Προς το περιεχόμενο

PETN: το νέο εκρηκτικό - νο.1 ανησυχία της αεροπορικής ασφάλειας


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντήσεις 31
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

  • Guru

Πάντως, σιγα το πρόβλημα που όλοι πετάμε τα μισά πράγματα στον έλεγχο. Τίποτα υγρό πάνω απο 100 ml... Που παραπονιόμαστε κι όλας...  :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφερει και στο εισητηριο!

:P :P :P :P :P :P :P :P :P

 

μας εκανε την καρδια περιβολι ο μπαμπτουα!

ευτυχως που δεν παιρνω τιποτα απο ολα αυτα!

κανα αεροπλανακι και αυτο που και που....!!!

πανελιστας και ανταρτομαχητης....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

:P :P :P :P :P :P :P :P :P

 

μας εκανε την καρδια περιβολι ο μπαμπτουα!

ευτυχως πυο δεν παιρνω τιποτα απο ολα αυτα!

κανα αεροπλανακι και αυτο που και που....!!!

 

Οι δρόμοι στην Αθήνα είναι πιο επικίνδυνοι πάντως ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δείτε λίγο εδώ:

http://www.telegraph.co.uk/finance/newsbysector/transport/4978199/100ml-liquid-limit-for-airline-passengers-set-to-be-lifted-due-to-new-technology.html

 

Ο περιορισμός των διάφανων δοχείων εώς 100ml μπήκε το 2006. Δείτε και εδώ ενα σχετικό άρθρο και κάποια links:

http://en.wikipedia.org/wiki/2006_transatlantic_aircraft_plot#Liquid_explosives

 

και το "test-run" που αφύπνησε πολλούς που κοιμόντουσαν όρθιοι:

http://en.wikipedia.org/wiki/Philippine_Airlines_Flight_434

 

Η Smiths, όπως και άλλες εταιρίες, έχουν αναπτύξει scanners που θα διευκολύνουν τη ζωη των επιβατών και των υπαλλήλων στα αεροδρόμια. Σιγά σιγά θα τα δούμε σε λειτουργία και δεν θα μας απασχολεί πλέον αν φοράμε τρύπιες κάλτσες την ώρα που περνάμε τον έλεγχο  :)

Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εύη, τα υγρά τα έκοψαν ακριβώς λόγω των φόβων για εκρηκτικά. Επίσης, στυλό κλπ. δεν είναι τόσο εύκαιρα σαν φονικά όπλα όσο νομίζεις... Ακόμη, μιας και αναφέρθηκε το αεροδρόμιο Schiphol του Άμστερνταμ, θα ήθελα να ρωτήσω αν τα παιδιά μιλούσαν για πτήση εντός Ευρώπης ή υπερατλαντική. Καμία σχέση τα μέτρα ασφαλείας του ενός με το άλλο. Τα έχω περάσει στο αεροδρόμιο αυτό και τα μεν, και τα δε, και ο έλεγχος όταν έφυγα με υπερατλαντική πτήση ήταν διακριτικός αλλά εξονυχιστικός.

 

Να προσθέσω επίσης ότι το κειμενάκι που έκανα quote στην πρώτη σελίδα είναι γεμάτο αντιθέσεις και υλικό για debate... Τα scanners κοιτούν κάτω από τα ρούχα? Δεν τα θέλουμε. Χωρίς profiling γκρινιάζουμε για πολύωρες καθυστερήσεις... Δεν λέω ότι πρέπει να εφαρμοστούν με αυτό τον τρόπο, αλλά όπως και να'χει το θέμα ποτέ δεν θα ήθελα να ήμουν στη θέση αυτών που πρέπει να πάρουν αποφάσεις για την ασφάλεια των πτήσεων. Ιt's a dirty job but somebody's got to do it. Eίμαι ευγνώμων που δεν είμαι εγώ. Ας μπούμε και λίγο στη θέση τους...

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου