Προς το περιεχόμενο

Βοήθεια για αγορα μηχανής


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πρώτα πρώτα συγνώμη για το εντελώς off του ποστ μου. Αλλά επειδή γνωρίζω ότι πιό "ψείρας" άνθρωπος από τον μουσικό δεν υπάρχει και επειδή πολλοί από εδώ έχουν μηχανή, θα ήθελα τη βοήθειά σας.

 

Θέλω να αγοράσω μια μηχανή σε στυλ honda magna 250, ή honda steed, μεταχειρισμένη φυσικά, και να δώσω γύρω στα 2000. Έχετε να προτίνετε κάτι σε τέτοιο στυλ; Γενικότερα είμαι παντελώς άσχετος από μηχανές, αλλά δεν την παλεύω άλλο για 10 χιλιόμετρα να θέλω 3 ώρες. Και λέω αν είναι να πάρω μηχανή, να είναι και λίγο "ροκ".

 

Δεν θα ήθελα να πάρω ούτε σκούτερ, ούτε αγωνιστική μηχανή, ούτε κρος.

 

Επίσης, όσοι γνωρίζετε και μπείτε στον κόπο, μήπως υπάρχουν "μάντρες" για μηχανές ή κάτι τέτοιο που να μπορεί κάποιος να αγοράσει μια μηχανή σ αυτά τα λεφτά με δόσεις;

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Dreamers come and go, but a dream's forever

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παλιότερα έψαχνα κι εγώ για τις συγκεκριμένες μηχανές! Η magna μου άρεσε περισσότερο, είναι αρκετά πιο άνετη στην οδήγηση από τα περισσότερα μοντέλα steed, αλλά σαν σύνολο μου πήγε καλύτερα η steed, αν και αρκετά πιο δύσκολη στην οδήγηση - στη magna είσαι σε πιο "όρθια" θέση, ενώ στη steed πονάει λίγο η μέση μετά από ώρα οδήγησης. Στις μηχανές τους πάντως θα ψήφιζα τη steed, άσχετα αν η magna είναι νεότερο μοντέλο. Και τις δύο αυτές μπορείς να τις βρείς μέχρι 2000 άνετα πάντως. Αν την παλεύεις με τα τιμόνια και το "κάθισμα" της steed, εγώ θα σου την πρότεινα χαλαρά έναντι της magna - χωρίς να λέω ότι η magna δεν είναι καλή βέβαια (εμφανισιακά μου άρεσε περισσότερο η magna  :-[).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε Gothic ευχαριστώ πολύ για την απάντησή σου, χαίρομαι που τελικά υπάρχουν κι άλλοι άνθρωποι που ζητούν τέτοιες μηχανές, γιατί η αλήθεια είναι ότι έχω φάει τρελλό κράξιμο, καθώς όλοι θέλουν να πάρω κρος!!!!