Προς το περιεχόμενο

Το Μπάσο στην μείξη.


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Υπάρχω για να ρίχνω αλάτι στις πληγές του Μενέλαου.

 

Βρε φιλαράκι μην τον κατηγορείς τον Μενέλαο, εγώ φταίω που δεν ήρθε

ο καημένος στην μπυροποσία...Κανείς άλλος..Κάτι έτυχε τελευταία στιγμή και

του λέω "φίλε άκυρο, δεν μπορώ" και έτσι του έκοψα τα φτερά...  :'( :'( :'(

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 40
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

χαχχαχα, όχι, μην το παίρνεις έτσι. Έγιναν διάφορα περίεργα σε συνδιασμό και κατέληξα να τρέχω ψάχνοντας τι έχει συμβεί και (μετά συγχωρήσεως) με το σκατό να μου έχει πάει στην κάλτσα. Anyway....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

χαχχαχα, όχι, μην το παίρνεις έτσι. Έγιναν διάφορα περίεργα σε συνδιασμό και κατέληξα να τρέχω ψάχνοντας τι έχει συμβεί και (μετά συγχωρήσεως) με το σκατό να μου έχει πάει στην κάλτσα. Anyway....

 

Το ακόμα καλύτερο φυσικά είναι ότι εγώ τον ξεκίνησα αυτόν το "πανικό". Kανείς άλλος στην αλυσίδα? :P

Κill the wise one!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι είν' η πατρίδα μας;

 

Μην είν' οι κάμποι, τα βουνά;

Οι αρκούδες, οι μελλλισσσούλες (βζζζζ);

Μην είν' οι έρμες οι TAD

Mην είν κι οι Harley Benton;

 

Bagpipes are louder than banjos.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα αργότερα...

ΚΟΨΕ ΤΑ 80 ΚΑΙ ΤΑ 250 ΗΖ ΜΕ ΣΤΕΝΟ Q TA 80 ΚΑΙ ΦΑΡΔΥ ΣΤΑ 250, ΤΣΙΜΠΑ +6DB ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ 500ΗΖ ΕΩΣ 1ΚΗΖ (ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΕΙ Η ΝΟΤΑ) ΚΑΙ ΚΟΨΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΙΜΑ ΑΠΟ 3 ΚΗΖ ΚΑΙ ΠΑΝΩ (ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΦΥΣΗΜΑ ΣΤΟ ΣΗΜΑ). ΑΝ ΣΟΥ ΒΓΑΙΝΕΙ ΗΧΟΣ ΠΕΝΑΣ Η ΔΑΧΤΥΛΟ ΣΤΟΝ ΗΧΟ ΚΟΨΕ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟ 1ΚΗΖ. ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ EQ ΡΙΞΕ ΕΝΑ ΚΟΜΠΡΕΣΟΡΑ (ΑΝΑΛΟΓΑ ΤΟ ΣΗΜΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΙΚΕΣ ΣΟΥ) ΞΕΚΙΝΩΝΤΑΣ ΜΕ ΔΕΙΚΤΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ 4-6 DB ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ +4/6 DB ΣΤΟ OUTPUT TOY ΚΟΜΠΡΕΣΟΡΑ. ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΙΝΩ ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΜΠΑΣΟΥ. ΠΑΙΖΕ ΑΠΑΛΑ, ΜΕ ΣΤΑΘΕΡΗ ΝΟΤΑ ΚΑΙ ΕΝΤΑΣΗ.

'Ολα είναι ατμός...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι οδηγίες του τύπου κόψε στα τάδε και ανέβασε σ εκείνα είναι τελείως υποκειμενικές κι έχουν να κάνουν με πάρα πολλούς παράγοντες, από το όργανο, μαγνήτη, μικρόφωνο, ενισχυτή αν έχεις γράψει direct με mic ή και με τα δύο μέχρι το τι μπάσο χρειάζεται το κομμάτι. 

 

Πχ:

ΚΟΨΕ ΤΑ 80 ΚΑΙ ΤΑ 250 ΗΖ ΜΕ ΣΤΕΝΟ Q TA 80 ΚΑΙ ΦΑΡΔΥ ΣΤΑ 250, ΤΣΙΜΠΑ +6DB ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ 500ΗΖ ΕΩΣ 1ΚΗΖ (ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΕΙ Η ΝΟΤΑ) ΚΑΙ ΚΟΨΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΙΜΑ ΑΠΟ 3 ΚΗΖ ΚΑΙ ΠΑΝΩ (ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΦΥΣΗΜΑ ΣΤΟ ΣΗΜΑ).

 

Για μένα αυτά τα tweaks που αναφέρεις θα ήταν κάτι που θα έκανα σε live αν το μπάσο στον χώρο ακουγόταν πολύ muddy και σε καμία περίπτωση δεν θα έκοβα στα 250 από ηχογράφηση μπάσου γιατί για μένα εκεί είναι όλος ο όγκος.

 

Και τέλος μη ξεχνάμε ότι το καλύτερο equalization είναι το no equalization. Όταν δηλαδή έχουμε φροντίσει από πριν κάποια πράγματα ώστε να μην οδηγηθούμε στο fix it in the mix.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου