Προς το περιεχόμενο

Solaris


ex-OurDarkness

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντήσεις 48
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Ιδού η αλήθεια τελικά:

 

(Wright, Waters, Gilmour; from :00 – 3:55) begins with the fading-in of a dense synthesizer pad created with EMS VCS 3, an ARP Solina, a Hammond organ and the sound of wet fingers running around the rims of wine glasses filled with various amounts of water (recycled from an earlier project known as Household Objects).

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χμμ, melotron όχι. Ανοίξτε λίγο την ένταση, ο συγκεκριμένος ήχος ακούγεται πολύ σιγανά. Είναι ο πρώτος, πρώτος ήχος.

 

Eye με πρόλαβες! Το όργανο λέγεται glass harmonica  ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eye με πρόλαβες! Το όργανο λέγεται glass harmonica  ;)

 

Τους π0uστ1δες, δουλέψανε πιο πολύ γι' αυτά τα τριάμιση λεπτά, απ' όσο δουλεύουν άλλοι για ένα ολόκληρο δίσκο...

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η δική μου άποψη είναι η εξής:

 

ΌΤαν ένας τιτάνιος εξοπλισμός σε καταπλακώνει δημιουργικά τότα μάλλον δεν γνωρίζεις πώς να τον χρησιμοποιείς . Το πρώτα πράγμα που πρέπει να κάνεις είναι να έχει την κατάληλο ομάδα ειδικών που θα σε διευκολύνουν και θα φροντίσουν ότι το στούντιο σου απλώς πετάει. Τώρα αν απλώς είσαι συνθεσυλέκτες αυτό δεν είναι σε καμία περίπτωση το ΤΙΤΑΝΙΟ ΣΤΟΥΝΤΙΟ. Το ΤΙΤΑΝΙΟ ΣΤΟΥΝΤΙΟ είναι ένα μέροις απόλυτης δημιουργία, απόλυτου σχεδιασμού, ενα στούντιο που εξελίσεται μαζί με τον δημιουργού, και συνδέεται απευθείας με τα εγγεφαλικά κύματα του δημιουργού . Γαι όλα αυτά φροντίζει ο δημιουργός και η προσωπική του ομάδα .

 

Ας μην κατηγορούμαι τον εξοπλισμό για την ανθρώπινη άγνοια. 

www.myspace.com/thekilon

www.soundclick.com/kilon

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ας μην κατηγορούμαι τον εξοπλισμό για την ανθρώπινη άγνοια. 

 

Σεβαστή η άποψή σου kilon, αλλά είναι πραγματικά κρίμα που μετά από τόσα κατεβατά και φαιά ουσία που επένδυσα για να τα γράψω, δεν αναγνωρίζεις τουλάχιστον την σοβαρή πιθανότητα ότι τα πράγματα μπορούν κάλλιστα να είναι και όπως τα παραθέτω.

 

Δεν κατηγορούμε τον εξοπλισμό για την ανθρώπινη άγνοια... ελπίζω να μην αναφέρεσαι σε καλλιτέχνες μεγάλου βεληνεκούς που εννοείται ότι τον παίζουν στα δάχτυλα. Αυτά που έγραψα είναι υπαρκτά και σε πληροφορώ ότι δεν συμβαίνουν μόνο με τον Howlett, ούτε μόνο στην ηλεκτρονική μουσική.

 

OurDarkness, να το ανοίξουμε το θρεντ από Τρίτη που θα πω κι εντυπώσεις, και να πούμε και για την εξαιρετικά ενδιαφέρουσα συνέντευξή του στο προηγούμενο SOS ( http://www.soundonsound.com/sos/feb08/articles/jmjarre.htm) σχετικά με την επανηχογράφηση του Oxygene με οπτικοακουστικό εξοπλισμό αναφοράς ( πχ. κάμερες high definition με διπλούς φακούς μελετημένους για να προσομοιώνουν το βάθος πεδίου και την αντίληψη της ανθρώπινης όρασης!!!!!  :o :o - το οπτικό αυτό υλικό βεβαίως δεν μπορεί καν να αναπαραχθεί σε home theater ακόμη, παρά μόνο σε λίγες υπερσύγχρονες αίθουσες κινηματογράφου στην Αμερική, αν και λέγεται ότι σε 3 χρόνια η Philips θα έχει έτοιμη την πρώτη οικιακή συσκευή).

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ας μην κατηγορούμαι τον εξοπλισμό για την ανθρώπινη άγνοια.   

 

Σεβαστή η άποψή σου kilon, αλλά είναι πραγματικά κρίμα που μετά από τόσα κατεβατά και φαιά ουσία που επένδυσα για να τα γράψω, δεν αναγνωρίζεις τουλάχιστον την σοβαρή πιθανότητα ότι τα πράγματα μπορούν κάλλιστα να είναι και όπως τα παραθέτω.

 

Δεν κατηγορούμε τον εξοπλισμό για την ανθρώπινη άγνοια... ελπίζω να μην αναφέρεσαι σε καλλιτέχνες μεγάλου βεληνεκούς που εννοείται ότι τον παίζουν στα δάχτυλα. Αυτά που έγραψα είναι υπαρκτά και σε πληροφορώ ότι δεν συμβαίνουν μόνο με τον Howlett, ούτε μόνο στην ηλεκτρονική μουσική.

 

OurDarkness, να το ανοίξουμε το θρεντ από Τρίτη που θα πω κι εντυπώσεις, και να πούμε και για την εξαιρετικά ενδιαφέρουσα συνέντευξή του στο προηγούμενο SOS ( http://www.soundonsound.com/sos/feb08/articles/jmjarre.htm) σχετικά με την επανηχογράφηση του Oxygene με οπτικοακουστικό εξοπλισμό αναφοράς ( πχ. κάμερες high definition με διπλούς φακούς μελετημένους για να προσομοιώνουν το βάθος πεδίου και την αντίληψη της ανθρώπινης όρασης!!!!!  :o :o - το οπτικό αυτό υλικό βεβαίως δεν μπορεί καν να αναπαραχθεί σε home theater ακόμη, παρά μόνο σε λίγες υπερσύγχρονες αίθουσες κινηματογράφου στην Αμερική, αν και λέγεται ότι σε 3 χρόνια η Philips θα έχει έτοιμη την πρώτη οικιακή συσκευή).

 

Έχεις την άποψη σου και έχω την άποψη μου και η ζωή συνεχίζεται.

 

Φυσικά και αναφέρομαι στους επαγγελματίες του είδους που σε καμμία περίπτωση δεν θεωρώ ότι παίζουν τον εξοπλισμό τους στα δάχτυλα τους. Πχ δεν είναι μυστικό ότι λατρεύω τον βαγγελάκη αλλά μια δυο φορές που τον έχω δει να αυτοσχεδιάζει και για να είμαι συγκεκριμένος εδώ ...

 

 

και κυρίως εδώ

 

http://www.youtube.com/watch?v=AkOWLigKvm4

 

εχώ προσγειωθεί στην πραγματικότητα.

 

λοιπόν ο κ. Βαγγέλης αυτοδιαφημίζει τον εαυτό του ώς κάποιο που έχει το αστήρευτο ταλέντο να κάτσει και με μία προσπάθεια να δημιουργήσει ένα κομμάτι αριστούργημα. Οποιος έχει διαβάσει τις συνεντευξεις του και έχει μελετήσει τον τρόπο που δουλεύει θα ισχυριστεί ότι είναι ένας μουσικός δημιουργός που παίζει τον εξοπλισμό του στα δάχτυλα και ότι εκφράζεται άμεσα. Το δεύτερο το ισχυρίζεται πολύ συχνά και ίδιος. Όταν όμως παρακολουθώ αυτά τα βίντεο συνειδητοποιώ ότι η πραγματικότητα είναι ολίγον διαφορετική. Προφανώς , τουλάχιστον για μένα, αυτός ο αυτοσχεδιασμό είναι άθλιος. Οι μελωδίες που βγάζει θα μπορουσε να τις βγάλει οποιοσδήποτε ερασιτέχνης. ΠΟυ είναι το αστείρευτο ταλέντο?

 

Σίγουρα ο βαγγέλης έχει φτιάξει μουσική απο τις καλύτερες που έχουν δημιουργηθεί , για μένα θα είναι για πάντα ένας απο τους κορυφαίους συνθέτες. Απο την άλλη όμως δεν μπορώ να καταπιώ τον μύθο του βαγγέλη , όπως δεν μπορώ να κατπιώ δηλώσεις του τύπου "πάιζω τον εξοπλισμό μου στα δάχτυλα". Κακά τα ψέμματα κάθε καλλιτέχνης θέλει να δημιουργήσει ένα μύθο γήρω απο το όνομα του, ότι είναι φοβερός , τρομερός , ταλαντούχος . Ποιά είναι η πραγμτικότητα ?

 

Η δική μου αποψή , απο όσα έχω κατανοήσει απο την μουσική μέχρι σήμερα είναι ότι η μουσική είναι ένα χάος , ένα αδάμαστο χάος που αιώνα με τον αιώνα αντιλαμβανόμαστε πόσο μικροί είμαστε μπραστά της. Οι γνώσεις γύρω απο το τι κάνει ένα ήχο και μια μουσική γοητευτική είναι ελάχιστες, μετρημένες , και πολλές αβέβαιες και θεωρητικές. Η σωστη αξιοποίηση του εξοπλισμό απαιτεί μια κατανόηση αλληλένδυτη με την κατανόηση της μουσικής και του ήχου. Δεν είναι λοιπό θεωρητικά εφυκτό να πούμε με ακρίβεια έστω και σχετικά πόσο της 100 αξιοποιούμαι τον εξοπλισμός μας μιας και κανείς δεν γνωρίζει σε ικανοποιητικό βαθμό τι είναι ικανός να κάνει ένας εξοπλισμός.

 

Για αυτό λοιπόν "έκαστος στο είδος του". Δεν μπορεί ένας βαγγέλης να ανταγωνιστεί τους ταλαντούχους ηχοσυνθέτες στην δημιουργίας ήχων. Για αυτόν τον λόγο έχει  στο / είχε στο προσωπικό ένα ηχοσυνθέτη που έχει δημιουργήσει ήχους και γαι τον jean michel jarre. Όπως έχει προσωπικό που ειδικεύεται σε συγκεκριμένα θέματα και το βοηθάνε να μεγαλουργήσει. 

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Frederick_Rousseau

 

Ποιός είναι λοιπόν αυτός που παίζει τον μουσικό εξοπλισμό στα δάχτυλα του? Κάνεις , υπάρχουν μόνο άνθρωποι που κάνουν βαρύγδωπες δηώσεις και κομπάζουν για τις ικανότητες τους μέχρι κάποια μέρα να την πατήσουν κάπως έτσι

 

http://www.youtube.com/watch?v=aFdzjmnWb0s

 

Τουλάχιστον αύτοι κάποτε ήταν μεγάλοι , τώρα πια δεν βγαίνει μουσική όπως έβγαινε στην δεκαετία 80-90... κρίμα

www.myspace.com/thekilon

www.soundclick.com/kilon

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποιός είναι λοιπόν αυτός που παίζει τον μουσικό εξοπλισμό στα δάχτυλα του? Κάνεις , υπάρχουν μόνο άνθρωποι που κάνουν βαρύγδωπες δηώσεις και κομπάζουν για τις ικανότητες τους μέχρι κάποια μέρα να την πατήσουν κάπως έτσι

 

http://www.youtube.com/watch?v=aFdzjmnWb0s

 

E OXI ρε Κίλον. Αντί να του πείς ΜΠΡΑΒΟ που παιδεύεται σαν τον ΜΑΛ*&^ΚΑ με τέτοια μηχανήματα - ψυχοβγάλτες που ξεκουρδίζονται ακόμη κι αν τα ΣΤΡΑΒΟΚΟΙΤΑΞΕΙΣ επειδή του αρέσει να κρατάει την αύρα, το vibe, το feeling, και επειδή δεν καταφεύγει σε ετοιματζίδικες λύσεις, αντί να τον ΘΑΥΜΑΣΕΙΣ που (ξανα)πετά το automation στα σκουπίδια, αντί να τον ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΗΣΕΙΣ που πιστεύει τα παρακάτω και εν έτει 2008 ηχογραφεί & κάνει live performance έτσι...

 

The original was also recorded without the aid of a sync track or timecode, and pre-dated MIDI sequencing, so Jean Michel elected not to use these tools for the remake either. “I played and triggered all the sequences by hand,” he continues. “With sequencers you are working with patterns and blocks, so it was very interesting revisiting songs and realising that the process of not working with patterns is a totally different journey — a totally different trip, really. I remembered that when I started to do electronic music I was obsessed — I more or less forgot that obsession along the way — about not having anything being repeated in exactly the same way. For me it was exactly the opposite attitude to that of Kraftwerk, Tangerine Dream and all those electronic bands who were doing something more robotic. I considered electronic music in a much more sensual, organic way, where nothing should be repeated.

 

“So, on Oxygene nothing is repeated the same way. Each sound, even if appears to be the same, has a slightly different attack and release, and, as the sequences are being made by hand, by definition they are not exactly the same.

 

... εσύ δηλώνεις με περισσή αφέλεια ξανθιάς που θυμίζει ένα άλλο μέλος του φόρουμ ότι ΚΟΜΠΑΖΕΙ και ότι την "πατά" σαν να είναι πρωτάρης!!!  :o  ::) Έλεος!

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου