Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      47

    • Αναρτήσεις

      14.051


  2. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      40

    • Αναρτήσεις

      14.183


  3. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      28

    • Αναρτήσεις

      43.922


  4. gkourmoul1

    gkourmoul1

    Μέλος


    • Βαθμοί

      26

    • Αναρτήσεις

      6.071


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου από 27/12/2021 σε όλα

  1. επίσης μια και αναφέρεστε για παιδιά. Μην κάνετε ησυχία. Το παιδί πρέπει να μάθει να ζει με θορύβους. Σε λογικά πλαίσια πάντα. Όπως πρέπει να μάθει με μουσική, με ομιλία κλπ κλπ
    5 βαθμοί
  2. Ουίσκυ, τσίπουρα, μπλούζες, κάτι γίνεται, η πέτσα όμως δεν έχει φερμουάρ να την βγάλεις στην ζέστη.
    4 βαθμοί
  3. Σε κάποιες χώρες ακόμα και φτωχές, η θέρμανση θεωρείται δεδομένο έξοδο. Για κάποιο λόγο εδω αποφασίσαμε σχεδόν συλλογικά να μην βάζουμε πετρελαιο στην κεντρική θέρμανση, ένεκα κρίσης. Κατανοητό. Το θεμα είναι πως συνεχίζουμε δεκα χρόνια αργότερα ενω υπάρχει η υποδομή κεντρικής θέρμανσης, να μην ζεσταινόμαστε και ο καθένας να αγοράζει αφυγραντήρες και να καίει ρεύμα για air condition μιας και δεν προπληρώνεται αυτό. Ο καθένας για τον εαυτό του. Το συλλογικό δεν μας πάει. Τωρα έρχεται η λυπητερή με την ενεργειακή κρίση που επηρεάζει το ρεύμα και τραβαμε τα μαλλιά μας. Για μενα, πετρέλαιο (1,40 / λίτρο, με 500 ευρω έβγαλες χειμώνα) ή φυσικό αέριο (που έβαλα ιδιωτικά) είναι απαραίτητα. Θα κόψω άλλα όχι τοσο απαραίτητα (εξόδους κλπ) για να ζεσταίνομαι. Είμαι κρυόκωλος.
    4 βαθμοί
  4. Μην βιάζεσαι τόσο. Πήγαινε να τους ακούσεις από κοντά, να δεις αν σου κάνει η χροιά τους, να τους ακούσεις σε χαμηλές εντάσεις να δεις πώς είναι. Κρίμα είναι να κάνεις τόσο παρορμητικές αγορές που μπορεί να είναι πολύ καλές, αλλά μπορεί και να μην σου κάνουν τελικά. Λεπτομέρειες όπως πχ η απόκριση στην πένα, μπορεί να κάνουν μεγάλη διαφορά, και δεν θα τις διαβάσεις σε review, γιατί η δική σου πένα (το χτύπημα στην χορδή) είναι διαφορετική.
    4 βαθμοί
  5. Δηλ. σε παιχνιδοκίθαρα!
    4 βαθμοί
  6. Ο λόγος που δεν υπάρχουν (ακόμα) στις αγγελίες μεταχειρισμένες είναι συνδυασμός δύο παραγόντων: 1. Είναι καινούριο μοντέλο. Δεν έχουν αγοραστεί αρκετές, δεν έχουν προλάβει να δοκιμαστούν σε διάφορες συνθήκες και οι κάτοχοι δεν έχουν ακόμα καταλήξει ότι δεν τους κάνουν. 2. Είναι (πολύ) ακριβές. Στα σχεδόν 2.000 ευρώ, προφανώς και θα είναι αρκετά περιορισμένη η ποσότητα των αγορών και δευτερευόντως, ένα όργανο που το έχεις αγοράσει τόσο, δύσκολα παίρνεις την απόφαση να το πουλήσεις και μάλιστα τόσο σύντομα από την αγορά του, δεδομένου ότι είναι σα να πετάς ένα (τουλάχιστον) τρακοσάρικο από το παράθυρο.
    3 βαθμοί
  7. Αν και είμαι ανάλογης λογικής, να πω ότι ... 1. ο ενισχυτής είναι από τα βασικά συστατικά της ταυτότητας του ήχου καθενός. Δεν θέλουν όλοι πολλούς ενισχυτές, αλλά αυτόν που πάνω του θα στηρίξουν τον δικό τους προσωπικό ήχο. 2. Το 99% των χρηστών modeler, δεν μπορούμε/ξέρουμε (κι εγώ μέσα) να προγραμματίσουμε σωστά έναν ήχο, και επίσης η "αποκρυπτογράφηση" των δυνατοτήτων κάθε μηχανήσματος είναι μεγάλο ζόρι με όλα αυτά τα μενού και τα υπομενού και το πώς επηρεάζουν τελικά τον ήχο σε κάθε ένα. Έχω φάει μέρες να φτιάχνω ήχους που σχεδόν κάθε φορά την άλλη μέρα μου φαινόταν χάλια. Σίγουρα δεν φταίει το Kemper γι' αυτό πάντως.
    3 βαθμοί
  8. Οι πρώτες νότες του κουπλέ παραπέμπουν στο Δεν ενθουσιάστηκα μ' αυτό που άκουσα, σίγουρα φταίει η προφορά. Μ' άρεσε ο ήχος του Γιώργου όμως.
    3 βαθμοί
  9. Ακομα κι ο Katana 50 ειναι δυνατος για το σπιτι. Στα 50W ειναι πολυ δυνατος. Στο 0.5W ειναι για κλωτσες. Στα 25W κατι γινεται με το μαστερ χαμηλα, αλλα μη περιμενοουμε και ποιοτητα. Το καλο ειναι οτι μπορει στο τελος αν δεν παει καλα το επιχειρημα, να χρησιμευσει σαν πεταλιερα με εφφε προσομοιωσεις κλπ, συνδεδεμενη σε καρτα ηχου με ακουστικα κλπ. Κι οταν λειπουν ολοι, τον ανοιγει και λιγο να ακουσει ενταση.
    3 βαθμοί
  10. Τα υπόλοιπα λίγο ως πολύ τα έγραψαν οι προηγούμενοι. Θα σου πρότεινα να ψάξεις στο youtube drumless songs, drumless backing track κλπ και να δοκιμάσεις να παίξεις από πάνω, έτσι θα κερδίσεις διάφορα πράγματα: 1. Θα καταλάβεις το επίπεδο σου 2. Θα νιώσεις έστω και λίγο πως είναι να παίζεις με άλλους 3. Θα ξεδώσεις
    3 βαθμοί
  11. Παλικάρι μου, για να σε βοηθήσω ως προς το θέμα της μπάντας, θα σου πω το εξής. Γράψε μια αγγελία ως ντράμμερ που ψάχνει ανθρώπους για να παίζουν μαζί με σκοπό την μελέτη. Αυτό είναι πολύ διαφορετικό από το "ψάχνω μπάντα να παίξω", και επίσης δεν θα απομακρύνει υποψήφιους συμπαίκτες λόγω ηλικίας. Δεν είναι ανάγκη να είναι δηλαδή πλήρης μπάντα. Μπορεί να βρεις πχ έναν μπασίστα κι έναν κιθαρίστα, ή έναν πληκτρά, ή και μόνο έναν κιθαρίστα. Δεν θα αποδίδετε πιστά τα κομμάτια με αυτή την σύνθεση, αλλά αυτό είναι το λιγότερο που σε ενδιαφέρει. Ως κιθαρίστας έχω κάνει άπειρα τέτοια, σκέψου ντουέτο μπάσο - κιθάρα, τύμπανα - κιθάρα, και sax - κιθάρα. Δεν βγήκαμε να παίξουμε κάπου, αλλά όταν βάζαμε κάποιο κομμάτι για μελέτη (ή και ελεύθερο αυτοσχεδιασμό) προσπαθούσαμε να το φέρουμε στα δικά μας μέτρα. Για την ώρα κάτι τέτοιο θα είναι πολύ σημαντικό για την πρόοδό σου, από όπου και να το πιάσεις. Από την τεχνική πρόοδο, την αίσθηση της επικοινωνίας, αλλά και την δυνατότητα επεξεργασίας υλικού με τέτοιον τρόπο, που να μπορείς να σταθείς αξιοπρεπώς ακόμα και σε δύσκολα πράγματα (σε δεύτερο επίπεδο), να το φέρεις δηλαδή στα μέτρα σου, και στις μέχρι τώρα δυνατότητές σου.
    3 βαθμοί
  12. Σε ποιες περιπτωσεις χρειαζεται ενισχυση η ακουστικη κιθαρα και η φωνη στο σπιτι? Εμενα με ακουει ολη η πολυκατοικια και χωρις ενισχυση Κοιταζω μηπως πρεπει να βαλω μονωση
    3 βαθμοί
  13. Οπότε πιθανότατα εδώ έχουμε και την απάντηση στο αρχικό ερώτημα της μίξης.
    3 βαθμοί
  14. δεν έχω κανένα πρόβλημα με το νετφλιξ, έχω και φίλους που έχουν νετφλιξ μια χαρά σειρές έχει και ειδικά όλες των βορείων χωρών, και άψογες ταινίες του γούστου μου βρίσκω (πχ ανεξάρτητες αμερικανικές) ,αλλά για τα ντοκιμαντέρ θα αμφιβάλλω βαθιά. Ειναι τρανταχτή η περίπτωση του root cause που κατέβηκε από την πλατφόρμα μετά από την έντονη διαμαρτυρία μελών : https://www.theguardian.com/media/2019/feb/27/netflix-root-cause-pulled-root-canals-cancer Για το πρόβλημα "πιο πολύ ψάχνω παρά βλέπω" πρέπει να εκπαιδεύσετε τον αλγοριθμό σας να τα κάνει έξω , πράγμα που δεν θα συμβεί αν από το ίδιο προφίλ βλέπει όλο μας το σόι. Έχω πιάσει ένα τρεντ στις παρέες μου να βλέπουν νετφλιξ για να φάνε και αυτό να έχει απωθήσει κόσμο από το να δει κάτι καλό, γιατί "όλα είναι ίδια" και τελικά να βάζουν κάτι να παίζει για να κοιμηθούν ή για να χαζεύουν παράλληλα στο κινητό. Το παραλληλιζω με τους γεμάτους σκληρούς με MP3 και την απουσία ακρόασης μουσικής που έχουμε ζήσει και κάποιοι την ξεπερασαμε εφαρμόζοντας κάποια προσωπική στρατηγική. Εγώ όταν έβαλα cinobo ανεπνευσα ρε παιδάκι μου. Τα καλύτερα 8€/μήνα που χαλάω είναι kate me.
    3 βαθμοί
  15. να ξεκινήσουμε από το ότι ...δεν ακούσαμε το όργανο? (θα μου πεις λεπτομέρειες, ποιός νοιάζεται για τέτοια....) να συνεχίσουμε, με τον εξοπλισμό? Δώστα μου όλα αυτά να σου φτιάξω ό,τι θές (που λέει ο λόγος) Ή από την άλλη, αμα δεν αγοράσεις αυτόν τον εξοπλισμό, ξέρεις τι όργανο μπορείς να πάρεις? Ό,τι τραβά η ψυχή σου....
    2 βαθμοί
  16. Οχι και χρηματιστήριο . Φυσικό φαινόμενο είναι η αύξηση των τιμών. Κατά τα άλλα, σε όποια εταιρία και να πάτε, πάνω κάτω τα ίδια είναι, το έψαξα το καλοκαίρι.
    2 βαθμοί
  17. Δε ξέρω τι ψάχνεις, αλλά δοκίμασε να ψάξεις και στο Google. Υπάρχουν καταστήματα που δε συνεργάζονται με Skroutz ή Bestprice. Δε χάνεις να δοκιμάσεις...
    2 βαθμοί
  18. Και εμένα μου άρεσε πάρα πολύ, εξαιρετική δουλειά. Χρήζει βελτιώσεων που αναφέρθηκαν πιο πάνω για το τέλειο. Αλλά σημασία έχει πως είναι εξαιρετικό. Τα θέματα στα σόλο και η απόδοσή τους είναι το πιο αγαπημένο μου σημείο στην παραγωγή. Καταπληκτικό. Μπράβο!!! Μπράβο σας!!! Μπράβο!!!!!
    2 βαθμοί
  19. Ωραίοι. Τραγουδατε ΕΛΛΗΝΙΚΑ πΕρικαλλω(να καταλαβαίνει και ο κοΖμος)
    2 βαθμοί
  20. καλό. Είμαι αυστηρός ανάλογα με το τι περιμένω από τον καθένα. Εδώ μιαν περισσότερο γιαλισμένη παραγωγή θα την ήθελα και φυσικά το θέμα της προφοράς καίριο. (Η προφορά είναι καλή, αλλά φωνάζει ότι δεν είναι native, πράγμα απαραίτητο όταν φτιάχνεις κάτι με προοπτικές). Δεν μπήκα στις λεπτομέρειες του στίχου, στο πρώτο άκουσμα. Γενικά ό,τι γράφω είναι απο το πρώτο άκουσμα. Ναι, τα σόλα είναι πολλά, και στο ίδιο ύφος, ήχο. Αυστηρότης τέλος. Μπράβο σας. Πιστεύω ότι θα μπορούσατε να μασκάρετε το θέμα προφοράς με κάποια βρωμοεφέ στη φωνή. Flanger, chorus κλπ
    2 βαθμοί
  21. πραγματικά πολύ ωραίο κομμάτι... η εξαιρετική η χροιά του τραγουδιστή με κάνει να ξεχνάω την προφορά... θα προτιμούσα η εισαγωγή να είναι πολύ μικρότερη (και ίσως όχι με κιθάρα)... ως παραγωγή μια χαρά... περί ορέξεως πάλι θα θελα την σόλο κιθάρα πιο "μπροστά" και την φωνή ελάχιστα πιο μέσα... μπράβο εις αμφότερους...
    2 βαθμοί
  22. 2 βαθμοί
  23. Ενταξει το κομματι ειναι τοσο ωραια φτιαγμένο και τοσο καλα ερμηνευμενο με φοβερο συναισθημα που ουτε με ενοχλησε ουτε εδωσα σημασια στην προφορα απλα εκατσα και το απολαυσα.Ειναι απο τα κομματια που μου αρεσουν,αυτο το στυλ γενικα με τραβαει οποτε παει κατευθειαν στη λιστα με τα αγαπημενα μου
    2 βαθμοί
  24. Εξαιρετικό μπράβο παιδιά! Μόνο η προφορά στα Αγγλικά θέλει λίγο προσοχή αλλά αυτό φτιάχνει ;)
    2 βαθμοί
  25. Καλορίζικο! Πες μας εντυπώσεις!
    2 βαθμοί
  26. Ειναι Flatpole μαγνήτες από American std (1988-1997). Εμένα μου αρέσουν πολυ,ειδικά ο bridge είναι από τους λίγους strat bridge μαγνήτες που δεν σε κάνουν να σκας στα γέλια όταν τον ακούς μετά από Tele bridge μαγνήτη :) Texas special ΣΙΓΟΥΡΑ δεν είναι (έχουν cloth wires οι texas specials).
    2 βαθμοί
  27. θα έλεγα το απλό, όπως έκανα και εγώ πριν 3 χρόνια
    2 βαθμοί
  28. Διαβάζοντας βιαστικά, διάβασα ... "Προσωπικα απο τα 16 που εγινα και εγω πατερας" και έμεινα κάγκελο.
    2 βαθμοί
  29. Με τα ιδια λεφτα περιπου, εχεις κι αυτο το αποτελεσμα. Με μια μεταχειρισμενη HD500, μια οικονομικη καρτα ηχου και ενα ζευγαρι οικονομικα ακουστικα. Ηχος δωματιου ROOM MIC.mp3 Ηχος που ακουω εγω GTR MIX MASTER.mp3 Γινεται και με λιγοτερα χρηματα
    2 βαθμοί
  30. ήθελα να γράψω κάτι σαν τον σφ αλλά καλά έκανε και με πρόλαβε. Εχω δυο ενισχυτές στο σπίτι, λαμπάτος παλιός μου με 7 βατ σε 12άρα καμπίνα, και ο roland cube 30x με τρανζίστορ στα 40 (αλλά solid state). Με κανέναν δεν μπορώ να παίξω κάτι παραπάνω από εκεί που ανοίγει το ποτ, στον δεν τρανζιστοράτο και στο low setting. Μπορείς να παίξεις κάτι σε επίπεδο ψιθύρου, καθαρά και μόνο με δάχτυλα και μόνο, ας πούμε κάτι σε εντελώς clean, σε υποψία jazz, wes κλπ. Αυτό που λεμε ηλεκτρική κιθάρα σε ενισχυτή δεν θα μπορέσεις να το πάρεις ΠΟΤΕ. Εκεί που θα ανοίγει ο ενισχυτής θα τελειώνουν όλα, με τα παράπονα της οικογένειας, των γειτόνων, κλπ. Επί χρόνια, αυτά που παίζω, ηχογραφώ κλπ (ακόμα και έχοντας ενισχυτές) είναι καρφί με sim και με ακουστικά. Μόνο έτσι ευχαριστιέμαι. Φιλική συμβουλή: ξέχνα το. Πάρε τον μικρό yamaha βάλτου ΚΑΙ ακουστικά και μην ακούς σειρήνες.
    2 βαθμοί
  31. Άλλο το παλιό, ακουστικο,όργανο και άλλο το παλιό ξύλο. Και όχι δεν έχουν ΟΛΑ τα παλιά όργανα πιο πλούσιο ήχο, υπάρχουν και παλιά όργανα με φτωχό ήχο όπως και ολοκαίνουρια που σκίζουν. Γενικά μιλώντας μην την...πολυψυριζεις τη μαϊμού :) Πάρε μια αξιοπρεπή κιθάρα και ΠΑΙΖΕ ,όλα τα υπόλοιπα θα έρθουν μονα τους :)
    2 βαθμοί
  32. Ok έπαθα και εγώ ένα κοκομπλόκο με το Bleed, γιατί εκεί ούτε φτασμένοι ντράμμερς δε το χουν, όχι μόνο από θέμα ταχύτητας, αλλά και από αντιχρονισμών και την επιτυχία στο να είσαι ακριβώς πάνω σε ότι παίζουν οι κιθάρες. Η Djent χρειάζεται τρομακτική ελευθερία κίνησης, ξεφεύγει αρκετά. Δεν καταλαβαίνω όμως το γιατί να παίξεις funk ρυθμούς που λες. Ναι οκ, σου έβαλε ένα δυο κομμάτια ο καθηγητής γιατί μπορεί να πιστεύει ότι από τη funk ξεκινάνε όλα, αλλά εσύ πρέπει να κάνεις και το γούστο σου. Μην πιέσεις τον εαυτό σου να παίζεις πράγματα που δε σου αρέσουν. Έστω AC/DC ναι. Αλλά μην πας από το Highway to Hell στο Bleed, γιατί μόνο με τη σκέψη με πιάνει κράμπα. Θα κάνω τη διαφορά και θα διαφωνίσω με την ιδέα της μπάντας. Don't get me wrong, ΝΑΙ, να μπεις σε μπάντα, στο εύχομαι, και αύριο μάλιστα. Αλλά θα πρέπει να παίξεις και μόνος σου, ΠΟΛΥ. Γιατί και η μπάντα μια δυο φορές τη βδομάδα θα ναι το πολύ. Η πραγματική βελτίωση έρχεται από το personal effort. Η μπάντα θα σου δώσει άλλα πράγματα φυσικά, ανεκτίμητα, και που δε μπορείς να τα πάρεις μόνος σου, αλλά δε θα σου μάθει να παίζεις, όχι. Επιμένω, κάτσε ηχογράφησε δυο κομματάκια, ένα εύκολο και ένα που βγαίνει αλλά σε ζορίζει - πχ το παίζεις αργά αλλά όχι εκεί που πρέπει.
    2 βαθμοί
  33. Καλησπέρα, καλή χρονιά και καλώς ήλθες στο φόρουμ! Πριν πάρεις τοις μετρητοίς όλα τα παρακάτω που θα σου πω, έχε υπ όψιν σου ότι είμαι αυτοδίδακτος ντράμερ, και το μόνο που μου έχουν διδάξει ήταν μπουζούκι και μουσική θεωρία στο (μουσικό) σχολείο. Προσωπικά, εγώ δεν έκανα ποτέ ασκήσεις paradiddles ή κάτι άλλο. Όταν δυσκολευόμουν σε ένα σημείο, το έκανα slow-down, το έπαιζα σιγά σιγά 1000 φορές και εν τέλει το κατάφερνα. Δεν ήμουν τέλειος, αλλά με αυτό τον τρόπο έπαιζα "τα πάντα" χωρίς να έχω την απορία "εεε πώς μαθαίνεις μέταλ ντραμς?". Στο κάτω κάτω, τύμπανα είναι, τα βαράς και βγάζουν ήχο (που λέει ο λόγος). Όχι ότι είναι εύκολο, αλλά μου φαίνεται πολύ περίεργο στο να λέει κανείς ότι δε μαθαίνει να παίζει ροκ ή μέταλ. Είναι σαν να μου λες, θέλω να μάθω να μαγειρεύω μπριτζόλες, αλλά ο καθηγητής μου μιλάει για θερμοκρασίες και κοπές. Ελπίζω να καταλαβαίνεις τι θέλω να πω. Το πρώτο και σημαντικότερο είναι ότι καθένας μαθαίνει διαφορετικά, και ο καλός καθηγητής θα σε "διαβάσει" για να δει το πώς εσύ μαθαίνεις καλύτερα και πιο αποτελεσματικά. Ο καθηγητής όμως σίγουρα δε μπορεί να σε κάνει να μάθεις. Αυτό που κάνει είναι να σε καθοδηγεί σωστά, να σε διορθώνει, και να σου δίνει και τροφή που πολύ σωστά ανέφερες - γιατί πάνω απ'όλα πρέπει να μας αρέσει αυτό που κάνουμε. Όσο περισσότερο μας αρέσει, τόσο το περισσότερη όρεξη και κίνητρα έχουμε. Επειδή λοιπόν ο καθηγητής δεν μπορεί να σου περάσει πρακτικά το muscle-memory που χρειάζεται, εκεί έρχεται η προσωπική δουλειά που βάζει ο καθένας. Πιστεύω ακράδαντα ότι είναι ξεκάθαρα δική σου ευθύνη, και του κάθε μαθητή, να ψαχτεί, να μάθει, και να λιώσει στο παίξιμο. Στο κάτω κάτω, ο καθηγητής σου κάνει μάθημα 2-3 ώρες τη βδομάδα το πολύ, που από μόνο του δε θα οδηγήσει πουθενά. Ωστόσο πιστεύω ότι καλά στα χουν πει. Μαθαίνεις να χρησιμοποιείς ένα εργαλείο, και μετά κάνεις ότι χρήση θες εσύ, όπου θες, και με όποιο τρόπο θες. Μπορείς να ακολουθήσεις τους κανόνες, να τους σπάσεις, ή να δημιουργίσεις δικούς σου. Αυτό υπάρχει παντού, και είναι πιστεύω ο πιο σωστός και πιο αποτελεσματικός τρόπος. Είναι αυτό που λέμε, fundamentals. Ο καθηγητής δε θα σου μάθει πώς να παίζεις ένα συγκεκριμένο κομμάτι. Θα σου μάθει τρόπους να ξεκλειδώσεις το σώμα σου έτσι ώστε να γυρίσεις σπίτι, να βάλεις τα ακουστικά και να ξεκινάς να χτυπιέσαι όσο πιο "σωστά" γίνεται, όπου θες εσύ. Η ντραμς είναι 2 πράγματα, χρόνος & τεχνική, και αυτά είναι που πρέπει να σου μάθει ο κάθε καθηγητής. Η δουλειά του είναι να δει τι κάνεις σωστά και τι λάθος "live" έτσι ώστε να σου δώσει ότι feedback έχει μέσα σε αυτές τις λίγες ώρες που τον βλέπεις. Χρόνος είναι το τέμπο, να είσαι σωστός και να μη ξεφεύγεις. Αυτό έρχεται σιγά σιγά έρχεται σιγά σιγά, και όσο χτίζεις τεχνική, τόσο πιο αυθόρμητα βγαίνει. Ακούς, παίζεις, ελέγχεις με μετρονόμο, και κάνεις ότι χρειάζεται για να είσαι σωστός. Ο καθηγητής πρέπει να επισημάνει το αν ξεφεύγεις, και να σου υπενθυμίζει να χρησιμοποιείς μετρονόμο. Τεχνική είναι το πώς χρησιμοποιείς το σώμα σου για να παίξεις, και υπάρχουν οι δύο βασικοί πυλώνες, η ανεξαρτησία της κίνησης, και ο τρόπος. - Η ελευθερία της κίνησης δε χρειάζεται καν drum-kit για να αποκτηθεί. Υπάρχουν και αυτά τα χαζά, τύπου τρίψε το κεφάλι με το ένα χέρι κυκλικά ενώ χτυπάς με το άλλο το στήθος σου. Ο καθηγητής σου δίνει ασκήσεις, πχ paradiddle, έτσι ώστε να ξεκλειδώσεις το σώμα σου όσο πιο γρήγορα και αποτελεσματικά γίνεται. - Ο τρόπος είναι το πώς χτυπάς τα ρημάδια τα τύμπανα, και δεν υπάρχουν και πολλοί. Στα χέρια είναι το χέρι και η τεχνική με δάχτυλα, και στο πόδι είναι η σωστή θέση και το heel-toe. Χονδρικά πάντα. Αυτή έιναι και η κύρια δουλειά του καθηγητή, να σου δείξει πώς ακριβώς είναι ο τρόπος, με μεγάλη λεπτομέρια και άμεση διόρθωση. Θα ήθελα να σε ακούσω να παίζεις κάτι, να δούμε αν αυτά που σου έχουν μάθει είχαν μέχρι τώρα αποτέλεσμα - και το τι θες εσύ να μαθεις. Η ερώτησή μου είναι, εσύ προσπαθείς να παίξεις μόνος σου? Από τα συμφραζόμενα, καταλαβαίνω ότι δεν είσαι 15 χρονών, και ότι έχεις τη δυνατότητα να παίξεις μόνος σου ότι θες. Σου αρέσει η rock και η metal. Έβαλες το αγαπημένο σου κομμάτι σαν backing track και να προσπαθήσεις να το παίξεις? Αν ναι, τι πήγε καλά, και τι όχι? Πού δυσκολεύτηκες? Είπες του καθηγητή σου, α, δυσκολεύτηκα σε αυτό το σημείο - τι να κάνω? Εγώ σου προτείνω μέσα στη βδομάδα να ηχογραφήσεις 2 αγαπημένα σου κομμάτια, ένα που θεωρείς πανεύκολο, και ένα πολύ δύσκολο που δε σου βγαίνει και θα ήθελες να μάθεις. Πόσταρέ τα μαζί και κάνε με tag!
    2 βαθμοί
  34. Ο Eno δεν αναφέρεται στον τρόπο αναπαραγωγής αλλά στα μέσα παραγωγής. Με λίγα λόγια, το που θα ακούσεις τη μουσική της Βέμπο (Spotify, YouTube, βινύλιο ή κασέτα) δεν είναι το θέμα. Το θέμα είναι ότι όσο και αν τα μέσα ηχογράφησης ήταν τότε χαμηλής ποιότητας αυτό σήμερα είναι μέρος του συνόλου και όχι ατέλεια.
    2 βαθμοί
  35. Ο κάθε ένας υλικός φορέας, με τα όποια artifacts του , σηματοδοτεί μια εποχή. Τη χρονική στιγμή που θα βγει - εισαχθεί στην αγορά , λογικό να κριθεί μα άλλα κριτήρια από αυτά που θα τον κρίνουν ιστορικά. Στην ιστορική ανασκόπηση του το μέσον παίρνει πόντους ......νοσταλγίας, αναμνήσεων κ.ο.κ.
    2 βαθμοί
  36. Μια χαρά levels εχει το Mix. Κανονικά όλα τα κιθαροσολαρίσματα στο Mute θα έπρεπε να είναι
    2 βαθμοί
  37. Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να μην κάνεις τίποτα :) τα κλειδιά σου είναι μια χαρά και οποιαδήποτε αστοχία στο κούρδισμα θα οφείλεται σε λάθος πέρασμα των χορδών Σκέψου απλά ότι ΟΛΕΣ οι Fender μέχρι το 1981 14:1 κλειδιά φορούσαν και δόξα τω θεώ κουρδισμενες ήταν :)
    2 βαθμοί
  38. Οι άλλοι πάντως καλούτσικα στάθηκαν δίπλα του. Τον είχα τον δίσκο και το συγκεκριμμένο σόλο το θεωρούσα ό,τι καλύτερο ακούγεται μέσα του, να πω την αλήθεια ούτε καν θυμάμαι τα άλλα, ετούτο δεν το ξέχασα ποτέ, κι αυτό για μένα είναι που κάνει ένα παίξιμο αξιομνημόνευτο, ανεξάρτητα απο τεχνικές αρετές, πολυπλοκότητα κλπ., η διάρκεια, η αντοχή στον χρόνο. Σπέρνει, έχει κοχόνες και ειδικό βάρος, το οτι πάει κι έρχεται μέσα στο μιξ και στήνεις αυτί να διακρίνεις τι ακριβώς γίνεται, του προσθέτει μυστήριο και γοητεία, του δίνει αυτή τη μαγική αίσθηση του ανολοκλήρωτου που προσωπικά με συναρπάζει, πολύ κλάσυ και κλάσικ, αυτό σκεφτόμουνα τότε, δεν του τόχα του Κρος, ρησπέκτ. Εσύ ζήτησες Αποψης.
    2 βαθμοί
  39. είμαι πιο κοντά στην άποψη του @fusiongtr ίσως αρχικά σκέφτηκα να ηχογραφήσει ένα outro solo και να άλλαξε γνώμη , να αισθάνθηκε ότι το κομμάτι κλείνει καλύτερα χωρίς να είναι το κιθαριστικό σόλο στην επιφάνεια , χωρίς να σημαίνει αυτό ότι δεν το ήθελε και καθόλου ( αν βγάζει νόημα όλο αυτό )
    2 βαθμοί
  40. Τον έχεις ξεκωλώσει τον Άη Βασίλη να πηγαινοέρχεται στο σπίτι σου φέτος. Μεγειές και καλόπαιχτη. Η σύζυγος τι λέει? By the way, δεν βλέπω τίποτα το ιδιαίτερο στο neck heel που να διευκολύνει την πρόσβαση στα τελευταία τάστα.
    2 βαθμοί
  41. το σίγουρο είναι ότι έχεις μπεί για τα καλά στον κόσμο της σύνθεσης. Φαίνεται πλέον ότι μπορείς να κάτσεις και να πεις σήμερα θα φτιάξω ένα κομμάτι και να γίνει. Ενδιαφέρουσες αλλαγές (αν και πάλι φέρνει ακομα στην επιφάνεια τα ακούσματά σου, δηλ εδώ πιό ύστερους Camel) αλλά έχε υπ όψη ότι οι ενδιαφέρουσες και παράξενες αλλαγές θέλουν πολύ περισσότερη επεξεργασία για να σερβιριστούν. Τα άλλα όλα είναι ΟΚ, παιξίματα, σόλο κλπ. Λίγο ρηχό στη μίξη (για τα γούστα μου πάντα) και ως συνήθως βιαστικό τέλος. (κοινώς να τελειώνουμε). Εχεις προχωρήσει φίλε και...έχουμε απαιτήσεις. Κοινώς high hopes
    2 βαθμοί
  42. Μου έκανε εντύπωση . Ό,τι ταινία και αν είδα , παραγωγή netflix, ήταν μάπα. Δεν αναφέρομαι στην υπόθεση (who cares). Δεν ήταν καθόλου cinematic. Σαν να πήραν μια 4k camera και χωρίς τίποτα άλλο......τραβούσαν γεννέθλια. Ok, εχω δει και ταινιες που δεν γυριστηκαν με film και είχαν αυτό το 'cinematic" έστω και με επεξεργασία στο post production (πχ το House MD , στο οποίο χρησιμοποιούσαν και Canon EOS-5D Mark II Camera). Επίσης σχεδόν μηδενικά εξωτερικά πλάνα. Επίσης ΌΛΟ κλειστά πλάνα. Ενα frame rate σπιτικής παραγωγής .....με θεατρική δομή στη σκηνοθεσία. Δεν ξέρω αν είναι θέμα μπάτζετ ή (κακής) αισθητικής. Σαν να εβλεπα "αληθινες ιστρορίες " ένα πράγμα.
    2 βαθμοί
  43. Προσωπικά είμαι εναντίον των στόχων και ειδικά αυτών με ορόσημο μια νέα χρονιά. Και αυτό γιατί όποτε έχω πετύχει στόχους που είχα βάλει, ξέχασα ότι τους είχα βάλει και δεν άντλησα καμία ικανοποίηση από το κλείσιμο του κύκλου. Επίσης πιστεύω βαθιά ότι το χάος σκάει στα γέλια όποτε προγραμματίζουμε κάτι αλλά αυτό όχι με αρνητικό πρόσημο. Δηλαδή κάθε περίοδο της ζωής μας πετυχαίνουμε πράγματα που ούτε είχαμε φανταστεί να θέσουμε ως στόχους και αυτά που θέσαμε ως στόχους, συχνά διαλύονται και είτε εξαϋλώνονται είτε μεταμορφώνονται και ούτω καθεξής. Κλείνω με μια κλισέ/pret-a-porter σοφιστεία: Το δύσκολο δεν είναι να πετύχεις αυτό που θέλεις. Το δύσκολο είναι να το θελήσεις αρκετά. Καλή μας χρονιά κυρίες και κύριοι συνάδελφοι.
    2 βαθμοί
  44. Ακούγοντας το αναρωτιέμαι πως είναι δυνατόν κάποιοι όπως εσύ, να σκέφτονται τόσο out of the box. Σε θαυμάζω για την ικανότητα και την αφοσίωση σου. Μπράβο!
    2 βαθμοί
  45. Και πολύ καλά κάνεις. Κυρίως να της προσφέρεις εξωτερικά ερεθίσματα όπως είπα παραπάνω. Επίσης έχω παρατηρήσει ότι τα πιτσιρίκια ψαρωνουν φουλ και ζηλεύουν με το να βλέπουν φίλους τους ή συνομηλίκους τους να παίζουν. (ωδειακες συναυλίες πολύ καλή περίπτωση) Κοινώς, ψάχνουν να κοινωνικοποιηθούν οπότε ότι βλέπουν θέλουν (με μια εξαίρεση τους γονείς που είναι άλλη μεγάλη συζήτηση). Άφησε το να πάει μόνο του (αλλά διακριτικά βάλε και το χεράκι σου ) Στράτο, όχι μόνο από το σπίτι. Είναι πολυδιάστατο το θέμα αυτό. Δεν είναι τυχαίο που γυρνάνε τα παιδιά από το σχολείο και ζητάνε στους γονείς τα πάντα όλα που οι δεύτεροι δε θα φαντάζονταν καν.... Ο άνθρωπος είναι κοινωνικό ζώο(ν). Στο θέμα μητέρα/πατέρας μπαίνουν μέσα και πολλά θέματα που αφορούν ψυχολογία. Ανταγωνισμός μεταξύ γιου/πατέρα ή κόρης/μάνας κλπ. Τα βλέπω φουλ μέσα στα σχολεία και τα ωδεία και για αυτό επιμένω στην ελεγχόμενη διακριτική επιτήρηση.
    2 βαθμοί
  46. Καλησπέρα.Μια κιθάρα 3/4 είναι η καλύτερη επιλογή.
    2 βαθμοί
  47. Μετα απο δυο χρoνια συνδομητης και αφου ειδα καποια εξαιρετικα ντοκυμαντερ, 2-3 σειρες και μερικες παλιες κυριως ταινιες που ειχα ξαναδει, εβλεπα οτι περνουσα περισσοτερο χρονο ψάχνοντας τι να δω, ετσι λοιπον το σταματησα.
    2 βαθμοί
  48. Βρε dim, εδώ υπάρχουν online προγράμματα που σφυράς την μελωδία και σου λέει τι κομμάτι είναι. Κάπως έτσι θα το κάνουν και στο ΥΤ.
    1 βαθμός
  49. Μπαίνεις στο νόημα. Ωραία θέματα, απλά, εύηχα. Ωραίο χαλί πίσω. Μπόλικο dune βέβαια..., αλλά ευτυχώς κανονικό σε διάρκεια. Δεν κάνει ανάπτυξη κυκλική, να καταλήξει κάπου, απλώς πηγαίνει. Ταξιδιάρικο. Ως συνήθως τελειώνει κάπως άγαρμπα. Μπράβο.
    1 βαθμός
  50. Πολύ ωραίο Γιώργο. Ωραία chord progressions. Θα συμφωνήσω με το Δημήτρη για το τελείωμα. Αυτό που θελω να προσθέσω ότι με "κούρασαν" η ρυθμική που είναι προς τα δεξιά και αυτή που μπαίνει με τα αρπισματα αριστερά στο 0:29. Είναι συνέχεια εκεί και μπλέκονται συνεχώς με ο,τι άλλο γίνεται στο κομμάτι. Ειδικά η δεξιά που είναι αρκετά "μπροστά". Κατά τα άλλα αυτά που με κερδίζουν παντα είναι οι leads σου και οι μελωδίες σου.
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Κανονισμοί της σελίδας.