Προς το περιεχόμενο

Ποια Κάρτα Ήχου θα διαλέγατε?



Προτεινόμενες αναρτήσεις

1)RME Fireface 800, 56 channel 24 bit / 192 kHz High-End, High Performance und High Speed FireWire Audio Interface. The Fireface 800 combines the latest and also proven technologies of previous RME products with the fastest FireWire technology. Analog technology of the ADI-8 converters, microphone technology of QuadMic and OctaMic, TotalMix technology of the Hammerfall DSP series, years of experience in programming of efficient and reliable drivers up to complete support from DIGICheck.

 

2)MOTU 828 MK III, 19"-Firewire Audiointerface and 28/16 Digital Mixer with FX, 24-Bit / 192 kHz, 19" - 1RU, integrated DSP for EQ, Compressor and Reverb, new CueMix Console, 2 Mic- Guitar-Inputs with internal Hardware-Limiter, 48V Phantom Power, 8 balanced Line I/O´s + 2 x XLR Main Out, 2 Send, 2 x ADAT I/O, S/PDIF I/O RCA (24-bit 96kHz), MIDI I/O, Word Clock I/O, 2 x Headphone Out, for Mac & PC

 

3)TC Electronic StudioKonnekt 48 - 24bit/192kHz FireWire audio interface with remote control. 4x improved IMPACT II mic pre-amps (XLR) with DI (1/4 jack), 8x analog ins (1/4 jack, balanced/unbalanced), 2 XLR digitally controlled analog outputs, 8x line outs with surround support (1/4 jack), 2 separate headphone channels, SPDIF I/O, 1x ADAT (8x I/O). Included plug-ins: Assimilator Konnekt, ResFilter and Integrator. Word Clock I/O, 24 channel FireWire I/O. Compatible with Mac OSX 10.4 and Windows XP (SP2)/Vista 32bit. Dimensions: 19" x 1U.

 

4)Mackie Onyx 400 F - 8 channel FireWire recording interface, 4 Onyx mic preamps, 8 line outputs, inserts for channels 1-4, all I/Os balanced, 24bit/192kHz A/D and D/A converters, internal 64bit processing, 10x10 DSP matrix for highly flexible I/O routing, DSP based zero-latency control room and headphone monitoring, 2 front adjustable headphone outputs, stand alone operation possible, 2 FireWire ports, MIDI, wordclock and S/PDIF I/O. Includes Mackie Tracktion 2 software.

 

5)Focusrite Saffire Pro 26 I/O FireWire audio interface - 24bit/192k, 8 Focusrite high spec microphone pre-amps & AD/DA converters, 26 inputs and outputs, 2x instrument channels with variable impedance, 2 independently adjustable front headphone outputs, front adjustable monitor levels, dim and mute, all inputs routable, Saffire VST/AU plug-ins (compression, EQ, reverb, amp-sim), MIDI in and out and wordclock in and out. Analogue I/O: 8 mic pre-amps (+48V phantom powered) or 8 balanced line inputs, 8 balanced line outs, digital I/O, stereo S/PDIF 192kHz (RCA), ADAT - 16 channel @ 48kHz (8 @ 96kHz). Dimensions: 19" x 1U.

 

 

Dance music will never die!!!!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 39
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εγώ θα έπαιρνα την Fireface διότι πάντα εμπιστεύομαι αυτούς που πουλάνε τεχνολογία παρά αυτούς που πουλάνε "ήχο" (όπως η Mackie) ή "μούρη" (όπως η Motu).

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

+1 για fireface

 

Είμαι βέβαια προκατηλειμμένος γιατί την έχω ήδη..

 

Σημ. προς eye: δεν αντιφάσκω σε σχέση με τοποθέτηση μου σε πρόσφατο thread, metric halo θα έπαιρνα αν είχε drivers για windows

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εγώ προς τη fireface κλίνω.

 

Επίσης μια βόλτα στο forum της TC electronics αποδεικνύει ότι ένας στοιχειωδώς νοήμων άνθρωπος θα τις απέφευγε πάση θυσία  :o

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φαίνεται πως υπάρχουν αρκετά προβλήματα με τους drivers. Και δεν υπάρχει κάτι χειρότερο στον audio world από το να περιμένεις την βελτίωση των οδηγών. Κάλλιο m audio και στο χέρι παρά TC και... καρτέρι  ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

manosx δεν τους βλέπω και τόσο πολύ παραπονεμένους για τη TC Electronic StudioKonnekt 48 http://forum.tcelectronic.com/viewtopic.php?id=393&p=1.Πάντως αν ξέρεις κάτι παραπάνω θα με ενδιέφερε η γνώμη σου.Το δίλημμα  για μένα είναι ανάμεσα σε TC Electronic StudioKonnekt 48 και RME Fireface 800 αλλά κλείνω λίγο προς ΤC λόγο  extra χαρακτηριστικών και ίδιας ποιότητας ήχο με την RME που προσφέρει αντίθετα η RME είναι  σίγουρα εγγύηση και σε ήχο και σε σταθερότητα αλλά πάντα κάτι με σταματάει να την αγοράσω(μακάρι να ήξερα το γιατί).Τώρα MOTU 828 είχα εδώ και αρκετά χρόνια και μάλιστα 2  MK II ήμουν πολύ ευχαριστημένος αλλά θέλω να ξεφύγω λίγο από τη συγκεκριμένη εταιρία μίας και την έχω φάει στη μάπα τόσα χρόνια(εξού και ο λόγος που ακύρωσα την παραγγελία τις MOTU 828 MK III).

Dance music will never die!!!!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ruffneck, μήπως κάτι δε μας λες;

 

Κατ' αρχήν, είσαι επαγγελματίας ή χομπύστας (ερώτηση που θα βοηθήσει στο να κατανοήσουμε τι είναι προτιμότερο για εσένα). Αν είσαι επαγγελματίας, τι ακριβώς δεν σου άρεσε στις Motu και αποφάσισες να μην τις παρακολουθήσεις; Διότι δεν είναι δυνατόν να είσαι ευχαριστημένος, αλλά να αποφασίζεις να ρισκάρεις χρόνο και χρήμα χωρίς να ξέρεις τι σου φταίει. Επίσης, τι παρα-ψυχολογικό είναι αυτό που λες με τις RME, ότι "κάτι" σε σταματάει από το να τις πάρεις; Και αν "κάτι" σε σταματάει, τότε τι τη βάζεις την RME στις επιλογές σου; Εξορκισμό θα κάνεις/κάνουμε για να φύγει το "κάτι";

 

Επίσης, σε τι πλατφόρμα δουλεύεις και με ποιο DAW; Έχεις ανάγκη από καλούς ASIO drivers ή όχι; Κλπ κλπ...

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου