Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου από 11/06/2020 σε όλα

  1. 14 πόντοι
    Τι συμβαίνει όταν ενας εκ Θεσσαλονικης ορμώμενος βιρτουόζος κιθαριστας και γενικά μουσικαρας….συναντα έναν πολυτεχνιτη & ερημοσπιτη …συνθετη,στιχουργο,παραγωγο,ηχολήπτη, κιθαριστα, πληκτρα,μπασίστα και ντράμερ (της πλακας τα 5 τελευταια ,ισως και όλα... ) και μάγειρα, από το ΠαΝγκρατι? Μα …φυσικά μια διασκευη σε ένα υπέροχο κομμάτι των Los Zafiros (το οποίο έγινε ευρύτερα γνωστό από τον εκπληκτικό δίσκο Mambo Sinuendo που έκανε η μεγαλοφυΐα της κιθαρας Manuel Galban με τον Ry Cooder το 2003 στην Κούβα). Φτιάξαμε και ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ (πολυμελές,αΦτος και εγω ) Ο αγαπητός συμφορουμίτης , φίλος και παιχταρας Matawan με τον οποίο μοιραζόμαστε το κοινό πάθος για twang ,σκυλάδικα τραγούδια διαμάντια, FARFISA και ορχηστρική “slow rock” μουσική , μου έκανε την τιμή να παίξει τα περισσότερα lead parts στην κιθαρα (θα τα διακρίνετε εύκολα από τα….αλμπανικα δικά μου) και τον ευχαριστώ από καρδιάς. Για τους gearholics χρησιμοποιήθηκαν οι εξής κιθάρες & ενισχυτες: Matawan: Lead: Gretsch Silver Falcon σε προσομοίωση Deluxe Reverb (GR) SF: Ρυθμικά: Thinline telecaster copy partscaster σε tweed deluxe ηχογραφημενη με RODE NT1 (& στα ρεφραιν επιπλεον μια «335» YAMAHA AS1200s στον Marshall 1974x ηχογραφημενη με Senheisser E906) Lead: 1966 Telecaster copy partscaster σε Marshall 1974x ηχογραφημενη με Senheisser E906 Επιπλέον «ομορφιες» στο αριστερό σας ηχειο : 1991 Strat Plus σε tweed deluxe με RODE NT1
  2. 14 πόντοι
    Καιρό είχα να βγω και να κάνω επίσκεψη απο covid19 αλλά την έκανα αρμένικη και πήγα στον φίλο μου τον Νέστορα να δοκιμάσω πεταλάκια και να ακούσω τον Rivera του με την δεύτερη καμπίνα. Τι να περιγράψω δηλαδή... αφου είναι γνωστός παίκτης και συλλέκτης (με έμφαση στο παίκτης). Θα ανεβάσω 2-3 φωτογραφίες για του λόγου το αληθές. Ο τύπος δεν αφήνει στον εαυτό του ερωτηματικά τύπου: πως να ακούγεται άραγε εκείνο το overdrive... κι ας έχει άλλα δέκα (τουλάχιστον). Σε αντίθεση με εμένα που παρ' ότι μεγαλύτερος (κι ας μη μου φαίνεται!) ποτέ δεν κράτησα κάτι εις διπλούν. Εκείνος πχ έχει 4 stratocaster, 2 Les Paul μια PRS και μια SG. Διαλεχτες φυσικά όπως αρμόζει σε ένα παίκτη. Players instruments δηλαδή. Εγω θα είχα ή έχω απο μια. 1x Les Paul, 1x 335, 1x Strat, 1x 502 Yamaha, 1x Epiphone jazzbox κλπ. Τέτοιους φίλους όμως πρέπει να 'χεις (όπως τους σκαφάτους) για να καθαρίζουν και τ' αυτάκια σου πότε - πότε και να παίζεις κι εσυ σαν παιδάκι με τα όμορφα παιχνίδια. Που μπαίνουν στη διαδικασία να σου στήνουν πεταλάκια και σερβίρουν και καφέ. (Νέστορα δεν έχεις καράφλα, βγάλε το χέρι απο εκεί.) Αυτά ήταν όσα δοκίμασα. Το OD-3 μόνο είναι δικό μου που δεν αλλάξω αλλά ένα Barber ένα Sparkle Drive και ένα Zendrive τα ήθελα ευχαρίστως αν και το τελευταίο το είχα και το έδωσα. Και τα παραπάνω είναι standby μιας και στα live παίρνει μια απο τις 2 έτοιμες βαλίτσες. Μια για humbuckers και μια για Stratocaster. Αλλά είναι ωραία να τα βγάζεις απο τα κουτιά τους μιας στις τόσες. Thank you Nestoras.
  3. 13 πόντοι
    Έγραψα κάτι για τον Νίκο στο ΦΜ, το αφήνω κι εδώ σαν αποχαιρετισμό, μεγάλη στεναχώρια... ΓΙΑ ΤΟΝ ΝΙΚΟ Πριν κάποια χρόνια, διάβαζα μια συνέντευξη του Peter Hammill που εξηγούσε πώς αποφασίστηκε να ξαναφτιαχτούν οι VDGG. Έλεγε λοιπόν με το περίφημο βρετανικό φλέγμα, πως παλιοί φίλοι και συνεργάτες, πλέον συναντιόντουσαν μόνο σε κηδείες, για ν' αποχαιρετίσουν κάποιον αγαπημένο συνοδοιπόρο που πέθανε. Εκεί, ανάμεσα σε μνήματα και κυπαρίσσια, συνειδητοποίησαν οτι το τραίνο της ζωής τους όλο και λιγοστεύει τις στάσεις του για ν' ανέβουν κι άλλοι. Και πως ο τερματικός σταθμός δεν είναι πια τόσο αλαργινά. Και αποφάσισαν ν' αφήσουν κατα μέρος διαφωνίες και αντιπαραθέσεις και να ενωθούν εκ νέου κάτω απο την σκέπη της τέχνης, προστατευμένοι, δημιουργικοί και φιλιωμένοι, κι όσο τους πάει ο δρόμος, όσο αντέξουν. Δεν συμπαθώ τις νουθεσίες η τις παραινέσεις, σήμερα όμως θέλω να πω στ' αδέλφια τους μουσικούς, όσο μπορούν να ξεχνούν τις τυχόν αντιπαλότητες τους και να τιθασεύουν ματαιοδοξίες κι εφήμερες δόξες, ν' αγαπάν, να σέβονται και να τιμούν φίλους και ομότεχνους, να διαλέγουν, να συγχωρούν και να πορεύονται με πίστη στο όραμα και τη δύναμη τους, να γεύονται με πάθος και χαρά τους χυμούς της ύπαρξης και να υπερασπίζονται τα δίκια του ανθρώπου. Απόψε μαθαίνω για την αναχώρηση του Νίκου Σπυρόπουλου, η είδηση αυτή είναι που ξύπνησε τις θύμησες κι έγραψα τα παραπάνω λόγια. Λίγο μεγαλύτερος απο μένα στην ηλικία, ένας θεόρατης σημασίας μουσικός. Πρόλαβα να τον αγκαλιάσω και του εξομολογηθώ την αγάπη μου, όπως κάνω με κείνους που σμίλεψαν με το ταλέντο και τις πληγές τους το μονοπάτι της τέχνης για να μπορώ να βαδίζω του λόγου μου πιο εύκολα. Και μαζί όλοι οι μεταγενέστεροι μουσικοί. Χρωστάμε πολλά εμείς σε τύπους σαν τον Νίκο, κι ακόμα περισσότερα ο τόπος και ο πολιτισμός του, αλίμονο, η ψωροκώσταινα αυτούς τους έχει παρατημένους στην τύχη τους, να παλεύουν με θεούς και δαίμονες, να υμνούν φτώχεια και μοναξιά. Και να λάμπουν σαν το πολυτιμότερο πετράδι, λοξοκοιτάζοντας με περιφρόνηση την φτήνια και τη βρωμιά του πλούτου γύρω τους. Ο Νίκος είναι υπεύθυνος για την ύπαρξη ογκόλιθων στη μουσική της χώρας μας, είναι ένα πνεύμα που θ' αγαπάμε για πάντα, μια ψυχή που θα ζει εσαεί χάρη στην τέχνη του και την έμπνευση που χαρίζει ασταμάτητα στους νέους που ξεκινάνε τον δικό τους δρόμο. Είναι εκείνος ο δρόμος που αν αποφασίσετε να τον περπατήσετε, θα παρατηρήσετε στις άκρες του πεταμένα νάυλον ντέφια και θα αισθανθείτε πως τα ψόφια κέφια έμειναν πίσω, μακριά.
  4. 10 πόντοι
    Με ένα καλό σετάπ, αλλαγή μαγνητών, κλειδιών, nut και γέφυρας, γίνεται πολύ αξιοπρεπές όργανο.
  5. 9 πόντοι
    Ενα νεο κοβερακι σε ενα παλιο κομματι (με LP τιμης ενεκεν)
  6. 9 πόντοι
    Λοιπόν παιδιά, χθες το βράδυ άκουγε ο αδερφός μου κάτι περίεργα χρατς χρουτς στον κήπο. Σκεφτήκαμε μήπως ήταν ποντίκι, αλλά έχουμε γάτες κυνηγούς, και μας φάνηκε περίεργο. Πάμε σήμερα να δούμε και τι βρίσκουμε .... Ένα υπέροχο, πασίγλυκο, κατατρομαγμένο, μικρό σκατζοχοιράκι, που είχε γεμίσει κακά όλο το σύμπαν, και είχε γίνει μια μπαλίτσα. Το πήραμε και το πήγαμε σε κάτι θάμνους κάτω από τα δέντρα πίσω από το σπίτι. Αυτό κρύφτηκε στους θάμνους, και μετά ξεθάρρεψε και έφυγε. Οι μικρές ανηψιές μου το έβγαλαν Φίφη, χαχαχαχα και το φώναζαν περιμένοντας να τις ακούσει. Απίστευτα γλυκό πλασματάκι.
  7. 9 πόντοι
  8. 8 πόντοι
    Είπαμε να φτιάξουμε ένα ακόμα άσμα με τον Aravani και τον gmourmoul1 που να bluesοφέρνει. Άρχισα λοιπόν να γράφω κάποιες ιδέες στο reaper αλλά τελικά δεν το έχω με τα blues.... Αυτά που έγραψα μόνο blues δεν ήταν. Οπότε παράτησα το όλο project. Νίκο και Γιώργο άρχισα άλλο κομμάτι....ετοιμαστείτε!!! Πήρα λοιπόν 2 μέρη από τα 4 που είχα γράψει, έκοψα έραψα και τα έκανα backing track. Έβαλα κι ένα ψευτοhammond έτσι για το αλατοπίπερο και το ανεβάζω εδώ μπας και αρέσει σε κάποιο μέλος. Μην πάει χαμένο.... Τύμπανα-μπάσο, 2 κιθάρες, ένα "Hammond". 62 bpm, 6/8, Am7-Dm7-E7. Backing track 1.mp3
  9. 8 πόντοι
    Αυτό απολαμβάνω 3 ήρεμες νύχτες τώρα, στον Πόρο. Μαγεία.
  10. 8 πόντοι
    Οι μορφωμενοι περι τα μουσικα τα λενε αλλιως και τους ζηλευω,εμεις οι υπολοιποι αν παιζαμε μπακαπ σε καποιον θα λεγαμε οτι ολο το κομματι ειναι στο 1. Δυο πενιες που δεν εχουν πολυ νοημα,αλλα......οι μπυρες αρκετες και η διαθεση βουνο. Cheers μουσατε γιγαντα. ggggg-01.mp3
  11. 8 πόντοι
    Κλαρίνο - Θ. Γεωργόπουλος Λαούτο - Κ. Παπαπροκοπίου Kρουστά, keys, samples, orchestration, remix, mastering - Σ. Χούλιαρης
  12. 8 πόντοι
    Πες του να πάρει μια που αρέσει σε εσένα.με τρία παιδιά στο εξάμηνο θα καταλάβει ότι δεν προλαβαίνει..οπότε μην φύγει σε ξένα χέρια το κιθαρονι..
  13. 8 πόντοι
    Ενας κιθαρίστας μπλουζ με χρόνια στην πλάτη, όχι απο αυτά που λεμε πρώτα ονόματα, με τεχνική 40 οκάδες, χωρίς hype, με μπάντα που γκρουβάρει και φωνή που θες να την ακούς. Δεν συζητάμε ότι αν παίζει στο ράδιο ΔΕΝ θα αλλάξεις σταθμό. γιατί δηλαδή όχι αυτός?
  14. 8 πόντοι
    Για του φίλους που ψάχνονται με τέτοια πράγματα-εσείς οι 3...4....ξέρετε ποιοι είστε .... ...Βρήκα αυτήν την καταπληκτική μελέτη-πρόκειται για διδακτορικό-πάνω σε αυτό που γενικά ονομάζεται outside παίξιμο. Είναι σε 3 μέρη. Στο πρώτο εξετάζονται και αναλύονται 20 παραδείγματα-από Bird και Benson μέχρι Sco και Jarrett. Στο δεύτερο,σε βάθος μελέτη του πρώτου μέρους του A Love Supreme, ειδικότερα του σημείου με τη μεταφορά του βασικού μοτίβου σε άλλες τονικότητες-και σύνδεση της σειράς των μεταφορών αυτών με τα Mother και Grandmother Chords από το βιβλίο του Slonimsky-καθώς επίσης και η σχέση του μοτίβου αυτού και των παραγώγων του με το παίξιμο του Dolphy. Στο ίδιο μέρος υπάρχει μια καταπληκτική μελέτη της αρμονίας του Miles στα ηλεκτρικά του 80, αναλύονται κομμάτια από το Man With A Horn, Decoy και You Are Under Arrest.Είναι η πρώτη φορά που βρίσκω κάτι τόσο εκτενές για αυτή την περίοδο, θυμάμαι μόνο μια αναφορά σε μια παλιά συνέντευξη του Roben Ford που μιλούσε για μια τεχνική που του είχε δείξει ο Miles. Η μελέτη αυτή πάει πολύ βαθιά. Το τρίτο μέρος ασχολείται αποκλειστικά με τις τεχνικές του Steve Coleman-και είναι ίσως το πιο δύσκολο, καθώς δεν έχει να κάνει τόσο με γνωστές σκάλες ή ακόρντα, αλλά διαστήματα, μορφές συμμετρίας κλπ κλπ. Συνολικά, πρόκειται για μια καταπληκτική εργασία-μιλάμε για περίπου 700 σελίδες, με πάρα πολλά μουσικά παραδείγματα. https://openaccess.city.ac.uk/id/eprint/8397/?fbclid=IwAR3GI2YGIZFCFsXsd9T67FFMRDN8zEv2bWETQopXXw2hSCl4wO-sUCyk1y0
  15. 7 πόντοι
    Εδώ και καιρό ήθελα να φτιάξω μια μικρή πεταλιέρα με τα βασικά πετάλια που όντως χρησιμοποιώ. Δηλ. ένα overdrive ,ένα booster/eq,ένα tremolo & ένα delay. Τα υπόλοιπα πετάλια που έχω στην πεταλιέρα μου δηλαδή wah/phaser/distortion/chorus/vibrato μου αρέσουν πολύ αλλά τα χρησιμοποιώ ελάχιστα. Βλέποντας αυτό το video κατάλαβα ότι οι περισσότεροι αγαπημένοι μου κιθαρίστες χρησιμοποιούν & αυτοί πάνω κάτω μόνο αυτά τα effects (πολλοι χρησιμοποιούν compressor αντι για eq/booster αλλά οι ενισχυτες μου είναι low wattage οπότε κομπρεσαρουν φυσικά και γενικά προτιμώ το eq σαν booster σε single note παιξιμο ). Oπότε είπα να φτιάξω μια…ΠΟΛΥ φθηνή replica της … αγοράζοντας τα φθηνότερα αξιοπρεπή πετάλια που βρήκα στου Θωμα το μαγαζι. Είναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ το πόσο καλά και φθηνά πετάλια υπάρχουν πλέον στην αγορά.. Πήρα λοιπόν τα παρακάτω εργαλεία και στρώθηκα στη συναρμολόγηση (total cost EUR 231,9 για καλώδια,pedalboard,fully isolated power supply,tuner,od,eq,tremolo & delay!): 1x Harley Benton PowerPlant Junior €31.00 1x Warwick Rocktuner Pedal Tuner Lemon €19.90 1x Harley Benton SpaceShip 50M €45.00 1x tc electronic Cinders Overdrive €36.00 1x XVive V5 Delay €44.00 1x XVive V16 Undulator I €24.90 1x XVive V15 Tone Shaper Equalizer I €16.90 4x Rockboard Flat Patch Cable Black 10 cm Price per unit €3.55 €14.20 Συμπεράσματα και τελικό αποτέλεσμα: 1.Pedalboard: εξαιρετικό και ΤΖΑΜΠΑ 2.Power supply: αθόρυβο και ΤΖΑΜΠΑ (έχω και τον μεγάλο του αδερφό στο μεγάλο pb μου & τα συνιστώ ανεπιφύλακτα) 3.OD: δεν είναι ακριβώς …μόνο overdrive και σίγουρα δεν είναι TS,μου θυμίζει blues driver on steroids….έχει …πονηρό tone που ,για τα δικά μου γούστα…καταστρέφει τον ήχο μετά την μέση. Μετά από δοκιμές κατέληξα (για tele /strat) στους δικούς μου low wattage ενισχυτές σε 30% tone,60% drive & 60% volume και ειμαι μια χαρα…ειναι επισης ΥΠΕΡΟΧΟ clean boost. 4.tuner: Κουρδίζει. Δεν «τρώει» σήμα .Μια χαρά. Μακάρι να είχε και buffer αλλά μια και έχω το delay πάντα ανοιχτό δεν πολυσκάω με τόσα λιγα πεταλια. 5.tremolo: ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ! Δεν έχει σε ΤΙΠΟΤΑ να ζηλεψει από το πανακριβο Pleasure Trem που εχω στην άλλη μου πεταλιερα. ΜΠΟΥΣΤΑΡΕΙ ελαφρως το σημα, πραγμα πολυ χρησιμο μια και το volume drop ειναι προβλημα σε πολλα tremolo. 6.eq: ωραίο αλλα πολυ θορυβωδες...θα επιστραφει και στη θεση του θα παρει το ΤC EL CAMBO OD. 7. delay: Δεν ξερω αν είναι analog ή digital (το διαφημίζουν ως «analog» & έχει μόνο 40 ΜΑ καταναλωση αλλά ρε παιδι μου 600ms maximum analog delay time σε τετοια τρελλη τιμη?) αλλά ακούγεται σαν ένα πολύ καλό αναλογικό delay, σαν και αυτό που έχω συνηθίσει τοσα χρόνια. Μακάρι να είχε και tap tempo αλλα θα επιζήσω και χωρις αυτό… δεν πειραζει…. 8:καλώδια: Μετανοιωσα που δεν πηρα και αλλα ώστε να βγαλω τις γκουμουτσες που εχω στην άλλη πεταλιερα ,ειλικρινα δεν βλεπω τον λογο καποιος να χρησιμοποιει ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ καλωδια από αυτά.Τα έχουν όλα: καλή τιμή,πολύ χαμηλό capacitance,εξαιρετικη κατασκευη,ελαστικότητα & μηδενικο ογκο….highly recommended.
  16. 7 πόντοι
    Αυτός! Τραγουδάρα, νότες, ήχος, feel.
  17. 7 πόντοι
    Θα συνυπογράψω αυτό που γράφεις, για τα υπόλοιπα όμως περι "εύφορου αντιλόγου" δυστυχώς -πιστεύω- ανήκουν στην σφαίρα της ουτοπίας. Μπορει να αφορούν και να είναι σημαντικά για σένα και μερικούς ακόμη ομοίους σου, ακόμη και ευάριθμους "αντιπάλους", το ποσοστό όμως είναι τόσο μικρό που απελπίζει κάθε καλοπροαίρετο. Υπ' αυτή την έννοια, το σύστημα έχει νικήσει ακόμα μία φορά. Έθρεψε την αντιπαλότητα και οδήγησε στην οστρακοποίηση τους θιγόμενους, με όλα τα αρνητικά που προσδίδει το φαινόμενο, και πλέον παίζει εκ του ασφαλούς - όπως αμέτρητες φορές για αμέτρητα ζητήματα, ενισχύοντας έναν ταξικό στην ουσία πόλεμο και περιμένοντας την αναπόφευκτη φθορά των "εχθρών" ενώ ταυτόχρονα καλλιεργεί το μάνα της ιδιωτικοποίησης και των απανταχού φιλελλήνων επενδυτών. Καμμία ισορροπία, καμμία ειλικρίνεια, καμμία ουσιαστική διαβούλευση.
  18. 7 πόντοι
    Κοίτα τι βρήκα. Άτιμο αυτό το ίντερνετ. Το καλύτερο, by definition, είναι μονο ένα. Άρα σύμφωνα με το βίντεο ειναι η στρατ. Μετά όμως υπάρχει αυτό: Που βγάζει τη λεσπολ καλύτερη συγκριτκά. Άρα η λεσπολ ειναι καλύτερη. Και μιλάμε για βίντεο από αυθεντίες, όχι αστεία. Μιλάμε για δεδομένα επιστημονικά. Δε ξέρω ποιον να πρωτοπιστέψω. Τι σου είναι αυτό το ίντερνετ. θα τρελαθώ. Μήπως ειναι η sg? https://homerecording.com/bbs/equipment-forums/guitars-and-basses/why-gibson-sg-best-guitar-ever-128116/ και δε σταματάει λέμε: https://www.jazzguitar.be/forum/guitar-amps-gizmos/60729-gibson-les-paul-best-guitar-ever-invented.html
  19. 7 πόντοι
    Γιγαντας. Ίσως ο αγαπημένος μου κιθαρίστας. Τέρας ήχου, songwriter ολκής, anti-celebrity, γούστο στις κιθάρες, guitar layering σε ηχογραφήσεις για σεμινάριο, ευρηματικός σε licks και φωνητικά, βράχος ρυθμικά, χωρίς κιθαριστικά κλισέ. Η επιτομή του εύστοχου και περιεκτικού band member. Για χάρη του πήρα καποτε ένα EHX English Muffin' κι έψαχνα να βρω Ibanez Wah. To εδωσα σε μια εβδομάδα. Σταμάτησα να ψάχνω και το Ibanez και να τρέφω αυταπάτες ότι θα ακουστώ εστω και λιγο σαν κι αυτόν.
  20. 7 πόντοι
    Ένα κομματάκι μας.... Οι στίχοι είναι εμπνευσμένοι από εδώ...: https://www.thessalonikiartsandculture.gr/epilegmena-arthra/to-roloi-pou-stamatise-stis-efta-jorge-bucay/?fbclid=IwAR2KI_yxb49x-pWLFg2WJOG1f603yR7wUaGIGJLepxZunvQV2cIOXqZSoV4 Πάντως αυτές οι "συνεργασίες" είναι ότι καλύτερο μου έχει συμβεί σε αυτό το σάιτ......
  21. 6 πόντοι
    Τεράστιος, μια κατηγορία μόνος του. Είχε το σπάνιο χάρισμα, να γράφει εκπληκτικές συνθέσεις που στέκονται ως αριστουργήματα από μόνες τους, χωρίς ποτέ όμως να λειτουργούν εις βάρος της εικόνας. Ήταν πάντα μέσα στην ταινία, λειτουργικό μέρος της, απόλυτα ταιριαστές με την εικόνα, αλλά ταυτόχρονα, τεράστια μουσικά έργα από μόνα τους. Από τα πιο παλιά του μέχρι και τα τελευταία του έργα. Μαζί με τον Νίνο Ρότα, αποτελούν το ιταλικό μουσικό δίδυμο του κινηματογράφου.
  22. 6 πόντοι
    Η ξανθιά με τα γυαλιά και ύφος καθηγήτριας πάντως τα σπάει.......
  23. 6 πόντοι
    Λοιπόν, να επεκταθώ πάνω σε κάτι που ανέφερα νωρίτερα-και ρώτησε σχετικά ο @gmoukou .Αρχικά, να πω πως υπάρχουν πολλές διαφορετικές προσεγγίσεις στο ζήτημα και όλες είναι σωστές και ενδιαφέρουσες. Το οποίο ζήτημα είναι, πως κουλαντρίζουμε ανεπτυγμένη αρμονία(δηλαδή, ακόρντα με προεκτάσεις, αλλοιώσεις κλπ) στην κιθάρα, που εκ των πραγμάτων δεν μπορούμε να παίξουμε, ας πούμε 7φωνα ακόρντα-αλλά και αλλού όταν η οικονομία είναι κάτι επιθυμητό-που συνήθως είναι. Μια προφανής λύση είναι να βρει κανείς βιβλία με voicings κλπ και να μάθει από εκεί-με ζωγραφίτσες κλπ.Μια χαρά. Δεν χρειάζεται να εμβαθύνει παραπέρα-ή μπορεί να το κάνει αργότερα. Πάμε παρακάτω. Κάτι που μαθαίνουν όσοι μελετούν jazz arranging, είναι ακριβώς πως να παράγουν ανεπτυγμένα ακόρντα, δηλαδή 9ης, 11ης και 13ης μόνο με τις 4 φωνές ενός βασικού section πνευστών. Εδώ λοιπον, έχουμε κάποιες βασικές αρχές: -Η 9η εισάγεται σε ένα βασικό 4φωνο voicing (δηλαδή ένα voicing που περιέχει τις 1-3-5-7 του ακόρντου) αντικαθιστώντας την 1η, -Η 11η αντικαθιστώντας την 3-ή την 5η αν είναι αυξημένη, -Η 13η, αντικαθιστώντας την 5η. Έτσι, πχ ένα απλό, 4φωνο G7, στις 4 χορδές από την Ρε προς την Μι, παιγμένο FBDG, μπορεί να πάρει τις εξής μορφές, -FBDA, με 9 αντί για 1, -FCDG, με 11 αντι για 3 -FBEG, με 13 αντί για 5 Φυσικά, μπορούν να συνυπάρξουν περισσότερες προεκτάσεις, πχ -FBEA, με 9 για 1 και 13 για 5 κλπ ..ή ακόμα και αλλοιώσεις των προεκτάσεων αυτών, πχ -FBEbA#, με #9 για 1 και b13 για 5 κλπ, κλπ. Τώρα, προσεχτική ματιά στα voicings που προκύπτουν, αποκαλύπτει πως έχουμε στην πραγματικότητα άλλα γνωστά 4φωνα ακόρντα, τα οποία όταν τα τοποθετούμε πάνω στην συγκεκριμένη τονική, παράγουν ανεπτυγμένη αρμονία. Πχ. το πρώτο παράδειγμα -FBDA, με 9 για 1, στην πραγματικότητα είναι ένα Bm7b5.Άρα, αν κάποιος ξέρει ήδη τις αναστροφές και τα διαφορετικά voicings του Bm7b5, τότε μπορεί ωραιότατα να παίξει άλλες τόσες αναστροφές και voicings για το G9, και, εξάγοντας έναν απλό κανόνα, για κάθε Dom9. Ο κανόνας είναι, στην προκειμένη περίπτωση, -Για ένα ακόρντο Dom9, παίζω ένα m7b5 από την 3η του. Για G9, είναι Bm7b5. Για Α9, είναι C#m7b5.κλπ κλπ. Αυτή η λογική, δίνει χρήσιμα voicings για κάθε ποιότητα ακόρντου και για κάθε προέκταση/αλλοίωση και συνδυασμό τους. Προυποθέτει, φυσικά, να ξέρει κανείς αναστροφές και voicings για τα βασικά 4φωνα ακόρντα. Αν δεν ξέρει, να μάθει.
  24. 6 πόντοι
    Εδώ οι μάστορες της γέφυρας. Στο 1:39 ...
  25. 6 πόντοι
    δεν μπορώ να πω ότι δεν μου αρέσει κάποιος κιθαρίστας , δεν μου έχει τύχει να καούσω κάποιον και να πω δεν μου αρέσει κάτι σε αυτόν Απλά ( και πιστεύω αυτό συμβαίνει και σε άλλους αφού λίγο πολύ αυτό είπαν και κάποια μέλη στο θρεντ - ότι δεν τους αφορά ) δεν μου αρέσουν μουσικές , στυλ , παιξίματα . Είδη μουσικής ή εποχές δλδ Πχ δεν μπορώ να ακούσω με τίποτα μουσική πριν το 1970 , ελάχιστα μου αρέσουν από τα 70'ς και δεν αντέχω με τίποτα είδη όπως jazz , fusion κλπ Προφανώς αυτό δεν λέει τίποτα για την αξία των καλλιτεχνών που έχουν υπηρετήσει αυτές τις μουσικές και δεν σημαίνει ότι έχω να προσάψω κάτι αρνητικό σε κάποιον κιθαρίστα από αυτά τα είδη
  26. 6 πόντοι
    Έγινε το πρώτο σέσχιον με ολα τα απαραιτητα μετρα οπως ζωνες από δερμα φιδγιού και το να μην πίνουμε ο ένας απ τον καφέ του άλλου! Πνοή και Νύξη fine industries. Προηγήθηκε ιστορικό / θερμομέτρηση.
  27. 6 πόντοι
    Ειπα και γω να κανω ενα cover απο ενα αγαπημενο τραγουδι
  28. 6 πόντοι
  29. 6 πόντοι
    Ο Zappa τον προσέλαβε όταν ήταν 17 χρονών, αφού άκουσε το παίξιμο του σε κασέτα και διάβασε το trascribtion του Black Page που του έστειλε. Έχω την εντύπωση πως μια χαρά θα τα πήγαινε ο μικρός.
  30. 5 πόντοι
    Ο Hans Zimmer έχει γράψει απίστευτα έργα και έχει αναδείξει φοβερές συναισθηματικά φορτισμένες σκηνές. Για τα γούστα μου ο κορυφαίος. Το αγαπημένο μου soundtrack. Όλο το άλμπουμ εδώ: https://www.youtube.com/watch?v=Vp6_Rjxs9U8&list=OLAK5uy_lzaX6A0jFUQjfkVcDVuKlzruFz2ZSQu9U
  31. 5 πόντοι
  32. 5 πόντοι
    Ειχα ενα παλιο κουτι πυρομαχικων για πεταμα και ενα spare σετακι ηχεια pc με γουφερ Creative.Ε....ειπα να το δοκιμασω....Το αποτελεσμα παρακατω....
  33. 5 πόντοι
    Ο στίχος έχει εμπνευστεί από το άρθρο 20 παρ. Β του ν. 4251/2014 που ορίζει τις προϋποθέσεις για την λήψη άδειας παραμονής στην Ελλάδα από κάποιον ξένο, εκτός ευρωπαϊκής ένωσης, (πλούσιο) επενδυτή... Το τραγούδι μιλάει για τον... φτωχό "επενδυτή" που φεύγει από την πατρίδα του για να σωθεί από τον πόλεμο που γίνεται εκεί και φτάνει στην Ελλάδα με κάποιους άλλους, μη επίσημους τρόπους. Ο ΦΤΩΧΟΣ ΕΠΕΝΔΥΤΗΣ Τα σύνορα περάσαμε τα μάτια όλων θολά από τις σφαίρες γλυτώσαμε μα απ' τους σωτήρες καρφιά Τα λόγια μας σας κουράσανε τα καραβάνια πολλά μια λέξη όμως μας έμεινε και με τα χέρια ψηλά Κι όταν πατάς στις ελπίδας το νησί θα ζήσεις χρόνια στη νέα φυλακή αν είχες χρήμα, τιμές και αποδοχή Πρόσφυγα μου, Φτωχέ Επενδυτή... Άρχοντας ήμουν στην χώρα μου ζητιάνος στα μέρη αυτά ο πόλεμος μας σακάτεψε μα η ελπίδα μετρά... Κι όταν πατάς στις ελπίδας το νησί θα ζήσεις χρόνια στη νέα φυλακή αν είχες χρήμα, τιμές και αποδοχή Πρόσφυγα μου, Φτωχέ Επενδυτή... Κι όταν πατάς στις ελπίδας το νησί θα ζήσεις χρόνια στη νέα φυλακή αν είχες χρήμα, τιμές και αποδοχή Πρόσφυγα μου, Φτωχέ Επενδυτή...
  34. 5 πόντοι
    και μια μικρή τζούρα κι από μένα Cigaret Blues.wav
  35. 5 πόντοι
    έβαλα κι εγώ δυο τρεις νότες fotis.mp3
  36. 5 πόντοι
    πόση απλότητα μπορει να χωρέσει σε ένα τραγουδι? Γνωρίζει κανείς? και επίσης γνωρίζει κανείς... 1. γιατί δεν υπάρχουν τέτοιες συνθέσεις σήμερα? 2. γιατί δεν υπάρχουν τέτοιοι τραγουδιστές σήμερα? 3. γιατί δεν υπάρχουν τέτοιες παραγωγές σήμερα? 4. ποιοί παίζουν στους δίσκους αυτούς?
  37. 5 πόντοι
    Εγώ ας πούμε είμαι με το "σεις & με το σας" οπότε είμαι sir λόγω της αβρότητας που με χαρακτηρίζει.
  38. 5 πόντοι
    Τρελαινόταν να δείχνει συστήματα και τακτικές, και μαζευόταν πολύς κόσμος γύρω από το τραπέζι που καθόταν ο κυρ Νίκος στα καφενεία, να δει τις αναλύσεις του. Κάποτε σ' ένα καφενείο στο Παγκράτι, είχε μαζέψει γύρω του καμιά τριανταριά άτομα και τους έδειχνε τακτικές, χρησιμοποιώντας καπάκια από μπουκάλια μπύρας. Κάπου εκεί λοιπόν, κάνει ένας μια απότομη κίνηση, κουνάει το τραπέζι, και πέφτουν κάτω τα καπάκια. Σηκώνεται ο Νικόλας, και φωνάζει στον σερβιτόρο "φέρε μπύρες, να έχουμε παίχτες" ... Σ' ένα άλλο καφενείο (νομίζω στα Πετράλωνα) είχε μαζευτεί μια παρέα με Αλέφαντο και Γεωργίου μεταξύ άλλων, για ουζάκι και μεζέ. Ο Αλέφαντος λοιπόν άρχισε πάλι να τους δείχνει συστήματα, χρησιμοποιώντας τα μεζεδάκια. Κάποια στιγμή πήγε τουαλέτα, και οι άλλοι τσιμπάγανε και πίνανε. Όταν γύρισε, έμεινε άγαλμα και τους κοίταζε. "Ποιος που..ης μου έφαγε το αριστερο εξτρέμ?" τους ρώτησε. Και άλλα πολλά όμορφα σκηνικά μια άλλης εποχής.
  39. 5 πόντοι
    Για κλωτσΕς στο συγκεκριμενο βιντεο
  40. 5 πόντοι
  41. 5 πόντοι
  42. 5 πόντοι
  43. 5 πόντοι
    Πετυχαίνει ακριβώς στην αλλαγή ωρών χρήσης των χορδών, όπου λιγο πριν ήταν στις 10 ώρες και μόλις μπήκε το 11ωρο συνέβη αυτό. Το άλλο που μπορεί να συμβαίνει είναι ατίθαση γραβάτα που ακουμπά τις χορδές, σακάκι, μακριά μαλλιά, του 'πεσε η πένα και το παίζει κουλ με το δάχτυλο σαν να μη συμβαίνει τίποτα, ή έβγαλε μαλλιά η ταστιέρα απ την πολλή φλυαρία. (Sorry, ευτυχώς υπαρχουν σοβαροι ανθρωποι όπως ο pipityri να σου λύνουν τέτοια θέματα και να μας ανοιγουν κι εμάς τα μάτια)
  44. 5 πόντοι
  45. 5 πόντοι
    ....ίσως να είναι ενδιαφέρον και για κανέναν ακόμα. Επισυνάπτω ένα line σε-ας πούμε- C Lydian. Τέτοιου είδους lines/studies φτιάχνω για να δουλεύω την τεχνική σε συνάρτηση με υλικό που θέλω να εντάξω στο παίξιμο μου. Αποτελούνται από μικρά στοιχεία-για παράδειγμα, scale fragments, triad/7th/quatral/quintal arps κλπ-τμήματα από lines που έχω κλέψει από αλλού κλπ. Όλα τα επιμέρους αυτά στοιχεία έχουν μελετηθεί ξεχωριστά σαν patterns/sequences. Έχω συμπεριλάβει και μια μικρή ανάλυση/αναγνώριση πάνω από το κάθε στοιχείο, δεν είναι πάντα ξεκάθαρο τι ξεκινάει που, καθώς υπάρχει κάποιες φορές overlapping. Επίσης, κάποια-όπως πχ το sequence του Kreisberg που λέγαμε τις προάλλες-λόγω του αριθμού των νοτών που περιέχουν, δημιουργούν ρυθμικές μετατοπίσεις. Κάποιες από τις δαχτυλοθεσίες ίσως φανούν παράξενες, υπάρχουν-φυσικά-διαφορετικοί τρόποι να παιχτεί σχεδόν οτιδήποτε, ώστε να εξυπηρετηθεί η τεχνική του καθενός. Η ηχογράφηση είναι πρόχειρη, απλά να δώσει μια ιδέα. Στην αρχή παίζω τα διαδοχικά στοιχεία κάπως αποκομμένα. Στο τέλος, το line ολόκληρο. C Lydian Line for noiz.gr.pdf C Lydian Line for noiz.gr.mp3
  46. 5 πόντοι
  47. 5 πόντοι
    Pathetic, sorry. Και εντελώς άσχετο, προπαγανδιστικό και προωθητικό, ρατσιστικών απόψεων, βίντεο. Λυπάμαι πραγματικά. Κρίμα που έδωσα και κλικ...
  48. 5 πόντοι
    Είπα και εγώ...είδα 10 απαντήσεις και λέω "μα είναι δυνατόν να ασχολήθηκε τόσος κόσμος με το ΘΕΜΑ του thread?"
  49. 5 πόντοι
    Ναι γνωστα αυτα. Άλλωστε στη Φαντασια πρωτοπαιξε ο Jimi, στα Δειλινά ο Rory, στο Παγκοσμιο ο David, στο Εννατο ο Eric, στα Σοδομα ο Stevie και στη Νεραιδα ο Richie.
  50. 5 πόντοι
    Παιδιά εγώ διαφωνώ με έντονες αντιδράσεις σε τέτοιες περιπτώσεις. Το πρόβλημα εδώ δεν είναι ούτε ο ρατσισμός, ούτε ο Cruz κατ' εμέ. Είναι ότι όλοι έχουν πλέον ένα δημόσιο βήμα, στο οποίο είναι απολύτως οκ (και σχεδόν ζητούμενο) να ανεβάσει ο καθένας μας την πνευματική του κλανιά και να τη θαυμάσουν χιλιάδες. Και αυτό συμβαίνει με τέτοια ένταση και συχνότητα, που ο κόσμος έχει εθιστεί στην ηλιθιότητα. Το παράδοξο είναι το εξής όμως: Το ίδιο το μέσο που σε πείθει ότι η κάθε άθλια ανοησία που σου περνάει απ' το μυαλό χρήζει δημοσιοποίησης, θα σε καταδικάσει υπό συνθήκες και ξαφνικά θα σε πάρει στα σοβαρά για την παραπάνω κλανιά που πέταξες μέσα σ' ένα περιβάλλον απόλυτης μη σοβαρότητας και γελοιότητας. Πού καταλήγω: Το ότι συνηθίζουμε την ανοησία και το ότι αρχίζουμε και να την αναζητούμε, το θεωρώ πιο επικίνδυνο από το νόημα της ανοησίας καθεαυτό. Δηλαδή στο παραπάνω σαχλό meme, δε βλέπω έναν ρατσιστή, συντηρητικό, δεξιό, φασίστα κλπ. αλλά έναν άνθρωπο που σε ώριμη ηλικία απέτυχε παταγωδώς να διαχωρίσει το πραγματικά σοβαρό από το ξεκούδουνο χάχανο. Αυτό, θεωρώ ότι είναι η επιτομή της "στραβής" ροπής στην ανθρώπινη φύση.
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00


×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Κανονισμοί της σελίδας.