Προς το περιεχόμενο

Καλυτερος τροπος μελετης για κιθαρα


JR

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπερα δεν ξερω αν υπαρχει προηγουμενο ποστ με τετοιο θεμα,συγνωμη αν το ξανακανω.Θελω να αναλυσουμε το θεμα της μελετης των κιθαριστων διοτι βγαινουν πολλοι μουσικοι που γινονται αντιγραφα γνωστων μουσικων (Petrucci,gilmour κ.τ.λ.)και καπου εχει χαθει η προσωπικοτητα τους.Κ μιλαω κυριως απο θεμα ποιοτητας μελετης κ οχι ποσοτητας (π.χ. 10 ωρες την μερα).Ποιος νομιζεται οτι ειναι ο καλυτερος τροπος μελετης?Ευχαριστω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλύτερα κοιτάς ένα συγκεκριμένο αντικείμενο (πχ ένα lick ή μία τεχνική) κάθε φορά.

Και πάνω από όλα σιγά-σιγά αλλιώς τα αρχικά λάθη θα σε ακολουθούν συνέχεια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο τρόπος με τον οποίο διαμορφώνει κάποιος τον ήχο του και το στυλ του, νομιζω οτι δεν εχει να κανει με συγκεκριμένο τρόπο μελέτης, αλλα είναι κάτι που συμβαίνει παράλληλα με την εξέλιξή του σαν μουσικός.

 

Είναι φυσικό κάποιος που ασχολείται καποιο χρόνο με την κιθάρα, την οποία έπιασε επειδη του αρέσει καποιος συγκεκριμενος κιθαριστας, να παίζει παρόμοιες φράσεις γιατί πρακτικά δεν μελετάει μουσική, αλλά τον τρόπο που παίζει το τάδε κομμάτι αυτός ο κιθαρίστας.

 

Οπότε η απάντηση στο ερώτημα σου είναι οτι η σωστή μελέτη γίνεται δυστυχώς (κατά τη γνώμη μου) με τον τρόπο που συστήνει η κλασική παιδεία και στοχεύει στην ακρίβεια στην εκτέλεση σε όλους τους τομείς, από την αίσθηση του μέτρου ώς τις δυναμικές στο παίξιμο. Και αυτό γιατί μια "καλή" φραση πρωτίστως δεν ακούγεται "sloppy" και "ανεκφραστη".

 

Αν επρεπε να συνοψισω σε μια προταση, θα ελεγα οτι " η σωστη μελετη γινεται με μετρονομο" και ολα αυτα τα γραφω επειδη την εχω πατησει με καθε δυνατο τρόπο και η πραγματική επίλυση στα προβλήματα της τεχνικής μου , ερχόταν με την επιστροφή στα βασικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόv, ταπεινή μου γνώμη:

 

Δημιούργησε πλάνο μελέτης.

Δηλ, αν είναι σήμερα να μελετήσεις πχ 2 ώρες, αφιέρωσε τη 1 ώρα περίπου σε:

 

(Τυχαία επιλογή)

 

1) 5'-10' ζέσταμα

2) 10' noodling -  παίζεις ό,τι θέλεις....

3) 15' τεχνική

4) 15' συγχορδίες

5) 5' διάβασμα παρτιτούρας

6) 10' θεωρία

 

ΚΑΙ:

 

7) 1 ώρα transcription - αντιγραφή από αγαπημένους σου κομμάτια: solo, συγχορδίες, μπασσογραμές κτλ

 

 

Ιδίως το τελευταίο είναι το απόλυτο must..έτσι έμαθαν όλοι...από το Hendrix και το Coltrane μέχρι Malmsteen και Petrucci...

 

Βρες μόνο σου τις αδυναμίες σου και ανάλογα προσάρμοσε τον πλάνο...

 

Κάνε το, και αυτό θα γίνει μουσική στα χέρια σου σε ένα βάθος χρόνου που εξαρτάται από την αντίληψη σου, το πόσο και πως μελετάς κτλ    :)

 

 

Όσο για τα αντίγραφα (για μένα κακέκτυπα) που λες, είναι φυσικό γιατί η νέα γενιά αναλώνεται σε ασκήσεις με το μετρονόμο από τα instructiοnal videos και από αυτιά τίποτα...όλοι οι μεγάλοι παίχτες έχουν (...μεταφορικά) τεράστια αυτιά γιατί έμαθαν να παίζουν από τους δίσκους...

 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν θα έλεγα ότι κανένας σας έχει λάθος ή απόλυτο δίκιο . είναι αρκετά υποκειμενικό το θέμα .Θεωρώ πως ο μουσικός έχει δυο πόδια ...

 

το πρώτο είναι η μελέτη θεωρίας , μελέτη τεχνικής , επιμονή στον χρόνο (εδώ απαραίτητος ο μετρονόμος ) ακρόαση διαφόρων στύλ (όχι μόνο αντιγραφή γραμμών , ούτως ή άλλως όλλοι ξεκινήσαμε να παίζουμε μουσική επειδή μας άρεσε ...κάποτε ) .

 

και το δεύτερο πόδι είναι η τριβή του με άλλους μουσικούς . τζαμάρετε και παίζετε μαζί με άλλους αβέρτα . Μουσικός μόνος σε τέσσερις τοίχους δεν υφίσταται .κι εδώ να προτείνω και λάιβ , ας είναι και για την παρέα . περνάς όμορφα και κάνεις και τη καλύτερή σου πρόβα ,μελέτη όπως θες πες το .

 

Ταπεινή μου άποψη όποιο πόδι μένει αδύναμο ο μουσικός δεν πάει μπροστά και στο τέλος (επειδή είμαστε και ευαίσθητοι ως καλλιτέχνες ) έρχεται η απογοήτευση .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ως "οχι και τοσο καλος μουσικος" και χωρις αρκετο ελευθερο χρονο... πλεον εχει μεινει το δευτερο ποδι του μουσικου για να εξασκισω το οργανο μου.... :-[

κεραυνοπουλο εν δραση!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

 

Οπότε η απάντηση στο ερώτημα σου είναι οτι η σωστή μελέτη γίνεται δυστυχώς (κατά τη γνώμη μου) με τον τρόπο που συστήνει η κλασική παιδεία και στοχεύει στην ακρίβεια στην εκτέλεση σε όλους τους τομείς, από την αίσθηση του μέτρου ώς τις δυναμικές στο παίξιμο. Και αυτό γιατί μια "καλή" φραση πρωτίστως δεν ακούγεται "sloppy" και "ανεκφραστη".

 

 

 

Συμφωνώ απόλυτα με την διαφορά οτι για μένα δεν είναι δυστυχώς.!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου