Προς το περιεχόμενο

Τα πάντα

Η λίστα ανανεώνεται αυτόματα

  1. Τελευταία ώρα
  2. MGs

    Studio one 6.5 vs cubase 13

    Και το Pro Tools στα industrial standards όπως λέει ο Σαμης. Βασικά είναι ο καλύτερος να μας κατατοπίσει,καθότι αποτελεί και ιστορικό λόγο ανάπτυξης των πρώτων ψηφιακών προγραμμάτων επεξεργασίας/καταγραφής ήχου. Μέχρι το 70 όλα κυλούσαν ομαλά,ολοι που ήθελαν να γράψουν πήγαιναν σε ένα στούντιο και έγραφαν με μικρόφωνα,ενισχυτές σε κονσόλα και μετά μπομπίνα. Προς τα τέλη 70,αρχές 80 εμφανίστηκε ένα είδος ονόματι Punk και κάτι τύποι με μοικάνες,κονκάρδες και σχισμένα ρουχα με τυράντες και γραβάτες άρχισαν να σκάνε στα στούντιος. Το τί μπύρα έπεσε πάνω σε κονσόλες,τι ξερ@ατά πάνω σε ενισχυτές,σάλια στα μικρόφωνα,αυτοκόλλητα στις πόρτες και το τί γραβάτα είχε μαζέψει το μπομπινόφωνο με τις χοντρές ταινίες,με την επέμβαση απο κλιμάκιο της πυροσβεστικής για να τους απεγκλωβίσει,δέν περιγράφεται. Κάπως έτσι(πιστεύω),εμφανιστηκαν τα πρώτα DAWs με σκοπό να τους περιορίσουν στα γκαράζ/αποθήκες και να στέλνουν τα lines μόνο,για mix & mastering στα στούντιος. Σάμη,αν κάπου κάνω λάθος,διόρθωσε με.
  3. Σήμερα
  4. Χρησιμοποιώ εδώ και χρόνια το XPand2! της airmusictech. Ξαφνικά, ανοίγοντας το DAW μου να δουλέψω, δεν μου ανοίγει κανένα project όπου έχει χρησιμοποιηθεί το εν λόγω VST και εμφανίζει μήνυμα για activation του VST Στο iLok Manager το όνομα του υπολογιστή που δουλεύω εμφανίζεται 2 φορές! Το πρώτο εικονίδιο είναι ενεργό και bold και γράφει 0 activations και το 2ο εικονίδιο είναι αμυδρό και έγραφε 1 Activation. (επισυνάπτω εικόνα) Αν πάω στο 2ο εικονίδιο για να κάνω drag n drop την άδεια για να την μεταφέρω στο 1ο, μου εμφανίζει μήνυμα ότι πρέπει να τρέξω το iLok από τον υπολογιστή αυτόν (μα είμαι ήδη στον υπολογιστή αυτόν). Έκανα report as unusable το δεύτερο instance του υπολογιστή, αλλά περιμένω χωρίς αποτέλεσμα να γίνει approved το reset request. Έχει αντιμετωπίσει κανείς κάτι ανάλογο? υπάρχει κάποια λύση? γιατί άραγε συνέβη αυτό έτσι ξαφνικά? Ευχαριστώ
  5. Καλέ Κανηθιώτη πούστε, κοιμάται η αίγα, σαν τους Ντου Που που έχουν συνεργαστεί και παίξει με τη θεια τους την Αμερσούδα, το Τέρρυ -σόρυ Τέρρυ- τον Ρέι στηβ Βωγκάν τα παλουκάρια απ τη Λειβαδιά τα 40 ΚΑΙ την ενορία του Κατουρέμπορει Που να μπούνε οι Ντου Που σε μαγαζί με μαύρους Χάιγουέι αστάρι ρομπ ντε σαμπρ της Κανήθου, μαμπεμπεγοζγκόνη του Ευβοικού Αν και απ ότι βλέπεις, ημείς παίζουμε ριθμ εν μπλουζ, όχι αυτή τη λευκή αηδεία
  6. Stel Andre

    NEW GUITAR DAY | KIESEL DELOS TONE TEST

    Καλησπερα φιλτατοι! Τα παλικαρια στην Kiesel μου εστειλαν μια νεα κιθαρα και της παταω ενα μινι test drive. Ελπιζω να σας αρεσει ο ηχος της! Τον βρισκω ιδιαιτερο και διαφορετικο λιγο με τις υπολοιπες μου κιθαρες.
  7. Πριν 14 χρόνια τα Pro Tools είχαν τα καυλήτερα πλήκτρα, έκτοτε, πάω σε αληθινό στούντιο και κουβαλάω, όποιον θέλω και όσοι με πούνε αλαζόνα, να είστε σίγουροι πως άυριο πορνό πορνό θα βρω καυλήτερους, που κάμνουν ΚΡΑ να μπουν σε ένα πραγματικό στούντιο. Είστε τρελοί που απασχολήστε με DAW, το στούντιο, στοιχίζει φθηνότερα
  8. Χθες
  9. MGs

    Studio one 6.5 vs cubase 13

    Απο τα λίγα που γνωρίζω,το s1 είναι κοντόλερ της Avid.
  10. κάτι σα τους Ντου Που και τους Πυξ Λαξ, όλο διαλύονται και όλο αλλάζουν μέλη και κάμνουν συναυλίες-ο θεός να τις κάμνει- και βγάζουν δίσκο κάθε Κυριακή στην ενορία, από αλπακά Ρε ουστ Το αντιστρέφω. 999
  11. Τραγουδαρα του Dylan σε σούπερ εκτέλεση του Ρονυ ,ο οποίος γίνεται 77 σήμερα...
  12. Procol Harum - Quite Rightly So (1968) Gary Brooker - vocals & piano Robin Trower - guitar Matthew Fisher - Hammond Dave Knights - bass B.J. Wilson - drums
  13. Να θυμηθούμε λίγο την εποχή που υπήρχαν Ελληνικές rock μπάντες με κάτι μέζεα ΝΑ, μετά συγχωρήσεως. Ηχογραφήθηκε την περίοδο 1970-71 και κυκλοφόρησε το 1972, όταν η μπάντα είχε ήδη διαλυθεί. Βαγγέλης/Ντέμης/Αργύρης/Λουκάς.
  14. ...Και ο Πατατανατσίου Πουτινάκι ε? Κάτι είχα καταλάβει πως είχα πέσει σε γιάφκα Κομμουνιστών. Λοιπόν, άκου ζαβλακομένε νερουλά του Ευρίπου, οι ροκάδες πίνουν αλκοόλ, καπνίζουν τσιγάρα και δοκιμάζουν πλυντήρια με κορίτσα, αν εσύ, θες να ακούς κλασσική μουσική με αμπαλάζ, μαλούμπα, μούσια, εκκλησιαστικά όργανα και σουρουκλεμέδες μπουθαρίστες, τύπου Βλάκμουρ, τι να σε πιω, σε πείραξαν τα ΄χαπια, η υγρασία της Κανήθου, η έλλειψη πλυντηρίου, ή και όλα μαζί. Χάιγουέι σταρ και ξυς τους όρχεις σου με γκρέιντερ. Να το κοιτάξεις
  15. Την επόμενη φορά που θα μιλάς για μοντάζ, θα μπω και θα σε κάμνω μπόουλινγκ Κανηθιώτη
  16. Σταμάτα να κάνεις bullying στα μέλη του φόρουμ Samy... (μεγειά btw @gkourmoul1)
  17. Έχει διαφορετικό ήχο από την κλασική τελε, προφανώς. Αλλά έχει το δικό της χαρακτηριστικό τόνο, κάτι μεταξύ gretsch και telecaster. Κλασικες τελε έχω για όταν θέλω πιο παραδοσιακό ήχο. Με μπερδεύεις για άλλον…
  18. Καλορίζικη, να τη χαρείς και να γράψεις ωραία πραγματάκια. Μια παρατήρηση και μη με πιεις πάλι για κακές αύρες Σε κανένα από τα τρία δείγματα, δεν άκουσα Τελεκάστερ, θέλω να πω, πράγματι η Τέλε έχει κάποιους χαρακτηριστικούς ήχους, αλλά επαέ δεν υπάρχει κανείς. Τη Καρμπονίτα πως τι λένε, δεν την ξέρω βέβαια, αλλά αυτό που άκουσα, δεν με βγάζει Τέλε, αν όμως αυτό σε ικανοποιεί, εμένα με περισσεύει. Εγώ από μια Τέλε, θέλω ν' ακούω τον τσίγκο της χορδής, με θανατηφόρα μεσαία, ούτε καν τα τσίκεν πίκιν που συνήθως βαριέμαι. Αλλά ήπιαμε, ότι αρέσει του καθενός. Καλόπαιχτη
  19. Άντε να βάλω κι ένα για τον Samy, που με έχει φάει μέσω pm να του αφιερώσω κάτι από τον αγαπημένο του Παπαθανασίου. Πως κάνεις έτσι ωρέ? Κι εμάς μας αρέσει ο Βαγγέλης αλλά δεν κάνουμε κι έτσι.... Το παρακάτω masterpiece κυκλοφόρησε το 1977, και η εισαγωγή του είναι μία από τις πλέον θρυλικές και αναγνωρίσιμες εισαγωγές του είδους. Roland System 100 η εισαγωγή, για όσους ενδιαφέρονται να μάθουν τεχνικές λεπτομέρειες. Επίσης στο άλμπουμ αυτό ο Παπ. χρησιμοποίησε για πρώτη φορά το -τότε νέο- Yamaha CS-80, το οποίο είχε δανειστεί για να το δοκιμάσει. Του άρεσε τόσο πολύ που παράγγειλε ένα από Ιαπωνία για να παρακάμψει την 6 μηνών λίστα αναμονής που υπήρχε τότε στην Αγγλία, και το synth έφτασε στο Λονδίνο μέσω Ρωσίας. Ήταν ως το τέλος το αγαπημένο του synth, ενώ είχε αγοράσει συνολικά 8. Περιττό να πούμε ότι αν δεν to είχε χρησιμοποιήσει τόσο πολύ στα έργα του, και ιδιαίτερα στο score του Blade Runner, το CS-80 δεν θα το ήξερε ούτε η μάνα του η Yamaha.
  20. Είναι κάπου λιγότερο από 1Κ πιο hot από τους tv jones. Βγάζουν κάπως πιο hairy καθαρά, αλλά μου αρέσει παρά πολύ αυτό που ακούω, και που αισθάνομαι στο χέρι. Μεχρι και ο neck, που πολλοί τον κατηγορούν ότι είναι muddy, σκοτεινός κλπ, έχει έντονη ατάκα, όγκο και presence. Ίσως βοηθά και ρύθμιση που έκανα στους πόλους με τα ύψη.
  21. Guitar: Slash Vocals, Guitar: Tash Neal Vocals, Keyboard, Tambourine, Harmonica: Teddy "Zig Zag" Andreadis Στα πλαίσια προώθησης του νέου του σόλο δίσκου "Orgy of the Damned" ("πειραγμένες" διασκευές γνωστών μπλουζ τραγουδιών), ο Slash με τη μπάντα του έπαιξαν κάποια κομμάτια unplugged.
  22. Η μόνη μου εμπειρία με filtertrons ήταν με TV Jones Classics. Αυτοί δεν ακούγονται έτσι, είναι σίγουρα πιο hot και ίσως και λίγο ένρινοι; Πάντως αν ποτέ σκεφτόσουν για αλλαγή ο Gabojo εδώ στην Ελλάδα φτιάχνει υπέροχους Gretsch και DeArmond μαγνήτες.
  23. Για μένα τα stock plugins δεν είναι ιδιαίτερα σοβαρός λόγος να επιλέξεις ολόκληρο DAW γιατί μπαίνει στο ζύγι το ότι πρέπει να σπαταλήσεις αρκετό χρόνο για να μάθεις το workflow και τις ιδιαιτερότητες του. Αν δε σου κάνει τελικά το DAW ή δοκιμάσεις μετά κάποιο άλλο και καταλάβεις ότι θα σε εξυπηρετούσε περισσότερο, αυτόν τον χρόνο πρέπει να τον διαθέσεις για δεύτερη φορά. Επίσης όμως σήμερα υπάρχουν αξιοπρεπέστατα δωρεάν plugins, πιθανότατα εφάμιλλα με τα plugins που συμπεριλαμβάνονται δωρεάν με τα DAWs. DAWs που θεωρώ ότι ίσως έχουν κάτι να πουν στα plugins τους παραπάνω είναι το Logic που είναι όμως για Mac οπότε ποιός νοιάζεται, και τα Ableton και FL Studio που όμως είναι περισσότερο για loop based καταστάσεις και με τελείως διαφορετική λογική από τα "κοινά" DAWs. Επεισή έχω S1 και ξαναδοκίμασα πρόσφατα Cubase για μένα το DAW επιλογής είναι με έτη φωτός απόσταση το S1. Όλα με ένα flow που είναι απολύτως λογικό για όποιον ξέρει windows και τέλος.
  1. Περισσότερα
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου