Προς το περιεχόμενο

The jazz bass turns 50


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εντιτ: Σύμφωνα με αυτά που διάβασα γενικά έγινε και η μετακίνηση του bridge μαγνήτη πιο κοντά στη γέφυρα, με αποτέλεσμα να καθοριστεί πιο συγκεκριμένα ο ήχος του οργάνου.

 

Ο "κλασικος" ηχος του Jazz Bass ομως ειναι αυτος που δινει με τον bridge μαγνητη στην "παραδοσιακη" θεση. Γι'αυτο εξαλλου ο μαγνητης δεν εμεινε και για πολυ στη 70s θεση. ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 21
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Eγώ δεν καταλαβαίνω γιατί είναι τόσο μπροστά. Για να παίζει κανείς τόσο μπροστά χωρίς

να τρίζει το σύμπαν ή θα πρέπει απλά να χαιδεύει τις χορδές ή να έχει αρκετά χοντρές

χορδές (αν τις αντέχει το μπράτσο) ή αρκετά ψηλό action ή οποιονδήποτε συνδυασμό

των παραπάνω.

 

Γιατί να τρίζει εκεί;

Μια χαρά παίζει το όργανο και εκεί.

 

Ο "κλασικος" ηχος του Jazz Bass ομως ειναι αυτος που δινει με τον bridge μαγνητη στην "παραδοσιακη" θεση. Γι'αυτο εξαλλου ο μαγνητης δεν εμεινε και για πολυ στη 70s θεση. ;D

Τώρα να σου πω δε ξέρω το ποια θέση καθιερώθηκε τελικά σε ένα ας πούμε standard μοντέλλο jazz bass του σήμερα, αλλά έχω την εντύπωση πως κρατήθηκε η 70s μορφή. SF τα φώτα σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eγώ δεν καταλαβαίνω γιατί είναι τόσο μπροστά. Για να παίζει κανείς τόσο μπροστά χωρίς

να τρίζει το σύμπαν ή θα πρέπει απλά να χαιδεύει τις χορδές ή να έχει αρκετά χοντρές

χορδές (αν τις αντέχει το μπράτσο) ή αρκετά ψηλό action ή οποιονδήποτε συνδυασμό

των παραπάνω.

 

Αν δεν κανω λαθος, το thumbrest ηταν αρχικα κατω απο τις χορδες. Ο Leo το ειχε βαλει εκει διοτι πιστευε οτι οι μπασιστες θα το πιανανε με τον δεικτη και το μεσο για να βαζουν κοντρα και θα παιζανε με τον αντιχειρα.

 

Παντως μια χαρα παιζεις και "εκει μπροστα".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν δεν κανω λαθος, το thumbrest ηταν αρχικα κατω απο τις χορδες. Ο Leo το ειχε βαλει εκει διοτι πιστευε οτι οι μπασιστες θα το πιανανε με τον δεικτη και το μεσο για να βαζουν κοντρα και θα παιζανε με τον αντιχειρα.

 

Παντως μια χαρα παιζεις και "εκει μπροστα".

Σωστα να και μια φωτο

thumbrst.jpg.5e1ccdd94b035bc11d1a7d02b22dcd6b.jpg

EXPECT THE UNEXPECTED...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί να τρίζει εκεί;

Μια χαρά παίζει το όργανο και εκεί.

Τώρα να σου πω δε ξέρω το ποια θέση καθιερώθηκε τελικά σε ένα ας πούμε standard μοντέλλο jazz bass του σήμερα, αλλά έχω την εντύπωση πως κρατήθηκε η 70s μορφή. SF τα φώτα σου.

 

οχι σε ολα τα jazz bass μετα την εξαγορα της Fender εχουμε την 60s possition,

στα 70s ειχε μετακινηθει περιπου 1 ποντο προς τη γεφυρα κανοντας τον ηχο λιγο πιο πριμο.

 

παντως ποτε μου δεν το γουσταρα αυτο το μπασο (στενο nut,ελλειψη ογκου,υπερβολικα ...πολλοι μαγνητες.... ;D..ασε που εγινε και αφορμη για να εφευρεθει και  το...του τανγκ με τον πριμαριστο ηχο του... ;D ;D)

 

παντως μπορει καποιος να το κανει να ακουστει σαν πραγματικο μπασο με παλιες βαριες  flat χορδες και ΠΟΛΥ ταλεντο ;D ;D

 

 

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ότι και να πω εγώ για το JB, την αξία του την έχει δείξει και αποδείξει στο πέρασμα του χρόνου από χεράδες και μορφές μεγάλες.

Δεν είναι το αγαπημένο μου μπάσο για τους λόγους α)ότι έχει εκείνο το a la Gaudi κατέβασμα-λιώσιμο στο πίσω κάτω μέρος του σώματος που μου ξενερώνει την "οπτική" γεωμετρία και β)στενό nut (αν και μικροδάχτυλος, με ενοχλεί). Το πλήθος των μαγνητών του είναι μιά χαρά απλώς ο bridge (ας πούμε) είναι λάθος καθότι θα πρεπε να είναι P. ;D Αν και βγαίνει σε αυτή τη διάταξη με το Ιαπωνικό το Aerodyne. Και σε ωραία χρώματα. ;)

Βέβαια υπάρχει και αυτή η θεωρία ......

Tractor%20Body%20Shot.JPG

και μην ακούσω κουβέντα για τον Oakley .........  ;)

 

Να μας ζήσεις αγαπητό μικρό αδελφάκι.  ;D

 

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

 

Δεν είναι το αγαπημένο μου μπάσο για τους λόγους α)ότι έχει εκείνο το a la Gaudi κατέβασμα-λιώσιμο στο πίσω κάτω μέρος του σώματος που μου ξενερώνει την "οπτική" γεωμετρία

 

Ποιητή μου εσύ  ;D... Κώστα μου θα διαφωνήσω, το «κατέβασμα-λιώσιμο» είναι αυτό που δίνει την «κίνηση» το σώμα και επιφέρει την γεωμετρική ισορροπία με το πάνω «κέρατο». Επιπρόσθετα χρόνια πολλά στα Jazz, τα λατρεμένα μου μπάσα και χρόνια πολλά στα δύο «μωρά» μου: Το Marcus Miller και το fretless squier...

all this has happened before and will happen again

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

στενο nut

στενό nut

Kαι επειδή ακριβώς στενεύει και λεπταίνει το μπράτσο ανεβαίνοντας πρός το nut δεν έχει

αρκετή ακαμψία για να σηκώσει παχιές χορδές. Στο squier vm μου είχα αρχικά 45-105

rounds και αργότερα 50-100 flats, ακόμα και όταν στο υπόλοιπο μπράτσο δεν άφηνα

παρά ελάχιστο relief πάντα απο το 5ο τάστο και πάνω ''έπαιρνε''. Με 40-95 και το δεξί

πάνω στον bridge παίζω πλέον.

Έχει γενέθλια το όργανο και εμείς το θάβουμε πίσω απ την πλάτη του ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου