Προς το περιεχόμενο

Βοήθεια για Flamenco κιθάρα


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα, καλωσήρθα κτλ κτλ...

Θα ήθελα να ρωτήσω αν μπορώ και με ποιό τρόπο να μάθω flamenco κιθάρα. Είμαι παντελώς άσχετη με μουσική (θεωρία) και δεν παίζω κάποιο άλλο όργανο // και αρκετά μεγάλη-21 (ναι τώρα το θυμήθηκα  >:( )

Τι μου προτείνετε να κάνω? Να απευθυνθώ σε κάποιο ωδείο? Να κάνω ιδιαίτερα με κάποιο καθηγητή? Να ξεκινήσω διαβάζοντας βιβλία και μετά με καθηγητή? Έχω πελαγώσει λίγο....

 

Ευχαριστώ...

 

 

F(n+2) = F(n+1) + F(n) where F(1) = F(2) = 1

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 38
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Πρώτα από όλα καλώς ήλθες.

Δεύτερο. Δεν είσαι και τόοοοσο μεγάλη.

Επειδή το flamenco έχει ιδιαίτερες τεχνικές μπορεί να είναι καλύτερα να βρείς κάποιο δάσκαλο ώστε να έχεις καλές βάσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωδείο και θα σε βάλουν σε σειρά για όλα και θα πάρεις πιο οργανωμένα τη γνώση από να το παλεύεις μόνη σου.

Προτίμησε μοντέρνο ωδείο, έναντι κλασσικού.

 

Και 21 για να ξεκινήσεις είναι μια χαρά ηλικία, ειδικά αν το πάρεις ζεστά !

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έτυχε να βρεθώ σε μια παρέα με μια καθηγήτρια του ΚΩΔ και ρωτώντας την μου απάντησε ότι πρώτα πρέπει να ξεκινήσω κλασική και μετά από 6-7 χρόνια κλασικής τότε βλέπουμε (η αλήθεια είναι ότι η συγκεκριμένη βιολί διδάσκει αλλά υπέθεσα οτι κάτι ξέρει). Χωρίς να σημαίνει ότι δεν το παίρνω σοβαρά απλά μου φάνηκε λίγο δογματική και θέλησα μια δεύτερη γνώμη.

 

Θενκς πάντως...

 

F(n+2) = F(n+1) + F(n) where F(1) = F(2) = 1

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χαμένη η γνώση δε θα πήγαινε, αλλά είμαι της άποψης καλύτερα να ξεκινάς με αυτό που θες να μάθεις και όχι να πας να κάνεις άλλα.

 

Βέβαια λογικά μιας και δεν έχεις ξαναπαίξει, σίγουρα τα πρωτα 2 χρόνια θα σου φύγουν να κάνεις βασικά μαθήματα τεχνικής.