Προς το περιεχόμενο

Ποδήλατο κανείς;


Προτεινόμενες αναρτήσεις

η υπόθεση "ποδήλατο" για την Αθήνα είναι τελειωμένη πριν αρχίσει, οι ανηφόρες είναι άπειρες, ο ιδρώτας τρέχει στην άσφαλτο από ανθρώπους που κάνουν δουλειά γραφείου με κοστούμι+γραβάτα, χώρος να κινηθεί το ποδήλατο στους 200% υπερκορεσμένους δρόμους δεν υπάρχει, τα πεζοδρόμια είναι στενά ή κατειλημμένα από ΙΧ/μοτό/τραπεζάκια/σκουπίδια, ο κίνδυνος ατυχήματος είναι τεράστιος, η εισπνοή καυσαερίου πολλαπλασιάζεται κατά το λαχάνιασμα, σκέφτομαι να αφήσω τη μοτό και να πηγαίνω με το μετρό στο μαρούσι κι από κει 1500μ στο γραφείο αλλα είναι σαφές πως θα συνεχίσω να κινδυνεύω, και από ΙΧ αλλά πλέον ΚΑΙ από λυσσασμένα παπάκια :-\

 

...και μπορεί και κανένας κομπλεξικός σεκιουριτάς να μου κάνει σκηνή γιατί μπήκα τρίτος στο βαγόνι @^#$@!^%$

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 181
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

  • Guru

blue: Μα έβγαλα τόση καλοσύνη με τα τζιμάνια που ΕΠΡΕΠΕ να γκρινιάξω και λίγο...  :P

 

Σοβαρά, όμως, ξέρετε νομίζω΄ολοι ότι σκέφτομαι θετικά. Απλά πιστεύω ότι τα πράγματα ΜΠΟΡΟΥΝ να γίνουν πολύ καλύτερα στο θέμα ποδήλατο (ξεκινώντας ακριβώς από μία 'βασική εκπαίδευση'... Στο κάτω κάτω, τώρα πιάνει η μόδα. Σε 10 χρόνια η δικαιολογία θα είναι "εεεε έτσι μάθαμε πιά...".).

 

Και βέβαια, μπορώ να αναφέρω το παράδειγμα των λεοφορειοδρόμων, που αν και καταπατούνται συνέχεια (εκτός από τώρα που έχουν απεργεία οι ταξιτζηδες! ;D) τελικα λειτούργησαν "κάπως" (που σημαίνει ότι μπορεί ένα μέρος του δρόμου να είναι αφιερωμένο σε ένα διαφορετικό μέσο και τελικά να πετύχει κάπως. Τώρα για το πόσο έχει πετύχει το μέτρο των λεοφορειόδρομων: ως ποδηλάτης βλέπω μεγάλη διαφορά ΚΑΙ στην Κιφησίας ΚΑΙ στην Μεσογείων (ανάμεσα στον κανονικό δρόμο και στον λεοφορειόδρομων και την κίνηση που έχουν).

 

άντε... πάω σπίτι γιατί έχω πρωινό ξύπνημα πάλι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε όποια άλλη χώρα έχω βρεθεί με ποδηλατόδρομους, αυτοί είναι μέρος του δρόμου, με διαχωριστική λωρίδα, ή κόνους, ή πασαλάκια, ή κράσπεδο μόνο... Όχι του πεζοδρομίου.

Σε Βέλγιο, Ολλανδία, Γερμανία και Δανία (τουλάχιστον Κοπεγχάγη που γνωρίζω) μερικές φορές είναι και τμήμα του πεζοδρομίου. Απλά ο χώρος για τους πεζούς είναι αυστηρά οριοθετημένος, όπως και αυτός για τους ποδηλάτες. Ουαί και αλοίμονο έτσι και βρεθείς σαν πεζός στο τμήμα (συνήθως κοκκινωπό) των ποδηλατών. Όχι μόνο θα φας το βρισίδι του αιώνα αλλά δεν πρόκειται ποτέ να ανακόψουν ταχύτητα, και για παραδειγματική τιμωρία θα περάσουν δίπλα σου με ταχύτητα σφαίρας με μέσο όρο απόστασης τα 1.37 χιλιοστά.

 

Και λίγο πιο σοβαρα, μεταξυ τοσων εγκληματιων που κυκλοφορουν με αυτοκινητο, ποσο σοβαρο ατυχημα μπορει να κανει ενας κακος ποδηλατης? Το πολύ να πέσει.
Εννοείς να προκαλέσει ή να υποστεί? Και στις δυο περιπτώσεις, σαν παθών τετράκις, μπορώ να σου πω πως μπορεί κάλλιστα να είναι σοβαρό, για να μη σου αναφέρω καν πως συνήθως αν αμάξι χτυπήσει ποδηλάτη ο αυτοκινητιστής είναι ρόγιαλι εντ έξπερτλι φάκτ, όσο κι αν ο νόμος είναι αυστηρός και με τους μεν, και με τους δε (πάντα για εξωτερικό μιλάω).

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το 1ο δεν το εγραψα εγω ;D

 

το 2ο ηταν ρητορικο, ναι, ξερω ποσο πονάει ;D, αλλα λεω οτι δεν είναι και τεράστια καταστροφή :) .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωχ, λάθος quote!!!!  :o ;D ;D

 

Μια φορά εκ των τεσσάρων είχα πέσει λόγω βροχής και μπερδέματος της ρόδας του ποδηλάτου με το βαθούλωμα της γραμμής ενός τραμ. Λεπτομέρεια: αυτό ερχόταν καταπάνω μου. Αν έχανα το κεφάλι μου θα ήταν μια τουλάχιστον υπολογίσιμη καταστροφή. ;D  Όπως και μια άλλη φορά με μετωπική με αμάξι που παραλίγο να με πετάξει δίπλα στα παπάκια σε ένα γειτονικό κανάλι (η αιθέρια ύπαρξη που οδηγούσε έφτιαχνε το μεϊκάπ της στον καθρέφτη αντί να κοιτάει στο δρόμο).

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω ακούσει οτι σε πoλεις χωρίς μετρό μοσχοπουλάνε τα dahon και μου φαίνεται όντως αστείο, αλλά δεν μπορώ με τίποτα να χ3σω μια "μόδα" που μόνο καλό κάνει.

Έχει φίλος μου στη Θεσσαλονίκη και τον κράζω κάθε φορά που το βλέπω. Το αγόρασε για

να το διπλώνει και να το ανεβάζει στο σπίτι του και σε σπίτια φίλων, για να το παίρνει μαζί

του όταν ανεβαίνει στην πατρίδα και φυσικά, δεν έχει κάνει τίποτα από όλα αυτά, ζήτημα

να το έχει διπλώσει 5 φορές. Του έχει μείνει ένα άσχημο, αργό, άβολο και -γιατί όχι-

επικίνδυνο παιχνίδι, που θα χάσει τη μισή αξία του αν το πουλήσει.

Και αυτοί που αγοράζουν mountain των 700+ ευρώ για να κάνουν 1-2 χιλιόμετρα από το

σπίτι τους στην πλάτεια για να πιουν μπύρες δεν είναι καλύτεροι βέβαια...

Τhey all are big piles of shit to me ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φιλε elavd εκανα και γω το ιδιο πραγμα με σενα παρ'ολο που ειμαι μικροτερος σου(υποθετω),και επισης δεν ειχα τοσο καιρο να καβαλησω ποδηλατο.ομως με τις μηδαμηνες αναγκες μου καταφερνα να χαλαω 50 ευρω βενζινη με τη μηχανη μου το μηνα.οποτε τσιμπησα ενα ωραιο ποδηλατακι απο το πρακτικερ με 200 ευρω το οποιο θα το εχω ξεχρεωσει σε 4 μηνες χρησεως στην ουσια.το δικο σου ομως λογικα πηγε λιγο ακριβοτερα μιας και ειναι και μαρκας και φαινεται οτι ειναι και καλο...αντε καλες μας βολτες.ασε που ζω και σε μια πανεμορφη πολη(Βολος) στην οποια οσο παει και προχωραει η υποθεση "ποδηλατο"!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eπειδη μενω και στην απολυτη (μαζι με το Αμστερνταμ) ποδηλατουπολη του πλανητη ,υπαρχουν παντου ποδηλατοδρομοι (κυριως σαν μερος του πεζοδρομιου αλλα και παραλληλοι με τον δρομο,περιπου το 90% ολων των δρομων/πεζοδρομιων εχουν  και ποδηλατοδρομο!! ) και το ποδηλατο ειναι οντως ενα βασικο μεσο μεταφορας (παντα μιλαμε για το δυτικο Βερολινο μια και οι ...κομμουνισται  ;D δεν τα πολυσυμπαθουσαν τα ποδηλατα οποτε εχει πολυ catching up να κανει...)

 

http://www.stadtentwicklung.berlin.de/verkehr/mobil/fahrrad/routenplaner/

 

http://www.stadtentwicklung.berlin.de/verkehr/mobil/fahrrad/radrouten/

 

μου φαινεται παρα πολυ χλωμο να γινει το ιδιο και στην Αθηνα,σε καποιες αλλες πολεις (ειδκα αν αυτες ειναι...επιπεδες και εχουν κανονικα πεζοδρομια) μπορει ομως να γινει φανταζομαι.

 

 

 

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μιλαμε για το δυτικο Βερολινο μια και οι ...κομμουνισται  ;D δεν τα πολυσυμπαθουσαν τα ποδηλατα οποτε εχει πολυ catching up να κανει...)

 

 

Το ανατολικό Βερολίνο έχει όμορφη αρχιτεκτονική όμως  ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου