Προς το περιεχόμενο

Εναλλαγή samples σε Cubase....


Pianoman

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παιδιά μία βοήθεια... Ξέρει κανείς αν γίνεται και πώς (σε Cubase SX3), στο ίδιο midi track να ξεκινάς με ένα συγκεκριμένο sample Α και μετά να αλλάζει σταδιακά σε ένα sample B; (Συγκεκριμένα για drums.)  ??? ??? ??? ???

Θεέ μου, δως μου υπομονή...ΤΩΡΑΑΑΑΑ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κάτι δε λες καλά, το midi track δεν έχει samples, δίνει εντολές (υποθέτω σε κάποιο vst όργανο). Εννοείς πχ να κάνεις crossfade μεταξύ των δύο οργάνων?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι ρε παιδιά, μέσω VST εννοώ.. Νομίζω είναι  αυτό το crossfade που λες.. Από ηλεκτρονικά τυμπανα να αλλάζει σε αλλο ήχο τυμπανων κτλ. Γίνεται τίποτα; Σόρρυ, αλλά όπως φαίνεται είμαι ψιλοάσχετος..

Θεέ μου, δως μου υπομονή...ΤΩΡΑΑΑΑΑ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπον αν θελεις απλα να αλλαζει ο υφησταμενος ηχος των drums το κανεις μεσο automation απο το audio output που σου βγαζει το vst-i(F3 -->mixer). Aν παλι θες να αλλαζει vst-i απλα γραψε ενα ξεχωριστο καναλι.

 

Πες μας ποιο vst-i εχεις για drums????

:)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν γνωριζω τιποτα απο το battery 3 το μονο που μπορω να σου πω ειναι να ανοιξεις δυο διαφορετικα καναλια midi οπου θα εχεις και δυο διαφορετικα drums. Παντος καλα ειναι να ξερεις και αυτο που σου ειπε ο φιλος ποιο πανω, οτι το midi καναλι δεν εχει να κανει τιποτα με audio kai samples απλα δινει εντολες και στην περιπτωση σου δινει εντολες στο vst-i. Τωρα αυτο που ακους εσυ ειναι το output του vst-i που ειναι ενα καναλι audio στο mixer(f3).

:)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες