kilon Δημοσιευμένο 28 Μαρτίου 2008 Share Δημοσιευμένο 28 Μαρτίου 2008 Σκεφτομαι να ξεκινήσω να χρησιμοποιώ CSOUND , ασχολείται κανείς σοβαρά εδω μέσα? http://www.csounds.com/whatis/index.html www.myspace.com/thekilon www.soundclick.com/kilon Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ex-OurDarkness Δημοσιευμένο 28 Μαρτίου 2008 Share Δημοσιευμένο 28 Μαρτίου 2008 Είναι τόσο τεράστιο το θέμα CSound, που φοβάμαι να πω ότι έχω ασχοληθεί σοβαρά. Πάντως δες για διάφορα interface, σου προτείνω το Visual Orchestra - αυτό χρησιμοποιούσα εγώ τουλάχιστον. Μην μπεις κατ' ευθείαν σε προγραμματισμό opcodes, ούτε καν σε τροποποίησή τους, γιατί θέλει καλές γνώσεις σε C/C++ και ίσως αποκαρδιωθείς. Αυτό που θα σε βοηθούσε αρκετά θα ήταν να κάνεις rendering σε πολλά opcodes μέσω του γραφικού interface που θα διαλέξεις, για να πάρεις μία ιδέα του πως λειτουργεί. Εν καιρώ, μπορείς να δοκιμάσεις Direct CSound, να αγοράσεις εξωτερικούς DSP έτσι ώστε το CSound να κάνει rendering εκεί και όχι στον Pentium κ.λ.π. Επίσης αυτό το βιβλίο: http://www.amazon.com/Csound-Book-Perspectives-Processing-Programming/dp/0262522616/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=books&qid=1206743437&sr=8-1 θα σε βοηθήσει πάρα πολύ. Περιλαμβάνει από εισαγωγικά μέχρι πάρα πολύ προχωρημένα θέματα στην ηχοσύνθεση. Το έχω στην δεύτερη έκδοσή του, που περιλαμβάνει 2 CD τα οποία έχουν τόσα πολλά θέματα, interface, opcodes, τεχνικές, κ.λ.π., που είναι σίγουρο ότι θα πελαγώσεις. Ακριβό βιβλίο μεν, αλλά τα αξίζει τα λεφτά του. Lemur + CSound.... γειά σας. :o (τι να κλάσει και το Reaktor) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kilon Δημοσιευμένο 28 Μαρτίου 2008 OP Share Δημοσιευμένο 28 Μαρτίου 2008 Έχω γνώση C++/C καθώς και assembly. Σίγουρα όμως θα με βοηθούσε ένα GUI αλλά μόνο για MAC. Υπάρχει κάποιο? Υπάρχει κάποιο λίνκ για το Direct Csound? δεν μπορώ να το βρώ. www.myspace.com/thekilon www.soundclick.com/kilon Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ex-OurDarkness Δημοσιευμένο 28 Μαρτίου 2008 Share Δημοσιευμένο 28 Μαρτίου 2008 To Direct CSound είναι του Gabriel Maldonado, δες εδώ: http://csounds.com/maldonado/ http://www.csounds.com/ezine/spring2000/realtime/ για Mac εδώ: http://www.csounds.com/matt/MacCsound/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kilon Δημοσιευμένο 29 Μαρτίου 2008 OP Share Δημοσιευμένο 29 Μαρτίου 2008 ευχαριστώ φίλε μου τα γνώριζα ήδη τα λινκς και έχω κατεβάσει εδώ και καιρό το Maccsound. Αποτι βλέπω μάλλον πρέπει να είναι το καλύτεο. Ακόμα βέβαια δεν μέ έχει πείσει η CSOUND για το πόσο καλή είναι , κατέβασα μερικά instruments και από οτι είδα είναι πολύ βασικά και οι ήχοι δεν μπαίνουν σε πολύ βάθος , φοβάμαι μήπως αυτό οφείλεται στην δυσχρηστία της. Αλλίως με βλέπω να είμαι καλύτερα με τον REAKTOR. Βέβαια είδα ότι ένα 4 OP FM Synth sto REAKTOR φτανει 35% CPU (που είναι αδικαιολόγητα ψηλή) το FM8 που ειναi 6OP φτανει 3% (Μπράβο FM8!) και το CSOUND 0.25% !!!!! (What the hell!!!) Προφανώς το πλεονέκτημα της CSOUND είναι ότι όχι μόνο είναι modular αλλά και ότι η κατανάλωση της CPU είναι μηδαμινή αλλά ακόμα και να φτίαξεις ένα μεγαθήριο ήχο 1000 osc μπορείς να τον κάνεις Render WAV και να τον φτασεις ακομα και 1000000 OSCs !!! Απο την άλλη φλερτάρω και με τον Supercollider. http://www.audiosynth.com/ Ξέχασα να σε ευχαριστήσω για το λινκ στο βιβλίο . Αυτό δεν το γνώριζα και μου φένεται μια πολύ καλή πρόταση , μάλλον θα το αγοράσω. www.myspace.com/thekilon www.soundclick.com/kilon Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ex-OurDarkness Δημοσιευμένο 29 Μαρτίου 2008 Share Δημοσιευμένο 29 Μαρτίου 2008 φοβάμαι μήπως αυτό οφείλεται στην δυσχρηστία της. Είναι αυτό που έλεγα περί φόβου. Καμμιά φορά, μπορείς να μπεις σε τόσο μεγάλο βάθος, και να ξεχάσεις το σημαντικό της υποθέσεως που είναι η μουσική. Κανένας δεν μπορεί να εγγυηθεί τίποτε, μπορεί να βγάλεις καταπληκτικά πράγματα μπορεί και όχι. Όμως το ίδιο συμβαίνει με τα περισσότερα όργανα, έτσι δεν είναι; Χρειάζεται πάρα πολύ χρόνο και γνώσεις. Αν τα διαθέσεις, σε ανταμοίβει. Ακόμη και αν στο τέλος δεν σου αρέσει το ηχόχρωμα που θα φτιάξεις θα έχεις αποκομίσει αρκετή και εις βάθος γνώση, που είναι πάντα προς όφελος. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kilon Δημοσιευμένο 29 Μαρτίου 2008 OP Share Δημοσιευμένο 29 Μαρτίου 2008 φοβάμαι μήπως αυτό οφείλεται στην δυσχρηστία της. Είναι αυτό που έλεγα περί φόβου. Καμμιά φορά, μπορείς να μπεις σε τόσο μεγάλο βάθος, και να ξεχάσεις το σημαντικό της υποθέσεως που είναι η μουσική. Κανένας δεν μπορεί να εγγυηθεί τίποτε, μπορεί να βγάλεις καταπληκτικά πράγματα μπορεί και όχι. Όμως το ίδιο συμβαίνει με τα περισσότερα όργανα, έτσι δεν είναι; Χρειάζεται πάρα πολύ χρόνο και γνώσεις. Αν τα διαθέσεις, σε ανταμοίβει. Ακόμη και αν στο τέλος δεν σου αρέσει το ηχόχρωμα που θα φτιάξεις θα έχεις αποκομίσει αρκετή και εις βάθος γνώση, που είναι πάντα προς όφελος. Απότι βλέπω μάλλον θα το ψάξω με την CSOUND. Σήμερα έφαγα όλο το πρωί μου διαβάζοντας γνώμες για αυτήν. Μου αρέσει η ελευθερία που δίνει και το γεγονός ότι δεν έχει όρια. Θα αφήσω τους ακουστικούς στο ΜΟΤΙΦΑΚΙ μου. Θα αφήσω τους απλούς ηλεκτρονικούς στο Blofeld μου. Και τους πολύπλοκους ηλεκτρονικους και τις αλλόκοτες μελωδίες ατμόσφαιρες στην CSOUND. Kαι τέλος την μίξη και το τελικό σουλούπωμα στο Ableton Live. Eκεί έχω καταλήξει σαν συνδυασμό ευκολίας και βάθους. Έχεις φτιάξει καθόλου ήχους με την CSOUND? www.myspace.com/thekilon www.soundclick.com/kilon Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ex-OurDarkness Δημοσιευμένο 29 Μαρτίου 2008 Share Δημοσιευμένο 29 Μαρτίου 2008 Να ξεκινήσω από την αρχή να γράφω opcodes, οχι. Αλλά έχω τροποποιήσει opcodes, και τις περισσότερες φορές απλά έκανα rendering για να ακούσω το αποτέλεσμα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kilon Δημοσιευμένο 29 Μαρτίου 2008 OP Share Δημοσιευμένο 29 Μαρτίου 2008 Να ξεκινήσω από την αρχή να γράφω opcodes, οχι. Αλλά έχω τροποποιήσει opcodes, και τις περισσότερες φορές απλά έκανα rendering για να ακούσω το αποτέλεσμα. Κατάλαβα. Θέλει δουλειά και υπομονή σίγουρα . Τελικά βρήκα το βιβλίο στην Ελλάδα. http://www.papasotiriou.gr/product.ebook.asp?pfid=385813&prid=74238 αλλά λυπάμαι να δώσω 80 ευρώ , οπότε μάλλον θα περιμένω να δώ τι θα καταλάβω απο το manual και τα tutorials για αρχή και μετά βλέπουμε. Λαμβάνοντας υπόψην ότι μόνο το manual είναι 2500!!! σελίδες , μάλλον θα μου πάρει καιρό . Μάλλον ;) Ευχαρίστω πάντως και πάλι για το λινκ , αν δώ ότι χώνομαι βαθιά σίγουρα θα το πάρω. Είμαι περίεργος να δώ τι αναλύει στις 800!!! σελίδες του. www.myspace.com/thekilon www.soundclick.com/kilon Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ex-OurDarkness Δημοσιευμένο 29 Μαρτίου 2008 Share Δημοσιευμένο 29 Μαρτίου 2008 Είμαι περίεργος να δώ τι αναλύει στις 800!!! σελίδες του. Εντάξει, θα πάθεις πλάκα: Περιεχόμενα βιβλίου: 1. Introduction to Sound Design in CSound 2. Understanding and Using CSound's GEN Routines 3. What Happens When You Run CSound (πολύ σημαντικό για να κατανοήσεις γενικότερα τι συμβαίνει με τέτοιου είδους προγράμματα) 4. Optimizing Your CSound Instruments (βελτιστοποίηση κώδικα, πολύ σημαντικό και μάλιστα το έχει γράψει Ελληνας αυτό το κεφάλαιο) 5. Using CSound's Macro Language Extensions (αντί να γράφεις ξανά από την αρχή opcodes, μπορείς να σώσεις ολόκληρες αρχιτεκτονικές σε ένα macro.) 6. Designing Acoustically Viable Instruments in CSound (γιατί κάποιοι ήχοι είναι ακουστικά βιώσιμοι, ενώ άλλοι όχι;) 7. Designing Legato Instruments in CSound (χρήσιμο για εξομοιώσεις Minimoog) 8. Continuous-Group Wavetable Synthesis of the French Horn 9. FM Synthesis and Morphing in CSound: From Percussion to Brass (όλα τα λεφτά) 10. Modeling "Classic" Electronic Keyboards in CSound (Εκτενής ανάλυση εξομοίωσης Leslie) 11. A Survey of Classic Synthesis Techniques in CSound 12. FM Synthesis in CSound 13. Granular Synthesis in CSound 14. FOF and FOG Synthesis in CSound (αυτές οι μέθοδοι είναι παραλλαγές της granular) 15. Processing Samples with CSound's FOF Opcode 16. A Look At Random Numbers, Noise, and Chaos with CSound (Gauss και Poison διανομές, τυχαίοι αριθμοί, αλγοριθμική σύνθεση, θεωρία Χάους) 17. Constrained Random Event Generation and Retriggering 18. Using Global Instruments for Meta-Parameter Control 19. Mathematical Modeling with CSound: From Waveguides to Chaos (κάτι σαν φυσική μοντελοποίηση με παραδείγματα) 20. Introduction to Signal Processing with CSound (απλά άψογο, από ανάλυση σήματος μέχρι FFT και inverse FFT, ότι θες...) 21. Understanding CSound's Spectral Data Types 22. Using CSound to Understand Delay Lines and Their Applications (περιττό να αναφέρω ότι σχεδόν όλα τα εφφέ έχουν σαν βάση τους το delay) 23. An Introduction to Reverberation Design with CSound (σχεδίαση reverb) 24. Implementing the Gardner Reverbs in CSound (reverb τύπου Gardner) 25. CSound-based Auditory Localization 26. Convolution in CSound: Traditional and Novel Applications 27. Working with CSound's ADSYN, LPREAD, and LPRESON Opodes 28. CSound's Phase Vocoder and Extensions 29. Efficient Implementation of Analog Waveshaping in CSound (απίστευτες ιδέες μόνο που το διαβάζει κανείς) 30. Modelling a Multieffects Processor in CSound 31. Extending CSound (λόγω της ανοιχτής αρχιτεκτονικής, το CSound μπορεί να επεκταθεί, να βελτιωθεί, να ξαναγραφτεί, κ.λ.π.) 32. Adding New Unit Generators to CSound Περιεχόμενα CD: 1. Introduction to MIDI Instrument Design in CSound (ότι ακριβώς λέει ο τίτλος) 2. CSound-based Microtonal Synthesis and Control with MIDI 3. Real-time Synthesis in CSound with MIDI Control (για αυτούς που λένε ότι δεν υπάρχει αλληλεπίδραση μεταξύ CSound και οργάνων) 4. MIDI Instrument Designs for Real Time Performance 5. Using Real-Time CSound MIDI with Windows 6. Implementing MIDI Opcodes in CSound 7. An Introduction to CScore 8. Algorithmic Score Generators 9. Creating and Using a Platform-Independent GUI for CSound in Java 10. Improving a Composer's Interface: Recent Developments to CSound for the Power Macintosh Computer 11. VMCI: An Interface to Control CSound in Real-Time under Windows 12. Cecilia: A Production Interface to CSound (γραφικό περιβάλλον για υπερ-υπολογιστές Silicon Graphics) 13. Audification of Heart Rhythms in CSound (πως;;!) 14. Some Golden Rules for Designing Auditory Displays 15. Using CSound for Sonification 16. An Introduction to Sound Synthesis with Wavelet Packets 17. Neural Processing in CSound (εξομοίωση ήχων και επεξεργασία με νευρωνικά δίκτυα, χρόνια πριν βγει το Hartmann Neuron) 18. Tools for Heterodyne Data Manipulation 19. NetSound: Structured Audio using Auditory Group Theory 20. Analog Dreams: Modeling Commercial Synthesizers (βλέπε Native Instruments, Arturia, ReFX και δεκάδες άλλοι) 21. Physical Models of Strings and Plates Using a Simplified Mass-string Method 22. Wave-terrain Synthesis (η E-mu Systems την ονόμασε Z-plane synthesis στο Morpheus) 23. Multi-band Processing with Time-varying Filters 24. Spatialization - Stereo and Ambisonic 25. Designing Digital Butterworth and Chebyshev Filters (σχεδιασμός φίλτρων) 26. Terrain-Mapping (απεικόνιση ηχητικών παραμέτρων σε τρισδιάστατα μοντέλα) 27. Three Modeling Approaches to Instrument Design 28. The Design of Equalizers and Compressors for Studio Use 29. From Trapped in Convert to At Last... Free 30. Composing with CSound: Howl and Macchu Picchu 31. Temporal Synthesis 32. Recontextualizing Ambient Music with CSound 33. From Research to Programming to Composition 34. Composing with Digital Editing Systems and CSound 35. Composing Fractal Music with CSound (όλα τα λεφτά, η εφαρμογή της μορφοκλασματικής γεωμετρίας στην μουσική) 36. Composing with Chaos 37. Via Creativa / Via Transformativa, Gifts, Lux Hominum, Et Vitam Venturi III (ανάλυση διαφόρων έργων) 38. Composing with CSound on the Macintosh 39. Composing with CSound: adeson TN 40. The CSound SuperSampler / Sequencer 41. Granular Strategies 42. On Composing the Impossible Planet 43. Extending Timbral Possibilities for Mixed Ensembles 44. Composing Invade Areas Where Nothing's Definite 45. Reteplas: Microtonal CSound Composition Επίσης περιέχονται: 1. 11 tutorials 2. περίπου 20 συνθέσεις που αναδεικνύουν την εφαρμογή αυτών των tutorials 3. εκατοντάδες συνθέσεις σπουδαστών 4. ανθολογίες με δεκάδες - εκατοντάδες έτοιμα opcodes 5. δεκάδες εφαρμογές, για DOS, Windows, Macintosh, Linux, BeOS, Direct X CSound, Java CSound 6. δεκάδες front-end περιβάλλοντα: Cecilia, CMask, CsEdit, CSounder, DrawSound, GrainMaker, Hydra, HydraJava, CSound Studio Lite, CMaxSound, MIDI2CS, Pv2Pict, ScorePlot, Silence, Spliner, Visual Orchestra (αυτό χρησιμοποιούσα εγώ), WCshell, DX7 Translator, Granular, nGen, SoundSpace, VMCI, 7. δεκάδες - εκατοντάδες εξωτερικά links 8. όλα τα manual 9. κατάλογος με όλα τα όργανα (opcodes) Ουφ. Άρα καταλαβαίνεις γιατί βιβλίο μιλάμε. Θες 800 χρόνια για να ασχοληθείς εκτενώς με όλα αυτά. Αλλά ότι θες υπάρχει εδω μέσα, και αν ακόμη δεν υπάρχει μπορείς να το βρεις στις αναφορές. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση