Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου από 26/05/2019 σε όλα

  1. 21 points
    Γεια σας κι από μένα. Ένα από τα πιο αγαπημένα κομμάτια για ακουστική του Masaaki Kishibe. Το παίζω χρόνια αλλά τώρα κάθησα να το μάθω κανονικά. Ελπίζω να σας αρέσει. Η ηχογράφηση έγινα με ένα rode nt4 και η κάρτα είναι η spl crimson. Το κούρδισμα είναι DADGAD και η κιθάρα μου είναι η παλιά μου του Λαμπή ,με αλλαγμένο καπάκι πρόσφατα. Κάθε σχόλιο τεχνικής και καλλιτεχνικής φύσης δεκτό! Ευχαριστώ για την ακρόαση.
  2. 16 points
    yannisp Οντως ωραιο το τρακ σου Προσπαθησα να ειμαι εγκρατης αλλα,ως συνηθως,δεν τα καταφερα ρε γμτ. stavros 80.mp3
  3. 13 points
    Ειχε ζητησει ο Αετος ενα σουφλε. Δεσμευτηκα και επρεπε.
  4. 13 points
    Όλα μου τα άσματα (έντεκα τον αριθμό) με στίχους, άλλοτε με πρόζα και άλλοτε τραγουδιστά μαζεμένα σε ένα ψηφιακό άλμπουμ στο Bandcamp. Εννοείτε ότι θα ακολουθήσουν και τ'άλλα τρία άλμπουμ μου (μετανοείτε Χριστιανοί...) με τα instrumental κομμάτια μου. Ξαναεννοείτε ότι επειδή τα μίξαρα και τα μαστεράρισα μόνος μου, το αποτέλεσμα (τουλάχιστον στην παραγωγή...) είναι μετριότατο. Μην ξεχνάμε ότι είμαι ένας bedroom player με ότι κι αν συνεπάγεται αυτό! https://fotistsigos.bandcamp.com/album/slowly-dying
  5. 13 points
    Εχω αποθρασυνθει εντελως,το ξερω. Stavros Blues (2).mp3
  6. 11 points
    Οταν πήγαινα δημοτικό σχολείο, ακούγαμε ότι άκουγαν οι γονείς μας απο μουσική και αυτοί ότι έπαιζε το ράδιο. Η αλήθεια είναι πως ο πατέρας μου είχε ένα πικάπ και μπόλικες πλάκες του Καζαντζίδη πoυ έπαιζε στα συχνά πάρτι που διοργάνωναν. Ηταν Tepaz νομίζω, ένα πικαπ που στο καπάκι του (γιατί έκλεινε σαν κουτί) είχε ένα μεγάφωνο και έπαιζε και με μπαταρίες για λίγο. Η απόδοση του ήταν ικανοποιητική για τα δεδομένα. Αργότερα, πήρε ο μπαμπάς ένα σύστημα National στερεοφωνικό που ακούγαμε τον Καζαντζίδη και εγω πήρα το Tepaz στο δωμάτιο μου και λίγο αργότερα ένα μικρότερο National που το σύνδεσα με δύο μεγάφωνα αυτοκινήτου που όταν ξάπλωνα τα ακουμπούσα δίπλα στα αυτιά μου σαν ακουστικά και άκουγα Mountain - Flowers of evil. Στα 18 μου με το που έπιασα δουλειά, στόχος του εξαμήνου ήταν να βάλω δόσεις για ένα Hi-fi το οποίο και έκανα πραγματικότητα στο τρίμηνο. Απο τότε μέσα στο σπίτι μου πάντα είχα διάφορες εκδοχές πολύ καλών ηχητικών συστημάτων απέναντι απο την πολυθρόνα μου. Έφτασε το σήμερα που δεν ξέρουμε τι να πρωτακούσουμε απο μουσική και όλα είναι εύκολα και φτηνά. Ηρθαν τα στικάκια και μετά το streaming του Spotify και κυρίως του Youtube. Κάθομαι στο μπαλκόνι μου και βλέπω τους απέναντι πιτσιρικάδες να ακουν μουσική. Περπατάω στο παρκο με τον Ρίκο το αρπακτικό σκυλί και γύρω μου τι βλέπω; Άτομα να ακούν μουσική στα παγκάκια. Το ίδιο και στον δρόμο και στα σπίτια που επισκέπτομαι. Και τι ακούν; Ένα τσικι - τσικι - τσικι - τσικι - τσικι - τσικι - τσουκ. Απο το κινητό τηλέφωνο φυσικά και το μεγάφωνο του. Ήμαρτον ρε φίλε... τι ακούς; Ούτε καν ακουστικά! Κι ο τόπος βρωμάει απο blue tooth speakers. Οχι πως είναι stereo τα φτηνά αλλά είναι τουλάχιστον ένα μεγάφωνο με ηχείο! Τι καταλαβαίνουν δεν είμαι σε θέση να απαντήσω. Το ότι δεν τους ενοχλεί μου προκαλεί εντύπωση. Πόση ώρα να ακούσεις κανείς; Κι όμως χτες τα κοριτσάκια απέναντι κάνανε κόντρες στη διαπασών ποια έχει τα καλύτερα τραγούδια, απο τα κινητά τους για ένα τρίωρο και το διασκέδασαν. Φαντάσου δηλαδή όταν θα ακούσουν κάποια στιγμή απο 8-ιντσο μεγάφωνο τον Σάκη τι αποκάλυψη θα προκύψει! Η κατάσταση αυτή θεωρείται σχεδόν φυσιολογική μιας και τα περισσότερα σπίτια έχουν πάρει τελευταίας τεχνολογίας flat τηλεοράσεις που και αυτές πάσχουν απο το ίδιο πρόβλημα. Λόγω διάστασης δεν έχουν ηχείο αλλά 2 μικρά μεγάφωνα και ότι ακούγεται απο εκεί είναι τσικι - τσικι - τσικι - τσικι - τσικι - τσικι - τσουκ. Λύνεται αυτό με μια μπάρα όπως προβλέπουν οι κατασκευαστες TV αλλά είναι εξτρα. Ενας θεός ξέρει τι θα πάθουν τα αυτάκια των παιδιών και επίσης τι μουσική κουλτούρα διαμορφώνεται. Για να μη μιλήσω για εμάς τους μουσικούς και ηχολήπτες, τι ηχεία αναφοράς πρέπει να χρησιμοποιούμε στο εξής πριν κυκλοφορήσουμε μια δουλειά ηχογραφημένη. Έχω μείνει μ... άναυδος. Κυρίως για το ότι η εξέλιξη δεν σημαίνει απαραίτητα πρόοδο. Τι άλλο έχουν ν' ακούσουν τα αυτάκια μας!
  7. 11 points
    Ανεβάζω έναν αυτοσχεδιασμό που έγραψα για τζαμάρισμα για όσους έχουν όρεξη, μιας και μπήκε καλοκαίρι και πολλοί κάθονται αργά τη νύχτα και πίνουν μπύρες σε μπαλκόνια, ταράτσες κτλ.... και βαριούνται Μπορείτε να προσθέσετε ότι θέλετε (ή να αφαιρέσετε αν τα καταφέρετε) φωνές, κιθάρες, χάμοντ, γιουκαλίλι, ντιτζερίντου, εφφέ loops, ό,τι σας κατέβει. Tempo=180 bpm Key: Am cat groove.MP3
  8. 11 points
  9. 10 points
    Αυτη η ΧΑΤΖΗΠΑΠΑΡΙΑ συνοδεύει συνήθως εντελώς ΚΑΜΜΕΝΟΥΣ ισχυριΖμους του πωλήτη του τύπου "φτιαγμένη στο Custom Shop της Fender (αλλα δεν το έλεγαν ακριβως έτσι και ηταν στο Λιτόχωρο τότενες) απο τον Τζων Μακρυψωλη 3 ΩΡΕΣ πριν αποχωρήσει και πάρει μαζί του την μοναδικη bolt on πατέντα που μετα εφαρμοσε στην Suhr όπου εργάστηκε 12 ολόκληρα ΛΕΠΤΑ" ή "η κιθαρα είναι ΠΙΑΝΟ βαρας την ΛΑ και ακουγεται η ΣΟΛ τρείς ώρες μετα" ή "με 120% νιτρο φινιρισμα μετα η Gibson χάλασε και δεν της φτιάχνει ετσι πΓια"...
  10. 10 points
    Βρήκα την κιθάρα που έψαχνα, τιμή σούπερ, τέλεια κατάσταση και ενώ ήμουν έτοιμος να στείλω μήνυμα στον πωλητή, διαβάζω στο κείμενο "ΜΟΝΟ για γνώστες". Ε όχι ρε φούστη μαμώ τη γκαντεμιά μου τι ατυχία είναι αυτή? Γιατί να μην είμαι γνώστης? Έφτασα τόσο κοντά και να μην μπορώ να την πάρω
  11. 10 points
    έλα κι απο μένα.... σορρυ είναι πολύ στο πόδι, καθώς είμαι στο μέσον μετακόμισης στο στούδιο και όλα είναι αλλού.... cat groove_dimsonic.mp3
  12. 9 points
    Πριν 10 χρόνια στις 14 Ιούνη του 2009 ένα από αυτά τα "δυνατά" αυτοκίνητα χτύπησε από πίσω με 180 χλμ το μικρό fiat uno που οδηγούσε ο Γιώργος Κωνσταντινίδης τις πρώτες πρωινές ώρες όταν επέστρεφε από τις πρόβες για την θερινή σεζόν. Ο Γιώργος και η συνάδελφος τραγουδίστρια έχασαν τη ζωή τους εκείνη τη μέρα. Με τον Γιώργο γνωριζόμουν από το γυμνάσιο και ήταν ο πρώτος που σκέφτηκα να φωνάξω όταν το 1977 ανέλαβα την "υποχρέωση" να συνεχίσω το όνομα των A PRIORI. Μαζί του και μαζί με τα άλλα παιδιά είχαμε την τύχη να ταξιδέψουμε αυτό το όμορφο ταξίδι για τα επόμενα σχεδόν 10 χρόνια, αφήνοντας ένα μικρό αλλά έντονο σημαδάκι στη μουσική σκηνή της Θεσσαλονίκης και ίσως και παραπέρα. Από την πρώτη περίοδο του γκρουπ δυό πρόχειρες ηχογραφήσεις: Το grand prix το γράψαμε με τον Γιώργο το 1979. Την κάθοδο των Μυρίων την έγραψε ο Γιώργος το 1984 το 1986 ηχογραφήθηκε ο πρώτος και μοναδικός δίσκος των A PRIORI ως κουαρτέτο. Ενα κομμάτι από τον δίσκο αυτό είναι το παρακάτω. Εχουν περάσει πάνω από 40 χρόνια και ήδη 10 που έφυγε από κοντά μας. Δεν νομίζω ότι υπήρξαν στιγμές που να έπιασα κιθάρα και να μην ήρθουν στο νού οι ατέλειωτες πρόβες στα τότε φοιτητικά μας δωμάτια.
  13. 9 points
    Κι εγώ πέτυχα τεφαρίκι πράμα κλείσαμε πήγα την είδα "φίλος, η κιθάρα φυσάει, σπέρνει, την τσακώνω", του λέω με χαμόγελο ως τ'αυτιά, "α, όχι, μου λέει, μόνο ΣΟΒΑΡΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ"... Επίσης πήρα μια Σκουάηρ κουφέτο ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΗ, έβγαινε μόνο μεταξύ 1998-2018 και μετά σταμάτησε.
  14. 9 points
    λοιπον..οπως ειχα πει λογω ατυχηματος δεν μπορω να παιξω κιθαρα ακομα..(πιστευω σε 1-1μιση μηνα να μπορω)..αλλα μπορω να παιξω φυσαρμονικα!!οριστε κ η δικια μου εκδοχη. blues jam-yannis.mp3
  15. 9 points
    Aγαπημένοι μου φίλοι και φίλες του NOIZ Ο cos_dr, Ο Άρχοντας των Συνθεσάιζερ, o Undisputed V-Synth Champion of the World, o Shogun του Sound Shaping, o....., o........, o............. PRESENTE Λίγο πριν έρθει και αυτό το καλοκαίρι. Ένα τελευταίο κομμάτι της σεζόν που δούλεψα τα βράδια των τελευταίων τριών ημερών πάνω στο Roland V-Synth και το τριτονάκι μου το μικρούλι. Χρησιμοποίησα το Sonar μου για το sequencing και τις άλλες παραγωγικές διαδικασίες. Ομολογώ πως διασκέδασα για άλλη μια φορά αφάνταστα με το αγαπημένο μου V-Synth που έχει κερδίσει τη μουσική καρδιά μου τα τελευταία δύο χρόνια και δεν το χορταίνω, λατρεύω να δουλεύω με αυτό. Απολαύστε το και να έχουμε όλοι ένα καλό και δημιουργικό καλοκαίρι!!!!!! Ενωμένοι και μονιασμένοι για ένα καλύτερο αύριο!!!!!! Με ανάπτυξη και έξοδο στις αγορές!!!!!!!!!! χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα Κάθε παρατήρηση ευπρόσδεκτη, όπως πάντα. EDIT Μετά το σχόλιο του @yameth που με προβλημάτισε άλλαξα λίγο τα drums σύμφωνα με την εύστοχη υπόδειξή του. Νομίζω είναι καλύτερο σε αυτόν τον τομέα. Θα μπορούσε να είναι και πιο τέλειο σίγουρα, αλλά νταξει μωρε.......... χαχαχαχαχαχαχα. Thanks!!!!! EDIT 2 Άλλη μια παρέμβαση για να χτυπάει καλύτερα το beat και μια μικρή αύξηση της έντασης των lead στη μέση. Τώρα μάλιστα! Χορεύεται χαχααχαχαχαχαχαχαχα EDIT 3 Μετά από συζήτηση με έναν ΓΕΡΜΑΝΟ guru sound designer και μουσικό μιας κλειστής FB V-Synth users ομάδος, ο οποίος το άκουσε και μου πρότεινε να απενεργοποιήσω ένα side band φιλτρο που υπήρχε μέσα στα εφφε που πέρασα τα drums, το δοκίμασα και τώρα νομίζω πως είναι σωστότερο. Μάλλον είχε δίκιο. Ακούγεται καθαρότερα το ρυθμικό και δεν παραμορφώνει το σύνολο του κομματιού σε συνδυασμό με τους άλλους ήχους. Θα το κρατήσω έτσι.
  16. 9 points
    Σάν σήμερα, στίς 27 Μαΐου του 1840 πέθανε ο μεγαλύτερος βιρτουόζος του βιολιού,(κυρίως,καθώς ήταν και κιθαρίστας) Niccolo Paganini. Η δεξιοτεχνία του ήταν τέτοια,που σε συνδυασμό με τη μορφή του,είχε πυροδοτήσει θεωρίες,ότι είχε πουλήσει την ψυχή του στο διάβολο και διάφορα τέτοια... Στο τέλος, ενός κονσέρτου του, στη Βιέννη,ο Beethoven του φίλησε τα χέρια. Συγχωρήστε μου τον πρόλογο,αλλά έχω τρέλα με τον Paganini. Και το ίδιο από κιθάρα. Αυτά τα εύκολα...
  17. 9 points
    Ελα ρε γατακια που μαθατε και τις σκαφες Με F#13 παρακαλω
  18. 9 points
    Κιθάρα για τις Κυριακές.....
  19. 8 points
    Μου θυμισες εκεινο το τσιτατο των νεανικων μου χρονων: "Η επανασταση θα ξεκινησει αργα το μεσημερι γιατι εκεινη την ωρα ξυπναν οι φοιτητες και σχολαν οι εργατες".
  20. 8 points
    Ειναι απλο. Αν δεν ξερετε να παιζετε, μου δινετε την κιθαρα, την δοκιμαζω, κι αν μου αρεσει, την αγοραζετε.
  21. 8 points
    Είχα πολύ καιρό να κάτσω να ηχογραφήσω κάτι λόγω διαφόρων τρεχαμάτων. Το συγκεκριμένο κομμάτι το δουλεύω 2-3 μέρες κυρίως ηχητικά αλλά έχασα τη μάχη με τη ζέστη και το χρόνο οπότε το ανεβάζω στην παρούσα βερσιόν που δεν ξέρω κατά πόσο "περνάει" γιατί κάθε φορά που το ξανακούω θέλω να αλλάξω κάτι και αυτό δεν τελειώνει ποτέ. Τεσπά ιδού.
  22. 8 points
    με μεγαλη χαρα κανω τα εγκαινια(οπως λενε κ οι ψηφοκυνηγοι καλη ωρα!!) του clip..η αλυσιδα ειναι:prs se santana-zendrive(στο 1ο σολο)-two notes leclean preamp-steinberg ur22-cakewalk(daw) ,επισης εβαλα κ λιγο μπασο(τρομαρα μου,1 1/2 μηνα το γρατζουναω)με την εξης αλυσιδα yamaha trbx305-behringer d.i box-steinberg ur22-cakewalk .post effects ειναι reverb στις κιθαρες και eq(volume boost)στα σολο.ολα τα μερη ειναι σχεδον one take.οσο για την ποιοτητα της ηχογραφησης ξερω οτι εχω δρομο ακομα!(και δυστυχως λιγο ελευθερο χρονο).καλο καλοκαιρι να εχουμε.πιστευω οτι βγηκε ενα "καλοκαιρινο" αποτελεσμα! cat groove-yannis.mp3
  23. 8 points
    Το πως γράφονται οι νότες φαίνεται απλό, λυμένο θέμα, έτσι; Κι όμως, δεν είναι ακριβώς έτσι. Στο παρόν άρθρο υπάρχουν ορισμένα λίγο έως πολύ τραβηγμένα πράγματα, αλλά είναι σημαντικό να τα ξέρει κανείς για να καταλάβει το πως λειτουργεί το σύστημα μουσικής γραφής, ο μηχανισμός. Αυτό είναι προαπαιτούμενο ώστε να μπορέσει να κατανοήσει σε βάθος τα διαστήματα, την κατασκευή κλιμάκων, συγχορδιών, μεταβάσεις από τη μία στην άλλη, κτλ. Μην τα θεωρήσετε τετριμμένα, δεν είναι! Αντίθετα, δημιουργούν παρανοήσεις συνεχώς, τις οποίες και δεν θα έχετε εφόσον τα κατέχετε. Καλή υπομονή! Πόσες νότες έχουμε στη χρωματική κλίμακα; Απάντηση: 12. Πόσα ονόματα έχουμε για νότες; Απάντηση: Η πρώτη απάντηση που παίρνω συνήθως είναι πάλι "12". Μετά όμως το ξανασκέφτονται και μου λένε "15". Το κακό όμως είναι ότι αν μου έλεγαν μια απάντηση, θα έπρεπε να ήταν μία από τις εξής δύο: 7, ή άπειρα! Ναι, καλά διαβάσατε. Ας δικαιολογήσουμε τις δύο απαντήσεις. Καταρχήν, γιατί 7; Για τον προφανή λόγο: C, D, E, F, G, A, B, ή Ντο, Ρε, Μι, Φα, Σολ, Λα, Σι αντίστοιχα αν προτιμάτε ελληνιστί. Αυτά τα ονόματα αντιστοιχούν ακριβώς στα άσπρα πλήκτρα του πιάνου, σε ένα σύνολο από νότες που λέγεται "φυσική κλίμακα" (αν και το μόνο φυσικό που έχει είναι ότι παίζεται ευκολότερα από αρχάριο από τις άλλες), "Ντο Μείζων" κτλ. Αφού τα άσπρα πλήκτρα του πιάνου έχουν αυτά τα ονόματα, τα μαύρα πλήκτρα του πιάνου ποια ονόματα έχουν; Η στάνταρ απάντηση είναι "διέσεις/υφέσεις". Έτσι, το μαύρο πλήκτρο που βρίσκεται ακριβώς δεξιά του C θα λέγεται C#, ενώ επειδή βρίσκεται ακριβώς αριστερά του D θα λέγεται ταυτόχρονα και "Db". Διπλή ονομασία λοιπόν. Προσοχή: Τα ονόματα C# και Db δεν είναι προφανώς τα ίδια, αλλά συμπίπτουν σαν πλήκτρα στο πιάνο. Σε όργανα που μπορούν να παίζουν μικροδιαστήματα, όπως π.χ. βιολιά, τρομπόνια κτλ, δεν συμπίπτουν απαραίτητα ως τονικά ύψη. Αυτό έχει να κάνει με ιδιότητες προσαγωγέων, το αφήνουμε ασχολίαστο. Πάντως, επειδή ακριβώς συμπίπτουν στο πιάνο, θα ονομάζονται "εναρμόνιες". Άρα: Αν δύο ονόματα νοτών αντιστοιχούν στο ίδιο πλήκτρο του πιάνου, θα λέγονται "εναρμόνια". Ή θα λέμε ότι "οι νότες τάδε και τάδε είναι εναρμόνιες" ακριβώς όταν αντιστοιχούν στο ίδιο πλήκτρο του πιάνου (ή τάστο της κιθάρας, ας μην τα χαλάσουμε για αυτό!) Άρα, τα μαύρα πλήκτρα, με βάση τα άσπρα πλήκτρα που βρίσκονται δίπλα τους, θα λέγονται: "C#/Db", "D#/Eb" για τα δύο μαύρα ανάμεσα στα C και E, και "F#/Gb", "G#/Ab". "A#/Bb" για τα τρία μαύρα ανάμεσα στα F και B. Όλες οι διπλές ονομασίες είναι εναρμόνιες μεταξύ τους. Όλα μαζί λοιπόν: όνομα ανά πλήκτρο για τα άσπρα πλήκτρα x 7 πλήκτρα στην οκτάβα = 7x1 = 7 ονόματα, και ονόματα ανά πλήκτρο για τα μαύρα πλήκτρα x 5 μαύρα πλήκτρα στην οκτάβα= 2x5 = 10 ονόματα, σύνολο 7+10=17 ονόματα. Στη σειρά: C [C#/Db] D [D#/Eb] E F [F#/Gb] G [G#/Ab] A [A#/Bb] B || C κτλ. (επανάληψη στην οκτάβα) όπου σκέτα τα άσπρα πλήκτρα και [...] τα μαύρα πλήκτρα. Όλα ωραία και καλά λοιπόν!!! Όχι. Δυστυχώς το παραπάνω είναι ελλιπές. Για να καταλάβουμε γιατί, πρέπει να δούμε λίγο πιο βαθιά τα πράγματα. Τι είναι η δίεση και η ύφεση; "Μα, σημείο αλλοιώσεως", θα μου πει κανείς. Δηλαδή; "Μπαίνει δίπλα στη νότα για να μας πει να την παίξουμε ένα ημιτόνιο ψηλότερα (δίεση) ή χαμηλότερα (ύφεση) από την κανονική θέση της." Σωστό. Η δίεση και η ύφεση μας λένε να παίξουμε ένα ημιτόνιο ψηλότερα ή χαμηλότερα από τη νότα στην οποία τοποθετούνται και μάλιστα χωρίς να αλλάξουμε το όνομα. Αυτό σημαίνει ότι κάνουμε έναν πολύ εύκολο υπολογισμό: Νότα με γνωστό όνομα (από τις ""φυσικές") + Δίεση = η νότα ακριβώς ένα ημιτόνιο πάνω. Π.χ. Ντο (γνωστό όνομα) + δίεση = η νότα ακριβώς ένα ημιτόνιο πάνω από την Ντο. Πως θα την αποκαλούμε; Ντο Δίεση (C#). Μας εμποδίζει κανείς να κάνουμε το ίδιο με όλα τα ονόματα που ξέρουμε; Όχι βέβαια. Άρα, μπορούμε να βάλουμε δίεση και στο Μι. Τότε ποιά νότα θα είναι το Μι#; Θα συμπίπτει με το πλήκτρο Φα! Όμοια, μπορώ να βάλω δίεση στο Σι, και πέφτει πάνω στο Ντο. Με υφέσεις, μπορώ να βάλω ύφεση στο Φα, οπότε πέφτω στο Μι, ή στο Ντο, οπότε πέφτω στο Σι. Καινούριες εναρμόνιες λοιπόν. Έχουν νόημα όλα αυτά; Έχει νόημα να συζητάμε για E#, B#, Fb, Cb; Ναι, έχει. Από τη στιγμή που έχουμε ένα σύστημα που μπορεί να τις παράγει, είναι καλό να ξέρουμε το πως γίνεται. Και βέβαια, έχουν σημασία για τις κλίμακες. Ο ανανεωμένος μας χάρτης λοιπόν έχει τώρα τις εξής ονομασίες: B#/C [C#/Db] D [D#/Eb] E/Fb E#/F [F#/Gb] G [G#/Ab] A [A#/Bb] B/Cb || B#/C κτλ. Σύνολο: 21 ονόματα: 7 σκέτα (C, D, E, F, G, A, B), 7 με δίεση (C#, D#, E#, F#, G#, A#, B#), και 7 με ύφεση (Cb, Db, Eb, Fb, Gb, Ab, Bb). Οι ακριβείς τους εναρμόνιες σχέσεις φαίνονται στην παραπάνω σειρά. Τελειώσαμε λοιπόν, έτσι; Όχι δυστυχώς. Διότι, κανείς δεν μας εμποδίζει να βάλουμε σημείο αλλοιώσεως σε νότα που ήδη έχει σημείο αλλοιώσεως. Δηλαδή, μπορούμε κάλλιστα να βάλουμε δίεση σε νότα που ήδη έχει δίεση ή ύφεση, και ύφεση σε νότα που έχει ήδη ύφεση ή δίεση. Έτσι, π.χ. Αν βάλω δίεση στη νότα C#, θα πάρω τη νότα (C#)#, δηλαδή τη νότα ακριβώς ένα ημιτόνιο πάνω από την C#. Αυτή πέφτει ακριβώς στο πλήκτρο D! Άρα, τo πλήκτρο D μπορώ να το ονομάσω και (C#)#. Στην πράξη, δεν γράφουμε (C#)#. Καταρχάς βγαίνει η παρένθεση, και μετά αντί για ## σημειώνουμε x, οπότε: (C#)# = C## = Cx, όπου x=##. Λέγεται διπλή δίεση. Άρα η νότα Cx = C## λέγεται "Ντο διπλή δίεση". Και βέβαια, οι νότες D και Cx είναι εναρμόνιες. Όμοια με υφέσεις. Μπορώ να βάλω π.χ. ύφεση στη νότα Eb, και να πάω στη (Eb)b, η οποία είναι η νότα ένα ημιτόνιο κάτω από τη Eb, και συμπίπτει πάλι με το πλήκτρο D! Πάλι οι παρενθέσεις φεύγουν - δεν υπάρχει όμως αυτή τη φορά σύμβολο για τις δύο υφέσεις όπως το x για τις διπλές διέσεις - και έτσι έχουμε ότι οι νότες D και Ebb ("Μι διπλή ύφεση") είναι εναρμόνιες. Άρα οι νότες Cx, D και Ebb είναι όλες εναρμόνιες, και αντιστοιχούν στο D του πιάνου. Μπορούμε να βάλουμε δίεση σε νότα με ύφεση; Ναι, αλλά η δίεση με την ύφεση αλληλοεξουδετερώνονται. Π.χ. η νότα (C#)b είναι η νότα ένα ημιτόνιο κάτω από τη C#, που είναι η νότα ένα ημιτόνιο πάνω από τη C, δηλαδή στο τέλος η ίδια η C. Όμοια, αν έχουμε ύφεση σε νότα με διπλή δίεση, μένει απλή δίεση. Ας έχουμε στο μυαλό μας τη δίεση σαν "+1" και την ύφεση σαν "-1". Τότε, η νότα (Cb)x θα είναι -1+2 = +1, δηλαδή C#. Είναι πραγματικά παιχνιδάκι. Με βάση αυτό το σκεπτικό, έχουμε τώρα 35 ονόματα: 7 φυσικά, 7 με δίεση, 7 με ύφεση, 7 με διπλή δίεση, και 7 με διπλή ύφεση. Οι ακριβείς τους θέσεις και εναρμόνιες σχέσεις είναι οι εξής: B#/C/Dbb [Bx/C#/Db] Cx/D/Ebb [D#/Eb/Fbb] Dx/E/Fb E#/F/Gbb [Ex/F#/Gb] Fx/G/Abb [G#/Ab] Gx/A/Bbb [A#/Bb/Cbb] Ax/B/Cb || B#/C/Dbb κτλ. Άρα, όλα τα πλήκτρα έχουν από 3 ονομασίες το καθένα, εκτός από το G#/Ab που έχει μόνο δύο! Τελειώσαμε πια, έτσι; Δυστυχώς όχι. Όπως είπαμε παραπάνω, "κανείς δεν μας εμποδίζει να βάλουμε σημείο αλλοιώσεως σε νότα που ήδη έχει σημείο αλλοιώσεως". Αυτό σημαίνει ότι μπορούμε να βάλουμε διέσεις πάνω σε νότες με διπλές διέσεις, φτιάχνοντας τριπλές διέσεις - το ίδιο και με υφέσεις. Μετά, καινούριες διέσεις πάνω στις τριπλές, φτιάχνοντας τετραπλές διέσεις κτλ., και πάλι το ίδιο με τις υφέσεις. Που σταματάει αυτό; ΠΟΥΘΕΝΑ. Συνεχίζεται επ' άπειρον! Μάλιστα, μερικά ενδιαφέροντα στοιχεία: Κάθε 12 διέσεις έχω την ίδια νότα μια οκτάβα ψηλότερα. Οπότε σαν ονόματα συμπίπτουν, αλλά όχι ως πλήκτρα!!! Όμοια για υφέσεις, κάθε 12 από δαύτες έχουμε την ίδια νότα μια οκτάβα χαμηλότερα.Μπορώ να προσθέτω όσες διέσεις θέλω σε όσες διέσεις ή υφέσεις θέλω. Για να βγάλω άκρη, θεωρώ τις διέσεις σαν +1, τις υφέσεις σαν -1, βγάζω το αλγεβρικό τους άθροισμα, μετρώ από το στάνταρ πλήκτρο που ξέρω το αρχικό του όνομα, και τέλος. Παράδειγμα: Θέλω το πλήκτρο 4 ημιτόνια κάτω από το Cxxxx. Δηλαδή θέλω το (Cxxxx)bbbb. Θεωρώ ότι x=##=+2, άρα το Cxxxx είναι 4x2 = 8 ημιτόνια πάνω από το C. Αντίστοιχα, bbbb = 4 x (-1) = -4. Σύνολο: 8-4 = 4, άρα (Cxxxx)bbbb = Cxx, το οποίο είναι εναρμόνιο με το E! Είναι καλό να κάνετε εξάσκηση σε αυτά τα χαζά και μερικώς ανύπαρκτα πράγματα, για ένα και μόνο λόγο: δεν πρόκειται ποτέ να μασήσετε σε παρτιτούρα, πάντα θα μπορείτε να καταλάβετε τι πρέπει να παίξετε. Επίσης, θα έχετε μια πολύ σοβαρή βάση για να καταλάβετε τα διαστήματα, και αυτό είναι πραγματικά η βάση για τη μουσική σας ανάπτυξη. Διότι, το πρόβλημα που έχουν όλοι με τα διαστήματα είναι "γιατί να το λέω 4η ελαττωμένη αφού είναι το ίδιο με την 3η Μεγάλη;", και η απάντηση είναι ότι ΔΕΝ είναι το ίδιο. Αντιστοιχεί στις ίδιες νότες, αλλά το τονικό περιβάλλον είναι σαφώς διαφορετικό και για αυτό δεν θα ακουστεί καν το ίδιο. Αυτά παρακάτω... Ένα σχόλιο: Δεν υπάρχει κύκλος 4ης/5ης. Υπάρχει ΑΠΕΙΡΗ ΣΠΕΙΡΑ 4ης/5ης, την οποία κόβουμε σε συγκεκριμένα επιθυμητά σημεία, τα ενώνουμε και τα κάνουμε κύκλο. Σκεφθείτε το αυτό, δεν είναι δύσκολο. Εν τέλει λοιπόν, τι είναι τα σημεία αλλοιώσεως; Λοιπόν, φανταστείτε μία μηχανή που παίρνει μια είσοδο και δίνει μια έξοδο. Η δίεση είναι μηχανή που παίρνει για είσοδο ένα όνομα, και δίνει για έξοδο ένα όνομα ένα ημιτόνιο ψηλότερα από αυτό που πήρε, χωρίς να αλλάξει το όνομα της νότας που περιέχεται μέσα. Όμοια η ύφεση, και όλα τα σύμπλοκά τους. Υπό αυτήν την έννοια λοιπόν, τα σημεία αλλοιώσεως είναι συναρτήσεις. Με την έννοια του: #(Νότα) = η νότα ένα ημιτόνιο πάνω από τη "Νότα" με το ίδιο όνομα, και θα συμβολίζεται "Νότα#" π.χ. #(C) = η νότα ένα ημιτόνιο πάνω από το C, με το ίδιο όνομα = C# Στην πραγματικότητα λοιπόν, καθαρά ονόματα έχουμε μόνον τα 7 που ξέρουμε. Όλα τα άλλα είναι παράγωγα συναρτήσεων! Και η θλιβερή διαπίστωση της ημέρας: Αν οι 5 μαύρες νότες είχαν συγκεκριμένα ονόματα, όπως και οι C, D, E, F, G, A, B που ξέρουμε, π.χ. H, I, L, K, J ή ότι άλλο θέλετε, όλη η θεωρία θα ήταν απλούστερη, και πολλά ευτράπελα απλώς δεν θα υπήρχαν. Δυστυχώς, είμαστε καταδικασμένοι να ζούμε σε ένα χρωματικό σύμπαν με μόνον 7 ονόματα, και αυτό έχει τις ολέθριες συνέπειες που έχει. Το βάρος της παράδοσης... [[Υπό την παραπάνω έννοια, η "αναίρεση" δεν είναι τίποτε άλλο από ενδεικτικό, όχι σημείο αλλοίωσης, αφού δεν αλλοιώνει το όνομα. Μας δείχνει ότι η νότα που συνοδεύει είναι φυσική, έχει αλγεβρικό άθροισμα 0 στα σημεία αλλοιώσεως. Φυσικά, αργότερα στις κλίμακες θα δούμε ότι η αναίρεση μπορεί στην πραγματικότητα να είναι σημείο αλλοιώσεως, εφόσον το φυσικό περιβάλλον της κλίμακας επιβάλει διέσεις ή υφέσεις εξ αρχής. Παρακάτω αυτά...]] ΑΣΚΗΣΗ Πάρτε κάθε ένα από τα 12 πλήκτρο του πιάνου μέσα στην οκτάβα (ή τάστο της κιθάρας στα πλαίσια μίας οκτάβας, αν προτιμάτε), και δώστε του όλα τα ονόματα, C, D, E, F, G, A και B, με την κατάλληλη προσθήκη διέσεων ή υφέσεων.Οι διέσεις ή υφέσεις να μην ξεπεράσουν τις 12 γιατί μετά έχετε επαναλήψεις. Παράδειγμα: Η νότα C του πιάνου, γράφεται ως εξής: C, Cxxxxxx, Cbbbbbbbbbbbb, Dbb, Dxxxxx, Ebbbb, Exxxx, Fbbbbb, Fxxx#, Gxx#, Gbbbbbbb, Ax#, Abbbbbbbbb, B#, Bbbbbbbbbbbb τα bold είναι τα πιο χρήσιμα, τα άλλα μουσειακό είδος, αλλά αν τα δείτε δεν θα τρομάξετε. Συνεχίστε εσείς με τις υπόλοιπες 11. Μην το αμελήσετε!
  24. 8 points
  25. 7 points
  26. 7 points
    Λοιπόν jazz θέλατε ....ζαζζ θα πάρετε... Το ανεβάζω υπο έναν όρο: θέλω παρέα. Μόνος....δεν. Δε μ αρέσει να με λένε μοναχοφάη... jazzjam_dimsonic.wav
  27. 7 points
    Εγώ περιμένω στη γωνία κανέναν να γράψει κανά Dire Straits ξέρω γω να γίνει το νόιζ καλοκαιρινό.
  28. 7 points
    Ειπαμε να εχουμε 2-3 "διαστροφες" αλλα εσυ με τοση ξυνιλα σε τοσες μεγαλες μπαντες, σε βλεπω χιπστερ με τσαντουλα και τσιγκελωτο μουστακι και να ξεπερνας και τον dim.
  29. 7 points
    ενα κομματι του γιαννη κασσετα που ηχογραφηθηκε/γυριστηκε σε βιντεο στο Sierra προσφατα. H κιθαρα μου ειναι μια 335 καρφι σε εναν princeton reverb, παιγμενη με δαχτυλα λογω τραυματισμου εκεινες τις μερες... (ακομα να βγει το νυχι του δεικτη... )
  30. 7 points
    Με 12αρες μην ελπιζεις για τρελλα bends. Ή τα μετατρεπεις σε slides, ή βαζεις 11αρες και χανεις λιγο ογκο. ΥΓ Mαθε την χρηση του capo. Η ακουστικη "πεταει" στις κενες χορδες. Και οταν λεω μαθε τη χρηση του capo, εννοω δυο πραγματα. a. που θα το βαλεις για να εχεις περισσοτερα open chords και b. να ξερεις τι συγχορδιες πιανεις βαση των νοτων που πατας και οχι του shape. Δηλαδη οταν εχεις capo στο 3 και πιανεις το shape του Am, να ξερεις οτι παιζεις Cm και οχι Am. ΥΓ2 μαθε τις elixir nanoweb αν δεν τις εχεις ηδη. Διπλασια τιμη μεν, 10πλασια ζωη δε . Αν δεν σου αρεσει το V eq (ή ηδη το οργανο εχει ενισχυμενες εκ κατασκευης αυτες τις συχνοτητες), μη παιρνεις τις phosphor bronze αλλα τις απλες 80/20 bronze .
  31. 7 points
  32. 7 points
    Το βρήκα πολύ καλή μελέτη το τρακ του Σταύρου και γι' αυτό τον ευχαριστώ. Δηλαδή και η ταχύτητα και το γκρουβ ήταν challenging για μένα και τζάμαρα αρκετά πάνω του (με μικρή μουσική αξία στο σύνολο). Οπότε βάζω κι ένα δικό μου τέικ αφού εκδηλώσω το θαυμασμό μου προς τους προ-ποσταρίσαντες για το skill και το ύφος τους. Εύγετε συνάδελφοι. Υ.Γ. προφανώς και δεν έπαιξα σε όλο το τρακ, ήταν του ματς. Ηχοληπτικά με ταλαιπώρησε λιγάκι ότι το ορίτζιναλ είναι αρκετά πατημένο και δεν έβρισκα χώρο για την κιθάρα. Ενορχηστρωτικά επίσης, δηλαδή το τρακ θέλει μια φωνή κανονικά και όχι σόλα αλλά εμείς που είμαστε rawk ξέρουμε μόνο instrumental & solo. Summer Jam JK.mp3
  33. 6 points
  34. 6 points
    Φίλως δεν μας τα λες καλά. Δύο (2) κομμάτια μόνο? Αυτή παίζει να είναι και πέντε (5) κομμάτια. Δεν υπολόγισες κλειδιά, γέφυρες, τάστα, κλπ. Αμ οι χορδές? Νομίζω ότι είναι μια πολύ καλή επένδυση, σαν βάση για αναβάθμιση. Να την πάρεις δηλαδή, για να της αλλάξεις τα πάντα. Μπορεί να γίνει καλύτερη κι από Squier νομίζω. Πχ, θα μπορούσε κάποιος να της βάλει active διπλούς, floyd rose, να κάνει scalloped την ταστιέρα, να γίνει πραγματική κιθάρα τέλος πάντων.
  35. 6 points
    Hello και καλό καλοκαίρι. Έφτιαξα ακόμα ένα κομματάκι και μιας και μου άρεσε περισσότερο από ότι συνήθως το ποστάρω κι εδώ ελπίζοντας να διαβάσω τα σχόλια σας που πάντα βοηθούν. Χρησιμοποιήθηκαν τα γνωστά, Εpi Casino, Yamaha Np11, melodica Honher ηχογραφημένη με το green bullet, για ντραμς λούπα απο το zoom g1on όλα μεσω του Yamaha thr10c στο cubase.. Είναι στην μανιέρα μου, στην αρχη έλεγα να το κόψω πρίν το "ροκ" σημείο αλλά μου άρεσε που ήταν πιο ολοκληρωμένο, αν και το πρώτο μέρος μου αρέσει πολύ περισσότερο.. To βίντεο είναι από την Σκιάθο. Ο τίτλος φαίνεται άσχετος αλλά είναι ένα θέμα που απασχολεί λίγο αυτές τις μέρες και το έβαλα κι αυτό αχχαχα. Ευχαριστώ όσους μπουν στον κόπο να το ακούσουν και εννοείται όλα τα σχόλια ευπρόσδεκτα!
  36. 6 points
    Χαιρετώ! Εφτιαξα μια ακόμη πιανοσύνθεση και θα ήθελα τα φώτα σας. 1.Σαν κομμάτι στέκει ή του λείπει αυτο το κάτι? 2.Αν στέκει,που χρειάζεται ρετουσάρισμα ή κάποια αλλαγή? 3.Αν λύσουμε το 1 και 2 να του φτιάξω μια εισαγωγή? 4.Στο δέυτερο μέρος να μπεί έξτρα όργανο? Εννοείται οτι αν κάποιος εμπνέεται με αυτά μπορούμε να κάνουμε μια συνεργασία. Μερσι! ela pame v2.mp3
  37. 6 points
    Ο αγαπητός μας admin μου έκανε δωράκι ένα "pop" mix του κομματιού όπου φαίνεται τι μπορεί να επιτευχθεί αν ο ηχολήπτης ξέρει καλά τι κάνει σε αντίθεση με μένα που σχεδόν κάνω κλικ στην τύχη εντός του daw και προσεύχομαι ότι δεν κατέστρεψα τα πάντα. Το ανεβάζω κι αυτό εδώ προς ακρόαση. Mixing - Mastering: Γιάννης Μεθενίτης
  38. 6 points
    Ωραια η σημερινη βραδια. Ημουν καμποσο αγχωμενος (τρομαγμενος θα ελεγα) και μου βγηκε κυριως στην φωνη. Λαθη αρκετα, κυριως στο που καθοταν η φωνη χρονικα. Η κιθαρα τσουλησε οκ. Ημουν εξω απο τα νερα μου, με μουσικους που δε γνωριζα, και χωρις προβα. Στην ουσια, τζαμαραμε επι σκηνης. Τελικως, το ευχαριστηθηκα. Χρησιμη εμπειρια. Αποστολη και Βασιλη (Αφοι Γιασλακιωτη) ευχαριστω για την προσκληση! Wish_you_were_here_accoustic.mp3 Fly_me_to_the_moon_accoustic.mp3 Knocking_on_heavens_door_accoustic.mp3 Wicked_games_accoustic.mp3 Creep_accoustic.mp3
  39. 6 points
    Και καλα(τι καλα δηλ,χαλια)να το γραψει ανθρωπος στις αγγελιες. Μου εχει πει μαγαζατορας στο κεντρο της Αθηνας οταν πηγα να αγορασω μια Στρατ-προ αμνημονευτων χρονων-"να σε ακουσω πρωτα να παιζεις και να δω αν αξιζει να στην πουλησω". Λεω "με καταλαβε ο πστης απο τη φατσα οτι δεν ξερω" ντραπηκα και εφυγα. Ημουν και πιτσιρικας τοτες...
  40. 6 points
    Ανεβάζω και ένα μπλουζάκι που είχα γράψει το '76 μαζί με Muddy, Eric, Stevie, John Lee, Bruce Lee και Τσάκι Τσαν στο Σικάγο όταν δούλευα στις πίτσες, λέγεται "The pill is gone", μπορείτε να σολάρετε ασταμάτητα και ελεύθερα. Ήταν να το δώσω στη Billie αλλά ζήλευε η Etta και τελικά δεν το έδωσα... τζαμάρετε ελευθέρας! Bpm= 96 Key: Bm blues jam1.MP3
  41. 6 points
    Ως τεχνικός επί 11ετίας και μετά από χιλιάδες σετάπ αλλά και δεκάδες κουβέντες με συναδέλφους εγχώριους και εξωτικούς, θα πω ένα πράγμα. Embrace the buzz. Ή αλλιώς μάθε να το αντιμετωπίζεις παικτικά. Να μην παρεξηγηθώ, είναι δύσκολη πολλές φορές η συνειδητοποίηση της διαφοράς ενός προβληματικού fret buzz (λόγω ψηλότερου τάστου πχ) και του buzz που βγάζει ΚΑΘΕ κιθάρα σε μικρό ή μεγαλύτερο βαθμό. Δυστυχώς για όλους, η γεωμετρία δεν είναι αρκετή για να λύσει το θέμα που έχουν κάποια όργανα: Ότι δηλ. ακόμη και με τέλειο fret dress (πχ plek), ακόμη και με συντηρητικό setup (medium/high action) εξακολουθεί να buzzάρει. Να έχει δηλ. αυτό το -σε δεύτερο βαθμό συνήθως- "σύρσιμο" της νότας. Η εμπειρία μου λέει, ότι η εμπειρία και η αντίληψη του παίκτη βοηθάει στο να το αντιμετωπίζει παικτικά, σε μεγάλο βαθμό. Ο τρόπος που θα δουλέψει κάποιος το όργανο δυστυχώς δεν είναι κάτι που διδάσκεται ούτε σε σχολές ούτε στο youtube, αλλά έρχεται με την παρατήρηση. Πολλοί δεν ανέχονται τέτοιου είδους θέματα και αναλώνονται σε ένα αέναο κυνήγι του "τέλειου" οργάνου και καλώς πράτουν. Η ακουστική κιθάρα, ωφελείται από ένα ελαφρύ relief, αφού η περιοχή χρήσης της περιορίζεται στα βόρεια της ταστιέρας. Θέλει εξαιρετικό nut και σωστό saddle, καθώς και bridge pin slotting όπου κρίνεται απαραίτητο. Είναι θεμιτό να έχει ελαφρώς υψηλότερο action από την ηλεκτρική αλλά δεν χρειάζονται και υπερβολές. Θεωρώ καλό starting και finishing point το 1,8mm e και 2,4mm Ε. Τα περισσότερα εργοστασιακά όργανα χρήζουν βαριών χορδών για να "κουνήσουν" τα ακούνητα καπάκια και τα βαριά βερνίκια τους και να δώσουν ήχο ικανοποιητικό. (12s και άνω) Επειδή οι περισσότεροι ΔΕΝ παίζουμε σε Bluegrass μπάντες ή σε "αμικροφώνητα" κοντσέρτα, ο ήχος και η έντασή του είναι κάτι που μας απασχολεί ελάχιστα. Στο "καρφί" οι περισσότερες κιθάρες ακούγονται ψιλοΐδιες ανεξαρτήτως μεγέθους (ή είδους χορδών). Θεωρώ ένα 11άρι σετ (αναλόγως scale length) αρκετά generic για all around καταστάσεις. Δεν μου αρέσουν οι Elixir (τις βρίσκω αδύναμες-ειδικά την G, πάνω σε piezo equipped όργανα) και τις βρίσκω επίσης εύθραυστες (σπάνε εύκολα στα break points-κλειδί/saddle). Eπίσης, τις τυλιχτές τις περιβάλλει ένα σύνολο αρμονικών εν είδει "αέρα/αύρας/ρόγχου" που πολλές φορές περνά στο piezo. Μετά από πολλά χρόνια χρήστης (και είμαι καλά) προτιμώ phosphor bronze οικονομικά. (Martin, Galli). Αλλιώς πάλι phosphor πιο εξεζητημένα (Martin SP, D' Addario κλπ). H πρόσφατη ρετρομάνια με τις nickel και τις nickel bronze, monel steel κλπ. θεωρώ ότι βασίζεται σε μεγάλο βαθμό σε trend και όχι στην πραγματικότητα. Σε πολύ λίγα όργανα "ταιριάζουν" τέτοια σετ, αλλά όταν ταιριάζουν το πάντρεμα είναι εξαιρετικό. Για καλό articulation στα σόλα θεωρώ μια μπαμπάτσικη πένα απαραίτητη (blue chip τις ανέφερα τις προάλλες), αλλά πρόσφατα είδα ότι και η Dunlop βγάζει μια απομίμησή της (primetone). Δυστυχώς η πραγματικότητα του live και των συστημάτων τους, πνίγει σε γενικές γραμμές δυναμικές και λεπτομέρειες. Σπάνια σε live με ακουστική, ακόμη και με επιμελές compression, με πένα, με βαρύτερες χορδές, κατάφερα να "κρατήσω" για πολλή ώρα τη μουσικότητα που χρειάζεται. Πάντα ξεκινάμε ταπεινά και καταλήγουμε να "βαράμε" για πολλούς λόγους, ακόμη και κούρασης (χεριού και ακοής). Το compression θα σου κάνει καλό γιατί θα "μαζευτείς" και θα προσπαθείς να παίζεις πιο "αεράτα", ενώ όταν θες να "χώσεις" θα σου μαζεύει τα peak. Ένα volume boost (EQ boost ακόμη καλύτερα) είναι απαραίτητο. Όπως είπαν κι άλλοι, kapo και ευφάνταστα παιξίματα (καμιά φορά ακόμη και η ενστικτώδης αποδόμηση ενός κομματιού σε επίπεδο "παραλιακού παιξίματος" έχει ενδιαφέροντα αποτελέσματα). Βάλε τη ζώνη ψηλά (Katsamba bros level) αν παίζεις όρθιος. Πάρε κιθάρα χωρίς cutaway (για να γίνεις δημιουργικός λόγω περιορισμού) Πάρε slide (γυάλινο κατά προτίμηση, το brass πάνω στις bronze είναι λίγο επιθετικό)
  42. 6 points
    Σήμερα έμαθα ότι το life of Brian των mony python's το χρηματοδότησε ο George Harrison γιατί κανένα στούντιο δεν τολμούσε να το αναλάβει, ο George το χρηματοδότησε βάζοντας ενέχυρο το σπίτι και το στούντιό του για 5 εκατομμύρια δολάρια. Απλά επειδή ήταν φίλος με τους μόντυ και ήθελε να δει την ταινία.
  43. 6 points
    Μια προσπάθεια και από μένα σε ένα εξαιρετικό backing track Βαράτε άφοβα NoizBlues jam_rockhead.mp3
  44. 6 points
    Απίστευτο αυτό που μου συνέβη πριν λίγο! Με σταματάει κοπέλα στο δρόμο, γύρω στα 20 το πολύ, και ακολουθεί ο παρακάτω διάλογος: - Γειααααα, εσύ δεν είσαι o Delta ο κιθαριστας? - Γεια σου κι εσένα, Ναι εγω ειμαι. Μπορώ να σε βοηθήσω σε κάτι; - Ε whatever, θέλω μια χάρη, γλυκούλη, pleaaassseee! - Εξαρτάται, αν μπορώ... Για πες! - Έχω πιάσει δουλειά ως promoter σε μια εταιρεία με προϊόντα καθαρισμού και οικιακής υγιεινής και χρειάζομαι τη βοήθειά σου! - Τι φάση, να πλένω την κιθαρα με χλωρίνη ή να φοράω μπλουζάκι με το logo της εταιρείας? - Χαχαχα, όχι βρε, απλά έλεγα επειδή έχεις πολλούς φίλους και followers στα social media, αν θα μπορούσες να μας κάνεις διαφήμιση με κάποια ανάρτηση ή κάτι τέτοιο... - Ξέχνα το, κοπελιά, δεν κάνω εγώ τέτοια πράγματα... Αν ήταν επαγγελματική πρόταση, με λεφτά, να το συζητούσαμε. - Κι αν πάμε τώρα πίσω από εκείνους τους θάμνους και σου πάρω μια πίπα, τι λες;! - ... Τι λέω; ΤΙ ΛΕΩ;! Μαλάκα, έχουν ξεφύγει πλέον τα πιτσιρίκια, μηδέν ηθική και φουλ θράσος! Καμμία αξιοπρέπεια, κανένα ίχνος αυτοσεβασμού, είναι αδιανόητο! Φυσικά και ΔΕΝ δέχτηκα, μιας και θέλω καθαρή την συνείδησή μου... Τόσο καθαρή όσο και το μπάνιο σας με τη νέα Klinex Ultra τριπλής δράσης, με υπέροχο άρωμα λεμονιού, που καθαρίζει βρωμιές και βακτήρια από πλακάκια και μπανιέρες με ένα μόλις πέρασμα! Klinex, αυτήν ξέρετε, αυτήν εμπιστεύεστε! .
  45. 6 points
    πριν λίγο καιρό είχα βάλει ένα αποσπασματάκι στο προφιλ...ακόμα το έψαχνα.... Εδώ και λίγες μέρες ήταν έτοιμο, και είχα μεγάλες προσδοκίες απ αυτό. Τελικά, άλλαξα γνώμη και το άφησα περίπου όπως ήταν, λιτό, απλό χωρίς φτιασίδια και σχετικά.
  46. 6 points
    Youll Never Walk Alone Anfield - Spyros Delta.mp3
  47. 6 points
  48. 6 points
    Ένα κομματάκι μου που έγραψα αυτές τις μέρες. Οι στίχοι ανήκουν στον Γιώργο Ιωάννου, εδώ.... http://www.snhell.gr/anthology/content.asp?id=249&author_id=12 Υ.Γ. Τους ίδιους αυτούς στίχους "χρησιμοποίησα" κάποτε σε ένα άλλο μου κομμάτι, αλλά δεν του ταίριαξαν οπότε το υποβίβασα σε instrumental..... Νομίζω ότι τώρα βρήκαν την παραλία τους....
  49. 5 points
    Η Μπουμπού επιμένει να κοιμάται στην πολυθρόνα, αλλά είναι κι αυτή η ζέστη ...
  50. 5 points
    Δεν είμαι και κοντά να φέρω κάνα καφάσι μπύρες να πιούμε ρε γαμώτο.....
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00


×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε.