Προς το περιεχόμενο

Βασική απορία synth-esis


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επειδή είμαι ψιλοάσχετος και επειδή διαβάζοντας άλλα posts είδα οτι είστε καλά παιδιά ,ελπίζω να με βοηθήσετε σε κάποιες απορίες...(πρόλογος!)...Η όλη φάση ξεκίνησε απο το groovybox sp606 στο οποίο ανακάλυψα οτι είχε 2 oscilators με κάποιες κυματομορφές ,ένα πράγμα xmod(δεν ξέρω τι είναι αλλά ακούγεται καλά!) και ενα βασικο envelop με atack release cutoff kai resonance...πολυ εύλογα θα ρωτήσει κανείς γιατι τα λεω αυτα...?απλά σκάλωσα πολύ ασχημα!!!!κατέβασα κάποια vst συνθια αλλα έλα που δε με πάνε οι υπολογιστές(ουτε εγω τους πάω!)Έτσι αφου πούλησα και ένα κλαβιέ που είχα αγοράσει σκεφτόμουνα για (φθηνο)hardsynth οπως το sh201...μετα σκέφτηκα το alesis micron microkorg κτλ κτλ....επειδή με ξέρω οτι θα ξεζουμίσω όλες τις δυνατότητες απο το synth που θα πάρω ενδέχεται να ανέβω κατηγορία τιμής...εκεί την έπαθα!

Δεν μπορώ να καταλάβω ποια synth είναι αυτά που φτιάχνεις τον ήχο απο το μηδέν ,πράγμα που θέλω, και ποια είναι αυτα που απλά έχουν έτοιμους ήχους...δε θα έπρεπε να έχουν διαφορερικές ονομασίες?(λέω τώρα!)

Πχ με το microx ,juno μπορώ να φτιάχνω δικούς μου ήχους ή θα πειράζω κάποιον ήχο από τα presets βάζοντας απλά εφφέ?

Με λίγα λόγια θα ήθελα να μου προτείνετε κάποια οχι αναλογικά synths στη κατηγορία του 1000ρικου με παραπάνω συνθετικές δυνατότητες απο τα μικρά που προανέφερα ώστε να τα τσεκάρω ενημερωμένος....!

Όσον αφορά για ρεαλιστικά πιάνα τρομπέτες βιολιά κτλ παίρνω και CD με samples :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 22
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

ένα πράγμα xmod(δεν ξέρω τι είναι αλλά ακούγεται καλά!

 

xmod είναι κατά 99% Cross Modulation των ταλαντωτών.

 

Δεν μπορώ να καταλάβω ποια synth είναι αυτά που φτιάχνεις τον ήχο απο το μηδέν ,πράγμα που θέλω, και ποια είναι αυτα που απλά έχουν έτοιμους ήχους...δε θα έπρεπε να έχουν διαφορερικές ονομασίες?(λέω τώρα!)