Προς το περιεχόμενο

Παράπονα για service από vintage synth


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Kύριε Χναράκη

Όσα γράψατε τα πιστεύω είναι αλήθεια έχουν γίνει.

Μπορώ και γω να κάτσω και να σας αραδιάσω λαλακίες έμπειρων τεχνικών από επίσημες αντιπροσωπείες.

Λάθη πάντα γίνονται από όλες τις μεριές, αυτό από μόνο του δεν λέει τίποτα.

Μιλάμε όμως για παλιούς συνθετητές που είναι χρόνια εκτός εγγύησης.

Θέλετε δηλαδή να με πείσετε ότι εάν πάω έναν παλιό συνθετητή εκτός εγγύησης για αλλαγή ορισμένων πλήκτρων

στην επίσημη αντιπροσωπεία και εκείνη την χρονική στιγμή υπάρχει κάποια update έκδοση λογισμικού διαθέσιμη ( που

το βρίσκω λίγο χλωμό λόγω παλαιότητας - ας βγάλουν για τα καινούρια πρώτα και βλέπουμε για τα παλιά ) θα

μου κάνουν την αναβάθμιση αυτή χωρίς καμία χρέωση ? Πολύ αμφιβάλλω κύριε Χναράκη!!!

(Ή επίσης και για οτιδήποτε άλλο υποπέσει στην αντίληψή τους).

Έχουμε φύγει όμως από το θέμα.

Το θέμα μας δεν είναι τεχνικοί γειτονιάς vs τεχνικοί επίσημης αντιπροσωπείας, ούτε η αξιοπιστία αυτών.

Το θέμα μας είναι οι λογικές και οι προσγειωμένες τιμές εκατέρωθεν, το φιλότιμο, ο σεβασμός, η κοροίδια θα έλεγα,

η αισχροκέρδια, η κατανόηση και η συνηδειτοποίηση ότι οι τιμές που ζητάνε ενίοτε για το καθετί έχει απέναντι έναν

μουσικό βιοπαλαιστή, έναν μαθητή, έναν φοιτητή, έναν οικοδόμο, έναν courier, έναν μανάβη, που προσπαθεί π.χ.

να συντηρήσει όσο περισσότερο και όσο καλύτερα μπορεί ένα οργανάκι που έχει στην κατοχή του.

 

Αυτό είναι το θέμα μας κύριε Χναράκη, ούτε εσείς, ούτε ο κύριος Γιώργος, εσείς είστε μια χαρά άνθρωποι και μια

χαρά επαγγελματίες.!!!

 

Αυτά

φιλικά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 36
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Aλητεία είπες ?

Θα σου εξηγήσω εγώ τι θα πει αλητεία...

Μου χύθηκε κολόνια πάνω στα πλήκτρα ενός παλιού συνθετητή.

6 τον αριθμό .Επικοινωνώ με την αντιπροσωπεία εδώ στην Αθήνα.

Μου δίνει ένα κόστος εργασίας κι ανταλλακτικών 100 συν ΦΠΑ.

Αγοράζω μόνο τα πλήκτρα (25 ευρώ) και πηγαίνω το όργανο

στο Μενίδι στον κο Παυλίδη Δημήτριο, Λιοσίων 100 , τηλέφωνο

210-2466191, τεχνικός κος Γιώργος , και δεν μου πήρε ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ!!!!

Ο άνθρωπος το έλυσε το φύσηξε το καθάρισε το πρόσεξε και στο τέλος όταν

του είπα τι χρωστάω έβαλε τα γέλια.

 

Ίσως να μην πρόκειται για αλητεία αλλά για αισχροκέρδια κι έλλειψη σεβασμού σίγουρα...

 

Ο Δημήτρης Παυλίδης είναι τρομερό παιδί. Τυχαίνει να τον γνωρίζω και εγώ και μερικοί φίλοι μου. Είναι πάντα πρόθυμος να βοηθήσει και κάνει πάντα καλές τιμές. Εγώ πραγματικά άλλο μαγαζί με τόσο καλή εξυπηρέτηση δεν έχω ξαναβρεί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα συμφορουμιτες. Ωρα να πω κ εγω την εμπειρια μου. Εχω ενα KORG M1 παρει μεταχειρισμενο. Το οργανο αυτο ενω στην αρχη ηταν ολα οκ παρουσιασε ενα προβλημα μετα απο 1 χρονο κ το κουμπι programm οσο κ αν το παταγες δεν εκανε επαφη. Απευθυνομαι μεσω παραινεσης ενος φιλου στον τεχνιτη τον Καιμακη . Ο ιδιος λεει φερε το οργανο απο εδω. Του το παω λοιπον κ λεει στο τελος της βδομαδας θα σε παρω τηλ, εχω ολα τα εξαρτηματα. Περνα η βδομαδα, μπαινει η επομενη, τον παιρνω τηλ, μου λεει απο βδομαδα , περνα η κ αλλη βδομαδα λεει δε το χω κοιταξει ακομα, αυριο θα το δω, κ ενω ειμαστε ηδη στη 3 βδομαδα χωρις να το κοιταξει με περνει τηλ μια μερα κ μου λεει οτι δεν εχει κουμπια για να μου αλλαξει κ να παραγγειλω μεσω ιντερνετ κ να του τα παω, παω την επομενη να το παρω κ μου λεει απο το τηλ οτι μου αλλαξε τις επαφες απο κατω κ κατι αλλες επισκευες εκανε (τις οποιες δε μπορω να ξερω αν τις εκανε η οχι) κ οτι το προβλημα λυθηκε. Παω να το παρω κ φυσικα το προβλημα δεν ειχε λυθει. Κ ζηταγε κ λεφτα απο πανω.... δε φτανει ο εμπαιγμος 3 βδομαδες που πιθανον να νομιζε πως μπορει να τα βρει τα μπουτον κ γι αυτο το καθυστερουσε κ προφανως οταν εφαγε ακυρο απο παντου, ειπε γιατι να μην αποζημιωθω κιολας... κ ολα αυτα απο εναν τεχνιτη ο οποιος συνεργαζεται με πολλους κ γνωστους μουσικους... αλλα προφανως εχει 2 μετρα κ 2 σταθμα στη δουλεια του. εμεις οι μη διασημοι μουσικοι δε του φερνουμε κερδη....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απο τον εν λογω τεχνικο που μας αναφερει ο skordalis21 εχω κ εγω κακη εμπειρια, εντελως αντιεπαγγελματικη συμπεριφορα κ ουτε καταφερε να διορθωσει το προβλημα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...Συμφωνω και εγω οτι το μοναδικο θεμα που τιθεται ειναι αυτο της αισχροκερδειας...δεν ειναι δυνατον να χρεωνουν καποιοι τεχνικοι-οχι απαραιτητα αντιπροσωπειων- τρελα ποσα.....

...κ οταν ρωτας γιατι  απαντουν με τουπε και υπεροπτικα και με ενα περιεργο ''υφακι'' : ''...ΕΓΩ ΠΑΙΡΝΩ 130 ΕΥΡΩ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΩ ΤΟ ΟΡΓΑΝΟ.....''....σιγα ρε μεγαλε!!!!...για να βγαλεις δηλαδη ενα καπακι παιρνεις 130 ευρω??και απο εκει κ περα χρεωνουν εξτρα την υπολοιπη εργασια.....ευτυχως που υπαρχουν και εντιμοι τεχνικοι οπως ο κυριος Παυλιδης και αλλοι οι οποιοι ''προσγειωνουν '' λιγο τους υπολοιπους  και καποιες φορες καταφερνουν να κρατησουν την αγορα σε χαμηλα επιπεδα....φυσικα ολοι αυτοι οι τεχνικοι που εχουν καβαλησει το καλαμι και αισχροκερδουν,οταν το καταλαβουν αυτο θα ειναι πολυ αργα.....αυτη ο νοοτροπια σε ολα τα επιπεδα εχει καταντησει την χωρα μας σε αυτο το χαλι....πρεπει λοιπον γενικοτερα να την ψαχνουμε με τις τιμες γιατι αλλιως αυτη η κατασταση δεν θα διορθωθει ποτε....

 

   

   

 

   

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή έγινε μια φιλότιμη προσπάθεια να εξηγηθούν τα αίτια της διαφοράς των τιμών του service μεταξύ αντιπροσωπίας- καταστημάτων, θα ήθελα να δώσω και εγώ κάποια τροφή για σκέψη.

 

Σε όποιον λοιπόν έχει διαπιστώσει τη συγκεκριμένη διαφορά, θέτω τα ακόλουθα ερωτήματα:

 

 

1) Το μέγεθος των κτιρίων της αντιπροσωπίας και του καταστήματος έχει διαφορά;

 

2) Η βιτρίνα, η πρόσοψη και γενικά το design του κτιρίου έχει διαφορά;

 

3) Ο αριθμός των υπαλλήλων έχει διαφορά;

 

4) Το διαθέσιμο εμπόρευμα (στοκ) έχει διαφορά;

 

5) Η διαφημηστική καταχώριση έχει διαφορά;

 

Και άλλα πολλά θα μπορούσα να αναφέρω αλλά σταματάω εδώ. Αυτές όλες τις διαφορές κάποιος πρέπει να τις πληρώσει. Έτσι λοιπόν τα μεν καινούργια όργανα έχουν τιμές μεγαλύτερες από τα on-line μαγαζιά που απλώς διακινούν κούτες, ενώ τα service κ.λ.π. πάνε στο θεό.

 

Τώρα θα μου πεις "γιατί να πληρώνω εγώ τους μεγαλοιδεατισμούς των αντιπροσώπων". Δυστυχώς όμως δεν τους πληρώνουν μόνο οι έλληνες μουσικοί αλλά και οι έλληνες φορολογούμενοι! Αυτή βέβαια είναι μια άλλη κουβέντα και τη σταματώ εδώ.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ αρνούμαι κατηγορηματικά να πληρώνω υπέρογκες αμοιβές σε αντιπροσώπους και τεχνικούς υποστήριξης, μόνο και μόνο επειδή γουστάρουν να τρώνε 3 γύρο πίτα απ'όλα στην καθησιά τους ενώ μπορούν κάλλιστα να φάνε 2 και να είναι πάλι χορτασμένοι.

Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομιζω οτι οχι μονο στις αντιπροσωπειες τρωνε πιτογυρα αλλα κ μεμονωμενοι τεχνιτες οι οποιοι ειναι κατι σα last resort για εμας μιας κ οι αντιπροσωπειες απαξιουν να υποστηριξουν τεχνικα vintage synths παρ οτι εχουν πουληθει αρκετα κοματια . Ετσι γινομαστε θυματα εκμεταλλευσης απο επιτηδειους .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου