Προς το περιεχόμενο

φορ φακ'ς σεικ....Μάλαμας & Ματσούκα-Μια φυσαρμόνικα που κλαίει


dr.peters

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντήσεις 258
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

ο μαλαμας δεν ειναι ''τιποτα''.

αυτο το δειχνει ο κοσμος που πηγαινει καθε φορα να τον δει, η σταθερη του πορεια στον χωρο και ενα καρο αλλα πραγματα.

και στην τελικη, αν ειναι ο μαλαμας τιποτα, τι ειμαστε εγω και εσυ που γραφουμε χωρις ονομα πισω απο ενα πληκτρολογιο στο ιντερνετ?

 

οσο για την κριτικη σου πανω στην φωνη και στην μουσικη του, δεν στεκομαι καθολου γιατι αφενος ειπες πως ειναι υποκειμενικη και αφετερου εντελως αντικειμενικα, με μια φορα να τον δεις λαιβ καταλαβαινεις πως ο ανθρωπος το σκιζει το οργανο και πως παιζει παπαδες.

για την φωνη, δεν μπορω να πω, ειναι περιεργη και ειτε σ αρεσει ειτε οχι.

παρολα αυτα αν με το να ακους τον μαλαμα το μονο που εχεις να κανεις ειναι να τον συγκρινεις με την πανια, πιστευω πως απλα γινεσαι αδικος σε βαθμο κακουργηματος.

μη σου πω πως με οσα ειπες, χαιρομαι που δεν ανεβαινει στα ματια σου.

το αντιθετο θα με φοβιζε.

φιλικα! :)

 

 

 

 

Φίλε -αν μου επιτρέπεις- Αλέξανδρε είχα την αίσθηση ότι με βάση τον τίτλο του θρεντ σου ζήτησες να σχολιάσουμε την ενέργεια του κου Μάλαμα να φέρει στην σκηνή την κα Ματσούκα και όχι, μέσω αυτού, να κρίνεις τη συνολική παρουσία όλων των μελών που, άλλοι καλοπροαίρετα και άλλοι κακοπροαίρετα (όπως εγώ), θέλαμε να βοηθήσουμε στην εξαγωγή συμπερασμάτων. Οπως επίσης για το αν ο κος Μάλαμας είναι άξιος καλλιτέχνης ή όχι. Κατ’ αρχάς θεωρώ «χτύπημα κάτω απ τη μέση» το να απομονώσεις φράσεις που αφορούν άλλα θρεντς και που γράφτηκαν υπό άλλες συνθήκες, ώστε να στηρίξεις τα επιχειρήματά σου, σε σχέση με αυτό το θρεντ.

Πάμε όμως στο «διά ταύτα»:

Η εμπορική καταξίωση λοιπόν (πάει κόσμος στις συναυλίες) είναι για σένα το κριτήριο της αξιοσύνης του καλλιτέχνη. Οπως και η «σταθερή πορεία στο χώρο». Πρέπει δηλαδή να θεωρούμε τον εαυτό μας τυχερό που δεν τον κέρδισε η κλασσική σκηνή ή η τζαζ;  Από το ποστ μου που παραθέτεις, είναι σαφές ότι ο «χώρος» στον οποίο εγώ τον κατέταξα είναι ο χώρος της κας Πάνια και των εκπομπών της και ουδέποτε τον σύγκρινα μαζι της. Αλλωστε η κα Πάνια δεν τραγουδάει-ακόμα- (δεν είναι πρόταση αυτό!). Επειδή δεν κατάλαβα καθόλου την τελευταία σου παράγραφο θα ξεκαθαρίσω ότι είναι προφανές ότι δεν έχουμε τα ίδια ακούσματα (κύριος λόγος είναι ίσως η διαφορά ηλικίας) αλλά σε καμία περίπτωση ο στόχος μου δεν είναι να θέλω να ακούς ότι εγώ και σε καμία περίπτωση να φανταστείς ότι θα αγαπήσω τον κο Μάλαμα!

Για τα περί ανωνυμίας δεν απαντώ γιατί συμμετέχω με βάση τους κανόνες του φόρουμ. Αλλωστε η βαρύτητα των λόγων μας δεν μετριέται με το αν παίζουμε καλύτερη κιθάρα από τον κο Μάλαμα.

Τέλος, κάτι που τεκμηριώνει το συλλογισμό σου. Θέλω να συγχωρέσεις τον pericles και μένα για την υπερβολική αντίδρασή μας προς άλλους συνφορουμήτες αλλά υπάρχει λόγος. Η γενιά μας έζησε το δράμα του να γίνονται τραγουδίστριες οι όμορφες ηθοποιοί και με τις απίστευτες φωνές τους να τραγουδούν σε πρώτη εκτέλεση (κυριολεκτικά) τα ωραιότερα ελληνικά τραγούδια που γράφτηκαν ποτέ όπως το «Θαλασσα πλατιά». Δεν θέλουμε να ζήσουμε κάτι τέτοιο ξανα. Ευχαριστώ για την υπομονή σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταλαβαινω απολυτα τον Αλεξανδρο και συμφωνω εν μερει, η εικονα τη απομυθοποιησης ειναι πολυ ασχημο πραγμα. Αλεξανδρε θα σε συμβουλευα ομως πολυ ταπεινα και φιλικα (βαζω και τον εαυτο μου μεσα φυσικα) μην παμε στο αλλο ακρο και γινομαστε τοσο αυστηροι με τους ανθρωπους που εκτιμαμε ειτε ειναι μουσικοι ειτε κρεοπωληδες.

Σιγουρα εχουμε απαιτησεις απ αυτους οταν προφανως εχουν μιλησει λιγο πολυ στη καρδια μας και εχουν πει πραγματα που μας εκφραζουν αλλα πρεπει κι εμεις απο μερια μας να ειμαστε πιο ελλαστικοι και να εχουμε απαιτησεις πιο σοβαρες και να ξεχωριζουμε το πολυ σοβαρο λαθος απ το μη.

 

Εμενα προσωπικα δε με πειραξε το Μωρο (κι οχι γκομενακι, που πολυ σωστα λεει ο trolley) γιατι δεν ηταν προκλητικη, σιγουρα συμφωνω και με τον προηγουμενο συμφορουμιτη (Bassbill) για το οτι οι εκπτωσεις εχουν χαλασει την Ελληνικη μουσικη και πρεπει να ειμαστε αυστηροι αλλα στη συγκεκριμενη φαση ειναι ακραιο να το λεμε.

Ποιο πολυ μ εχει απογοητευσει ο Μαλαμας που πινει τον ποπο του και χανει τη σοβαροτητα του παρα αυτο !

 

Τωρα οποιος λεει οτι ο Μαλαμας δεν εχει προσφερει στην Ελληνικη μουσικη απλα ειναι ασχετος ο ιδιος απο μουσικη κι αυτο το λεω γιατι ο ανθρωπος πολυ απλα εχει αντικειμενικα ουσια και στη μουσικη του και στο στιχο του.

Τωρα το αν αυτος δε σ αρεσει ειναι σεβαστο και μη κατακριτεο αλλα το να υποβαθμισεις κατι που εχει ουσια μαλλον κανει εσενα ανουσιο.

κι εμενα δε μ αρεσει ο ταδε μουσικος αλλα σιγουρα τον σεβομαι εφοσον κανει κατι που εχει αισθητικη αξια και σε καμια περιπτωση δεν εχω δικαιωμα να τον διαγραψω ετσι, αντιθετα προσπαθω να κερδισω και να καταλαβω απ αυτον!

Πιστευω οτι θα παμε μπροστα μονο αν σκεφτομαστε με ανοιχτο μυαλο , χωρις ταμπελες και χωρις φασιστικη νοοτροπια!

 

ΥΓ οχι, οχι δεν ειμαι πολιτικος ουτε βγαζω πολιτικο λογο!  ;D

 

Κανω παραθεση απο το κειμενο μου οχι για να προκαλεσω αλλα επειδη δε μπορουμε να τους βαζουμε ολους σε ενα καζανι και να συζηταμε οτι το εντεχνο κατεστρεψε την μουσικη μας .

Αυτη η νοοτροπια μας κατεστρεφει παντα!

 

ΥΓ εσεις απο ποια χωρα ειστε και σνομπαρετε τοσο την Ελληνικη μουσικη ?

Eric Laptop με RME Multiface!!! Θα δουλεψει?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πιστευω οτι και ο Parkerfly 1955 ειναι απο εδω μιας και τον ξερω απο πολυ παλια (1970),τοτε που πηγαιναμε και ακουγαμε τα γκρουπς στον Φλισκο ,ροντεο ,κυτταρο ,Bunny club στο Συνταγμα,Χρυσο κλειδι, Πεμπτη εποχη ..κλπ .Δεν σνομπαρουμε την Ελληνικη μουσικη ,σνομπαρουμε ομως τους ''εντεχνους'' σπρωγμενους απο το γνωστο Κομμα αλλα και το καρακατσουλιο τυπου ποπ/λαικο/σκυλομοντερνο.Ποσοι απο το ηλιθιο κοινο των ανωτερω περιγραφομμενων ''καλλιτεχνων'' εχουν γνωσεις εστω και λιγες για την ελληνικη κλασικη μουσικη ,ελληνικη τζαζ,ελληνικα γκρουπς που εκαναν η προσπαθουν να κανουν καριερα στο εξωτερικο.Και για να σου αποδειξω οτι υπαρχουν και κανονικοι  εντεχνοι σου παραθετω: Μικης Θεοδωρακης ,Μανος Χατζηδακης ...Δημητρα Γαλανη, Ηρω ,Ναμα ,και απο ΡΟΚ oi SOCRATES, Εξαδακτυλος,Πελομα μποκιου ,.ΑΠΟ τους

Διεθνεις APHRODITES CHILD ,Vangelis ,Mouschouri και ισως καποιοι αλλοι που μου διαφευγουν.Λοιπον αυτοι μας κανουν υπερηφανους που ειμαστε ΕΛΛΗΝΕΣ και οχι η οι υπολοιποι βοηθοι μαγειρων & σερβιτορων .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά, έχετε πάρει φόρα και λέτε ό,τι σας κατέβει με χαρακτηριστική άνεση. Τι σχέση έχει ο Μάλαμας με το ΚΚΕ; Δηλαδή έστω κι αν ψηφίζει, τι σας/μας ενδιαφέρει;

 

Ηρεμία και αυτοσυγκράτηση.

Ενωμοτάρχης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μικης Θεοδωρακης ,Μανος Χατζηδακης ...Δημητρα Γαλανη, Ηρω ,Ναμα ,και απο ΡΟΚ oi SOCRATES, Εξαδακτυλος,Πελομα μποκιου ,.ΑΠΟ τους

Διεθνεις APHRODITES CHILD ,Vangelis ,Mouschouri και ισως καποιοι αλλοι που μου διαφευγουν.Λοιπον αυτοι μας κανουν υπερηφανους που ειμαστε ΕΛΛΗΝΕΣ και οχι η οι υπολοιποι βοηθοι μαγειρων & σερβιτορων .

Έχεις κάποιο θεματάκι με τους βοηθούς μαγείρων και σερβιτόρων;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικά, υπάρχει ελληνικό ροκ;

 

ας το απλωσουμε λιγο το θεμα...Τελικα υπαρχει θεος?

 

Τι ειμαστε?

 

ΑΤΜΟΣ ειμαστε κυριοι.....

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 σελίδες για μια guest εμφάνιση της Ματσούκα σε συναυλία του Μάλαμα.

Αν ήταν ένα thread γενικά για την μουσική του θα γέμιζαν 5 σελίδες άραγε?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου