Προς το περιεχόμενο

Το Μπάσο στην μείξη.


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Σας ευχαριστώ όλους για το ενδιαφέρον σας και τις απαντήσεις σας. :) :) :)

 

 

το high pass προτιμότερο είναι κατά περίπτωση να εφαρμόζεται αρχικά σε tracks εκτός μπάσου και μπότας ξεκινώντας από τους υπόλοιπους ήχους με χαμηλόσυχνο περιεχόμενο όπως πχ  στα pads με απρόσεχτες δακτυλοθεσίες...

 

 

Τελικά αυτό ήταν, είσαι αρχηγός!!! :o

Οι δακτυλοθεσίες είναι μεγάλη παγίδα.  ;)

 

Όταν χρησιμοποιώ κάποιο pad ή κάποιον ήχο που κάνει κάτι σαν "χρέη" pad,

συνηθίζω να βάζω και μπάσες νότες, γιατί όταν  ακούω αυτόν τον ήχο  μόνο του,

οι χαμηλές νότες δίνουν "ισορροπημένο" άκουσμα,

γιατί ο ήχος καταλαμβάνει όλο το συχνοτικό φάσμα

και έτσι δίνει την αίσθηση της πληρότητας.

 

Μάλιστα χρησιμοποιούσα δύο νότες στις χαμηλές,

με διαστήματα 8ης, 6ης ή 5ης ανάλογα.  ;D

 

Όταν όμως αργότερα προσθέσω και το μπάσο, δεν υπάρχει χώρος για να σταθεί,

αφού οι συχνότητες εκεί είναι κατειλημμένες.

 

Γι αυτό και όταν αύξανα την ένταση βούιζε, ενώ όταν την χαμήλωνα χανόταν.

 

Μόλις πήγα στο midi editor και έκανα mute τις χαμηλές νότες,

τότε όλα ακουστήκαν μια χαρά.  :D

 

edit

 

Ή τουλάχιστον έτσι νομίζω τώρα.  ::)

 

Δεν θα γίνω ποτέ καλά ….  :-\

 

 

ΤΟ ΓΑΡ ΑΥΤΟ ΝΟΕΙΝ, ΕΣΤΙΝ ΤΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 40
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

...μακάρι να ήταν εύκολες οι "απομακρυσμένες" από το προς επεξεργασία υλικό "συμβουλές"... γι αυτό και τις αποφεύγω... ;)

 

 

Ετσι ειναι. Δεν μπορεις να ανεβασεις εδω το κομματι???

 

Δεν πρόκειται ποτέ να ανεβάσω κάτι αν δεν αισθάνομαι ότι είναι πλέον τελειωμένο. 

 

Ξέρω, είμαι άρρωστος …  :-\ ::)

ΤΟ ΓΑΡ ΑΥΤΟ ΝΟΕΙΝ, ΕΣΤΙΝ ΤΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σας ευχαριστώ όλους για το ενδιαφέρον σας και τις απαντήσεις σας. :) :) :)

 

 

το high pass προτιμότερο είναι κατά περίπτωση να εφαρμόζεται αρχικά σε tracks εκτός μπάσου και μπότας ξεκινώντας από τους υπόλοιπους ήχους με χαμηλόσυχνο περιεχόμενο όπως πχ  στα pads με απρόσεχτες δακτυλοθεσίες...

 

 

Τελικά αυτό ήταν, είσαι αρχηγός!!! :o

Οι δακτυλοθεσίες είναι μεγάλη παγίδα.  ;)

 

Για να αρχίσω να καταλαβαίνω και γω που είμαι άσχετος από τα πρακτικά του αθλήματος:

 

Ο IxNiLaTiS είχε "μπουκώσει" ένα ή κάποια χαμηλά συχνοτικά εύρη*, μιας και είχε περισσότερες πηγές χαμηλών συχνοτήτων απ'ότι νόμιζε. Καλό και χρήσιμο αυτό το έχω διαπιστώσει και πρακτικά με την κιθάρα μου που "ψάχνω" για το holy grail του όγκου και μετά ανακαλύπτω ότι ακόμα και σε jam συνθήκες το μόνο που καταλαβαίνω είναι μια βαβούρα από το "τέλειο" κιθαρόνι μου.

 

Μέχρι το * είχα καταλάβει από τα αρχικά γραφόμενα του IxNiLaTi αλλά όχι και παραπέρα. Εξου και η πρότασή μου για κομπρεσάρισμα να "αναγκάσει" τα χαμηλόσυχνα σε πιο υποφερτά επίπεδα. Και εδώ έρχεται το σημείο ενδιαφέροντος για μένα:

 

Οι χαμηλές συχνότητες που έχουν αφαιρεθεί, έδιναν και αυτές κάτι στο τελικό σύνολο παρ'όλο που προκαλούσαν το μπούκωμα στην τελική μίξη. Αντί λοιπόν να τα αφαιρέσει τελείως (ή σχεδόν τελείως) δεν είναι μια λύση το να παίξει με το επίπεδο του μπάσου ή/και των pads μέχρι να βρει μια χρυσή τομή;

 

Τέλος, το κομπρεσάρισμα θα έκανε όντως αυτό που υπέθετα ότι θα κάνει;

Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Αφου λες οτι δεν χρησιμοποιεις φυσικο μπασο, τοτε κατα 99% ουτε προβλημα δυναμικων θα εχει, ουτε τιποτα παραξενους "κρατς-κρατς" ηχους που βγαζουν τα μπασα στις ηχογραφησεις μερικες φορες.

 

Αρα πιθανοτατα ο κομπρεσορας δεν σου χρειαζεται καθολου..

 

 

Τι γινεται εδω λοιπον: Μερικες φορες εχω παρατηρησει οτι ολη τη ζημια την εκανε μια συγκεκριμενη συχνοτητα. Π.χ. τα 120 Hertz μου χαλαγανε ολο το track του μπασου και κανοντας κατι 'ακραιο' καθαρισε αμεσα. Εβαλα το Q1 EQ των Waves, το gain στο τερμα (-18 db), το frequency στα 120 Hz και το Q factor οσο πιο στενο γινοταν (δηλαδη 100). Και μετα απ'αυτο ολα καλα, το track εστρωσε...Βεβαια, αναλογα με την περιπτωση ισως να μη χρειαζεται να την 'εξαφανισεις' τελειως την συχνοτητα, αρα ισως χρειαστει να κοψεις λιγοτερο απο 18 db.

 

Good luck ;)

 

μια διευκρινηση φιλε insomniac , για να μην δημιουργηθει λαθος εντυπωση σε μερικους μη σχετικους,  ο κομπρεσορας δεν ειναι μονο για τις δυναμικες .

 

 

σχετικα με το δευτερο που λες , σωστα τα λες , απλα προσοχη σε κατι που συμβαινει συχνα. το ασχημο μπουστ που περιγραφεις στα 120 hz μπορει να μην οφειλεται στην μιξη , αλλα στον κακο χωρο που δουλευεις , συντονισμοι , στασιμα κυματα κλπ

 

ειχα αναλογη προσφατη εμπειρια πολυ εντονη , και το προβλημα χαθηκε με μια .... μετακομιση.

θεωρησα σωστο να κανω αυτην την διευκρινηση γιατι πιστεψτε με πλιζ (γιου χαβ του μπολιβ....) συμβαινει πιο συχνα απο οτι νομιζετε στα home studiakia ,μας.

 

επισης +1000 npap

και να δηλωσω κι εγω πασχων απο το συνδρομο που ανεφερε ο kwstas79...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά, με ψήνει να συνεχίσω με τα αρχικά (μικροί εξερευνητές φάση, Α.Ρ.Χ.Ι.Μ.Π.Ο.Υ.Χ.Λ.Α. κι έτσι ;D ;D ;D), αλλά θα διαλύσουμε το thread, οπότε πάμε πάλι στο μπάσο του Ιχνηλάτη :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου