Προς το περιεχόμενο

Έχει δοκιμάσει κανείς το Reaper ?


algorhythm

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γιατί το αναφέρεις στον αόριστο; Ακόμη υπάρχει.

Ναι, αλλά δε χωράει πλέον σ' ένα φλόπι  ;)

 

Αμφιβάλλω εντελώς για τον συγκεκριμένο ισχυρισμό, δεδομένου ότι στο σπασμένο SX3 η προστασία υφίσταται κανονικά. Το μόνο διαφορετικό μεταξύ σπασμένου και original είναι ότι μαζί με το Cubase δίνανε και ένα emulator software (στο σπασμένο εννοείται) που προσομοιώνει την ύπαρξη του USB dongle.

Σωστά. Όμως υποθέτω ότι η επικοινωνία του προγράμματος με το dongle μέσω του αργού USB διαύλου είναι πιο αργή απ' ότι με τον προσομοιωτή. Άλλωστε μιλάμε για βελτίωση μέχρι 30% που μάλλον αναφέρεται σε κάποια επιμέρους μέτρηση. Το σίγουρο είναι ότι το θέμα είχε κάνει πάταγο και προκάλεσε πολλές συζητήσεις στους κύκλους των (νόμιμων) χρηστών του Cubase και επίσης ότι το κόστος (σε απόδοση και χρήμα) της προστασίας το πληρώνει τελικά ο απλός χρήστης.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 49
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

...το θέμα είχε κάνει πάταγο και προκάλεσε πολλές συζητήσεις στους κύκλους των (νόμιμων) χρηστών του Cubase...

 

Έχεις κάποιο λινκ αναφοράς να ποστάρεις να το δούμε;

 

Εδώ παλιότερα τρέχαμε CAD/CAM packages με parallel dongles και δεν υπήρχε θέμα, στο...αργό  :o USB θα κόλλαγε  ???

Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω χρησιμοποιήσει το Reaper σε κάποια projects, καθώς και γνωστοί μου. Και παρακολουθώ και την εξέλιξη του (σήμερα στην έκδοση 3.1)...

 

Έχει πολλά καλά χαρακτηριστικά που δεν βρίσκεις εύκολα. Είναι μικρό σε μέγεθος, γρήγορο, ανοίγει τσακ-μπαμ, δουλεύει ως portable απο USB φλασάκι (στο οποίο μπορείς να κουβαλάς και τα projects/ηχογραφήσεις κλπ). Υπάρχει διαθέσιμη και 64bit έκδοση εδώ και καιρό και αναπτύσσεται ταυτόχρονα με την 32bit. Θα μπορούσα να συνεχίσω με τη διαφήμιση...

 

Στην δουλειά του τώρα... Είναι εξαιρετικό για ηχογραφήσεις. Για audio έχει πολύ δυνατά στοιχεία, και επειδή βασίζεται πολύ στο ποντίκι και shortucts στο πληκτρολόγιο (δεν έχει ατελείωτες toolbars ευτυχώς/δυστυχώς), μπορεί να γίνει και πολύ γρήγορο-άμεσο στο editing με λίγη εκμάθηση.

 

Στο θέμα του MIDI τώρα (που με ενδιαφέρει εμένα), η έκδοση 3 έχει κάνει σημαντικά βήματα μπρος, αλλά είναι ακόμα πίσω. Υπάρχουν κάποιες στοιχειώδεις ελλέιψεις. Δεν είναι ακόμα ώριμο σε αυτό τον τομέα.

 

Αυτά σαν γενική περιγραφή. Υπάρχουν συχνά updates, 2-3 φορές το μήνα. Τα προβλήματα διορθώνονται γρήγορα, και γενικώς νομίζω οτι αξίζει πραγματικά τον κόπο να του ρίξει μια ματιά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχεις κάποιο λινκ αναφοράς να ποστάρεις να το δούμε;

 

Εδώ παλιότερα τρέχαμε CAD/CAM packages με parallel dongles και δεν υπήρχε θέμα, στο...αργό  :o USB θα κόλλαγε  ???

 

Πώς είσαι σίγουρος ότι σ'αυτά τα CAD/CAM πακέτα κάθε τρείς και λίγο τρέχει κώδικας από το dongle, αν υπάρχει καν κώδικας...Στο SX 3/Nuendo 3 κάθε τρείς και λίγο είναι απαραίτητη η πρόσβαση στο USB dongle. Mέρος του εκτελέσιμου κώδικα (ό,τι και αν εκτελεί) εδρεύει στο dongle.

 

Δεν πιστεύω ότι το πρόβλημα του Cubendo 3 είναι το dongle του πάντως...Μεγαλύτερη ζημιά έκανε η μή βελτιστοποιημένη για multicore μηχανή και τα bugs στην υλοποίηση του VST.

 

Το να δουλεύει σωστά ένα computer που το χρησιμοποιούμε για ήχο προυποθέτει:

 

Πρώτα να είναι το hardware σταθερο: τo computer και όλα τα υπόλοιπα περιφεριακά (κάρτες ήχου/dsp accelerators/etc...) σε επίπεδο hardware. Μετά το λειτουργικό, οι drivers, μετά το DAW και μετά τα plugins και στο τέλος ο χρήστης.

 

Tο Reaper δεν είναι πανάκοια. Ως software έχει bugs και αποδεικνύεται από το σχετικό bug-tracker και τα posts στο forum του, τα πολύ συχνά updates των εκδόσεων 1.x & 2.x.

 

Έχει λίτο interface και βασίζεται στο API των Windows για γραφικά και ήχο όσο το δυνατόν λιγότερο. Αυτός είναι ένας λόγος που δεν έχει bugs που στην ουσία οφείλονται στο Windows API, σε συνδυασμό με το μικρό και διαχειρίσιμο προς το παρόν codebase.

 

Αν ήταν να συνοψίσω την εικόνα που έχω για το Reaper, θα έλεγα: Αν είναι να γίνει σωστά μια δουλειά, κάντην μόνος σου.

 

EDIT/Append:

 

Αναρωτιέμαι κατά πόσο η ποιότητα των USB Controllers και η υλοποίηση του USB Stack στα Win επηρεάζει την σταθερότητα του software που βασίζεται σε USB dongles...

Ghen

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπαρδόν;!; Κώδικας στο dongle; Oh la la!  :o

 

Μα η έννοια του dongle είναι να είναι αποκλειστικά security token, όχι να φέρει κομμάτια κομπιλαρισμένου κώδικα από το πρόγραμμα.

 

Έχεις κάποιο λινκ για αυτά τα προγράμματα που εξηγεί την κατάσταση με το dongle? Μου κίνησες την περιέργεια...

Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Τσερέμονη: Κι εγώ το έχω ακούσει αυτό.

 

Δεν είναι ότι το dongle έχει κώδικα μέσα, αλλά ότι απλά τα σημεία τα οποία το cubase ψάχνει το dongle είναι πάρα πολλά, και άρα υπάρχει καθυστέρηση λόγο αυτού (φαντάσου ότι κάθε φορά που πατάς "play" κοιτάζει αν είναι το dongle εκεί, για παράδειγμα).

 

Πράγματι πολλοί είχαν αηδιάσει με αυτό το θέμα, γιατί την εποχή του 3 δεν ήταν (ακόμη) τόσο ισχυροί οι Η/Υ για να ανταπεξέλθουν σε αυτό το θέμα επαρκώς!

 

Επίσης, αν γνωρίζω καλά, ακριβώς επειδή αυτόι που σπάσαν το SX 3 έπρεπε να βρούν όλα τα σημειά που το ζητάει (δηλ. ΔΕΝ κάναν απλά ένα fake και τελείωσε...) είπαν ότι απλά δε θα το ξανακάνουν, ότι είναι υπερβολικός κόπος (το οποίο και αληθεύει γιατί δεν έχω δει άλλο πρόγραμμα, προστατευόμενο με dongle ή iLok να βρίσκεται σπασμένο...)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ghen... δεν κατάλαβα τίποτε από αυτά που λες.

 

Ξεκινάς με μία μη-τεκμηριωμένη άποψη ότι υπάρχει εκτελέσιμος κώδικας στα dongle της Steinberg (το οποίο είναι αδύνατο να γνωρίζεις με βεβαιότητα).

 

Περνάς σε γενικές παρατηρήσεις για το τι κάνει ένα pc κατάλληλο για ήχο (ευπρόσδεκτες, αλλά τι δουλειά έχουν εδώ;).

 

Προχωράς σε αρνητική κριτική για το Reaper.

 

Προχωράς σε θετική κριτική για το Reaper.

 

Προχωράς σε ακατάλληπτη δήλωση ("Αν ήταν να συνοψίσω την εικόνα που έχω για το Reaper, θα έλεγα: Αν είναι να γίνει σωστά μια δουλειά, κάντην μόνος σου.").

 

Τελειώνεις με τεχνολογική απορία που επιδιώκει να συναρτήσει την σταθερότητα του software των USB dongles (η οποία δεν έχει τεθεί ποτέ σε αμφισβήτηση) με το USB Stack των Windows (ποιων Windows όμως), και με την ποιότητα των USB Controllers (ποιων controllers όμως);

 

Οπότε, τελικά τι πιστεύεις για το θέμα;

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τσερέμονη: Κι εγώ το έχω ακούσει αυτό.

 

Είναι μία από τις πολλές μπούρδες που μπορεί να ακούσει κανείς στο χώρο.

 

Δεν είναι ότι το dongle έχει κώδικα μέσα, αλλά ότι απλά τα σημεία τα οποία το cubase ψάχνει το dongle είναι πάρα πολλά, και άρα υπάρχει καθυστέρηση λόγο αυτού (φαντάσου ότι κάθε φορά που πατάς "play" κοιτάζει αν είναι το dongle εκεί, για παράδειγμα).

 

Πράγματι πολλοί είχαν αηδιάσει με αυτό το θέμα, γιατί την εποχή του 3 δεν ήταν (ακόμη) τόσο ισχυροί οι Η/Υ για να ανταπεξέλθουν σε αυτό το θέμα επαρκώς!

 

Παιδιά, ξέρετε πόσες φορές το δευτερόλεπτο "ενοχλεί" το ποντίκι σας τη USB θύρα με την οποία το έχετε συνδέσει; Απάντηση: περίπου 150 φορές (αν είναι μέτριο ποντίκι) έως 1000 φορές (αν είναι εξαιρετικό ποντίκι). Άλλες τόσες, το πληκτρολόγιο. Πολύ περισσότερες το midi interface.

 

Η μόνη διαφορά με το dongle, είναι ότι το dongle έχει ένα λαμπάκι που αναβοσβήνει και παίρνεις χαμπάρι ότι κάποιο υποσύστημα του απευθύνεται. Η απαραίτητη επεξεργαστική ισχύς για ΟΛΑ αυτά, είναι λιγότερο από το 0.1% ενός υπολογιστή.

 

Επίσης, αν γνωρίζω καλά, ακριβώς επειδή αυτόι που σπάσαν το SX 3 έπρεπε να βρούν όλα τα σημειά που το ζητάει (δηλ. ΔΕΝ κάναν απλά ένα fake και τελείωσε...) είπαν ότι απλά δε θα το ξανακάνουν, ότι είναι υπερβολικός κόπος (το οποίο και αληθεύει γιατί δεν έχω δει άλλο πρόγραμμα, προστατευόμενο με dongle ή iLok να βρίσκεται σπασμένο...)

 

Και έτσι - ευτυχώς - έχουμε ησυχάσει. Άσε που έχει γίνει πολύ εύκολο να σταμπάρεις τους πειρατοκτυπημένους: τρέχουν XP και SX3.

 

:)

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

http://www.syncrosoft.com/Syncrosoft_MCFACT_Hardware_Link-78-73.html

 

For software copy protection a solid link between program code and a security hardware is necessary. In MCFACT, the hardware link is realized by an MCFACT-protected crypto-service which itself is an integral part of the MCFACT-protected code of the application. That crypto-service communicates with a complementary crypto-service running inside a security hardware. The MCFACT-protected code is tamper-proof and removal of the hardware link results in program malfunction. The security of the MCFACT hardware link is based on the hard mathematical problem of large finite automata decomposition and the complexity of the crypto-service.

 

http://www.syncrosoft.com/downloads/Syncrosoft%20MCFACT.pdf

 

In general, the MCFACT hardware link can be implemented with any

programmable micro controller. The highest level of security is achieved

with hardware that has tamper-resistant properties, e.g. a smart-card.

 

 

 

Ghen

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχεις κάποιο λινκ αναφοράς να ποστάρεις να το δούμε;

Τα σχετικά με το 3 θέματα δεν υπάρχουν πια στο φόρουμ του Cubase. Οπότε η απάντηση είναι όχι, δεν έχω λινκ.

 

Μήπως υπάρχει κανένα λινκ που να αποδεικνύει το αντίθετο; Υποθέτω ότι η Steiberg θα είχε κάθε λόγο να το διατηρεί, να το διαδίδει και να το προβάλλει, μιας και έτσι θα διέψευδε τις διαδόσεις για την απόδοση του SX3.

 

edit

Μόλις ξανάριξα μια πιο προσεκτική ματιά:

 

1. I complained about this in my music store, they 'advised' me to use H2O software to solve this problem !!!!!

Χρήστης Cubase  ;D

 

2. http://cubase.net/phpbb2/viewtopic.php?t=31577&highlight=dongle+emulation

 

Φυσικά το λινκ το οποίο αναφέρεται στην απάντηση (here is quite a long discussion for and against) δεν υπάρχει.

 

Όποιος θέλει μπορεί να ψάξει για παραπάνω ...

 

Δεν έχω καμιά διάθεση να πάρω μέρος σε μια παλιά και άσκοπη κουβέντα. Έγραψα για το παράδειγμα της Steinberg θέλοντας να πω ότι καμιά φορά η λύση σε ένα πρόβλημα (πειρατεία) μπορεί να είναι πιο απλή και εύκολη (βλέπε προσέγγιση Reaper).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου