Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      61

    • Αναρτήσεις

      16.051


  2. Terry RoscoeBeck5

    Terry RoscoeBeck5

    Moderator


    • Βαθμοί

      46

    • Αναρτήσεις

      7.105


  3. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      39

    • Αναρτήσεις

      16.262


  4. cigaret13

    cigaret13

    Μέλος


    • Βαθμοί

      25

    • Αναρτήσεις

      6.719


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου από 07/09/2022 σε όλα

  1. Ρε παιδιά, κάνουμε ότι δε βλέπουμε τον ελέφαντα στο δωμάτιο με τα αστεράκια. Ας πούμε λοιπόν ότι ανεβάζει γνωστό και ενεργό μέλος του φόρουμ ένα κομμάτι στο music (όπως συμβαίνει ούτως ή άλλως με το 90% των κομματιών που ανεβαίνουν), το οποίο όσο πιο αντικειμενικά γίνεται, αξίζει το πολύ 2 αστέρια. Είναι ξέρω γω πρόχειρο, κακογραμμένο κλπ. Θα του βάλει ποτέ κανείς το 1 1/2 αστέρι που αξίζει; Όχι. Θα πάρει το λιγότερο 3 και πάνω. Θα αντιπροσωπεύει λοιπόν η "αστερική" βαθμολογία το επίπεδο κομματιού; Όχι. Τι τα θέλουμε λοιπόν τ' αστέρια εγώ δεν καταλαβαίνω. Ας μείνουμε στην κριτική με σχόλια για όποιον θέλει.
    8 βαθμοί
  2. Προσπερνω τα σχολια ορισμενων, εξαλλου εχω εδω και καιρο στην πλεον αντισυστημικη χωρα του πλανητη με τον μεγαλυτερο λογο αμορφωσιας/πτυχιων δεν εχει και μεγαλο νοημα η συζητηση, το μονο που εχω να πω ειναι οτι αν και σεβομαι απεριοριστα το εργο των floyd, με βασικο πρωταγωνιστη τον Waters, ο συγκεκριμενος εχει μια ταχεια και οξεια ροπη προς το ραμολι τελευταια. Κριμα.
    4 βαθμοί
  3. Εγώ είμαι ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ οπότε έχει δεν έχει αστέρια τι με νοιάζει. Χαχαχαχαχα
    4 βαθμοί
  4. Ίσως να το χω ξαναπεί, αλλά θεωρώ ότι μια κριτική πρέπει να γίνεται με περιγραφικό και λεπτομερή τρόπο. Δεν μπορείς απλά να λες "δε μου άρεσε", ή "είναι βαρετό". Πρέπει να περιγράφει την κρίση, το "γιατί", ιδιαίτερα αν συμπεριλαμβάνει βαθμολογία. Ειδάλλως, μια κριτική γίνεται ένα απλό σχόλιο, και η βαθμολογία χάνει την πραγματική αξία, που άμεσα επιρρεάζει μια "σωστή", καλά δομημένη κριτική. Συνεπώς, ίσως κάποιο να βλέπουν τον όρο "κριτική" ή "αξιολόγηση" και να νομίζουν ότι είναι κάτι πολύ σοβαρό και να μη θέλουν να μπουν στη διαδικασία. Προσωπικά μου αρέσουν πολύ οι κριτικές, και να κριτικάρω, αλλά ακόμη περισσότερο να με κριτικάρουν, μιας και πιστεύω πως ένα σοβαρό σχόλιο υπό τον όρο "κριτική" ή "αξιολόγηση" θα μου δώσει να καταλάβω αν αυτό που έχω δημιουργίσει, παίξει, εκτελέσει, κτλ, είναι εκεί που θα μπορούσε να είναι ή/και το πώς μπορεί να γίνει καλύτερο. Το πώς η μουσική περνά σε άλλα ζευγάρια αυτιά είναι ένα φοβερό εργαλείο για κάθε μουσικό. Θέλω να με λένε άσχετο και τρόμπα, μαζί με το γιατί φυσικά. Το πρόβλημα νομίζω είναι ότι ο μέσος ακροατής, πέραν του ότι η μουσική είναι υποκειμενική, νομίζω πως δε θέλει να φανεί σκληρός, και λέω φανεί γιατί φαίνεται η βαθμολογία που βάζει. Γι αυτό αρκετοί βάζουν 4-5 αστεράκια παρέχοντας μόνο υπερ-θετικά σχόλια, πράγμα που θεωρώ πληγωτικό για κάποιον που πραγματικά θέλει να βελτιωθεί. Υπάρχει και το να μη θέλει γιατί δε νοιώθει κατάλληλος έτσι ώστε να κρίνει κάποιον άλλο (ποιος είμαι εγώ για να κρίνω, μη κρίνετε, ίνα μη κριθήτε, κτλ) Άσε που έχουμε νομίζω όλοι παρατηρήσει λίγο-πολύ, ότι ακόμη και άτομα που υποτιθέμενα αναζητούν κριτική όταν δημοσιεύουν μια δημιουργία τους, εν τέλει δεν είναι ανοιχτοί σε κριτικά σχόλια, αδιαφορόντας, ή ακόμα και χλεβάζοντας αυτά. Αμα αρχίσουν να βλέπουν 1-2 αστεράκια, τότε θα φύγουν τελείως από το φόρουμ, σκεπτόμενοι "δεν ανήκω εδώ". Λύσεις: - Θα μπορούσαν να βγου τελείως τα σχόλια και να πρέπει να βάλει κάποιος βαθμολογία προκειμένου να σχολιάσει. Έτσι θα υπάρχουν πολλές αξιολογήσεις και ο μέσος όρος θα είναι πιο "αληθινός" ας πούμε. Ή να μπορεί ο χρήστης να αφήσει σχόλιο μόνο αν έχει αφήσει κριτική. - Η βαθμολογία να σπάσει σε 3 διαφορετικά τμήματα, πχ, σύνθεση, εκτέλεση, μείξη. Μπορεί μια σύνθεση να είναι μοναδική και ευφάνταστη, αλλά να υστερεί σε ποιότητα λόγω μείξης ή προβλημάτων στην εκτέλεση. Ή μπορεί να είναι τέλεια η μείξη και το παίξιμο, αλλά να είναι ένα βαρετό 4-chord κομμάτι. Με αυτό τον τρόπο θα μπορεί να δει ο δημιουργός πιο ξεκάθαρα πού υστερεί, και θα μπορεί να πάρει τα πάνω του αν πχ έχει παίξει καλά, αλλά δε τα πάει καλά στη μείξη (που μπορεί να μην τον πολυενδιαφέρει και βασικά κιόλας) Εγώ πχ πολλές φορές έχω πιάσει τον εαυτό μου να εντυπωσιάζομαι από μια παραγωγή, αλλά να βαριέμαι απίστευτα τη σύνθεση. Δε μπορώ να βάζω απλά 3* μόνο και μόνο γιατί είμαι progressivάς και βαριέμαι εύκολα.
    4 βαθμοί
  5. Πάρα πολύ ωραίες και Γιαπωνέζες, που για μένα είναι κόλλημα τρελό. Παρ'όλα αυτά πάντα με χαλούσε το matching headstock σε Fender.
    4 βαθμοί
  6. Τρομερή μπάντα. Όταν δε ξεκίνησαν, ήταν κάτι άλλο ακόμη πιο Funky.
    3 βαθμοί
  7. Οι πιο πολλοί δεν καταλαβαίνουν τη διαφορά ανάμεσα στο να είσαι "πολιτικοποιημένος" και στο να είσαι "κομματικοποιημένος". Οπότε. ίσως ζητάμε πολλά όταν περιμένουμε να καταλάβουν τη διαφορά ανάμεσα στο "αποδέχομαι" και το "μου αρέσει".
    3 βαθμοί
  8. Κοίτα εδώ θα διαφωνήσω. Σε αυτά τα επίπεδα το ταλέντο κάνει "μπαμ". Πρέπει να είσαι κουφός για να μην καταλάβεις ότι η Beyonce είναι...κτηΝώδης τραγουδιστρια και ας τραγουδά μπούρδες ;) Ή ότι η Lady Gaga είναι υπερμουσικαρα και Φωνάρα (και ας τραγουδά αηδιες)
    3 βαθμοί
  9. το τρίο αυτό του Trower δεν παιζόταν. Ιδίως και σε εκείνο το live του 1975.....Τι δισκάρα....
    3 βαθμοί
  10. Σιγά την ιδιοφυια. Έπαιζε τελεια 8 όργανα,έκανε ηχοληψία,παραγωγή και ενορχήστρωση σε όλες τις τραγουδαρες που εγραφε (όπου έπαιζε και μόνος του όλα τα όργανα),είχε τις χορευτικές ικανότητες του Μπαρισνικοφ και ήταν και εκπληκτικός τραγουδιστής και στιχουργός. Άσε που στη σκηνή ήταν ένας από τους μεγαλύτερους performer,frontmen που υπήρξαν ποτέ. Αυτά τα κάμω εγώ πριν πάρω το πρωινό μου ντους αμαλαχειναουμ
    3 βαθμοί
  11. Δεν αναγνώρισα το κομμάτι. Θα σηκωθεί ο James και θα τον κυνηγάει. Το σόλο αρμονίου όμως εγ@m€1.
    3 βαθμοί
  12. Έπρεπε να ήμουν online την ώρα που το ανέβασες. Αυτή θα ήταν η καλύτερη ώρα για να το απολαύσω. Ακόμα κι έτσι όμως με ένα μάτι ανοιχτό και τον καφέ, το κομμάτι γ..... (βαράει εννοώ). Κιθάρες, φωνή. Φοβερός. Θα το πω όμως: Τα τύμπανα ήταν παντελώς αχρείαστα και αφαιρούν πολύ από το χαρακτήρα και την ατμόσφαιρα του κομματιού. Σαν να βάζω τύμπανα σε ηχογράφηση του Robert Johnson.
    3 βαθμοί
  13. With all due respect, αλλά ο αγαπητός Roger έχει κόψει καπίστρι... Για τον θύτη δεν υπάρχει κουβέντα... Ο εισβολέας στο απυρόβλητο, η κακή Δύση και η έμμεση "προτροπή", κάντε στη μπάντα να περάσει ο "τσάρος". Thanks but no thanks.
    3 βαθμοί
  14. Απο την πλευρά μου να συστήσω σε όποιον ενδιαφέρεται για το θέμα να διαβάσει ολόκληρη την επιστολή Γουότερς προκειμένου να βγάλει τα συμπεράσματα του. Τα ΜΜΕ έχουν ροπή στην κοπτοραπτική ανάλογα με το ποιά συμφέροντα υπηρετούν. Προσωπικά πιστεύω πως είναι απογοητευτικά τα απόνερα της κρίσης που έχει προκύψει και συμπαρασύρουν και καλλιτέχνες με άποψη σε μια αδιέξοδη και θλιβερή σύγκρουση.
    3 βαθμοί
  15. Αφού, τελικά, όλοι συμφωνούμε οτι guitar hero είναι αυτός που θα εμπνεύσει τον οποιοδήποτε να πιάσει μια κιθάρα και να παίξει (είτε αυτό είναι μια δική του δημιουργία είτε cover κλπ), τι φαγωμάρα σας έχει πιάσει με το τι στυλ παίζει ο καθένας και πόσες νότες μπλα μπλα μπλα..... και προσπαθείτε να πείσετε ο ένας τον άλλο; Όσο γκιταρ χοιρο είναι για τον Φ ο Χεντρικς, είναι για τον Χ ο Χεντερσον και για τον Ψ ο Παϊτέρης....... όλα τα άλλα:
    3 βαθμοί
  16. Κατά την ταπεινή μου άποψη, όσο περνούν τα χρόνια η κιθάρα εξελίσσεται σε επίπεδο παιξίματος, ενώ στον αντίποδα η μουσική πληροφορία είναι τόσο μεγάλη που χάνεσαι. Να προσθέσω τον Matteo Mancuso ο οποίος είναι απίστευτος.
    3 βαθμοί
  17. Είμαι εκ πεποιθήσεως κατά "αξιολογήσεων" και ποσοτικοποίησης της μουσικής. Γι'αυτό το λόγο δεν βάζω ποτέ αστέρια. Θεωρώ ότι περισσότερο πρόβλημα δημιουργούν στο site, παρά προσφέρουν κάτι θετικό. Επίσης συμφωνώ με κάποιον παραπάνω που ανέφερε τις προτάσεις που γίνονται από κάτω στα της παραγωγής τύπου "εγώ θα έβαζα το τάδε snare", ή "εγώ θα έβαζα 3 ακόμα γέφυρες". Συνήθως στο Music ανεβαίνουν έτοιμα (κατά τον καλλιτέχνη) κομμάτια, αν ήθελε γνώμες για προηγούμενα στάδια της διαδικασίας θα ανέβαζε στα clips. Το συγκεκριμένο section του site το βλέπω λίγο ως κυκλοφορίες που μοιράζονται τα μέλη μεταξύ τους για να γίνει λίγη κουβέντα, ερωτήσεις για τα της δημιουργικής διαδικασίας και γιατί όχι και λίγο τζέρτζελο. Ξέρω ότι αρκετοί δεν το βλέπουν έτσι, γι'αυτό ακόμα και δημιουργοί ζητάνε feedback ή και προτάσεις, αλλά για μένα εκεί είναι η δική μας αποτυχία να διαχωρίσουμε το Music από το Clips. Για να το κλείσω, είμαι κατά οποιασδήποτε λύσης περιέχει ανωνυμία. Έχουμε ήδη δει τρελά καφριλίκια με επωνυμία, ούτε και θέλω να φανταστώ τι θα γίνει ανώνυμα. Για να μη πλατιάζω, οι προτάσεις μου είναι οι εξής: - Αντικατάσταση αστεριών με Thumbs Up/Down, αλλά πατώντας έναν εκ των 2 να φαίνεται ποιος το πάτησε και να πρέπει να γράψει σχόλιο δικαιολογώντας, δίνοντας όμως και σε όλους τη δυνατότητα να απαντήσουν από κάτω και όχι μόνο στον δημιουργό. - Μετονομασία του Clips σε "Feedback Corner" ή κάτι συναφές. Να ξέρει όποιος θέλει ότι μπορεί να πάει κάπου και να ζητήσει μια γνώμη πάνω σε αυτό που δουλεύει, χωρίς να χρειάζεται απαραίτητα να το παρουσίασει πιο "επίσημα".
    3 βαθμοί
  18. Περαστικα! Αλλα αυτα τα μηχανηματακια για ασκησεις ειναι συνηθως ενας τροπος να παθεις ζημια. Καλυτερα να κανεις ζεσταμα οταν ξεκινας το παιξιμο, διαλλειματα, χαλαρα, κτλ..
    3 βαθμοί
  19. Μπράβο, πολύ ενδιαφέρουσα πλοκή, ενορχήστρωση, σπουδαίος στίχος. Ερμηνεία αυτή που πρέπει, σόλο εξαιρετικό. Τι άλλο να πω.
    3 βαθμοί
  20. Πάρα πολύ καλό το νέο κομμάτι. Από εκείνα που δεν τα βαριέσαι με τίποτα. Για 4 λεπτά, μας μεταφέρεις, ακούγοντας το, στον δικό σου "κόσμο". Σολαρα ο Μπάμπης, και με πολύ ωραίο ήχο!
    3 βαθμοί
  21. ""Ματιά θηλιά στον λαιμό μιας ψυχής"" Τι έγραψες ρε φούστη μου.... Εντάξει "κλασικός" Roberto... φωνάρα, μελωδιάρες, παιξίματα, και τώρα και καλή παραγωγή.. Ό @mpamps δίδει ρέστα! Αναμενόμενο βέβαια..... Πάντως σήκωνε στο τέλος κι ένα ακόμα σόλο...
    3 βαθμοί
  22. Στην λαϊκή.Βρες μια χοντρή κουρτίνα και αγόρασε την σε σε μεγάλο μήκος ώστε να έχει πολλές πτυχώσεις.
    2 βαθμοί
  23. Σωστό, αλλά Guitar Hero που δεν τον βάζεις αφίσα στην ντουλάπα δεν είναι GH ! ( τουλάχιστον για εμάς των 80'z )
    2 βαθμοί
  24. Εγώ θα το ξανακούσω το βράδυ, γιατί αυτή η ώρα είναι επικίνδυνη. Δεν λέει, να αφήσω τον γκαϊφέ και να πλακώσω τα ουίσκια μεσημεργιάτικα ασούμε.
    2 βαθμοί
  25. Θα χρησιμοποιήσω μια ατάκα του φίλου @Superfunk . Εκεί που εμείς όταν πάμε να παίξουμε μπλουζ, παίζουμε κλίμακες μπλουζ, εσύ παίζεις μπλουζ. Μπράβο.
    2 βαθμοί
  26. Στο (μόνο που έχει απομείνει) φωτογραφικό περιοδικό στην Ελλάδα, υπάρχουν πρόσφατα άρθρα για "φωτογραφίες" που παράγονται μέσω ΑΙ και δεν είναι καθόλου "εκτρωματικές", ας έχετε υπ' όψιν σας. Και εκεί, διάφοροι ανά τον πλανήτη γκρινιάζουν "μα δεν είναι ανθρώπινο", "χάνονται δουλειές", "φτου την πατήσαμε" και διάφορα άλλα, όμως αισθάνομαι ότι είναι πολύ επιδερμικές αντιδράσεις. Να συμπληρώσω ότι το hip-hop (εκτρωματικό ή όχι) είναι σαφώς ανθρώπινο κατασκεύασμα, καμία σχέση με ΑΙ, άρα το ένα δε συνεπάγεται το άλλο, ναι;
    2 βαθμοί
  27. Μπορεί να στεναχωρήσω ορισμένους, αλλά δε γαμείς... Γράφω 100% με την ιδιότητα του αναγνώστη (όχι του mod) και δε μπορώ παρά να εκφράσω την απογοήτευσή μου για την εξέλιξη και κατάληξη όλων αυτών των θεμάτων που έμμεσα ή άμεσα έχουν να κάνουν με διαφορετικές γενιές και διαφορετικά είδη μουσικής. Υποτίθεται (πείτε μου αν κάνω λάθος για να την κάνω σιγά σιγά αν είναι) πως συνδιαλεγόμαστε εδώ μέσα για να βρίσκουμε κοινά σημεία, τι μας ενώνει, να μάθουμε ο ένας από τον άλλο. Σε όλα αυτά τα threads γίνεται το ανάποδο, όσο εξελίσσονται, τόσο πιο μακριά πηγαίνουμε και όλο βρίσκουμε και περισσότερες διαφορές ή σημεία αντιπαράθεσης. Θα μου πείτε "μην τα διαβάζεις ρε αδερφέ" και θα έχετε δίκιο. Δικό μου είναι το λάθος που πιστεύω ότι θα έχουμε διαφορετική εξέλιξη. Οι περισσότεροι που έχουμε γράψει στο thread είμαστε χρόνια εδώ. Έχει υπάρξει ποτέ διαφορετική εξέλιξη σε τέτοια threads; Και αν όχι, γιατί; Έχω μερικές σκέψεις πάνω σε αυτό, αλλά δε θέλω να προσβάλω κανέναν. Ή στραβός είναι ο γιαλός, ή απλά η μέρα μου ήταν πολύ κακή, who knows.
    2 βαθμοί
  28. Όπως το αντιλαμβάνομαι, δύο μηνες δεν έχει θέμα λόγω καιρού. Άλλαξε η υγρασία/θερμοκρασία, και το μανίκι ήρθε στα όρια του με τις 9αρες.
    2 βαθμοί
  29. Παρ' ότι το στοιχείο της παρέας έχει υπερισχύσει, αφορά (νομίζω) την μειοψηφία των μελών. Εγώ π.χ., όχι δεν θα τα αναγνώριζα. Αλλά, μια και το θίγεις, πρέπει άραγε να πασχίζει ο cigaret (επειδή τον ανέφερες) να αναγνωρίζονται όλα τα κομάτια του, ή το αντίθετο; Και μην ξεχνάμε ότι υπάρχουν (και πάντα θα υπάρχουν) καινούργιοι που δεν έχουν "φθαρεί" από αυτή τη διαδικασία.
    2 βαθμοί
  30. τι το ψάχνετε... οι άνθρωποι το είχαν πει ήδη ότι τελείωσε
    2 βαθμοί
  31. Αυτό(ς) που βλέπεις... Ο εικονιζόμενος
    2 βαθμοί
  32. Όλοι οι κιθαρίστες που αναφέρθηκαν στο ποστ, είχαν επιτυχία στο maistream κοινό μέσω των τραγουδιών τους (ή της μπάντας στην οποία συμμετείχαν). Εξαίρεση ο Steve Vai ο οποίος παίζει πιο ''πειραματική'' και progressive, κιθαριστική (κατά βάση) μουσική που απευθύνεται σε πολύ πιο συγκεκριμένο κοινό. Ο απλός κόσμος (που δεν είναι μουσικός) που του αρέσει να ακούει τα jump, sweet child o mine, californication κτλ ενώ καταλαβαίνει ότι υπάρχει ωραία κιθάρα στο κομμάτι, δεν μπορεί να ''αναλύσει'' το παίξιμο (όπως θα έκανε ένας που ασχολείται με την κιθάρα ή κάποιος μουσικός) και δεν τον ενδιαφέρει άλλωστε, καθώς το κοινό αυτό επικεντρώνεται στο ''τραγούδι'' κατα κύριο λόγο και όχι στα ''instrumental'' σημεία του κομματιού (πχ σόλο). Αλλά το κοινό αυτό είναι που γιγαντώνει τις μπάντες και τους καλλιτέχνες αυτούς. Ο λόγος που δεν υπάρχουν δηλαδή οι νέοι Slash, Frusiante κτλ είναι επειδή δεν υπάρχουν οι νέοι G'n'R και RHCP.
    2 βαθμοί
  33. Δεν υπάρχουν ηρωες σημερα. Κι αυτοι που αναφερεις ειναι old news. Η κιθαρα,οχι οτι εχει απαξιωθει, απλως εχει καλυψει σχεδον τα παντα ως δραστηριοτητα και ειναι σαν το ρητο του dirty Harry. Everybody has one. Για μένα ηρωες μονο στη jazz φυσικα χωρίς το εκτοπισμα των παλιων. Ιδιως μετα το περασμα του Pat Martino
    2 βαθμοί
  34. Θα παιξεις παρα πολυ μεγαλο προ-πο με το pocket του μανικιου και γενικα με τις διαστασεις του σωματος και το υπαρχων routing. Δεν ειναι νομιζω το σημειο να γλυτωσεις λεφτα εδω.
    2 βαθμοί
  35. Μπράβο Νικ, έχεις βρει τα πιασίματα. Τώρα θέλει λίγο δουλίτσα να τα παίξεις μέσα στον χρόνο τους. Προπονήσου λίγο ακόμα στο πιάσιμο, να είσαι πιο άνετος, και μετά σιγά σιγά μαζί με το κομμάτι. Στην αρχή βάλε το κομμάτι να παίζει πιο αργά (ξεκίνα με το 50% της ταχύτητας, μετά πήγαινε στο 66%), και παίζε από πάνω. Όταν θα αισθανθείς πιο άνετα, και είσαι σίγουρος ότι το έχεις, βάλτο και στην κανονική ταχύτητα. Θέμα χρόνου και προσπάθειας είναι να τα βγάλεις πολύ καλά και τα δύο. Ήδη έχεις κάνει αρκετή δουλειά.
    2 βαθμοί
  36. Ο Guy Michelmore είναι θησαυρός γνώσης, για όσους τον παρακολουθούν. Είναι ο τέλειος συνδυασμός μουσικού με άψογη γνώση της τεχνολογίας και της ιστορίας της. Γι αυτό είναι και ένα πολύ σοβαρό σημείο αναφοράς σε ότι λέει.
    2 βαθμοί
  37. 1) Ο Marathon έχει δίκιο για τα περί Cubase, μια RME σε ένα καλό Intel PC αποτελεί την καλύτερη και πιο αξιόπιστη λύση, με φτηνότερο κόστος. 2) Αν θέλει κάποιος να κάνει back up το project του πολυκάναλα, τότε πρέπει να κάνει αυτό ακριβώς: Back up το project πολυκάναλα. Δηλαδή ρεντάρισμα όλα τα κανάλια σε WAV με κοινή αρχή και τέλος, και εναλλακτικό ρεντάρισμα, ιδίως σε σημαντικά κανάλια, με dry ρυθμίσεις χωρίς εφέ για μελλοντική επεξεργασία, καθώς και επιπρόσθετα export του τυχόν προγραμματισμού σε standard midi file, για δυνατότητα μελλοντικής χρήσης άλλων synth. Έτσι μόνο μπορεί να ξανανοίξει το project ΣΕ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ πλατφόρμα, σε ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ υπολογιστή και ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ forseeable εποχή. Το να αποθηκεύεις απλά το όποιο cubase project και να περιμένεις να ανοίξει σε δέκα χρόνια απροβλημάτιστα δεν είναι back up, είναι στοίχημα Ρεαλ Μαδρίτης- Αγανάκτηση Κάτω Μουδανιών 500 ευρώ στο διπλό.
    2 βαθμοί
  38. Εγώ πάλι μόνο και μόνο για αυτό το post, ψηφίζω δαγκωτό Στράτο για "Noiz Top Member Award 2022" ΥΓ: Και δίνω βεβαίως, βεβαίως, μια ιδέα στον admin να δημιουργήσει τον θεσμό των NTMA.
    2 βαθμοί
  39. Σύμφωνα με τα λεγόμενα του αφεντικού, καταλαβαίνω ότι θέλει το Music section να έχει ένα πιο συνεπές και ακριβές "top list", για να προωθεί τα καλά και αγαπημένα, αλλά και ίσως να δίνει αφορμή για μια παραπάνω προσπάθεια. Τα σχόλια και τα like δεν είναι μια "μακροχρόνια" ένδειξη ότι ένα κομμάτι είναι καλό ή όχι. Τα like ok, αν ένα κομμάτι έχει 50 like και ένα άλλο έχει 5, σαφώς αυτό μετα 5 είναι λιγότερο αγαπητό από αυτό με τα 50. Αν όμως ένα έχει 5 σχόλια αντί 50, δε σημαίνει απολύτως τίποτα. Μπορεί τα μισά να είναι απαντήσεις, σχόλια από τα ίδια άτομα στα πλαίσια συζήτησης, ή ακόμα και να χει ξεφύγει το θέμα σε κοινωνικό-πολιτικά θέματα όπως είμαι σίγουρος ότι έχει γίνει στο παρελθόν. Σαν μια επιπλέον λύση που σκέφτομαι είναι να μπορεί να δωθεί ανώνυμη βαθμολογία χωρίς να χρειαστεί σχόλιο, όπως ήταν πχ το YouTube στο ξεκίνημά του. Ή και να υπάρχει η δυνατότητα για ανώνυμα σχόλια.
    2 βαθμοί
  40. Τα σχόλια ναι, τα like όχι κατά την γνώμη μου. Κάποια like είναι για το κομμάτι, κάποια είναι για την προσπάθεια, κάποια για την βελτίωση του δημιουργού, κάποια γιατί είναι φίλος μας και έχουμε συνεργαστεί στο παρελθόν, κλπ. Δεν είναι δείκτης κατά την γνώμη μου.
    2 βαθμοί
  41. Ένας λόγος για να σταματήσουμε να γράφουμε μουσική.....
    2 βαθμοί
  42. Γιάννη, απάντησες μόνος σου στον λόγο που δεν βάζω αστεράκια. Δεν θέλω να προϊδεάσω κανέναν στο τι να ακούσει και στο τι όχι, στο τι είναι καλό και στο τι δεν είναι. Άσε που δεν μπορώ να "μετρήσω" και να βαθμολογήσω κάτι που δεν είναι μετρήσιμο. Όλα αξίζουν να ακουστούν και για όλα έχουν "μοχθήσει" οι δημιουργοί. Βασικά, δεν πολυπιστεύω στην κριτική όταν μιλάμε για τέχνη. Ο δημιουργός κάνει τις επιλογές του. Ποιος είμαι εγώ που θα τις κρίνω? Δεν θα μπορούσα να είμαι αντικειμενικός. Ο δυνατότητα σχολιασμού κάνει το όλο πράγμα πιο ανεπίσημο, άρα κάποιος μπορεί να εκφραστεί πιο ελευθερα. Δεν "σταμπάρει" το κομμάτι με κάποιον συγκεκριμένο αριθμό αστεριών. Εννοείται, ότι το καλό παίξιμο, ο καλός ήχος, μίξη κλπ, είναι πράγματα μετρήσιμα και μπορούμε να εκφέρουμε γνώμη πιο αντικειμενικά.
    2 βαθμοί
  43. δεν ξέρω αν είναι σύμπτωση, αλλά τα κομμάτια της εβδομάδας που παρουσιάζει είναι ευτυχώς όντως ενδιαφέροντα και με καλή συμμετοχή κιθάρας. Μπορεί να φαίνονται easy, αλλά είναι καλές παραγωγές και έχουν ενδιαφέροντα στοιχεία. Όπως το λέει με ανοιχτό μυαλό.
    2 βαθμοί
  44. Απόστολε φανταστικό. Και οι κιθάρες @mpamps άψογες και ο ήχος τέλειος! To καρουσελ like part του κομματιού εντυπωσιακό και οι στίχοι όπως πάντα πολύ καλοί.
    2 βαθμοί
  45. Είναι πολύ ωραίο αλλά και πολύ ιδιαίτερο. Έχει δύο κατά την γνώμη μου προβλήματα. Τους synth ήχους που δεν είναι πειστικοί, και τα τύμπανα. Ειδικά τα δύο break στο 1κάτι και στο 2:40κάτι, δεν είναι καλά. Ο κυρ Ρομπέρτο, κατά κόσμον Απόστολος, έχει σίγουρα ταυτότητα, και πολύ ιδιαίτερη μουσική και στιχουργική ιδιοσυστασία. Μπράβο! EDIT: Ρε γιατί δεν μιλάτε? Ξέχασα να γράψω για τον Μπάμπη, που έπαιξε ακριβώς αυτό που χρειαζόταν, εκεί που χρειαζόταν, όπως χρειαζόταν, και με τον, ανάλογα με το παίξιμό του και την "ιστορία" που διηγήθηκε, κατάλληλο ήχο. Μπράβο και σε σένα Μπάμπη!
    2 βαθμοί
  46. Το καλό με τα τραγούδια του Αποστόλη είναι ότι όσο τα ακούς βρίσκεις λεπτομέρειες και καινούρια πράγματα και φυσικά "αντέχουν" στον χρόνο.. Μερικά άσματα του τα έχω ακούσει πάνω από 20 φορές και κάθε φορά μου ακούγονται φρέσκα στα αυτιά μου. Αυτό βέβαια είναι κακό για μας τους υπόλοιπους μουσουργούς γιατί μας κάνει και αισθανόμαστε κάπως άβολα....
    2 βαθμοί
  47. Το κομμάτι είναι πολύ καλό. Μετά την μέση του όμως τα τύμπανα το "χαλάνε"...του δίνουν ένα αλλοπρόσαλλο "γκρουβάρισμα", δεν είναι έξω αλλά δεν συνάδουν με τα υπόλοιπα όργανα και τον ρυθμό τους. Οι στίχοι με συγκίνησαν, εύχομαι τα καλύτερα στην φίλη σου Παναγιώτη!
    2 βαθμοί
  48. Tweed Deluxe εστω κ κλωνος!!!
    2 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου