Προς το περιεχόμενο

The Death of Dynamic Range


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλά μη τρελλαθούμε κι όλας!!

Το 99% των ελληνικών παραγωγών (ειδικά τα λαικά και τα "εντεχνα" ) είναι απαράδεκτες.

Οχι μόνο γιατί η φωνή είναι 100% δυνατότερη από τα όργανα αλλά γιατί οι ΗΧΟΙ των οργάνων και η μίξη είναι για τα πανηγύρια!!

Πως να μην είναι αλλωστε με την αισθητική που επικρατεί..

ας μη μιλήσω καν για τίς "λουπες" και τα "ηλεκτρονικά" με τα οποία "διανθίζουν" τα χιτάκια τους οι διάφοροι "παραγωγοί",καλά ρε παιδιά ακόμα στη δεκαετία του 80 και του 90 ζούνε??

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 28
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Ego den eipa oti oi ellhnikes paragoges einai ekplhktikes, aplos oti einai kalyteres apo tis perissoteres amerikanikes. Panta vevaia yparxoun eksaireseis.

 

Oso gia th Madonna, to teleftaio ths single "love profussion" einai sampled kai malista h fonh ths ftanei sto shmeio na akougontai oi eispnoes ths kai an akouseis to kommati pollh ora, konteveoun na sou kopoun oi dikies sou! Afta den mporousan arage na ta kopsoun?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα διαφωνήσω κάθετα (μα ΠΑΝΤΟΤΕ ευγενικά!!).

Οι συγχρονες αμερικάνικες παραγωγές είναι ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΕΣ (RYAN ADAMS,PEARL JAM,RED HOT CHILLY PEPPERS κ.ο.κ).

Οι περισσότεροι άλλωστε έχουν ξαναγυρίσει στον απλό παραδοσιακό τρόπο ηχογράφησης (Live & αναλογικά) σε συνδιασμό με pro tools για mix πολλές φορές.

Αν τώρα αναφέρεσαι στο εμπορικό R&B (τον ξεφτύλισαν και αυτόν τον όρρο παναθεμά τους :twisted: ) τότε θα συμφωνήσω ότι ο ήχος είναι ισοπεδωτικός (πάντως καλύτερος απο της ΒΑΝΔΗ....)

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν θέλω να μπω στη σύγκριση Ελληνικές vs. Αμερικάνικες παραγωγές, θέλω μόνο να επισημάνω μια σύγχρονη ροκ Αμερικάνικη παραγωγή που μου φάνηκε τρισάθλια: Metallica, St. Anger λέμε... Η πιο χάλια παραγωγή των Metallica so far.

 

Και ένα αστειάκι εμπνευσμένο από το χάλι της προαναφερθείσας δουλειάς...

-Γιατί ήταν τόσο χάλια ο ήχος του St. Anger;

-Επειδή ο Bob Rock τώρα μαθαίνει τα Pro Tools!

Yes it is!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ήταν καθαρά αστειάκι φίλε feather, δεν υπήρχε περίπτωση ένας παραγωγός σαν τον Bob Rock να έγραφε με ένα σύστημα που δεν ήξερε απ' έξω κι ανακατωτά!

 

Δεν έχω δουλέψει ποτέ με Pro Tools και δεν έχω διαπιστώσει ο ίδιος αυτό τον περίφημο τρόπο διαχείρισης του audio που λέγεται ότι έχουν. Μπορεί να έχουν κάνει περισσότερο κακό παρά καλό αλλά σίγουρα αυτή η αρπακολλατζίδικη αντιμετώπιση θα υπήρχε ακόμα κι αν είχαμε μείνει στο πρώτο Cubase! Θα συμφωνήσω ότι ο λόγος αυτής της προχειρότητας είναι για μένα η ευκολία του ψηφιακού κόσμου αλλά τουλάχιστον τα Pro Tools και όλα τα high-end φτασμένα προγράμματα σώζουν (εν μέρει) την κατάσταση, παρέχοντας αν μη τι άλλο καλή ποιότητα ήχου και βοηθούν στην επίτευξη μιας καλής παραγωγής εφόσον υπάρχει διάθεση για κάτι τέτοιο και από αυτούς που θα εκτελέσουν το έργο της παραγωγής...

Yes it is!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

επειδή έχω δουλέψει αρκετά με τα pro tools θα ήθελα να κάνω μερικές παρατηρήσεις.

 

1ον: η ηχητική ποιότητα τους είναι σίγουρα πολύ καλή και εντυπωσιάζει,ειδικά αν αναλογισθεί κάποιος το χαμηλό τους κόστος και τις πολλές ευκολίες που δίνουν στον μουσικό/ηχολήπτη/παραγωγό.

Σίγουρα όμως ΥΠΟΛΕΙΠΕΤΑΙ ενός κορυφαίου αναλογικού συστήματος ,πως να το κάνουμε (για την ΕΛΛΑΔΑ όμως είναι η καλύτερη και οικονομικότερη λύση...)

 

2ον: δυστυχώς και στα pro tools ,όπως και σε ΟΛΑ τα μέσα ηχογράφησης there is no substitute for poor performance (όπως λέει και ο μέγας QUINCY JONES !!) με άλλα λόγια "ότι μπαίνει βγαίνει".

 

Αν οι μουσικοί παίζουν χάλια,ο ντράμμερ δεν ξέρει να χτυπήσει το ταμπούρο του και όλοι μαζί χάνουν τότε τι να σου κάνουν τα pro tools.

 

Σίγουρα οι πολλές δυνατότητες editing ΜΠΟΡΟΥΝ να διορθώσουν , και δυστυχώς διορθώνουν , πολλά δεν είναι όμως η λύση.

 

Κακά τα ψέμματα άλλη χάρη έχει ενα κομμάτι όταν είναι εκτελεσμένο από την αρχή ως το τέλος σωστά και άλλη αν είναι ενα προιον copy/paste.

 

Οπως σε όλα τα πράγματα έτσι και εδω δεν φταίει το μέσον αλλά ο χρήστης..

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βασικά το θέμα μας με τον feather δεν ήταν το αν ένα πρόγραμμα μπορεί να μετατρέψει μια κακή εκτέλεση σε καλή αλλά αν μπορεί ένα πρόγραμμα να έχει καλύτερο ή τουλάχιστον το ίδιο ηχητικό αποτέλεσμα σε σύγκριση με ένα full analog σύστημα ηχογράφησης. Από την άλλη, μόλις τέθηκε ένα θέμα, αυτό της ψεύτικης ποιότητας των ηχογραφήσεων και του παιξίματος σε αυτές...

Yes it is!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ok, για να το ξεκαθαρίσουμε λοιπόν εγώ πιστεύω ότι ΔΕΝ εχει την ίδια ποιότητα με το analog αλλα ότι μπορεί να πλησιάσει "επικίνδυνα" :wink:

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κι εγώ είμαι της ίδιας άποψης, πολύ παραπάνω γιατί παρέχουν και σημαντική ευκολία. Θεωρώ όμως και απαραίτητη προϋπόθεση να χειρίζεται το όλο πράγμα κάποιος με γνώση γιατί κάποιος ανίδεος δεν θα καταφέρει τίποτα παραπάνω απ' ότι θα κατάφερνε με ένα Cubasis!

Yes it is!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με αφορμή τα παραπάνω από τον feather , superfunk και Alchemist θα πρότεινα όσοι έχουμε δουλέψει με κάποιο μηχάνημα να προσπαθούμε να απομυθοποιούμε κάποια πράγματα (να λέμε τα καλά αλλά και τα στραβά όπως ο έκανε φίλος superfunk) γιατί συχνά ακούμε από διάφορους τεχνικούς διθυράμβους για κάποιο επαγγελματικό μηχάνημα σαν να είναι το ιερό δισκοπότηρο της ηχοληψίας απλά και μόνο επειδή το χρησιμοποιούν πολλοί.

Βέβαια στην πράξη κάποιος που επένδυσε κάτι εκατομμύρια για ένα προϊόν και το έβαλε στο στούντιό του δύσκολα θα βγει και θα παραδεχτεί τις όποιες ατέλειες.

Η προσωπική μου άποψη είναι ότι τα Pro tools δεν είναι ότι καλύτερο έχει να παρουσιάσει η ψηφιακή τεχνολογία ούτε είναι και ότι πιο εργονομικό. Η φήμη τους δημιουργήθηκε λόγο της μεγάλης εγκατεστημένης βάσης σε σοβαρά στούντιος επειδή οι περισσότεροι ηχολήπτες στη δεκαετία του 90 ήθελαν ένα σύστημα εύκολο στη χρήση που να λειτουργεί αδιάλειπτα χωρίς να απαιτεί ιδιαίτερες γνώσεις σε υπολογιστές. Αυτό το προϊόν κατάφερε να το φτιάξει πρώτη η Digidesign , σήμερα όμως υπάρχουν πολλές εναλλακτικές λύσεις.Από τότε μέχρι τώρα έχει λειτουργήσει ένα ασταμάτητο ράδιο αρβύλα από στόμα σε στόμα που τα έχει αναδείξει σαν το πλέον απαραίτητο εργαλείο σε ένα στούντιο. Με αποτέλεσμα να παρουσιάζεται το φαινόμενο να μπαίνει πελάτης και από τα πρώτα πράγματα που να ρωτάει είναι αν έχετε pro tools λες και αν δεν υπάρχουν αυτά δουλειά δεν γίνεται.. Αυτό είναι απαξιωτικό και για τον ηχολήπτη που είναι και ο σημαντικότερος παράγοντας σε ένα στούντιο.

Νομίζω ότι πρέπει κάποτε να δοθεί η απαραίτητη αξία εκεί που πρέπει και με την σωστή προτεραιότητα δηλαδή πρώτα στον καλό τεχνικό με εμπειρία και γνώσεις μετά στον σωστά μελετημένο χώρο studio area / control και τέλος στα μηχανήματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου