Προς το περιεχόμενο

Για αγανακτησμενους φοιτητες..


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Guru

Κάθε σχέση, κάθε περίπτωση, κάθε πρόβλημα έχει να κάνει με 2 παράγωντες τουλάχιστον. Αν μαλώσω με τη γυναίκα μου δε φταίει αυτή μόνο, φταίω κι εγώ. Αν τρακάρω στο δρόμο, σίγουρο τουλάχιστον 1% θα είναι και δική μου μαμακία.

 

Έτσι κι εδώ.

 

Βλέπω τώρα 10 ποστ (όχι του Evilnye) που λένε τα ίδια και τα ίδια. Μιας και την έχω ζήσει την ιστορία και απο τις δύο μερίες (απο τις τρείς μάλιστα), ως φοιτητής, ώς γιός καθηγητή και ως καθηγητής ο ίδιος (Αγγλία όμως), ομολογώ ότι το 70% αυτών που λέγονται για τους "κομπλεξικούς" καθηγητές κλπ, αποκλείνουν απο την αλήθεια τελικά!

 

Αυτή η δουλειά με τους φοιτητές που κωλοβαράνε 5 μήνες και έρχετε το καλοκαίρι (και ο Γενάρης) και ξαφνικά όλοι νομίζουν ότι έχοντας χάσει 13 βδομάδες στις καταλήψεις θα μπορέσουν να περάσουν το μάθημα. Και μετά γεμίζουν τα αμφιθέατρα, πέφτουν τα παράπονα βροχή, είναι ο καθηγητής τρελός, τα ποσοστα ανεβαίνουν κι εγώ δε ξέρω τι.

 

Κάποια στιγμή ο φοιτητής, που του πουλάγανε (κακώς) ότι "μπες στο πανεπιστήμιο και όλα θα είναι καλά", ενώ εννοούσανε "μπες στο πανεπιστήμιο να τελειώνουμε κι εμείς. Αρκετά περάσαμε", πρέπει να καταλάβει το μέρος των ευθηνών ΤΟΥ,.

 

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Το Θανάση δεν το ξέρω, το ΕΜΠ το έχω δεί μία φορά (με την σύζυγο που είναι αρχιτέκτων), και ο καθηγητής μπορεί πράγματι να είναι καθίκη. Αν υπάρχουν στην Ελλάδα, υπάρχουν και στους ακαδημαικούς χώρους, σιγά μην δεν υπήρχαν. Τα παραπάνω ΔΕΝ είναι προσωπικά προς κάποιον εδώ μέσα. :)

 

________________________

 

Θανάση, στην Αγγλία τουλάχιστον, για να διδάξεις, περνάς μαθήματα επιπέδου μάστερ, που περιλαμβάνει πρακτική κλπ. Δηλ, εκπαιδεύεσαι στην... εκπέδευση. Εδώ έχω την εντύπωση ότι υπάρχουν αντίστοιχα μαθήματα, παρακολουθήσεις, επιτηρήσεις κοκ, αλλά δε παίρνω όρκο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 57
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Σαφώς και υπάρχουν πολλοί κομπλεξικοί καθηγητές >:(.Ο καθένας όπου έχει εξουσία... :P

Κατά τη γνώμη μου η μεταδοτικότητα  δεν έχει ιδιαίτερη σχέση με τον αριθμό των πτυχίων.Μάλλον ταλέντο είναι.

Πάντως αν σε κόβει κάποιος επίτηδες υπάρχει και η λύση ??? της επιτροπής... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Nikolas +1 σε οτι ειπε...εννοειται πως οτι λεγεται εδω μεσα αφορα περιπτωσεις οντως στραβων καθηγητων που βαζουν επιτηδες παλουκια θεματα που δεν ανταποκρινονται στο επιπεδο του μαθηματος τους.

 

Δεν αμφιβαλλω οτι οι μισοι και βαλε απο τους κομπλεξικους καθηγητες για τους οποιους εχω ακουσει απο φιλους/γνωστους ειναι απλα απαιτητικοι (σημ. για να μη παρεξηγουμαστε και ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΚΑΝΟΥΝ ) καθηγητες που απαιτουν κατι παραπανω απο το να διαβασεις τις σημειωσεις του μαθηματος 3 μερες πριν την εξεταση.

 

 

Φανταζομαι οτι το θεμα αφορα τους υπολοιπους "περιεργους" που δυστυχως υπαρχουν εν αφθονια.

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

...Μάλλον ταλέντο είναι. 

Δεν πιστεύω στο ταλέντο, σορρυ. (σοβαρά, ούτε το λέω για να κάνω συζήτηση ούτε τίποτα. Μαθαίνουμε όσο ζούμε, αν το θέλουμε).

 

Πάντως ΠΑΝΤΑ υπάρχει μία ανώτερη δύναμη για καταγγελία και "δικαιοσύνη" (η επιτροπή που λέει ο Θανάσης). Πρέπει να υπάρχει ελεγκτικος μηχανισμός (αλλά δεν τον ξέρω, σόρρυ).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι Έλληνες φοιτητές έχουν ακριβώς τους Έλληνες καθηγητές που τους ταιριάζουν...

Όσο για το αν θα πρέπει τα πτυχία να κρίνουν το αν κάποιος θα διοριστεί καθηγητής, θεωρώ πως ναι, ακριβώς στον ίδιο βαθμό που οι πανελλήνιες θα πρέπει να κρίνουν το αν κάποιος θα γίνει φοιτητής...

When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν πιστεύω στο ταλέντο, σορρυ. (σοβαρά, ούτε το λέω για να κάνω συζήτηση ούτε τίποτα. Μαθαίνουμε όσο ζούμε, αν το θέλουμε).

 

Kαι όμως έχω γνωρίσει καλοπροαίρετους καθηγητές που δεν τα καταφέρνουνε ιδιαίτερα στο αμφιθέατρο...Μια χαρά άνθρωποι και με γνώσεις στο αντικείμενό τους,αλλά  το μάθημά τους πιο πολύ μας μπερδεύει παρά μας βοηθάει...

 

Πάντως ΠΑΝΤΑ υπάρχει μία ανώτερη δύναμη για καταγγελία και "δικαιοσύνη" (η επιτροπή που λέει ο Θανάσης). Πρέπει να υπάρχει ελεγκτικος μηχανισμός (αλλά δεν τον ξέρω, σόρρυ).

 

Αυτό το είπα εγώ και όχι ο Θανάσης. ;)

Στη δική μου σχολή ισχύει ότι αν κοπείς σε τρεις εξεταστικές  έχεις το δικαίωμα να ζητήσεις επιτροπή.Λογικά θα ισχύει κάτι ανάλογο και στα υπόλοιπα τμήματα.

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν πιστεύω στο ταλέντο, σορρυ. (σοβαρά, ούτε το λέω για να κάνω συζήτηση ούτε τίποτα. Μαθαίνουμε όσο ζούμε, αν το θέλουμε).

Kαι όμως έχω γνωρίσει καλοπροαίρετους καθηγητές που δεν τα καταφέρνουνε ιδιαίτερα στο αμφιθέατρο...Μια χαρά άνθρωποι και με γνώσεις στο αντικείμενό τους,αλλά  το μάθημά τους πιο πολύ μας μπερδεύει παρά μας βοηθάει...

 

Συμφωνώ κ εγώ με το Νικόλα, δεν είναι ταλέντο. ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ μπορείς να το μάθεις εάν θέλεις να μάθεις!

 

Οι Έλληνες φοιτητές έχουν ακριβώς τους Έλληνες καθηγητές που τους ταιριάζουν...

 

+666

Τεράστια κουβέντα αυτή!

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Kαι όμως έχω γνωρίσει καλοπροαίρετους καθηγητές που δεν τα καταφέρνουνε ιδιαίτερα στο αμφιθέατρο...Μια χαρά άνθρωποι και με γνώσεις στο αντικείμενό τους,αλλά  το μάθημά τους πιο πολύ μας μπερδεύει παρά μας βοηθάει...

Μα η καλοσύνη δεν έχει να κάνει με τίποτα. Το να σκεφτείς ότι πρέπει να μάθεις να μεταδίδεις τις γνώσεις και να το κυνηγήσεις δεν είναι θέμα ούτε καλοσύνης, ούτε ταλέντου.

 

Και... ούπς. Εσύ το είπες, όχι ο Θανάσης, σορρυ. :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για μένα, το όλο πρόβλημα ξεκινάει απ'το αυτοδιοίκητο των πανεπιστημίων και την απουσία ελεγκτικού μηχανισμού σε όλα τα επίπεδα.

Το αυτοδιοίκητο δημιουργεί σχέσεις συντεχνίας ανάμεσα σε διάφορα κλιμάκια του πανεπιστημίου (κυρίως για τοπικιστικούς λόγους) ενώ προφανώς η απουσία ανεξάρτητου ελεγκτικού φορέα τους δίνει τη δυνατότητα να κάνουν κυριολεκτικά Ο,ΤΙ θέλουν. Δεν είναι δυνατόν ένα καθηγητής να περνάει σταθερά ένα ποσοστό 10%-15% επί χρόνια στο μάθημά του και να μην ενδιαφέρεται κανείς! Στο εξωτερικό κάποια αρμόδια επιτροπή αξιολόγησης θα τον θεωρούσε "ανεπαρκή" και θα τον έστελνε σπίτι του χωρίς πολλά πολλά.

 

Αυτά περί φοιτητών που ****βαράνε ισχύουν σε μεγάλο βαθμό, αλλά αυτό είναι περισσότερο απόρροια της σημερινής κατάστασης, παρά αιτία της. Αν θες να κάνεις τον φοιτητή να πάρει στα σοβαρά το μάθημά σου και να ασχοληθεί όπως πρέπει, μπορείς να χρησιμοποιήσεις πιο αποδοτικές μεθόδους διδασκαλίας, να βάλεις ενδιάμεσες προαιρετικές εξετάσεις (τις λεγόμενες "προόδους") με ασκήσεις κατανόησης ή εργασίες που να δίνουν κίνητρο στον φοιτητή να ασχοληθεί εντατικά όλο το εξάμηνο... (πχ να δίνουν ένα ποσοστό επί της τελικής βαθμολογίας)

Έτσι κάνεις έναν φοιτητή να ασχοληθεί. Του δείχνεις πρώτα ότι σε ενδιαφέρει να περάσει το μάθημά σου. Αλλά άμα βαριέσαι... άσ'το να πάει.

 

Εδώ, -στη σχολή μου τουλάχιστον- αυτά είναι άγνωστα πράγματα. Στα περισσότερα μαθήματα, τα θέματα που μπαίνουν στις εξετάσεις είναι απείρως δυσκολότερα απ'τα λιγοστά που λύνονται στις αίθουσες κατά την διάρκεια του εξαμήνου, δεν υπάρχουν πρόοδοι σε κανένα μάθημα (ποιος να κάθεται τώρα να διορθώνει 2-3 φορές γραπτά μέσα στη μέση του εξαμήνου...) Δεν έχω δει ποτέ κανέναν καθηγητή να αναρτεί κάπου τις λύσεις στα θέματα των εξετάσεων, (μάλλον δεν πρέπει να τις μάθουν πολλοί) Και υπάρχουν και πολύ ακραίες περιπτώσεις οι οποίοι βάζουν από κανένα παραπλανητικό θέμα για να την πατήσεις και να χάσεις καμιά ώρα, διώχνουν κακήν-κακώς φοιτητές που πηγαίνουν να δουν το γραπτό τους κτλ.

Το κορυφαίο δε, όταν πήγα στην γραμματεία να ρωτήσω τι παίζει με αναβαθμολόγηση γραπτού και μου είπαν ότι η αρμόδια επιτροπή (συμβούλιο καθηγητών) δεν συνεδριάζει μέσα στην εξεταστική(!!!) (ήταν Ιούνιος) και ότι έπρεπε να περιμένω τον Σεπτέμβρη-Οκτώβρη. Αλλά να μην περιμένω και πολλά διότι πιθανότατα πάλι ο ίδιος καθηγητη΄ς θα το διόρθωνε!!! Άκουσον-άκουσον, η επιτροπή που αναβαθμολογεί γραπτά, δεν δουλεύει μετά τις εξεταστικές (που υπάρχουν γραπτά!)

Και φυσικά το γεγονός ότι βιαζόμουν να προλάβω την ορκομωσία (ήταν τελευταίο μάθημα για πτυχίο) δεν τους έλεγε και πολλά...

 

Και μετά έχεις και τον μέσο Έλληνα, που του έχουν καλλιεργήσει τεχνηέντως την γνώμη ότι για την σημερινή κατάσταση των πανεπιστημίων φταίνε οι αιώνιοι φοιτητές... Βέβαια, οι αιώνιοι φοιτητές δεν κοστίζουν τίποτα στο κράτος, καθώς δεν δικαιούνται γραφική ύλη (έχουν πάρει ό,τι βιβλία ήταν να πάρουν), δεν δικαιούνται έκπτωση σε μεταφορές, δεν δικαιούνται σίτιση στις λέσχες, δεν δικαιούνται δωμάτιο στις εστίες, ούτε κόβουν κάποια θέση από πιθανούς νεοεισακτέους. Αλλά έτσι είναι ο μέσος Έλληνας. Άκουσε κάπου στην tv μια στομφώδη δήλωση πολιτικού ότι αναβαθμίζεται το πανεπιστήμιο διώχνοντας τους αιώνιους φοιτητές, και πλέον κοιμάται ήσυχος γιατί νομίζει ότι κάποιος κάνει κάτι σε αυτή την χώρα... Αυτή είναι η αντίληψή μας σαν λαός για την αναβάθμιση του πανεπιστημίου...

 

Ένα είναι το μεγαλο πρόβλημα των φοιτητών, και είναι σύνηθες φαινόμενο όπου συνυπάρχουν "Έλληνας" και "ελευθερία". Η ασυδοσία των καθηγητών και η παντελής έλλεψη ανεξάρτητου φορέα αξιολόγησης και ελέγχου τους. Όταν δεν τους "κουνάει" κανείς απ'την καρέκλα τους, λογικό και επόμενο είναι να βγάλουν τα όποια κόμπλεξ τους με όποιο τρόπο θέλουν πάνω στους φοιτητές.

Δυστυχώς παίζουν με την καριέρα σου, την ψυχική σου υγεία, την οικονομική κατάσταση της οικογένειάς σου και δεν μπορείς να κάνεις τίποτα αν θέλεις να πάρεις πτυχίο σε ρεαλιστικό βάθος χρόνου.

 

Δεν θέλω να τους βάζω όλους σε ένα τσουβάλι, σίγουρα υπάρχουν και φοιτητές που ****βαράνε, όπως και καθηγητές που προσπαθούν να κάνουν καλά τη δουλειά τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

+1000 για το από πάνω.

 

Έχουν ένα ναρκισσισμό.Τι νομίζουν , ότι όσο πιο πολλούς κόβουν στις εξετάσεις τόσο πιο..."λαμπροί επιστήμονες" είναι ; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου