Προς το περιεχόμενο

Εγω ο Vangelis (συνέντευξη στο BHMagazino)


giannis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Guru

Τα άλλα που έβαλε ο Νικόλας, είναι άσχετα (ήτοι δεν περιλαμβάνονται στη λογική του Direct, ούτε είπε κανείς κάτι για το πως φτιάχτηκαν).

 

Νικόλα, δεν παρέθεσες κανένα ορισμό.

Έκανες (πάνω από ένα) ημι-απαξιωτικό σχόλιο και απλώς σου θύμισα τη σχετική αξία της παρατήρησής σου, σε σχέση με την αξία του συνθέτη. Το ξέρω ότι εσείς του ωδείου μονίμως το κάνετε αυτό με το Βαγγέλη, αλλά εγώ δεν είμαι μαθήτρια και θα αντιμιλήσω..

Ευτυχώς δεν έχω εσένα για μαθήτρια!  ;D

 

ΔΕΝ ήταν ημι-απαξιωτικό το σχόλιο μου... και φυσικά ελπίζω ότι σε κάλυψα με το επόμενο πόστ μου σχετικά με την αξία, κλπ, κλπ...

 

Ελπίζω ότι είμαι αρκετά ανοιχτόμυαλος για να εκτιμώ πολλά πράγματα έξω απ'του ωδείου. ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 149
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Γιατί αμφιβάλλεις;

Τι από αυτά που άκούς δεν μπορεί να γίνει σε πραγματικό χρόνο;

 

Οι αρπισμοί π.χ. Παρατήρησέ τους, παραείναι άψογοι και για μεγάλη χρονική διάρκεια. Κατά 99% είναι sequencer/arpeggiator και συνεπώς είναι προγραμματισμένοι από πριν. Επίσης, στο 02:12 πχ, ακούγονται 2 αρπισμοί, κάτι stringοειδή και κάτι κρουστά. Παρά είναι πολλά τα layers για να είναι όλα real-time.. (πάντα με την έννοια ότι δεν έχει προγραμματιστεί κάτι από πριν).

 

Μπορεί και να κάνω λάθος βέβαια..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι αρπισμοί π.χ. Παρατήρησέ τους, παραείναι άψογοι και για μεγάλη χρονική διάρκεια. Κατά 99% είναι sequencer/arpeggiator και συνεπώς είναι προγραμματισμένοι από πριν. Επίσης, στο 02:12 πχ, ακούγονται 2 αρπισμοί, κάτι stringοειδή και κάτι κρουστά. Παρά είναι πολλά τα layers για να είναι όλα real-time.. (πάντα με την έννοια ότι δεν έχει προγραμματιστεί κάτι από πριν).

 

Μπορεί και να κάνω λάθος βέβαια..

 

Ακομα και σε λοοπερ να'ταν αντε παιξ'τα...

 

Το real-time που εννοει ο trolley δεν ειναι..παιζω 6ηχα εννοω το ποδι μου κανει παρεστιγμενα ογδοδα...και το χερι μου μαζι με την μυτη μου παιζουν F7b9#5..Fmixolydian...

 

αλλα ειναι λοοπερ σε real time... :)

 

πιστεύω πως ο βαγγελης ειναι ο ανάλογος beck αλλα στο πιανο σε παγκόσμιο επίπεδο...βελτιώνεται συνέχεια...παει μπροστά...

www.alexisgearstuff.com

www.youtube.com/alexisgearstuff

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator

Ρε παιδιά γιατί όχι... Ουσιαστικά αν λάβετε υπ' οψη τα arpeggiators και loops που τρέχουν και μπορεί να κάνουν το θέμα busy, με αρκετή ισχύ (βλέπε συνθια και πολυφωνία) και προφανώς σωστά στημένα πλήκτρα, controllers κατα παραγγελία, είναι εφικτό το real time στο συγκεκριμένο κομμάτι του trolley.

 

Οσο για το RADAR δεν είναι και κανέναν κρυφό μυστικό... Είναι άλλη μια υλοποίηση dedicated hardware με DAW. Το έχω δουλέψει και δεν μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση για τη... "ζεστασιά" του.  ;D (Μεσα στις θερμοκρασίες του στούντιο τι να περιμένεις άλλωστε)

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το real-time που εννοει ο trolley δεν ειναι..παιζω 6ηχα εννοω το ποδι μου κανει παρεστιγμενα ογδοδα...και το χερι μου μαζι με την μυτη μου παιζουν F7b9#5..Fmixolydian...

A μπραβο...

 

Απο layers ("Teams" κατα τον Vangeli) να φανε και οι κοτες, φιλε OurDarkness.

Ο στοχος του Vang (οπως εχει πει κατ'επαναληψη) ειναι να παιζει οσο περισσοτερους ηχους μπορει ταυτοχρονα, αμεσα. Ποτε δεν καθεται με τις ωρες συνθετοντας μουσικη στο χαρτι, ποτε δεν καθεται να γραψει και να επεξεργαστει tracks σε καποιο sequencer, ολα αυτα ειναι χρονοβορα και_κατ'αυτον_καταστροφικα για την μουσικη και την εμπνευση.

Παντα λοιπον παιζει, ενορχηστρωνει και ηχογραφει real time τις περισσοτερες φορες και το αποτελεσμα σχεδον παντα ειναι ενα ολοκληρωμενο εργο, κρατωντας στο ελαχιστο την αναγκη για post production.

Η "αμεσοτητα" στον τροπο παιξιματος της μουσικης ειναι το ζητουμενο γι αυτον, και αυτο εν μερη το καταφερνε να το κανει πολυ πριν την MIDI εποχη, με διαφορους τροπους.

 

Η αμεσοτητα ομως στον χωρο των synths δεν ειναι παντα κατι το ευκολο, το αντιθετο θα ελεγα.

Τα τελευταια χρονια βεβαια εχουν γινει αρκετα βηματα προς την κατευθυνση αυτη, προς την φιλικοτητα και αμεσοτητα των synths προς τον χρηστη/μουσικο.

Αλλο πραγμα ειναι οταν θες να πειραξεις λιγο την EG ή το φιλτρο να χρειαζεται να ψαχνεις 300 σελιδες με παραμετρους μεσω μιας 2x16 οθονης και αλλο ειναι να εχεις μπροστα σου μερικα αφιερωμενα knobs γι αυτη τη δουλεια.

 

Οπως ο ιδιος εχει πει σε ενα προσφατο (και πολυ σπανιο πλεον) video, σχετικα με το συστημα που εχει, "υπαρχουν εκατομυρια δυνατοτητες, απλα για να μπορεις να παραγεις μουσικη, να μπορεις να παραγεις αυτο που η μουσικη ζηταει, ο μουσικος πρεπει να ειναι ετοιμος, τα παντα πρεπει να ειναι ετοιμα ωστε ανα πασα στιγμη ο μουσικος να μπορει να παραγει αμεσα μουσικη, και γι αυτο εχω αυτο το συστημα, γιατι Αμεσως μπορω να κανω οτι θελω.

Αυτο το συστημα ειναι ετοιμο για οτι φανταστει/χρειαστει ο μουσικος, για οτι η μουσικη χρειαζεται.

Αν ειμαι ικανος να ανταποκριθω, εχει καλως. Αν παλι οχι, bad luck"...

 

Αμεσοτητα λοιπον. Tο λιγοτερο που μπορει να κανει αυτο το setup (κρινοντας μονο απο τα 16 volume pedals) ειναι φανταζομαι να μπορει ο μουσικος να παιξει με το πατημα ενος πληκτρου 16 διαφορετικους ηχους ή 16 διαφορετικα combinations ηχων ταυτοχρονα. Κατι που απο μονο του ακουγεται αρκετα BIG.

Αν και απλο σαν ιδεα, δεν ειναι δα και τοσο ευκολο να "παιξεις" με 16 pedals, μιξαροντας ηχους real time συμφωνα με τις αναγκες μιας συνθεσης.

Με λιγο practicε βεβαια στο τελος θα τα καταφερεις, τουλαχιστον πανω σε μερικα κομματια. Το να παιζεις ετσι σε αυτοσχεδιασμους ειναι λιγο πιο "παλουκι", σημαινει οτι πρεπει να εξοικιωθεις με αρκετα διαφορετικα σετ ηχων και να τα παιζεις στα....δαχτυλα, των ποδιων σου ομως. Πανευκολο ειναι να παιζεις με 1-2 volume pedals, σιγα τωρα, αλλα οταν εχεις 16... ::)

 

Το παραπανω παραδειγμα ειναι η πιο απλη σκεψη που μας ερχεται οταν βλεπουμε 16 volume pedals. Aπλη σκεψη αλλα στο τελος οχι και τοσο απλος ο χειρισμος.

Ο καθενας τελος παντων μπορει να το κανει αυτο, "απλα" αγοραστε 16 synths και ολα τ'αλλα τα ξερετε.

Το ερωτημα ομως ειναι: λετε ο Vagos να εφτιαξε ολο αυτο το συστημα μονο και μονο για να μπορει να...μιξαρει τα πολλα του synths?

Μα αυτο το κανουμε ολοι (αν ειχαμε τα λεφτα για τοσα synths... ;D)

"Δεν νομιζω Τακη" που λεει και η διαφημιση, εδω παιζει κατι αλλο και οχι τοσο απλο...

 

Να τι λεει ο ιδιος για το συστημα αυτο, σε μια συνεντευξη για ενα ξενο τεχνικο περιοδικο, μετα το τελος του Mythodea live:

 

Frits: Wasn't it hard, I mean, when you're in the studio you can do what you want yourself, now you had to stick to the score because you had agreed with the orchestra what they were going to play. Was that not hard for you?

 

Vangelis: No, because you see when I composed the piece... As you are a technical magazine, you talk about technology, although I avoid talking about things like that, it is very important to say but this piece was composed in an hour. Yes, it took me an hour, and I mention that (some people might think something is wrong with me to say this) for the sake of technology. Because the reason that I composed this piece in an hour is that I'm not using the technology in the conventional way.

I'm not using computers!

 

Frits: You still do it on paper?

 

Vangelis: Not on paper, I don't read and write music, I just play.

 

Frits: So in effect it's real-time because the piece lasts an hour....

 

Vangelis: It's real-time, the piece lasts an hour, and so you have a piece, that's all. And I'm saying that because if, from the technological point of view you use the computer, imagine how long it would have taken to write, to orchestrate and to record this piece. Actually in this case I compose it, orchestrate it, direct it and record it at the same time, simultaneously. So the result was a symphonic sound in an hour. Sounds strange what I'm saying, and maybe unbelievable, but it's true and I mention it only because your magazine is about technology.

 

Frits: And afterwards? Because you have to give something to the musicians who are playing it...

 

Vangelis: Yes, afterwards what we do is, we take note by note what I play, dictate, and then... Because the orchestration is already there: all the colors, all the instruments (because of the way that I'm working) everything imaginable. If you listen to the prototype of Mythodea (played by me) it sounds exactly the same. The thing is, why use a symphony orchestra?

For two reasons: because, when you combine that with a symphony orchestra, you have a better, a much more generous maybe, sound. Which I like, not always, in this case, right? And also because this piece can travel without myself. I don't have to go around and perform, I mean, this can be performed without me.

 

Frits: With somebody else doing the keyboards then?

 

Vangelis: Well, yeah, not so much, a little bit. Very little effects, you see? As I composed the piece and know it, I just add some things but without that, it's exactly the same. So, it's important to... (Because of what we were saying), because today we think that we can produce music only when we use computers and I don't think this is... I'm totally the opposite, I'm against that....

 

Frits: I've read that you have been designing some instruments yourself, to have direct access to what sounds you want.

 

Vangelis: Yes, that's right.

 

Frits: Was that also the instrument you were using, because what I saw did not look familiar to me...

 

Vangelis: Exactly, because it's unique, nobody else uses it, because I designed those things.

 

Frits: Will they ever be available to other musicians?

 

Vangelis: No, but even if they are available, I don't think they can use it, because they apply another technique, another direction. They are already taken; they are colonized by the computer, especially very young people. So they are distant from expression, I mean if you have to be a musician you have to "play", you know. If somebody sits in front of my system, nothing will happen.

 

Frits: It's like an expensive suit that is made to fit you and nobody else.

 

Vangelis: Yes, but not because it's an exclusive thing but because I'm thinking like this and I approach music like that. Every time in the past I've tried to explain how these things work, people are very impressed but they don't do it. They prefer to go back to the computer.

 

Frits: It's up to them.

 

Vangelis (hesitant): Yes...

 

Frits: Can I ask you a question about your own sounds that you're using? I know musicians who travel all over the world and try to find sounds, ethnic, or natural or whatever...

 

Vangelis: Well, most of the time I produce my own sounds or maybe I use sounds that are already in the market. You see, the thing is that when you play one sound it's this particular sound, but once the sound is mixed with other things, it's changed completely. I can change the already existing sound, I can produce my own samples or I can mix sounds with... not samples, just some synthesized things.

 

Frits: So you don't have to go out and find them somewhere else.

 

Vangelis: No, but even in this room I can produce sounds and record them. It's what you do with it is what's most important, after all.

 

Frits: Creativity?

 

Vangelis: Yeah....

 

Τον λατρευω... ;D

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποτε δεν καθεται με τις ωρες συνθετοντας μουσικη στο χαρτι, ποτε δεν καθεται να γραψει και να επεξεργαστει tracks σε καποιο sequencer, ολα αυτα ειναι χρονοβορα και_κατ'αυτον_καταστροφικα για την μουσικη και την εμπνευση.

 

Στο εκπληκτικό Dial Out (από το Direct) υπάρχουν tracks στο sequencer. Δεν πιστεύω να έγιναν μόνα τους.

 

Η "αμεσοτητα" στον τροπο παιξιματος της μουσικης ειναι το ζητουμενο γι αυτον, και αυτο εν μερη το καταφερνε να το κανει πολυ πριν την MIDI εποχη, με διαφορους τροπους.

 

Πριν την MIDI εποχή, ο μόνος τρόπος να ελέγξεις τα synthesizers ήταν με CV. O Vangelis απλά είχε ΠΟΛΛΑ synthesizers.

 

Η αμεσοτητα ομως στον χωρο των synths δεν ειναι παντα κατι το ευκολο, το αντιθετο θα ελεγα.

Τα τελευταια χρονια βεβαια εχουν γινει αρκετα βηματα προς την κατευθυνση αυτη, προς την φιλικοτητα και αμεσοτητα των synths προς τον χρηστη/μουσικο.

Αλλο πραγμα ειναι οταν θες να πειραξεις λιγο την EG ή το φιλτρο να χρειαζεται να ψαχνεις 300 σελιδες με παραμετρους μεσω μιας 2x16 οθονης και αλλο ειναι να εχεις μπροστα σου μερικα αφιερωμενα knobs γι αυτη τη δουλεια.

 

Presets και πληθώρα κουμπιών σε synthesizers υπάρχουν εδώ και πολλά χρόνια. Δύσχρηστα synthesizers υπάρχουν επίσης εδώ και χρόνια.

 

Οπως ο ιδιος εχει πει σε ενα προσφατο (και πολυ σπανιο πλεον) video, σχετικα με το συστημα που εχει, "υπαρχουν εκατομυρια δυνατοτητες, απλα για να μπορεις να παραγεις μουσικη, να μπορεις να παραγεις αυτο που η μουσικη ζηταει, ο μουσικος πρεπει να ειναι ετοιμος, τα παντα πρεπει να ειναι ετοιμα ωστε ανα πασα στιγμη ο μουσικος να μπορει να παραγει αμεσα μουσικη, και γι αυτο εχω αυτο το συστημα, γιατι Αμεσως μπορω να κανω οτι θελω.

 

Δεκτές οι απόψεις του.

 

Η ύπαρξη εκατομμυρίων δυνατοτήτων συνεπάγεται αυτόματα τεράστια απόκλιση στην μουσική τους καταλληλότητα. Εάν κάποιος μουσικός ήθελε απλά να τις "επισκεφθεί" θα χρειαζόταν χρόνια, πόσο μάλλον να εμβαθύνει. Προσωπικά, θεωρώ ότι η έλλειψη πολλών δυνατοτήτων "αναγκάζει" εκ των πραγμάτων τον άνθρωπο να εξαντλήσει κάθε δημιουργικό απόθεμα που διαθέτει προκειμένου να εκφραστεί και είναι αυτή ακριβώς η διαδικασία που παράγει εκπληκτικά αποτελέσματα.

 

Επίσης, αν ήθελα να είναι τα πάντα άμεσα έτοιμα, άμεσα διαθέσιμα και κατάλληλα προγραμματισμένα, θα χρειαζόμουν πάρα πολλά dollarinos. :D

 

Το ερωτημα ομως ειναι: λετε ο Vagos να εφτιαξε ολο αυτο το συστημα μονο και μονο για να μπορει να...μιξαρει τα πολλα του synths?

 

Ο Vagos έφτιαξε αυτό το σύστημα γιατί μπορούσε να φτιάξει αυτό το σύστημα. Όταν δεν το είχε, έγραφε εξίσου καλή (ή και πολύ καλύτερη) μουσική.

 

I'm not using computers!

 

Υπάρχουν δεκάδες/εκατοντάδες μουσικοί που δεν χρησιμοποιούν computers.

 

If you listen to the prototype of Mythodea (played by me) it sounds exactly the same.

 

Exactly the same με τι ρε μεγάλε; Με την συμφωνική της "προσέγγιση"; Α ναι...

 

The thing is, why use a symphony orchestra?

 

Όντως γιατί;.. αφού λες ότι it sounds exactly the same.

 

because, when you combine that with a symphony orchestra, you have a better, a much more generous maybe, sound. Which I like, not always, in this case, right?

 

Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε. Λέει ότι it sounds exactly the same, αλλά ας βάλω και μία συμφωνική γιατί θα έχω πολύ καλύτερο ήχο (άρα εκ των πραγμάτων αναιρείται το πρώτο που είπε), και μετά αναιρεί και το "much more generous sound" αφού λέει μπορεί και να μην μου αρέσει πάντα... ;D

 

And also because this piece can travel without myself.

 

Ναι, στον αυτόματο πιλότο.

 

As I composed the piece and know it, I just add some things but without that, it's exactly the same.

 

Δεν την παλεύω. Έγραψα ένα κομμάτι και μετά προσθέτω κάποια πράγματα αλλά ΧΩΡΙΣ αυτά τα πράγματα είναι exactly the same. Exactly the same με τι ρε μεγάλε; Με το κομμάτι πριν προσθέσεις αυτά τα πράγματα; Αν ναι, τότε χαίρω πολύ. Με το κομμάτι ΜΕΤΑ; πως είναι δυνατόν να είναι exactly the same αφού έβαλες κάποια πράγματα; :o

 

...because today we think that we can produce music only when we use computers

 

Ποιός "think we can produce music only when we use computers"?

 

I'm totally the opposite

 

You are not "totally the opposite", you just have enough money to think you are "totally the opposite".

 

Vangelis: Exactly, because it's unique, nobody else uses it, because I designed those things.

 

Ψυχραιμία.

 

Vangelis: No, but even if they are available, I don't think they can use it, because they apply another technique, another direction. They are already taken; they are colonized by the computer, especially very young people. So they are distant from expression...,

 

Ψυχραιμία Βάγγο.

 

I mean if you have to be a musician you have to "play", you know.

 

Relax Βάγγο.

 

If somebody sits in front of my system, nothing will happen.

 

Το πιεσόμετρο γρήγορα.

 

Vangelis: Well, most of the time I produce my own sounds or maybe I use sounds that are already in the market. You see, the thing is that when you play one sound it's this particular sound, but once the sound is mixed with other things, it's changed completely.

 

Ντελίριο. Sounds exactly the same, if I use a symphonic orchestra it will definitely be better but then again, I might not always like it because when the sounds are mixed they change completely.

 

Vangelis: No, but even in this room I can produce sounds and record them.

 

- Vangos, let me ask you... do you think that you can produce sounds EVEN in the toilet when you flush it?

 

- Sure man, no prob.

 

Τον λατρευω... ;D

 

Κι εγώ αλλά μόνο όταν δεν δίνει συνεντεύξεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

η λατρεία δίνει και παίρνει εδώ...  ;D Κι εγώ τον γουστάρω πολύ (τη μουσική του δηλαδή, γιατί δεν τον ξέρωπ προσωπικά και δε με νοιάζει). Φαίνεται να έχουμε εκ διαμέτρου αντίθετες απόψεις με το Βαγγέλη. Τώρα για δίκιο και σωστό... αυτά δεν υπάρχουν και ακόμη περισσότερο στη μουσική, οπότε... δεν έχει νόημα.

 

Το μόνο που θα σταθώ λιγουλάκι είναι το εξείς: Αν κάποιος μου πεί ότι έβγαλε ένα έργο μιας ώρας... σε μία ώρα είμαι αναγκασμένος να θεωρήσω ότι με ρίχνει λίγο... Θα ήλπιζα να ασχοληθεί λιγάκι παραπάνω (πχ μήνες) για να βγάλει κάτι, να μην το βγάλει μια και έξω... σα να μαγειρεύει φαγητό. Και αν φαίνομαι απαξιωτικός δε θέλω να είμαι. Απλά δε βλέπω το πως μια δουλειά που διήρκησε μια ώρα (για παραγωγή μιας ώρας) μπορεί να έχει τόσο τεράστια αξία. Η έμπνευση μπορεί να κρατάει και 10 δεύτερα... το θέμα είναι τι την κάνεις μετά.

 

τουλάχιστον για έμενα, και για αυτό λέω ότι διαφωνώ απ'ότι φαίνεται με τον Βαγγέλη.

 

__________________________

 

Κάποια στιγμή είχα βάλει ένα έργο μου unique εδώ στο φόρουμ, όπου ήταν βασισμένο σε αυτοσχεδιασμό στο πιάνο. Δεν είναι ότι δε πιστεύω αυτά που λέει (άλλωστε έχω κάνει κι εγώ κάτι τέτοιο), είναι ότι μετά μπήκα και πρόσθεσα πράγματα (μια παρτιτούρα, μία τρομπέτα, εφε, κλπ, κλπ), δεν το άφησα έτσι. :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φυσικά είναι κάτι το εντυπωσιακό, και η αντιμετώπιση της έμπνευσης και εκτέλεσης από τον Βαγγέλη είναι αξιοθαύμαστη, αλλά όχι και... μοναδική στην ιστορία. Για όσους εντυπωσιάζονται από πολλά κλαβιέ, πετάλια και κουμπάκια, να θυμίσω ότι τα organs εξελισσόμενα έφτασαν στην τελειότητα περίπου τo 1650, με 4 κλαβιέ, δεκάδες stops (oι push-pull διακόπτες) και 32 πετάλια ποδιού (2μισι οκτάβες), τα οποία συνήθως απαιτείτο να παίζονται ταυτόχρονα.

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το μόνο που θα σταθώ λιγουλάκι είναι το εξείς: Αν κάποιος μου πεί ότι έβγαλε ένα έργο μιας ώρας... σε μία ώρα είμαι αναγκασμένος να θεωρήσω ότι με ρίχνει λίγο... Θα ήλπιζα να ασχοληθεί λιγάκι παραπάνω (πχ μήνες) για να βγάλει κάτι, να μην το βγάλει μια και έξω... σα να μαγειρεύει φαγητό. Και αν φαίνομαι απαξιωτικός δε θέλω να είμαι. Απλά δε βλέπω το πως μια δουλειά που διήρκησε μια ώρα (για παραγωγή μιας ώρας) μπορεί να έχει τόσο τεράστια αξία. Η έμπνευση μπορεί να κρατάει και 10 δεύτερα... το θέμα είναι τι την κάνεις μετά.

Ρε Νικ, εχεις ακουσει το Mythodea? Κι αν ναι, σου φενεται νορμαλ καποιος να το συνθεσει σε μια ωρα?? Και καπακι, σου φενεται να του λειπει κατι?

Αν σε μια ωρα καποιος συνθεσει, ενορχηστρωσει και παιξει ενα εργο σαν το Mythodea, μια μονο λεξη τον χαρακτηριζει:

Ιδιοφυια!

(αν και εδω μαλλον κλεινουμε προς Μεγαλοφυια, γιατι Ιδιοφυης λεγεται καποιος που ειναι εκπληκτικος σε ενα μονο τομεα)

 

Ιδιοφυια, η λεξη που χαρακτηριζει τους συνθετες που γραφουν ενα ολοκληρωμενο εργο σε μια ωρα, και τους ξεχωριζει απο τους υπολοιπους "κοινους θνητους" που χρειαζονται καποιους μηνες για το ιδιο αποτελεσμα.

 

@bloody_sunday:

Τα πεταλια των synths (που μπορει καποιος να τους αναθεσει να κανουν χιλια-δυο πραγματα) δεν εχουν καμια σχεση με τα bass pedals των Organs.

Οποιοδηποτε Organ, οσα "κουμπακια" και drawbars και να εχει, δεν εχει καμια σχεση με τα synths, των οποιων το επιπεδο πολυπλοκοτητας  ειναι ετη φωτος μακρια απο οποιοδηποτε Organ.

 

@OurDarkness:

 

bb50cb6829d9d804c63796b23d931ad0.gif......

 

(η μονη σοβαρη απαντηση που μπορω να δωσω στα "σοβαρα" σου "επιχειρηματα")

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο Νικόλας δεν πολυπιστεύει στην έμπνευση.

 

Και μάλιστα για να την αμφισβητήσει, κάποτε είχε ποστάρει την συμφωνία αρ. 40 του Μότσαρτ, και εντόπιζε τις επαναλήψεις του θέματος ως "απόδειξη" της υπεροχής της "δουλειάς" έναντι την εμπνεύσεως.

 

Αυτό που δεν κατάλαβε ούτε τότε ούτε τώρα είναι ότι μπορεί να υπάρξει έμπνευση διάρκειας ίσης με τη διάρκεια του track, και όχι απαραίτητα έμπνευση δευτερολέπτων όπως αναφέρει.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου