Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου από 24/01/2020 σε όλα

  1. 16 points
    Kirk ended up with five strings on his guitar but no magic lost
  2. 15 points
    Καλησπέρα φίλοι μου. Σήμερα είχα μια ευχάριστη έκπληξη από το μακρινό 1989 και είπα να την μοιραστώ μαζί σας. Με παίρνει τηλέφωνο ο καλός μου φίλος και συμφοιτητής παλιά, ο γιατρός ο Πάνος στο κινητό και μου λέει άκου λίγο. Μάλιστα μου έκανε και πλάκα γιατί μου λέει, άκου φίλε τι έγραψα (ο πάνος έχει μουσική παιδεία, έκανε αρμόνιο δισκαλο και έχουμε μ$@$#@$ πολλές φορές μαζί μουσικά και έπαιζε και καλά) Για να μην τα πολυλογώ βρήκε μια κασέτα μου που είχε χαθεί σε μετακομίσεις παλιά και ήταν στην κατοχή του, γιατί έχουμε συγκατοικήσει, έχουμε κάνει κοινόβια με γκόμενες και πολλά αλλα με αυτό το παιδια που περιείχε ηχογραφήσεις που είχα κάνει όταν ήμουν δεκατεσσάρων χρονών, το θυμάμαι αυτό γιατί θυμάμαι τις περιόδους που είχα διάφορο μουσικό εξοπλισμό, με το Yamaha PSR 500. Γενικά μικρός ηχογραφούσα πολύ αλλά δεν έχει διασωθεί πολύ υλικό, σχεδόν όλες οι κασσέτες έχουν χαθεί και αυτή που τελικώς διεσώθη και την βρήκε, ήταν και η μοναδική που περιείχε τα συγκεκριμένα κομμάτια μου μέσα. Πραγματικά συγκινήθηκα, μερικά δεν τα θυμόμουν καν. Έκανα μια μικρή επιλογή και αποφάσισα να τα μοιραστώ μαζί σας, εδώ με τους καλούς φίλους του noiz. Ολοι οι ήχοι είναι από αυτό το όργανο και γραμμένοι στον υποτυπώδη sequencer του που αν θυμάμαι καλά είχε την δυνατότητα να γράψεις και να αναπαράγονται μεχρι 5 κανάλια/5 οργανα ταυτόχρονα του ακομπανιαμέντου με φυσικά δυνατότητα αλλαγής οργάνου στο κανάλι κατά τη διάρκεια. δεν θυμάμαι με τι το συνδεα για να κάνω το midi dump, νομίζω είχα πάρει κάποιο εξάρτημα ή το έκανα απο το Atari ST γιατι είχε περιορισμένο αριθμο κομματιών στην μνημη. Το audio recording είχε γίνει σε ενα compact cassette system της sony που θυμάμαι ακουγόταν πολυ καλά. Ακούγοντας τον εαυτό μου μετά από 30 χρόνια τα συναισθήματα ειναι δυνατά. Πάντα είχα την τρέλα να γράφω μουσική και να παίζω παιχνίδια και να είμαι ΠΑΣΟΚ. Ακόμα την έχω!. ΓουΊουου!!!!!! Στις συνθέσεις βλέπω τα κενά μου αλλά μπορώ να πω άφοβα πως για 14 χρονών, χωρίς γνώσεις συνθεσης, μονο ότι ήξερα απο το πιάνο, χωρίς ίντερνετ για να μαθαίνεις και να μελετάς ερασιτεχνικά, με μόνο εφόδιο τη φαντασία μου, το αυτί μου και τα τεύχη του περιοδικού ΜΟΥΣΙΚΗ( και του PIXEL χαχαχαχαχχαχ) που διάβαζα φανατικά και κάτι σκάμπασα απο εκεί για την εν γένει παραγωγική διαδικασία, είχε ωραία αρθρα και παρουσιάσεις, από εκει εμαθα ορολογία γιατί αμα δεν έχεις και κανέναν να σου δειξει................. δεν τα πήγαινα και άσχημα. Ήμουν πολλά υποσχόμενος. Ιδιαίτερα στα cover ήμουν και είμαι ψυχαναγκαστικός. Τα πήγαινα πολύ κοντά. Πιστεύω πως τότε έφερα το όργανο, όπως και κάθε ψηφιακό όργανο που είχα στην κατοχή μου στα όρια του, γιατί ειμαι ταλέντο. ΤΕΛΟΣ. Ημουν και είμαι, τι να κάνουμε τώρα? χαχαχαχαχααχαχαχαχαχαχχαχαχ Να ευχαριστήσω μιας και θα κοινοποιήσω το post, τον καλό μου φίλο από παιδιά, τον κολλητό μου τον πάνο, που μπήκε στον κόπο πέραν από την έκπληξη, να ψηφιοποιήσει και την κασέτα (δεν έχω και κασετόφωνο πρόχειρο εδώ, θα έπρεπε να τρεχω στο χωριο χαχαχαχαχαχα) και μετά την κουβέντα μας, να μου στείλει το αρχείο. Ένα εξαιρετικό παιδί και λαμπρό επιστήμονα που έχουμε συνεργαστεί και στα παραϊατρικά. Σε ευχαριστώ φίλε μου Πανο και σε ευχαριστώ που με κούραρες και πρόσφατα που φοβήθηκα από τις αρρυθμίες και ήρθα στις εφημερίες σου και βρήκες πως μου είχε πέσει το μαγνήσιο στον πάτο και με έφτιαξες εκεί με τους ορρούς χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχααχαχα Εσείς? Πως βρίσκετε τον 14χρονο cos_dr? Απόψης? χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα Α, τα κομμάτια που παραθέτω είναι 2 διασκευές (arthur's theme - axel f) και τρια δικά μου. Υ.Γ. Σκέφτομαι τώρα πως αυτά τα έγραφα και ήμουν 4 χρόνια μεγαλύτερος από τον γιό μου που δεν θέλει μουσική. Δεν πειράζει. Θα πεθάνει η τέχνη μαζί μου χαχαχαχαχαχαχαχα arthur's theme cover by 14yo cos_dr (1989).mp3 axel f cover by 16yo cos_dr (1989) on yamaha psr 500.mp3 untitled 2 by 14yo cos_dr (1989).mp3 untitled by 14yo cos_dr (1989).mp3 Ξέρω πως δεν θα γυρίσεις.mp3
  3. 12 points
    Καλησπέρα σε όλους και όλες!! Καλή ακρόαση!
  4. 11 points
    Καλησπέρα! Μία ταπεινή προσπάθεια να βγάλω ένα από τα αγαπημένα μου solos της glam περιόδου του τεράστιου Timmons. Έχω να μελετήσω σοβαρά από τον Αύγουστο, αλλά βαρέστε ελεύθερα. Όλες οι κιθάρες παιγμένες από μένα, μπάσο και drums πέρασαν από VSTi plugins.
  5. 10 points
    Γεια σας παίδες. Μια μελοποίηση σε ποίημα του Καβάφη.
  6. 10 points
    Χαιρετώ τα πλήθη! Εχω μια ιδέα για ένα ροκ κομμάτι με φωνή που με γυροφέρνει μέρες τώρα και δεν έχω καταφέρει ακόμα να το φτιάξω. Είπα λοιπόν να ετοιμάσω μια πιάνο έκδοση μέχρι να κατασταλάξω πως ακριβώς θα το καταφέρω και τι να ζητήσω απο τους συμφορουμίτες να παίξουν όταν έρθει η ώρα. Στο πιάνο παίζουν 3 χέρια ουσιαστικά μιας και έβαλα μπασονοτες(και πολύ midi διόρθωση) για να γεμίσει το κομμάτι. Στράτε ευχαριστώ ματαξανά!!
  7. 9 points
    Μιας και μετα απο ενα διαστημα γενικοτερης αποχης απο τη μουσικη ξαναξεκινησα εδω και κανα χρονο να παιζω λιγο κλασσικη (που ειχα να ακουμπησω απο το λυκειο) και ακουστικη κιθαρα (που δεν ειχα πιασει ποτε σοβαρα) ειπα να ξαναδοκιμασω και την τυχη μου στο home recording. Περισσοτερο για λογους προσωπικης μελετης και περιεργειας. Θα ταλαιπωρησω λοιπον τα αυτια σας με μια πρωτη αποπειρα. Το Σαββατο που ειχα λιγο χρονο εκατσα και ηχογραφησα μια νωχελικη και αρκετα προχειρη εκτελεση του Gnossienne 1 του Satie (σε arrangement για κλασσικη κιθαρα). Εγραψα με ενα stereo pair απο small condenser mics (Superlux Hi-10, χαιλικια οχι αστεια) λιγο λιγοτερο απο ενα μετρο απο την κιθαρα με καρτα ηχου ενα Zoom R6. Ακολουθησε ενα υποτυπωδες eq/mix στο cakewalk το οποιο δεδομενου του οτι δεν εχω studio monitors και κυριως του οτι δε ξερω τι κανω ηταν μαλλον τολμηρη αποφαση. Φιλικη συμμετοχη στο background το ψυγειο μου το οποιο αποφασισε να δωσει λιγο πονο ειδικα εκει στην αρχη του κλιπ. Feedback, συμβουλες, κραξιμο για το παιξιμο, την ηχογραφηση, το σπιτι μου ολα ευπροσδεκτα. Gnossienne 1.mp3
  8. 9 points
    Νιώθω εξτασιασμένος που ποστάρω στην κατηγορία αυτή. Σχεδόν τρέμουν τα πόδια μου. Μου πήρα κάνα δύωρο να το ηχογραφήσω. Ezdrummer, strings και μπάσο από το αρμόνιο, και δύο κανάλια με κιθάρα. Πιο πολύ σαν πείραμα το έκανα, ώστε να δω πόσο εύκολα μπορώ να μετουσιώσω την σκέψη μου σε μουσική. Μου πήρε κάπου μιάμιση ώρα. Απλοί και βασικοί ήχοι, αλλά ας μην έχω απαιτήσεις μη γνωρίζοντας τα ΠΟΛΥ βασικά από το πρόγραμμα και περι ηχογράφησης γενικότερα. Σας ευχαριστώ, εκ των προτέρων, διότι δυο μέρες που σας πρήζω κάτι καλό έγινε.
  9. 8 points
    Μια μέρα δοκίμαζα ένα fuzz και βγήκε αυτό το ριφφ στο 0.53 δεν είναι δικό μου, όποιος το βρει κερδίζει την αγάπη μου! Enjoy
  10. 7 points
    Δεν υπάρχει λόγος για συγκρίσεις. Είναι πάμπολλα τα παραδείγματα μουσικών με άρτιες θεωρητικές και τεχνικές γνώσεις που σε context εκτός μουσικού κειμένου όχι μόνο αισθάνονται άβολα, αλλά και γυμνοί. Το ίδιο κι από την άλλη, όπως λες, μουσικοί που επειδή-θεωρητικά- είναι περιζήτητοι λόγω εμπειρίας/γνωριμιών/πλασαρίσματος/τσαγανού, θεωρούν εαυτόν αυθεντία, natural talent κλπ και οτιδήποτε εκτός δικής τους οπτικής ως προς τι είναι καλός μουσικός έχει στενέψει επικίνδυνα σε αλλαζονικό επίπεδο. Η αλήθεια είναι ότι ούτε ένας folk-λαϊκός μουσικός μπορεί να παίξει κλασσικά έργα, αλλά ούτε και ένας κλασσικός μουσικός να παίξει το ρεπερτόριο άλλου ιδιώματος χωρίς να το κατέχει-όση παρτιτούρα και να του δώσουν. Δεν είναι μόνο η εκτέλεση παρτιτούρας, στη συγκεκριμένη περίπτωση. Οπότε η παρεξήγηση αφορά τον όρο καλός μουσικός-μη καλός μουσικός ο οποίος-παραδόξως- είναι εύστοχος και στις δύο περιπτώσεις. Νομίζω είναι περισσότερο παρεξήγηση λόγου παρά έργου.
  11. 7 points
    Μια αποπειρα στο Poor Boy Long Ways from Home του John Fahey. Ειναι απο τους αγαπημενους μου κιθαριστες εδω και χρονια αλλα μολις προσφατα αρχισα να προσπαθω να παιξω σε αυτο το ειδος ακουστικου fingerstyle με μεταλικα fingerpicks, τα οποια ακομα πασχιζω να συνηθισω για να πω την αληθεια. Θα ακουσετε και τα χρατςχρουτς στην ηχογραφηση, προσπαθησα να τα εξουδετερωσω σε ενα βαθμο αλλα ειναι αρκετα δυσκολο και ισως αξιζει δικο του θεμα συζητησης διοτι εχω ακουσει για διαφορες πατεντες με de-esser κλπ...I digress. Η κιθαρα ειναι μια Sigma JM-SG45 (J-45 copy δηλαδη) με (ψιλοψοφιες) nickel bronze χορδες και η ηχογραφηση εγινε με ενα stereo pair απο Superlux Hi-10 (small condenser). Λιγο eq και λιγο reverb μετα στο Sonar/Cakewalk/πωςτολενεαυτεςτιςμερες. Poor Boy.mp3
  12. 7 points
    Μεσα στις αγγελίες βρήκα αυτο το βίντεο και έπαθα! Τι παίχτης αυτό το παιδί! Για να αναδείξει την κιθάρα (που είναι πανέμορφη και πωλείται) το ρεπερτόριο περνάει απο παραδοσιακά, φλαμένκο, κλασσική, ροκ, you name it, σε πολύ ψηλό επίπεδο. Σπύρος Τσιώλης.
  13. 7 points
    Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον και τα καλά σας λόγια. Απο τότε που κυκλοφόρησε το πρώτο του άλμπουμ "I'm here and I'm gone" (κατα την γνώμη μου ένας απο τους κορυφαίους ντεμπούτο δίσκους στο σύγχρονο μπλουζ) ο Kirk με μάγεψε. Άσχετα με το που κατευθύνθηκε παικτικά στη συνέχεια, αυτός ο δίσκος έχει σαφείς αναφορές στους Hollywood Fats & Junior Watson, είναι σαν ένα direct link αυτής της σχολής και ύφους/προσέγγισης του μπλουζ, γεγονός που με συνεπήρε - καθοτι το λατρεύω. Για "χάρη" του έγραψα και το δικό μου "Swag" και του το αφιέρωσα. 'Οπως γράφω στον δίσκο NOS: "I wrote this cos I wanted so bad to steal something from Kirk Fletcher, another big fav of mine … and I did! Basically a reversed riff by Eli and then some." Ήθελα πάντα να τον γνωρίσω. Περάσαμε μια μέρα παρέα, πίνοντας, τρώγοντας, κουβεντιάζοντας και παίζοντας. Η ηλικία ποτέ δεν καθόρισε τις σχέσεις μου, ειδικά στη μουσική, παρότι είμαι αρκετά μεγαλύτερος του ένοιωθα πως βρίσκομαι με κάποιον απο τους "ήρωες" μου. Το απόλαυσα, το ίδιο πιστεύω και κείνος. Υπάρχει ακόμα ένα κλιπ απο το συγκεκριμμένο σέσιον, ελπίζω σύντομα να δημοσιευθεί. Το βράδυ είμασταν μαζί στο αεροδρόμιο, για διαφορετικούς προορισμούς, αφού χαιρετηθήκαμε, στάθηκα και παρατηρούσα την θηριώδη σιλουέτα του με την κιθάρα στον ώμο να ξεμακραίνει. Δεν θα το ξεχάσω ποτέ.
  14. 7 points
    Μου έφερε ένας φίλος ενα Rickenbacker για σεταρισμα και παίζοντας μου βγήκε αΦτο
  15. 7 points
    Gear: CAR EMG Fender Stratocaster - Compulator - Whammy 5 - Tube Driver - Colorsound PowerBoost - Free the Tone Future Factory - Hiwatt DR103 (1974). Mics: Shure sm57 and a Rode NT1-A for room mic. Reverb added in post. Ολα τα σχόλια είναι ευπρόσδεκτα! *Μάλλον δεν είναι για covers ο συγκεκριμένος χώρος.. τώρα το είδα.. αν υπάρχει θέμα βγάλτε το να το βάλω στο forum.. sorry.
  16. 7 points
    Μιας και η γρίπη με καθήλωσε σπίτι, βρήκα την ευκαρία να κάνω γα πρώτη φορά μια “παραγωγή” δική μου. Όχι έτοιμο backing track δηλαδή. Οι κιθάρες είναι όλες παιγμενές απο εμένα. Drums: EZDrummer Keys: Logic VSTis Reverbs-delays + Mastering (:D) με plugins του Logic. Αναμένω τη γνώμη σας και πάνω από ολα τις συμβουλές σας. Opeth_Burden_mpamps_final.mp3
  17. 7 points
    BU: Bend upwards. The “target” pitch is always shown in brackets. BD: Bend downwards. The “target” pitch is always shown in brackets. PB: Pre-bend. The starting note of a bend, which is performed but not heard. Usually shown prior to a LD or LB. LD: Let down. The string is let down after upward bend. RPB: Re-pick bend. LB: Let back. The string is let back after a downward bend. BSS: Bend slightly sharp. Microtonal bends. S: Slide. This is usually accompanied by the gliss designation. H: Hammer-on PO: Pull-off tr: Trill Vib: Vibrato MU: Muted note(s). In the music copy, brackets highlight severly muted notes. Also, staccato dots are used where appropriate. T: Right hand fingerbpard tap. Two hand tapping technique. L/H: Left hand only hammer-on. CO: Cut off, A note played staccato/cut off prematurely by right hand muting. TA: Tremolo arm. This is often combined with other symbols: e.g. TAS, TABU TA Vib: Vibrato produced vi the tremolo arm. TAS: Using the tremolo arm to either ‘slide” into or away from a note. TABU: Raising the pitch of a note with the tremolo arm. TALD: Letting the note back to the starting pitch after a TABU Ph: Pinched harmonic. THe music notation usually shows both the fundamental note and the overtone. Th: Tapped harmonic Nh: Natural harmonic LS: Let hand slap.
  18. 7 points
    Συνεχίζοντας τις ηχογραφήσεις... αυτό είναι το κομμάτι μας με τίτλο "Refugee". H κιθάρα είναι οδηγός για να γράψουν οι άλλοι από πάνω - λογικά θα εμπλουτιστεί το σόλο και κάποιοι τονισμοί στο ρεφραίν. Και όπως πάντα ο μπασίστας μας είναι για τα μπάζα (όχι για τα μπάσα). Βρήκαμε άλλον και δουλεύουμε πλέον με αυτόν... Κριτικές ευπρόσδεκτες - το ξέρω ότι σε φάσεις θυμίζει Τρύπες, αλλά είχα οργισμένη διάθεση όταν το γραψα.
  19. 6 points
    Αυτό που δεν παύει ποτέ να μου κάνει εντύπωση είναι η ευκολία με την οποία κάποιος εκφράζει άποψη ειδήμονα χωρίς να έχει ιδέα για τι μιλάει. Προσωπικώς δικαιολογώ οποιαδήποτε ανοησία μέχρι και τα middle 20s όπου το μυαλό δουλεύει υπερωρίες ειδικά για να σκέφτεται χαζομάρες. Από εκεί και πέρα είσαι απολύτως υπεύθυνος για την κάθε βλακεία που εκφράζεις.
  20. 6 points
    Σας αρέσει ωρέ?? jumpy_blues.mp3
  21. 5 points
    Παιδια το πηγαμε αλλου. Για να δουμε το θεμα στη βαση του, ειναι να δουμε εστω εναν απλο οδηγο απο το κομματι του θεματος. Το κομματι το εχω παιξει μερικες χιλιαδες φορες και απεξω δεν το θυμαμαι. Ολο και καποιο λαθος θα κανω αν προσπαθησω να το παιξω απεξω. Το θεμα ειναι λοιπον να μην παιζουν οι μουσικοι (αν θελουν να θεωρουνται αξιοπρεπεις και οχι καλαμπορτζαίοι και πανηγυρτζηδες) στο γαμο του καραγκιοζη, ή με οποια εκτελεση εχει μαθει ο καθενας και ΑΝ την θυμαται κι αυτη απεξω. Του θεμα του .... feeling και αν κατεχει καποιος μουσικος το ειδος που καλειται να παιξει, ερχεται στη σειρα μετα απο το θεμα να παιξει τουλαχιστον σωστα τις συχγορδιες. Παραδειγμα αν παιζω εγω απεξω ακομα και ολοσωστα την 1η εκτελεση.... .... και οι υπολοιποι την 2η εκτελεση, ας παμε για ψαρεμα καλυτερα.
  22. 5 points
    Το GIGGITY της voodoo lab είναι μια από τις σχετικά τελευταίες μου ανακαλύψεις στην πράξη. Ηξερα εδώ και καιρό ότι με αυτό παίζει ο Eric Johnson, ο Sonny Landreth και πολλοί ακόμα, αλλά δεν είχε τύχει να το έχω και να το χρησιμοποιήσω στο rig μου, μέχρι πρόσφατα. Αρκετά βίντεο υπάρχουν στο youtube, αλλά είναι με κιθάρες που δεν με αφορούν ή είναι δείγματα με μία μόνο κιθάρα. Η δουλειά που κάνει το GIGGITY είναι στην ουσία η αλλαγή του βασικού χαρακτήρα της κιθάρας σου, ή να το πω καλύτερα του μαγνήτη που φορά η κιθάρα, με πολύ απλό και αποτελεσματικό τρόπο. Ετσι μπορείς να τοποθετήσεις το πετάλι στην αρχή της αλυσίδας σου, μεταβάλλοντας με αυτόν τον τρόπο την χροιά της κιθάρας σου απλά επιλέγοντας ή όχι το πετάλι (on - off), ή να το τοποθετήσεις στο τέλος της αλυσίδας κάνοντάς το στην ουσία ένα mastering equalizer! Η χρήση του είναι πολύ απλή με δύο κουμπιά (body και air) που μεταβάλουν τον όγκο και το presence και έναν τετραθέσιο επιλογέα που λειτουργεί επιπρόσθετα στα προηγούμενα, με την 1η θέση να ονομάζεται sun (bright) και την τελευταία moon (dark). Επίσης εκτός του master, υπάρχει και το κουμπί loudness που στην ουσία είναι ένα gain που ανοίγοντάς το, υπεροδηγεί το σήμα κάτι σαν tube overdrive. Tο μεγάλο ατού του πεταλιού είναι ότι με πολύ εύκολο και γρήγορο τρόπο μπορείς να κάνεις έναν μονοπήνιο να ακούγεται σαν humbucker αλλά και το αντίθετο. Επίσης μπορείς κάποια 'τζιτζικοειδή' overdrives-distortions να τα κάνεις να ακούγονται ευχάριστα. Μέχρι εδώ όλα καλά και αναμενόμενα, η έκπληξη ήταν όταν το δοκίμασα στην Martin που φορά Fishman aura piezo και παρ' ότι είναι ένα καλό σύστημα δεν παύει να έχει αυτό το χαρακτηριστικό του piezo, που ενοχλεί όσο ανεβαίνουν οι εντάσεις. Κι εδώ το GIGGITY βοήθησε πολύ να φύγει αυτό που ενοχλούσε στο piezo σύστημα. Στο review που ακολουθεί θα ακούσετε τρείς κιθάρες. Μια Les Paul, μια stratocaster και την Martin που προανέφερα. Οι ρυθμίσεις του GIGGITY αναγράφονται πάνω αριστερά και φαίνονται στο ίδιο το πετάλι. Δυστυχώς έχω κάνει μόνο κάποιες βασικές ρυθμίσεις για να φανούν διαφορές, αλλά κάποιος μπορεί να βρεί το sweet spot του GIGGITY παίζοντας λίγο παραπάνω στα settings!
  23. 5 points
  24. 5 points
    καπως ετσι παιζονται τα blues!!
  25. 5 points
    Ενιωθα "ζεστος" και προσπαθησα να γραψω κατι "νεοκλασικο", γρηγορο και μελωδικο. Τα λαθη πολλα, δεν το κανω συχνα, αλλα βγηκαν καποιες ωραιες φρασουλες. (Παιζω σε backing track) sgbt.mp3
  26. 5 points
    ...... όταν τα κανα εγω αυτά, αυτοί με τα μπουρνούζια τρώγαν βελανίδια
  27. 5 points
    Εαν βλεπεις και καμια κινεζικη ταινια/σειρα, απομακρυνσου τουλαχιστον 2 μετρα απο την τηλεοραση.
  28. 5 points
    Το κορίτσι που μάζεψε τα βραβεία Oscar μουσικής για τη δουλειά της στο Joker. Οταν είδα την ταινία 2 πράγματα μου έκαναν εντύπωση. Ο Phoenix και η μουσική της Ισλανδής Hildur Guðnadóttir. Εχει γράψει και για το miniseries Chernobyl, ενω εδω μέσα απο το home studio της στο Βερολίνο όπου ζει μας περιγράφει το πως αντιλαμβάνεται τη δουλειά της. Κάποτε λέγαμε "εμείς δεν μπορούμε να κάνουμε αυτα που κάνουν οι Αμερικάνοι επειδή δεν έχουμε τα μέσα". Σήμερα που όλοι έχουμε κι ένα Cubase τουλάχιστον στο Pc μας τι να πούμε;
  29. 5 points
    Λογικα, θα μετρας με το ματι τα hz στη συχνοτητα ανανεωσης.....
  30. 5 points
    Περίπου 10 χρόνια συμπληρώνονται από τη συγγραφή του τραγουδιού αυτού, αλλά ποτέ δε βρήκε το δρόμο του προς τα έξω. Όλα αυτά τα χρόνια συνόδευε εμάς ενώ το παίζαμε σε ένα σπίτι-ερείπιο που είχαμε τότε για αυτή τη δουλειά. Απο τότε συνέβησαν πολλά και διάφορα στις ζωές μας. Ανατροπές αρκετές και σημαντικές. Το τραγούδι όμως παρά το βαρύ του τέμπο πάντα μας έφτιαχνε τη διάθεση. Τελικά έγινε ένα soundtrack καλών και κακών αναμνήσεων θυμίζοντας μας πως διανύσαμε την απόσταση μέσα από όλα αυτά και τι μας έκανε να συνεχίζουμε. ακ.κιθάρα-μπασο-τραγούδι: Σωτήρης Νικολάου τύμπανα: Αντώνης Δούνιας ηλ. κιθάρες: Αργύρης Βασιλείου ηλ. κιθάρες: Πέτρος Παπαβασιλείου
  31. 5 points
  32. 5 points
  33. 5 points
    Χαιρετώ. Το τραγουδάκι είναι σε στίχους κάποιου ποιου.
  34. 4 points
    Διάβασα πρόσφατα ένα άρθρο του Rolling Stone σχετικά με ένα ανολοκλήρωτο/ακυκλοφόρητο άλμπουμ του J. Beck, που γράφτηκε στο Hitsville, το θρυλικό στούντιο της Motown. Ενδιαφέρον και αστείο ταυτόχρονα, κυρίως για τον τρόπο που αντιμετώπισαν τους 'Άγγλους ροκάδες' οι house μουσικοί του στούντιο. https://www.rollingstone.com/music/music-news/jeff-beck-on-his-legendary-unreleased-1970-motown-album-111450/?fbclid=IwAR0UubPgE6qFydx5f7oCTXemBBOpJJvAlSmAu2Ag2iBgleZw0hz15fSzkR4 Χαρακτηριστικός διάλογος του ηχολήπτη με τον Beck, όταν είδε τον Cozy Powell να βγάζει έξω το σετ του στούντιο και να φέρνει το τέρας με τις δύο 26άρες κάσες που έπαιζε τότε: - Νόμιζα ότι κουβαληθήκατε εδώ για να γράψετε με ήχο Motown. - (Beck) Nαι. - Μόλις χάσατε την ευκαιρία.
  35. 4 points
  36. 4 points
    Μια φοβερή εκτέλεση του Purple rain! Λεπτομέρεια: επειδή είναι γραμμένο silent και είναι όλοι με ακουστικά, ο τραγουδιστής - μπασίστας στέκεται πάνω σε μια πλατφόρμα https://www.eich-amps.com/bassboardl που μεταφέρει δονήσεις για να έχει καλύτερη αίσθηση του μπάσου.
  37. 4 points
    Γεια σας αλάνια παλίο jam με φίλο μπασίστα, ακόμα δεν ξέραμε τι κάναμε (production, mixing) etc έχει ενδιαφέρον όμως και είπα να το μοιραστώ Enjoy
  38. 4 points
  39. 4 points
    Telecaster. Φυσικά. Αλλά γενικά ο καθαρός ήχος είναι περισσότερο θέμα ενισχυτή παρά κιθάρας. Αν σου αρέσει ο καθαρός ήχος της LP θα χρειαστείς τουλάχιστον 50 βαττ ενισχυτή ,λαμπατο φυσικά,για να τον πετύχεις μια και οι διπλοί μαγνήτες έχουν μεγαλύτερη έξοδο. Εν κατακλείδι πάρε μια Tele
  40. 4 points
  41. 4 points
  42. 4 points
    Μην τυχόν μαλώσετε. Σας παρακολουθώ με την τελευταία υπερσύγχρονη λέξη της τεχνολογίας λέμε. Υ.Γ. Συγνωμη αλλα σημερα θα σας σπασω τα @@ με το νεο μου παιγνίδι
  43. 4 points
    Ο συγγραφεας, αυτοπροσωπως??
  44. 4 points
    Απο το 3.35 αρχιζει το ζουμι Μπορουμε να το συζητησουμε κιολας. Διαφωνω ας πουμε με τον ορο "λαθος" στη μουσικη. Παντα λεω οτι δεν υπαρχει λαθος. Για ολα τα "λαθη" υπαρχει "δικαιολογια". Και νομιζω το ιδιο πιστευει και ο ιδιος, αλλα υποθετω οτι το λεει για να καταλαβουν κι αυτοι που δεν εχουν εμβαθυνει. Πχ το "λαθος" που κανει στο 5.48, δεν ειναι λαθος. Και εξηγω αυτο που ... δεν εξηγησε. Πανω σε Β add2 ακορντο (1-2-3-5) αρχιζει και παιζει μια απλη Β major pentatonic (1-2-3-5-6). Οταν γυριζει το ακορντο σε A add2, (κατι που του "λεει" οτι ειμαστε στις βαθμιδες 4 και 5 της E major scale) αυτο του συμπληρωνει στην B major pentatonic (1-2-3-5-6), τις βαθμιδες 4 και b7 και πλεον γινεται Β Mixolydian (1-2-3-4-5-6-b7). Oταν επιστρεφει το ακορντο στο Β add2, αντι να συνεχισει σε Β mixolydian, το γυριζει σε Β superlydian (ακομα πιο "exotic" scale: 1-2-3-#4-5-6-b7) που ουσιαστικα ειναι η mixolydian που επαιζε πριν (1-2-3-4-5-6-b7), που απλα τωρα εχει #4 . Μια βαθμιδα που δεν υπαρχει στο ακορντο (1-2-3-5) και ετσι ειναι ελευθερος να τη βαλει οπως θελει. Ειτε ως 4 ειτε ως #4. Λαθος δεν ειναι ομως. Και αυτα τα εκανε χωρις να σκεφτεται θεωρια Δεν παω καν στο 11.20 που αρχιζει να παιζει Bb lydian πανω στο E D riff της κιθαρας. (θεωρει τις E και D ως 3 και #4 της Bb lydian)
  45. 4 points
    Πρωτη μου εγγραφη με sm57 και υπολογιστη. Χρησιμοποιησα cubase 5 ανοιγοντας ενα stereo καναλι για vocals. To διπλασιασα ωστε να το ακουω στερεο. Και εκανα normalize -2db διοτι σαν να μου φανηκε ψηλη η ενταση. Βεβαια, ακουω κατι τριξιματα. Ειναι διοτι ειχα ψηλωσει πολυ το mic? Πως σας φαινεται γενικοτερα ο ηχος? Παιζω καθαρα και οσο παει βρωμιζω (το παρακανα παλι με τo gain). test12.mp3
  46. 4 points
    Ένα funky άσμα ελαφρών ηθών Hope you like it!
  47. 4 points
    Ελπίζω να σας αρέσει....!!
  48. 4 points
    Γεια σου ρε άρχοντα! Φανούλα σορυ ρε....
  49. 4 points
    Λένε πως ο τελευταίος δάσκαλος Αυλού του Πάνα, εθεάθη τον 3ο αι. π.Χ. να κατεβαίνει τρέχοντας τις πλαγιές του Ολύμπου φωνάζοντας : Χριστούλη μου !! Και για να μην έχεις λάβει τόσον καιρό απαντήσεις από τα μέλη του forum, μάλλον είναι αλήθεια ... Υ.Γ. Οσο για την αντιπρόταση του φίλου Ledge να μάθεις αντί για Αυλό, Αρπα και μάλιστα Εβραϊκή για να σου έρθει πιο φθηνά και με περισσότερες νότες έχω να σου προτείνω τον Μπαγλαμά. Τον κουβαλάς ευκολότερα (μέσα στο σακάκι σου) και επιπλέον θα μάθεις και την χρήση της πένας ! Ετσι, σε 2-3 χρόνια θα γλυκαθείς και θα αρχίσεις τις ερωτήσεις για Fender και για Katana , οπότε και θα ακούσεις επιτέλους εν χορώ : "Καλοσώρισες στο φόρουμ" :)
  50. 4 points
    Τελικώς το χρωμα ήταν πολύ άσπρο κ ξαναδοκιμασαμε την τύχη μας Άντε με γεια μου!
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00


×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Κανονισμοί της σελίδας.