Προς το περιεχόμενο

Ορσμένες φορές εινα απλό το να γραφτεί ενα ωραίο κομμάτι


Vintager

Προτεινόμενες αναρτήσεις

δεν εχω κατσει να διαβασω και τις 309 σελιδες του thread ..παντως θα επιμεινω οτι ΔΕΝ ειναι καθολου ευκολο να γραψει καποιος ενα πολυ ωραιο τραγουδι & φυσικα ειναι τραγικα ΔΥΣΚΟΛΟ να γραψει ενα ΔΙΑΜΑΝΤΙ (αλλοιως θα ημασταν ολοι Βαμβακαρηδες & Ζαμπετες... ;D

 

Η δυσκολία υπάρχει όντως. Και υπάρχει γιατί η φόρμα ενός pop τραγουδιού είναι 1000δες φορές πιο δύσκολη.

 

Δεν κάνω πλάκα  ;D Είναι πιο δύσκολη.

 

Και φυσικά δεν είναι πιο δύσκολη επειδή απαιτεί πολλά πράγματα, αντιστροφές, αντιστίξεις και τα μυαλά στα κάγκελα  ;D

 

Είναι πιο δύσκολη επειδή ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΤΙΠΟΤΑ! ΤΙΠΟΤΑ! Ή σχεδόν τίποτα.

 

Ότι είναι να κάνεις πρέπει να το κάνεις μέσα σε ελάχιστα μέτρα, χωρίς να ξεφύγεις από την πεπατημένη.

 

Ο Νικόλας θα κάτσει να ακούσει τρίτονα και διαφωνίες  ;D Η κυρά Κομπρέσσα όμως, άμα πας να τις παίξεις τέτοια πράγματα θα σου φέρει το τηγάνι στο κεφάλι.  ;D

 

Με άλλα λόγια, το δυσκολότερο πράγμα στον κόσμο είναι να εκφραστείς χωρίς μέσα. Κάποιοι το καταφέρνουν μια χαρά. Κάποιοι άλλοι ενσωματώνουν 1-2 στοιχεία παραπάνω και λειτουργούν ως πρωτοπόροι του τραγουδιού.

 

Κάποιοι άλλοι, με αυτά τα ελάχιστα μέσα βγάζουν την ψυχούλα τους. Και η διαφορά φαίνεται. Την ακούς και την αισθάνεσαι, όταν βέβαια κάτι υπάρχει και στη δική σου ψυχή.

 

Από την άλλη, είναι τόσο πεπερασμένα τα μέσα αυτά, που μπορούμε άνετα να τσουβαλιάσουμε το 90% των ρεφραίν σε μια παράγραφο θεωρίας  ;D Και τι να λέει όμως αυτό  ???

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 116
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Η δυσκολία υπάρχει όντως. Και υπάρχει γιατί η φόρμα ενός pop τραγουδιού είναι 1000δες φορές πιο δύσκολη.

 

+1000

 

Θεωρω οτι το να γραψεις ενα "διαμαντι" κομματι Μπλουζ ας πουμε ειναι ακπληκτικα δυσκολο μαι και εισαι "αναγκασμενος" να παιξεις τα ιδια 3 ακκορντα,αντε τωρα γραψε αυτο αν μπορεις...

 

http://www.youtube.com/watch?v=Qtm66Z3lebc&feature=fvst

 

Kαλα δεν μιλαμε για τα ΖΕΪΜΠΕΚΙΚΑ εκει και αν πρεπει να εισαι μαγκας (μια και εκτος απο τα ιδια ακκορντα πρεπει να ακολουθεις και τον ιδιο ακριβως ρυθμο... ;D)

 

αυτο εδω ας πουμε το βαζω στην κατηγορια "ακατορθωτο να ξαναγραφει..." ;D

 

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έτσι είναι. Ο περιορισμός των μέσων επιφέρει με τη σειρά του δυσκολίες. Δεν μπορείς πλέον να κρυφτείς πίσω από μανιέρες. Ή μάλλον, θα πρέπει να κάνεις τη διαφορά σε μια μανιέρα που την καταλαβαίνουν όλοι. Οπότε το "συγκριτικό πλεονέκτημα" που δίνει η "μουσική παιδεία" απλά παύει να υφίσταται.

 

Θα φανεί παράξενο, πολύ παράξενο αυτό που θα πω. Αλλά ο κύριος Bach δεν είχε κανένα πρόβλημα στον περιορισμό των μέσων. Μπορώ να πω μάλιστα ότι είναι... πρωταθλητής στους "στενούς δρόμους"!

 

Ας βάλω και εγώ λοιπόν ένα κομματάκι στην κατηγορια "ακατορθωτο να ξαναγραφει..."  ;D

 

 

 

 

 

... μπροστά στα μέσα που χρησιμοποιεί εδώ ο μεγάλος  ;D, ένα ποπ κομμάτι είναι... συμφωνία! ΚΑΙ ΤΙ ΝΑ ΛΕΕΙ όμως αυτό ???

 

 

Υ.γ. Αν ακούσω ότι και αυτό είναι... εγκυκλοπαίδεια δεν θα το αντέξω  ;D Αλλά είπαμε...

 

Beauty is in the eye of the beholder  ;) 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Beauty is in the eye ear of the beholder  ;)  

 

Ο σημαντικότερος παράγοντας για τον χαρακτηρισμό της λέξης "ωραίο".

 

Οι γνώσεις, η κουλτούρα, η εποχή και εν γένει οι προσλαμβάνουσες του εκάστοτε κοινού είναι αυτό που θα χαρακτηρίσει, σε μεγάλο ποσοστό, όμορφο ή θα το απορρίψει.

 

Κάτι "άσχημο" που γενεές αργότερα θα θεωρηθεί αριστούργημα.

Ή το αντίστροφο.

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακούγοντας το αρχικό βιντεάκι μου ήρθε γρήγορα στο μυαλό μου το παρακάτω τραγούδι.

 

 

Δεν θα πω οτι εχω διαβασει οοοόλλααα οσα γράψατε εως τωρα. Παίζει λοιπόν να έχει ήδη καταθέσει κάποιος την ίδια άποψη με την δική μου. Πιστεύω λοιπόν οτι η αξία της μουσικής βρίσκεται στο τι βγάζει μέσα απο τον ακροατή και όχι στο πως το καταφέρνει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου