Προς το περιεχόμενο

φορ φακ'ς σεικ....Μάλαμας & Ματσούκα-Μια φυσαρμόνικα που κλαίει


dr.peters

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ποιος σας ειπε οτι ο Μαλαμας ψηφιζει το ΚΚΕ εχοντας ξεφυγει απο το αρχικο μας θεμα (ειναι αληθεια αυτο) ΤΟ ΕΦΕΡΑ ΣΑΝ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ για τι ολοι οι αλλοι στην πρωτη μου παρεμβαση απο εκει σπρωχνονταν.Με τουσ βοηθους δεν εχω κανενα θεμα τωρα τελευταια ..παλια ομως ειχα...για σκεψου το λιγακι .Ισως ο τροπος ζωης ο τωρινος να μην δινει την ευκαιρια σε καποιους απο εσας να καταλαβει τον τροπο σκεψης  και τα βιωματα που εχει η δικη μου γενια .Αν στεναχωρησα καποιον  δεν το ηθελα παιδες .

Αυτααααα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 258
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Με τουσ βοηθους δεν εχω κανενα θεμα τωρα τελευταια ..παλια ομως ειχα...για σκεψου το λιγακι. Ισως ο τροπος ζωης ο τωρινος να μην δινει την ευκαιρια σε καποιους απο εσας να καταλαβει τον τροπο σκεψης  και τα βιωματα που εχει η δικη μου γενια.

Aν κατάλαβα καλά απο τα προηγούμενα post είστε συνομήλικοι με τον parkerfly1955,

άρα συνομήλικοι με τον πατέρα μου. Επειδή τυχαίνει να έχει επιχειρήσει και ο πατέρας

μου να ασχοληθεί με το τραγούδι στα νιάτα του, θα με ενδιέφερε να ακούσω τι εννοείς

με τα παραπάνω :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βρε καλώς τον.

Ξύπνησε ο καφρούλης μας;  ;D

 

οχι ρε αληθεια δεν τον ξερω :P τωρα με το θεμα τον εψαξα λιγο γιατι πριν εβαζα στον μικρο να ακουσει το One More From The Road...

Τυχαιο? Δε νομιζω ;D

Make me fries...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προς Bihlas 87 πρεπει να εισαι 23 ετων .Για τα παραπανω εννοω οτι το κλιμα η η πολιτικη κατασταση ευνοησαν το δηθεν ''Ελληνικο'' ροκ το οποιο παντα μιλαει για δηθεν αδικιες απο την αστικη κοινωνια που μας ετοιμαζει το μαυρο μελλον ,εξουσιες που σε εχουν πεθαμενο απο χερι και λοιπες τετοιες καταθλιπτικες ιστοριες που αλλοτε ειναι επενδεδυμενες με καλη μουσικη αλλοτε οχι.Απο το 1974 και μετα οι Αριστεροι ( ΚΚΕ & ΛΟΙΠΟΙ +Πασοκ ) ευνοησαν αυτου του ειδους  τη μουσικη θελοντας να παρουν ενα κομματι ο καθενας για παρτι του απο τη νεολαια .Και οσοι τσιμπησαν ηταν ειναι και θα ειναι ; πελατεια τους. Τωρα αν ξυπνησουν ΚΑΙ ΔΟΥΝ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΩ.

Φιλε μου αν ο χαρακτηρας του καθενος απο εμας ειμαι απο τη γεννα του ανεξαρτητος ,δεν σκυβει κεφαλι και εχει τη δυναμη να αγωνιστη για να ζησει δουλευοντας και οχι λουφαροντας σε καποια υπηρεσια του Δημοσιου τοτε η κοινωνια μας θα ηταν καλυτερη και δεν θα μας επαιρνε απο κατω το ΔΝΤ και τα λοιπα Ευρωκορακια.Το ιδιο ακριβως συμβαινει και με τη μουσικη οταν προσπαθουν μεσα απο τα μηνυματα που περνανε να φτιαξουν μια-δυο γενιες πνευματικων δουλων -πελατων των πολιτικων τους επιδιωξεων.Μας θελουν -σας θελουν ΖΩΑνα πηγαινετε /ουμε εκει που αυτοι θελουν

Κοιταξε δεν ειμαι τοσο καλος στο γραψιμο ισως ο πατερας σου εχει μια πιο κατανοητη γνωμη απο τη δικη μου.Εκεινο που ξερω ειναι οτι δουλευω απο 14 χρονων ,ποτε δεν ημουν ενταγμενος πολιτικα καπου γιατι ηθελα να ημουν ανεξαρτητος και ποτε δεν εγλειψα πολιτικο για οτιδηποτε.Η ψυχη μου ειναι καθαρη το ιδιο και τα παιδια μου .

Μεινε ανεξαρτητος και παντα θα μπορεισ να λεσ τη γνωμη σου ελευθερα ισως με απωλειες αλλα σιγουρα με ενα κερδος μεγαλο: την ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ του πνευματος σου.

Αν μπορεσα να σε βοηθησω να καταλαβεις κατι καλως αν οχι συγνωμη αλλα αυτες ειναι οι δυνατοτητες μου.ΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΧΡΟΝΟ ΜΙΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΥΜΒΟΥΛΗ ...βγες εξω πιασε τη ζωη απο τα μαλλια και προχωρα στο στοχο σου ...χωρις την παρεμβαση κανενος ..θα εισαι παντα καβαλα..θα δεις απο μονος σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε -αν μου επιτρέπεις- Αλέξανδρε είχα την αίσθηση ότι με βάση τον τίτλο του θρεντ σου ζήτησες να σχολιάσουμε την ενέργεια του κου Μάλαμα να φέρει στην σκηνή την κα Ματσούκα και όχι, μέσω αυτού, να κρίνεις τη συνολική παρουσία όλων των μελών που, άλλοι καλοπροαίρετα και άλλοι κακοπροαίρετα (όπως εγώ), θέλαμε να βοηθήσουμε στην εξαγωγή συμπερασμάτων. Οπως επίσης για το αν ο κος Μάλαμας είναι άξιος καλλιτέχνης ή όχι. Κατ’ αρχάς θεωρώ «χτύπημα κάτω απ τη μέση» το να απομονώσεις φράσεις που αφορούν άλλα θρεντς και που γράφτηκαν υπό άλλες συνθήκες, ώστε να στηρίξεις τα επιχειρήματά σου, σε σχέση με αυτό το θρεντ.

Πάμε όμως στο «διά ταύτα»:

Η εμπορική καταξίωση λοιπόν (πάει κόσμος στις συναυλίες) είναι για σένα το κριτήριο της αξιοσύνης του καλλιτέχνη. Οπως και η «σταθερή πορεία στο χώρο». Πρέπει δηλαδή να θεωρούμε τον εαυτό μας τυχερό που δεν τον κέρδισε η κλασσική σκηνή ή η τζαζ;  Από το ποστ μου που παραθέτεις, είναι σαφές ότι ο «χώρος» στον οποίο εγώ τον κατέταξα είναι ο χώρος της κας Πάνια και των εκπομπών της και ουδέποτε τον σύγκρινα μαζι της. Αλλωστε η κα Πάνια δεν τραγουδάει-ακόμα- (δεν είναι πρόταση αυτό!). Επειδή δεν κατάλαβα καθόλου την τελευταία σου παράγραφο θα ξεκαθαρίσω ότι είναι προφανές ότι δεν έχουμε τα ίδια ακούσματα (κύριος λόγος είναι ίσως η διαφορά ηλικίας) αλλά σε καμία περίπτωση ο στόχος μου δεν είναι να θέλω να ακούς ότι εγώ και σε καμία περίπτωση να φανταστείς ότι θα αγαπήσω τον κο Μάλαμα!

Για τα περί ανωνυμίας δεν απαντώ γιατί συμμετέχω με βάση τους κανόνες του φόρουμ. Αλλωστε η βαρύτητα των λόγων μας δεν μετριέται με το αν παίζουμε καλύτερη κιθάρα από τον κο Μάλαμα.

Τέλος, κάτι που τεκμηριώνει το συλλογισμό σου. Θέλω να συγχωρέσεις τον pericles και μένα για την υπερβολική αντίδρασή μας προς άλλους συνφορουμήτες αλλά υπάρχει λόγος. Η γενιά μας έζησε το δράμα του να γίνονται τραγουδίστριες οι όμορφες ηθοποιοί και με τις απίστευτες φωνές τους να τραγουδούν σε πρώτη εκτέλεση (κυριολεκτικά) τα ωραιότερα ελληνικά τραγούδια που γράφτηκαν ποτέ όπως το «Θαλασσα πλατιά». Δεν θέλουμε να ζήσουμε κάτι τέτοιο ξανα. Ευχαριστώ για την υπομονή σου.

 

 

 

 

φυσικα και σου επιτρεπω το ''φιλε''.

αλλωστε και εγω εντελως φιλικα σου μιλαω. :)

θελω να σταθω συγκεκριμενα πανω σε ενα δυο πραγματακια!

 

Κατ’ αρχάς θεωρώ «χτύπημα κάτω απ τη μέση» το να απομονώσεις φράσεις που αφορούν άλλα θρεντς και που γράφτηκαν υπό άλλες συνθήκες, ώστε να στηρίξεις τα επιχειρήματά σου, σε σχέση με αυτό το θρεντ.

 

Κανεις ενα μικρο λαθος.

δεν χρησιμοποιησα φρασεις απο αλλα θεματα για να στηριξω τα επιχειρηματα μου.

αλλωστε πως θα γινοταν.

τα χρησιμοποιησα για να δειξω πως το μελος pericles δεν το παιρνω σοβαρα και οχι εξαιτιας του τραγικου τροπου που εκφραστηκε σε αυτο το θεμα και των κουφων πραγματων που ειπε, αλλα γιατι ειναι παγια τακτικη του να λεει κουτα πραγματα.

και να που δυο ποστ του μετα παλι βλεπουμε τα γνωστα...

 

Φιναλε οταν θα ξεκινησει η νεα σεζον θα σε καλεσω στο μαγαζι που εχουμε κλεισει να ακουσεις και εσυ λιγο πραγματικη μουσικη να καθαρισουν τ 'αυτακια σου απο τους μαλαμοματσουκες -παπακωνσταντινοτσακνιδες -μαχαιριτσοσαββοπουλους και παει λεγοντας .ΠΟΥ εισαι Parkerfly1955 να βοηθησεις τη σειρα σου ;;;;

παρολα αυτα, φανταζομαι πως ειναι μεγαλος ανθρωπος και δεν χρειαζεται δικηγορο.

ο,τι θελει να μου πει, μπορει να μου το πει εδω, η ακομα και με p.m.

 

Πάμε όμως στο «διά ταύτα»:

Η εμπορική καταξίωση λοιπόν (πάει κόσμος στις συναυλίες) είναι για σένα το κριτήριο της αξιοσύνης του καλλιτέχνη. Οπως και η «σταθερή πορεία στο χώρο». Πρέπει δηλαδή να θεωρούμε τον εαυτό μας τυχερό που δεν τον κέρδισε η κλασσική σκηνή ή η τζαζ;  Από το ποστ μου που παραθέτεις, είναι σαφές ότι ο «χώρος» στον οποίο εγώ τον κατέταξα είναι ο χώρος της κας Πάνια και των εκπομπών της και ουδέποτε τον σύγκρινα μαζι της. Αλλωστε η κα Πάνια δεν τραγουδάει-ακόμα- (δεν είναι πρόταση αυτό!). Επειδή δεν κατάλαβα καθόλου την τελευταία σου παράγραφο θα ξεκαθαρίσω ότι είναι προφανές ότι δεν έχουμε τα ίδια ακούσματα (κύριος λόγος είναι ίσως η διαφορά ηλικίας) αλλά σε καμία περίπτωση ο στόχος μου δεν είναι να θέλω να ακούς ότι εγώ και σε καμία περίπτωση να φανταστείς ότι θα αγαπήσω τον κο Μάλαμα!

Για τα περί ανωνυμίας δεν απαντώ γιατί συμμετέχω με βάση τους κανόνες του φόρουμ. Αλλωστε η βαρύτητα των λόγων μας δεν μετριέται με το αν παίζουμε καλύτερη κιθάρα από τον κο Μάλαμα.

Τέλος, κάτι που τεκμηριώνει το συλλογισμό σου. Θέλω να συγχωρέσεις τον pericles και μένα για την υπερβολική αντίδρασή μας προς άλλους συνφορουμήτες αλλά υπάρχει λόγος. Η γενιά μας έζησε το δράμα του να γίνονται τραγουδίστριες οι όμορφες ηθοποιοί και με τις απίστευτες φωνές τους να τραγουδούν σε πρώτη εκτέλεση (κυριολεκτικά) τα ωραιότερα ελληνικά τραγούδια που γράφτηκαν ποτέ όπως το «Θαλασσα πλατιά». Δεν θέλουμε να ζήσουμε κάτι τέτοιο ξανα. Ευχαριστώ για την υπομονή σου.

 

 

σιγουρα η εμπορικοτητα του καλλιτεχνη δεν εχει να λεει τιποτα για την πραγματικη του αξια.

οποτε αυτο το παιρνω πισω.

εγω δεν θεωρω εαυτον τυχερο επειδη ο μαλαμας δεν πηγε στην τζαζ η στην κλασικη, μιας και δεν ακουω καθολου.

οποτε τον προτιμω εκει που ειναι.

παρ ολα αυτα, αυτο που με εκανε να διαφωνισω μαζι σου ειναι η τοση απαξιωση!

εννοω, πως δεν εισαι υποχρεωμενος να σου αρεσει ο μαλαμας.

και εμενα δεν μου αρεσουν οι σαμπαθ.

παρολα αυτα, καταννοω την αξια τους.

και ισως οι σαμοπαθ να ειναι ατυχες παραδειγμα μιας και αλλαξαν την μουσικη.ας τους βγαλουμε λοιπον και ας βαλουμε στην θεση τους τους σκορπιονς.

δεν μαρεσουν καθολου.

παντως δεν θα μπω σε ενα θεμα που μιλαει για την αξια τους καινα πω''παιδια εγω τους σκορπιονς τους χεζω και καλυτερα να βγουν να παιξουν μουσικη στην οπρα γιατι μονο για αυτο ειναι καλοι''.

το να συγκρινεις τον χωρο του ''εντεχνου'' (δεν μαρεσει η λεξη, αλλα για να καταλαβαινομαστε) με τον χωρο των παρατραγουδων ειναι τουλαχιστον ατυχες, αν οχι αστειο.

αν δεν συμφωνεις θα θελανα μου βρεις ενα τραγουδι απο το συγχρονο εντεχνο που να εχει εστω και την παραμικρη συνδεση με την εικονα μιας γυναικας χωρις δοντια να τραδουδαει ''εξω απ τα δοντια-εξω απ τα δοντια''.

 

αυτο για την ανωνυμια δεν το πα για να σε θιξω,αλλωστε και εγω σε γενικες γραμμες ανωνυμος ειμαι, οπως και οι πιο πολλοι απο δω μεσα.

απλα βρισκω λαθος να χαρακτηριζεις εναν ανθρωπο με και εγω δεν ξερω ποσα χρονια παρουσια στον χωρο, ποσες συμμετοχες και ποσους δισκους ''ΤΙΠΟΤΑ'' οταν εσυ ΚΑΙ ΕΓΩ δεν εχουμε κανει ουτε το ενα δεκατο.

με αυτη την εννοια αυτο που ειπα πριν.

 

οσο για το τελευταιο που λες για τις τραγουδοηθοποιους του καιρου σου, να σου πω πως ειναι και παλι θεμα γουστου.

γιατι αν και βρισκω τη βουγιουκλακη αταλαντη, στα τραγουδια της με καλυπτε απολυτα.

οποτε περι ορεξεως...κολοκυθοπιτα! :)

 

επιμενω φιλικα. :)

πανελιστας και ανταρτομαχητης....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

α) Σχετικά με το Σαββόπουλο, νομίζω ότι είναι απάνθρωπη και σκληρή η απαίτησή μας (από οποιονδήποτε) να τηρεί λεγόμενα και γραφόμενα πριν μισό σχεδόν αιώνα, ειδικά όταν εμείς οι ίδιοι έχουμε σοβαρό πρόβλημα να κόψουμε το τσιγάρο ή να αρχίσουμε μία δίαιτα (δηλ. πράγματα που δεν απαιτούν και καμία ιδιαίτερη ιδεολογική συνέπεια - απλά είναι για το καλό μας). Δεν έχουμε ιδέα πως θα σκεπτόμαστε εμείς στην ηλικία του Σαββόπουλου, ο οποίος δεν μας έκανε τη χάρη να πεθάνει προκειμένου να μην προδώσει αυτά που νομίζουμε ότι πρέσβευε.

 

απλα μια τοποθετηση πανω στον σαββοπουλο.

δεν αντιλεγω πως επαιξε τεραστιο ρολο και σαν τραγουδοποιος αλλα και σαν παραγωγος στην μουσικη των τελευταιων δεκαετιων ειτε με τις προσωπικες του δουλεις, ειτε με μερικους δισκους που ο ιδιος πιεσε για να βγουν και αλλαξαν το τοπιο!

 

ΑΛΛΑ, οπως λεει και ο λαος, ''τα στερνα τιμουν τα πρωτα''.

και δεν φταιει κανεις αν ο σαββοπουλος εν τελει καταφερε να γινει απλα μια ρεπλικα του εαυτου του.

 

 

 

πανελιστας και ανταρτομαχητης....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΑΛΛΑ, οπως λεει και ο λαος, ''τα στερνα τιμουν τα πρωτα''.

και δεν φταιει κανεις αν ο σαββοπουλος εν τελει καταφερε να γινει απλα μια ρεπλικα του εαυτου του.

 

Επιμένω ότι πρόκειται για πολύ σκληρή κριτική: τόσο για τους λόγους που έγραψα παραπάνω, αλλά επίσης διότι είμαι βέβαιος ότι ούτε για τα "πρώτα", ούτε για τα "στερνά" το έργο του έχει κατανοηθεί. Το λέω αυτό διότι, εγώ ο ίδιος άργησα πολύ να ακούσω Σαβ/λο, εξ' αιτίας της προσωπικής αντιπάθειας που ένιωθα για τους μεγάλους αδελφούς διαφόρων φίλων μου, οι οποίοι (για τα "πρώτα") τον είχαν σα θεό, ενώ εγώ έβλεπα ξεκάθαρα ότι επρόκειτο για ημι-βλαμμένους αριστερούς του καναπέ, οι οποίοι δεν ήξεραν ΤΙΠΟΤΕ για ξένη μουσική (σε αντίθεση με το Σαββόπουλο) και οι οποίοι αισθανόντουσαν βολλεμένοι στην προσωπική τους φαντασίωση ότι καταλαβαίνουν το στίχο του.

 

Όταν, από τη "Ρεζέρβα" και κάτω, άρχισε να διαχωρίζει τη θέση του, τότε οι ίδιοι άνθρωποι, τον θεωρούσαν όπως τον περιγράφεις εσύ. Ε.. κάπου εκεί άρχισα εγώ να τον ακούω, από καθαρή περιέργεια στην αρχή. Ως εκ' τούτου, η σχέση μου με τα "στερνά" προηγήθηκε της σχέσης μου με τα "πρώτα"

και... για να είμαι ειλικρινής.. τα θεωρά εφάμιλλα.

 

Τώρα.. οι πολιτικές τοποθετήσεις του Σαβ/λου ήταν πάντα λίγο αφελείς... και στα "πρώτα" και στα "στερνά": ένας ιδεολόγος που υπερασπίζεται με πάθος κάθε ιδεολογία που του φαίνεται προσηνής... μεγάλο ανθρώπινο (και καλλιτεχνικό) ελλάτωμα...

 

Απ' την άλλη, εξ' αιτίας των αποστάσεων που ξέρει να κρατά, δεν τον φάγαμε στη μάπα ως καλλιτέχνη των φεστιβαλ της ΚΝΕ ( εκεί πάει το σχόλιο για τον Μάλαμα και τη σχέση του με το ΚΚΕ ), και αυτό είναι μεγάλο ανθρώπινο (και καλλιτεχνικό) προτέρημα....

 

Οπότε...

 

 

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειπαμε ρε συ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕ δεν σου ξαναχαλαμε το θεμα .Και δεν σε καλουμε να κανεις καθαρισμο αυτιων.Κοιτα μπορεισ να τα θεωρεις κουτα & και κουφα αλλα ετσι πιστευω,δεν σε βαλαμε με το ζορι να τα παραδεχθης αν και στο ζητησα καπου με ευγενικο τροπο νομιζω.Τελοσ παντων την πλακα σου μου φαινεται οτι κανεις και εσυ και το θεμα εξαντληθηκε κατα την αποψη μου.Αυτοι που νομιζουν οτι κατι εχω να τους πω με ρωτησαν και απηντησα(Bihlas87) ,o Parkerfly1955 ειναι ο προσωπικος μου δικηγορος απο την εποχη των FIRST. Καλη ΚΥΡΙΑΚΗ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΠΡΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ

Φίλε Αλέξανδρε καλημέρα. Προφανώς λειτουργούμε άλλες ώρες και όπως κάθε πρωί, τις τελευταίες μέρες, σου απαντώ. Νομίζω ότι μετά από τόσα μηνύματα, καταλάβαμε ότι το θέμα πήρε μία έκταση που μας κούρασε και το κουράσαμε. Αφου λοιπόν ξεκαθαρίσουμε μια-δύο θέσεις, σου υπόσχομαι ότι δεν θα επιστρέψω στο θέμα αυτό, αν και είμαστε εκτός θέματος και επικεντρωμένοι στην αξιοσύνη του κου Μάλαμα.

Αρχικα να πω ότι δεν με ενδιαφέρει η πολιτική υπόσταση του κου Μάλαμα και οποιουδήποτε άλλου καλλιτέχνη, εκτός αν χρησιμοποιήται θεματολογικά στην τέχνη του και απαξιώνεται από μόνη της. Να σου θυμίσω τις κοκκινες, πρασινες, μπλε περιόδους των κυρίων Νταλαρα, Παπακωνσταντίνου, Ουϊλιαμς, Ανδριόπουλου (γνωστού και ως Μπαχ της Αλλαγής!) και αρκετών άλλων από τους «έντεχνους» -οντως κακόηχη λέξη- για την τόνωση της πεσμένης δημοτικότητας. Αυτό που πρέπει να κρίνεται είναι η τέχνη και μόνο αυτή και αυτό δεν παρερμηνεύεται.

Επειδή στάθηκες αρκετά στο κεφάλαιο Πάνια, υπάρχει ποστ στις αρχές που είναι μακράν πιό απαξιωτικό από την αναφορά μου στις εκπομπές της κυρίας αυτής:

 

stavros_d80:

Υπόψιν η πριγκηπέσσα παίζεται και σε πανηγύρια με Les Paul, delay κλαρίνο 57, Korg M1, φλοκάτες, σουβλάκια, amstel.... τα κλασσικά.

και εσύ το υπερασπίζεσαι ως εξής:

Καλα, το οτι παιζεται το κομματι του σε πανηγυρια ουτε μεμπτο ειναι, αλλα ακομα και να ταν, δεν νομιζω πως εχει καποια προσωπικη ευθυνη.

εχω ξαναπει νομιζω πως πιστευω πως απο τη στιγμη που βγαζεις ενα κομματι στην ''αγορα'' δεν μπορεις να εχεις τον απολυτο ελεγχο στο πως θα του φερθει ο καθενας!

 

Θέλω με την ευκαιρία να πω ότι ο καλλιτέχνης δεν μπορεί να διαλέξει άμεσα το κοινό του -ίσως έμμεσα με τις επιλογές του-, αλλά το κοινό διαλέγει τον καλλιτέχνη που τον εκφράζει. Οταν σε μιά εκπομπή που τα ζευγάρια προσπαθούν να «τα βρουν» κερδίζουν 3.000 «ευρά», διαγωνίζονται τραγουδιστές με κριτή την κα Αντζελα Δημητρίου, υπάρχουν τραγουδιστές με την εμφάνιση της κυρίας που περιγράφεις και το μουσικό «χαλί», για να γουστάρει το υπέργηρο κοινό, είναι του κου Μάλαμα...

Για το τι έχουμε κάνει εμείς οι δύο σ’ αυτή τη ζωή είναι μια μεγάλη κουβέντα. Σίγουρα δεν είμαι δικηγόρος! Ζω την οικογένειά μου με ένα επαγγελμα άσχετο με τη μουσική, γιατί οι γονείς μου έλεγαν την παροιμία: «Μουσικός είσαι; Βάλτου να φάει!» και γιατι δεν είχα ταλέντο. Ασχολούμαι βέβαια με όλες μου τις δυνάμεις και η μουσική απορροφά κάθε άλλη μου δραστηριότητα παίζοντας και ακούγοντας! Αν θα μπορούσα να γυρίσω πίσω το χρόνο, θα ήθελα να γίνω ένας μουσικός σαν τα παιδιά του φόρουμ που παρουσιάζουν δουλειές, καθε φορά και καλύτερες, έστω και αν δεν είναι στο στυλ αυτών που ακούω:

freerock1974

http://www.noiz.gr/index.php?topic=178420.0

ή στο στυλ αυτών που ακούω

kotsadoros

http://www.noiz.gr/index.php?topic=178480.0

 

Εύχομαι εσύ να ξεπεράσεις αυτούς που θαυμάζεις.

Πάντα φιλικά και πάντα στο επίπεδό μας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αλεξανδρε μια ερωτηση μονο εισαι μουσικος ;και αν ναι τι οργανο παιζεις ,εχετε καμια μπαντα ;Parker fly 1955 σου στελνω μηνυμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου