν ισχύει κάτι άλλο και λέω αρλούμπες χαρά μου να με διορθώσετε
  20. 3 points
    Εδω μια κανονικη μιξη Ακουγονται και τα υπολοιπα οργανα, ντεφι τυμπανι πνευστα και τα εφφε κουδουνι και κορνα ποδηλατου
  21. 3 points
    Τα πάχυτα. Μάθε Ελληνικά.
  22. 3 points
    Επιτρέψτε μου να κάνω λίγο τον δικηγόρο του διαβόλου... Το κομμάτι, όπως και κάθε καλοπαιγμένο μπλουζ, είναι θαλπωρή για τ'αυτιά και την ψυχή του ακροατή. Όμως... Κατά την ταπεινή μου άποψη, γέρνει μονόπατα προς την τεχνική απόδοση, εις βάρος της εκφραστικής και τελικά της ουσιαστικής, βαθύτερης αίσθησης του μπλουζ. Φυσικά, το επίπεδο των παικτών είναι παραπάνω απο αρκετό για να "ομορφύνει" το τραγούδι, αλλά να χρειάζεται ΕΚΑΒ είναι υπερβολή. Αν είναι έτσι, τότε θα έπρεπε να είχαμε αυτοκτονήσει μαζικά όταν έπαιζαν ο Mike Bloomfield, Peter Green, SRV, Duane & Dickie, Sean Costello, Ronnie Earl και τόσοι ακόμη - για να αναφέρω μόνον μερικούς λευκούς κιθαρίστες. Σεβασμός και θαυμασμός το λοιπόν, όταν μιλάμε όμως για blues guitar, αυτοσυγκράτηση. Φιλικά.
  23. 3 points
    διαλυμένοι Now Playing: The Beloved - Sweet Harmony
  24. 3 points
  25. 3 points
    ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΚΙΘΑΡΕΣ ΚΑΙ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΛΟΓΩ ΑΛΛΑΓΗΣ ΧΟΜΠΥ.....
  26. 3 points
    Ευχες σε ολες κ ολους για καλες διακοπες κ καλο υπολοιπο καλοκαιριου. Peace!
  27. 2 points
    Καλημέρα στην ομάδα, Την πρωτοβουλία να ανοίξω το συγκεκριμένο thread πυροδότησε μια αγγελία που ανέσυρα από το section των μουσικών. Σε καμία περίπτωση δεν λογοκρίνω τον συνάδελφο μουσικό για την αμεσότητα των προθέσεων του , κάθε άλλο που εκτίμησα την ειλικρίνεια του σε αντίθεση με άλλους που η αναζήτησή τους δεν εμπεριέχει τέτοιες λεπτομέρειες για να μην αποθαρρυνθεί ο εκάστοτε ενδιαφερόμενος. Όντας απογοητευμένος με την ελληνική πραγματικότητα διερωτώμαι τι είναι αυτό που περιορίζει τους μουσικούς να κάνουν συνεργασίες. Που ξεκινάει η χαρά της δημιουργικότητας, η πρόκληση των συνεργασιών και πειραματισμού, η ανάγκη να γίνεις καλύτερος μέσα από την μουσική και που τελειώνει ο εθελοντισμός, οι δωρεάν παροχές υπηρεσιών και η κατασπατάληση του προσωπικού χρόνου και χρήματος για το έργο ενός ατόμου-founder; Άποψη μου είναι ότι όταν κάποιος αναζητά συνεργάτες- μετόχους μουσικούς για να διατηρηθεί το κεφάλαιο της μπάντας του τότε ο founder θα πρέπει να επιλέξει μεταξύ δύο εναλλακτικών: 1. Είτε θα επενδύσει οικονομικά βρίσκοντας κάποιον session μουσικό. 2. Είτε θα αναγκαστεί να συμβιβαστεί με την ιδέα ότι η ''επιχείρηση'' του χρεοκόπησε και το μετοχικό κεφάλαιο πλέον θα το διαχειρίζονται όλα τα μέλη που επενδύουν στην επιβίωση της μπάντας. Είτε το μέλος είναι νέο είτε παλιό. Η λογική θα βρω εφήμερα μέλη για να καρπωθώ τα οφέλη από τον εθελοντισμό τους, μέχρι να βρω νέα εφήμερα μέλη για να προωθήσω την νέα μου δουλειά, είναι ένα ελληνικό φαινόμενο στην κοινωνία της μάταιης αναγνωρισιμότητας, που αν και επικρατεί εδώ και χρόνια πρέπει κάποτε να σταματήσει και αναφέρομαι σε όλους τους founders συγκροτημάτων που στερούν δικαιώματα από μέλη της μπάντας τους. Θέλω να μοιραστούμε τις εμπειρίες μας και να κάνουμε έναν διάλογο για το πως οι επαγγελματίες ή οι ερασιτέχνες μουσικοί μπορούν να προστατευτούν από αυτήν την τάση. Υ.Γ.: Ανέβασα την αγγελία όχι για να θίξω αλλά για να προβληματίσω.
  28. 2 points
    Σύμφωνοι, στο θέμα της μουσικής έχεις απόλυτο δίκιο. Αλλά χρειάζεται κάποιος αποκλειστικά για τους διαχειριστικούς σκοπούς και μόνο. Κάποιον που θα πληρώνω για να μου κλείνει σωστές συμφωνίες και σωστά lives και να διαχειρίζεται την σελίδα και την διαφημιση μου για να μπορώ να βάζω και κάτι στην τσέπη μου. Ένα μέλος από την μπάντα είναι πάντα προκατειλημμένο και δεν μπορεί να κάνει αυτή τη δουλειά σοβαρά. Είναι και αυτό θέμα κουλτούρας.
  29. 2 points
    Προσωπικά θεωρώ το Α & Ω να θέλουν όλοι τα ίδια πράγματα να ξεκαθαριστουν τα σημαντικά από νωρίς ώστε να υπάρχει σύμπνοια Γιατι πχ δεν βρίσκω λογική να κυνηγάς ένα όνειρο ή την δόξα θέλοντας να εκμεταλλευτείς τον κόπο κάποιου που ζητάει απολαβές όπως το παράδειγμα αποπανω ούτε προφανώς το αντίθετο, να σε προσεγγίσουν άτομα που θέλουν απολαβές ενώ εσύ ζητάς συντρόφους σε ένα "ρομαντικό" ταξίδι
  30. 2 points
    Καλημερα παιδια, διαβασα ολο το νημα και λεω να "αναβιωσω" λιγο το θεμα . Και εχω να σταθω στα εξης: Οι Αμερικανοι εχουν οντως διαφορετικο τροπο σκεψης... Τωρα, εγω εχω να παρατηρησω: 1. Μπορει και να τους ξεφυγε το βιντεο, μπορει και οχι... Σκεφτειτε μονο οτι δεν ξυπνησαν μια μερα, μονοι τους μια Κυριακη και ειπαν "ρε σεις, ρε, ρε δεν παμε να στρωσουμε καμια 300ρια κιθαρες που θα πεταξουμε, στο χωμα, να τις ευθυγραμμισουμε σωστα, να παμε μετα να φερουμε τον εκσκαφεα, να περασει απο πανω 2-3 φορες, μετα να τις μαζεψουμε και τα μικρα κομματια λιγα λιγα, να παμε να τα πεταξουμε; (εκει που θα τα πεταγαμε απο την αρχη, into a Shredding Machine, ή σε φουρνο για καψιμο;). Ελαττωματικα προιοντα, και μιας τετοιας εταιριας, δεν αλλαζουν χερια ετσι, χωρις να υπαρχει επιβλεψη απο υπευθυνους του Τι θα γινουν... Σιγουρα υπαρχει ιεραρχια και ευθυνων, και λογοδοτησεων...Καπου σταματησε η μπιλια. Και αν δεν το ηξερε ο CEO, τοτε ο πιο κατω, πιο κατω, μεχρι που βρισκεται ποιος φταιει... 2. Exaggereted Τhings... Ναι, το εχουν μαλλον αυτο με την υπερβολή οι αμερικανοι... 3. Ενα αποτυχημενο προιον, το πιο λογικο ειναι, να εξαφανιστει και απο την αγορα και απο τις αποθηκες, με συνοπτικες διαδικασιες, χωρις πολλα πολλα, "να παμε παρακατω τωρα που ηπιαμε την πορτοκαλαδα...". Αντ' αυτου, χρειαστηκε κοπο, χρονο, ανθρωπους, οδηγους, μετα να καθαρισουν, ενα πρωινο, κτλ για να γινει κατι τετοιο. "Not so time and effort efficient", που λενε και οι Αμερικανοι... 4. Απο την αλλη, "οσα ξερει ο νοικοκυρης, δεν τα ξερει ο κοσμος ολος" Σε ολων μας τις δουλειες, μπορει να ξερουμε και να γινονται πραγματα, που απλα δεν βγηκαν παραεξω και δεν εγινε ντορος... Εδω βεβαια, οσο μεγαλυτερη η εταιρια, τοσο μεγαλυτερος ο ντορος. 5. Συμφωνω με τους υπολοιπους, οτι, μια εταιρια τετοιου επιεπεδου που κυκλοφορει συγκεκριμενης ποιοτητας προιοντα, δεν προκειται ποτε να τα κυκλοφορησει ως Β-stock με το ιδιο λογοτυπο για ευνοητους λογους. Το κανει, ομως, βγαζοντας μια πιο οικονομικη γραμμη, πχ τις Epihpone (αν και δεν τις θεωρω τοσο κατωτερα παιχτικα οσο γενικα μπορει να νοειται), η ESP με τις LTD της, η Fender με τις Squier της κτλ. 6. Αν ενιωσα ενα σφιξιμο στο στομαχι; Ναι, φυσικα...Στεναχωρο, ξεροντας τι χρειαστηκε να γινουν και να φτιαχτουν μεχρι να φτασουν στο εκει χωμα. Αν απλα το ακουγα και δεν το εβλεπα, αν θα μου εκανε την ιδια εντυπωση; Ισως λιγοτερη...Απο την αλλη, πριν ακομα φτασει σε εμας και να δειξει το βιντεο αυτο disrespect στα ματια μας ως καταναλωτες, πρωτα απο ολα δεν δειχνει το σεβασμο που θα επρεπε στους ιδιους τους υπαλληλους τους που καναν τοσο κοπο να τις φτιαξουν. (εγω τουλαχιστον αν δουλευα στην γραμμη παραγωγης, εχοντας φαει τοσες ωρες και κοπο να την φτιαξω, το να τις πετανε κατω σαν τουβλα, ή απλα μαδερια, θα με ενοχλουσε ακομα περισσοτερο...) 7. Εμεις οι μουσικοι (τουλαχιστον), εχοντας ιδιαιτερη σχεση με το μουσικα μας οργανα, ναι, θα πουμε ενα "ρε τους μλκς, δεν την παλευουν καθολου;" Απο την αλλη, αν βλεπαμε κατω καμια 300αρια πλυντηρια να περναει απο πανω τους, μπορει και να λεγαμε "ω,τρελλη φαση!" (αγαπητε αναγνωστη, αν εφτασες μεχρι εδω κατω και καταφερες να τα διαβασες ολα αυτα, απλα Respect ) Cheers που λενε και στο America!
  31. 2 points
    Δάσκαλε να παίζεις πιο συχνά με Tele. Σου πάει.
  32. 2 points
    μπράβο μας έφτιαξες και μπλούζ και νότες γύρω από το μπλούζ να βάζεις συχνά το drive
  33. 2 points
    με την έννοια "απογευμα" φανταζομαι αναφερόμαστε στο ΕΛΛΗΝΙΚΟ απογευμα δηλ΄. απο τις 21.00-23.00 αν μιλαμε για ευρωπαϊκο απογευμα δηλ. 18.00-20.00 θα μας φαει η ζεστη...
  34. 2 points
  35. 2 points
    Ένα από τα πράγματα που εκτιμώ πολύ στο noiz και νιώθω τυχερός , όντας μέλος πολλά χρόνια, είναι το ότι έχω ακούσει πολύ ενδιαφέρουσες κιθαριστικες στιγμές από τα μέλη - κιθαρίστες. Και σε ολοκληρωμένες παραγωγικές προσπάθειες και σε συνθετικά τζαμαρισματα, σε covers κλπ. Εξαιρετικά παιξιματα και εξαιρετικές διαμορφώσεις. Τα θαυμαζω και εμπνέομαι παράλληλα. Αλλη μια τέτοια στιγμή ακούω. Μπράβο φίλε που το μοιράστηκες μαζί μας. Του αξίζει και μια πιο ολοκληρωμένη απόδοση του συγκεκριμένου. Να το ξαναπιασεις. Nice!!!!!
  36. 2 points
  37. 1 point
    να πω οτι το συγκεκριμενο προτζεκτ κατ εμε δεν ειναι για να παιχτει κανα δυο φορες στην Αφρικανα κ στο Jazz Point{υπαρχει ακομα αυτο?} Θεωρω οτι αυτη η ιδεα ειναι καθαρα φεστιβαλικη τοσο για Ελλαδα οσο κ για εξωτερικο. Τις θερμοτερες ευχες μου να σκισετε.
  38. 1 point
    Σε ευχαριστω πολυ. Με ενα audio switcher γινεται να κανεις την συνδεσμολογια των διαφορων racks τα οποια πλεον μπορεις να τα χειριζεσαι οπως πολυ σωτήρια μου ειπες απο ενα Midi controller. Βεβαια το budget ξεφευγει αλλα ελπιζω να υπαρχουν λυσεις πιο οικονομικες
  39. 1 point
  40. 1 point
    Δεν είναι πιάνο η μουσική της ταινίας, είναι κιθάρα και είναι εκπληκτική (και δένει φοβερά με τις εικόνες και τις ψυχοσυνθέσεις των ηρώων). Αλλά αν την δεις, φαντάσου την μουσική σου πάνω της (ή σε τέτοιου είδους ταινία, ευρωπαϊκή όμως, τίποτα Γαλλικές ασούμε ).
  41. 1 point
    Ειμαι μαλλον στο #2 που περιγράφεις. Reverb, delay και phaser υπάρχουν για "γεύση", δεν πρόκειται για κάτι ιδιαίτερο πάνω στο οποίο πατάει η σύνθεση. Αν ήταν έτσι θα τα έιχα γραψει και ας έλεγε ότι ήθελε ο στουντιάς. Επομένως αναλαμβανει ο μίξερμαν. Ωραία. Ευχαριστώ φιλε blue.
  42. 1 point
  43. 1 point
    Εφόσον θέλεις vintage spec Tele πάρε την RW50s. Μπορείς να τη βρεις μτχ σε πολύ αξιοπρεπή τιμή και το nitro μαμάει και δέρνει. Αν δε θες απαραίτητα να είναι Fender, τσέκαρε και τις Tokai. Εγώ πήρα μια mid tier made in Japan και είναι η καλύτερη κιθάρα που είχα ποτέ. Όποιος τη δοκιμάζει μου τη ζητάει μετά.
  44. 1 point
    Ναι αλλά ΠΗΡΑΝ άδεια για ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ποσότητα και ποιότητα ξυλείας.Δεν κοβουν "οσο δασος τους χρειαζεται". Τωρα αν αυτοι απο λαλακια τους την πέταξαν στα σκουπιδια... Πρόβλημα τους. Δεν θα μεγαλώσουν τα ορια που έχουν για ξυλεια επειδή πέταξαν μια παρτιδα... Οτι ηταν να κόπει και να γίνει κιθαρα κόπηκε... Δεν εχει αλλο!Το βίντεο ίσως τους ξέφυγε αλλά δε νομιζω οτι (θα επρεπε να) έχουν να μαζέψουν κατι...ειναι ένας κολοσσός που ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ... θα εχει ορκισμενους φανς και haters... Ζούνε με αυτό όπως όλοι οι κολοσσοί...
  45. 1 point
  46. 1 point
    Είσαι καλός άνθρωπος εσύ. Ζήλεψα αρκετούς να πω την αλήθεια.
  47. 1 point
    Σίγουρα είναι στο προσωπικό top20 δίσκων που έχω ακούσει τις περισσότερες φορές στη ζωή μου. Πάντως δεν ξέρω αν υπάρχει κάποιο pattern ή αν κάποιος συνομήλικος (μικρά 40) ταυτίζεται, αλλά η "στροφή στη rock" για εμένα ήρθε με το MTV. Δηλ, γινόταν τα μάτια μας τετράγωνα, να βλέπουμε τον Axl, τον Curt, τα αδέρφια Gallagher, τον Kirk στα ΜΤV (εμείς οι βόρειοι είχαμε ΜΤV και RAI, SuperChannel-με Dr Who, SKY TV, SAT1 και αξέχαστο -και άχαστο μετά τις 12-RTL από το 1988) ελέω Κούβελα, . Mέχρι τότε ήμουν ταγμένος στον Jean Michel Jarre τους Αir Supply και στον Μichael Jackson. Aφού τους μαθαίναμε, έπειτα έπεφτε κασσετοαντιγραφή και αργότερα, όταν οι μπάντες που προβάλλονταν ήταν δεινόσαυροι, σκάβαμε και στο παρελθόν τους. Καπως έτσι έγινα οπαδός μπαντών. Το 91 με τους Queen και το θάνατο του Mercury. Kάπου εκεί γύρω με το Οn Every Street των Dire Straits, τα Use Your Illusion των GnR, το Razors Edge των ΑCDC κ.ο.κ. Κυρίως μέσω της επικαιρότητας από ονόματα ενεργά. Δεν ξέρω τώρα τι συμβαίνει. Αν δηλ. υπάρχει περίπτωση κάποιος να μαθαίνει τους Rolling Stones από τον τελευταίο τους δίσκο (και μετά να σκάβει πίσω). Και πώς αποκτάται το "οπαδιλίκι" σε συγκεκριμένα ονόματα ή είδη.
  48. 1 point
    100 χιλιάδαι δίσκοι
  49. 1 point
    Κοίτα εξαρτάται τι ΩΡΑ πας για μπάνιο (μιλάω για μπάνιο γιατί "έξω" έχω να βγω από το 2010 ) Εμεις με τη φαμελια ξυπνάμε όπως κάθε μέρα στις 6.30,άρα στις 7.30 είμαστε στο δρόμο,8.30 με 11.00 ρίχνουμε τις ωραίες μας βουτιές όπου γουστάρουμε ολομόναχοι σε καθαρά νερά και στην ΣΩΣΤΗ ώρα (έκθεση στον ήλιο μετά τις 11.00 είναι απλά αυτοκτονικη συνήθεια)και μετά φεύγουμε. επιστρέφοντας κάνουμε και την πλάκα μας με όσους...πάνε μεσημεριατικα να ψηθούν.... Σήμερα το πρωί πάντως ο Σχινιάς ήταν ΜΑΓΕΙΑ (στις 8 φτάσαμε και μέχρι τις 11.15 που φύγαμε ειμασταν σχεδόν μόνοι)
  50. 1 point
    Να 'στε καλά Yameth και VangelisV. Το είπα απλώς γιατί αναφέρεται στους κανονισμούς του νόιζ. Αυτά τα παρακάτω είναι. Δημήτρης Γιαννόπουλος - "Σύλβια" από εκδόσεις ΑλΔε και "Η αλεπού κοιμάται πια στην άσφαλτο" από εκδόσεις Πηγή.
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00


×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε.