Προς το περιεχόμενο

Επίσκεψη σε μουσικό κατάστημα


Jazzjoker

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παιδια...οπως αναφερθηκε και απο καποιον παραπανω τα καλα πρεπει να λεγονται!Θεωρω οτι η συγκεκριμενη εταιρεια τα τελευταια χρονια εχει εμφανισει μεγαλη προοδο, οχι μονο οσον αφορα στην εξυπηρετηση(που για μενα ηταν παντα εξαιρετικη)αλλα και στη μειωση τιμων σε τετοιο επιπεδο που πλεον ανταγωνιζεται και τον ''Γερμανο''.

ειμαι πελατης τα τελευταια 6 χρονια και συνηθως επισκεπτομαι τα καταστηματα Χαλανδριου,Νεας Ιωνιας και ενιοτε του Μall.Πραγματικα ειμαι απολυτα ικανοποιημενος απο τον τροπο με τον οποιο με αντιμετωπιζουν.συγκεκριμενα, θυμαμαι χαρακτηριστικα στο Χαλανδρι τον υπαλληλο που οχι μονο με αφησε να παιξω και να δοκιμασω οτι κιθαρα ηθελα(ενω μεσα ειχε κι αλλο κοσμο)αλλα και το ενδιαφερον με το οποιο ασχοληθηκε μαζι μου λες και εψαχνε για κατι δικο του.ειχε την υπομονη και τη διαθεση να το ψαξουμε μαζι ωστε να βρουμε την καλυτερη δυνατη επιλογη οπως και τελικα εγινε.της ιδιας αντιμετωπισης εχω τυχει και στο καταστημα της Νεας Ιωνιας και στο Mall, και αυτο ειναι που με κανει να θελω να το αναφερω γιατι τα παιδια αυτα πραγματικα ενδιαφερονται.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 45
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Συμφωνώ κι εγώ οτι τα καλά πρέπει να λέγονται, αλλά πρεπει να λεγοντια και τα κακα.

 

Έχω υπάρξει πελάτης και του καταστήματος της ιπποκράτους, αλλά και του καταστήματος της πατρας. Η εξυπηρέτηση ήταν πολύ καλή, και έχω πετύχει κι εγώ ανάλογες περιστάσεις που να μου δίνουν να διαλέξω την καταλληλη για τα γουστα μου κιθαρα για να δοκιμασω ενισχυτη κτλ κτλ. Επίσης σχεδόν πάντα οι υπάλληλοι γνωρίζουν τα τεχνικά θέματα γύρω απο τα προιοντα ώστε να πάρω τις απαραίτητες πληροφορίες, αλλά ακόμα και όταν δεν γνωρίζουν ψάχνουν επι τόπου για να βοηθήσουν

 

Όμως μια φορά μου έτυχε το εξής. Είχα αγοράσει μια variax acoustic 300 απο το εξωτερικό(την πήρα με 350 ενώ ο νάκας την είχε 550). Κάποια στιγμη μου παρουσίασε ένα προβληματάκι. Πήγα στο καταστημα της πάτρας τους ανέφερα το πρόβλημα, μυ είπαν ότι θα μπορούσε να καληυθεί απο την εγγύηση. Εγω είπα οτι ημουν εκτός εγγύης, και τότε

ευγενέστατα μου είπαν ότι σε αυτήν την περιπτωση μπορώ να τους την πάω στο κατάστημα της πάτρας, αυτοι να την στειλουν στο σερβις στην αθήνα και φυσικα θα πληρώσω για την επιδιόρθωση.

Όλα όμορφα μέχρι που μου ξέφυγε ότι την αγόρασα απο το εξωτερικό... τότε η ευγένεια κατέρευσε, και μου είπαν ότι πρέπει να την πάω μόνος μου στην αθήνα ( η να την αποστείλω τελος πάντων ). Μετά απο αυτό δεν ξαναπάτησα ποτέ σε Νακα.

 

Φυσικά το δικό μου περιστατικό σε καμια περιπτωση δεν θέλω να επιρρεάσει τους ευχαριστημένους πελατες, απλά η δική μου πολιτική έχει τέτοιου τύπου αντιδράσεις.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλοί μου άνθρωποι μη τρώτε παραμύθι.Ο Νάκας και ο κάθε Νάκας είναι ψυχρός επιχειρηματίας που μοναδικό του σκοπό έχει, το όσο μεγαλύτερο κέρδος μπορεί με οποιοδήποτε τρόπο.Τον τελευταίο καιρό επειδή είδε ότι δεν μπορεί να συναγωνιστεί το internet κατέβασε τις τιμές σε κάποια είδη και διατήρησε η και αύξησε τις τιμές στα υπόλοιπα.Αν κάποιοι πραγματικά πρέπει να τύχουν των επαίνων μας αυτοί, είναι όπως πολύ σωστά ειπώθηκε, οι υπάλληλοι.Το μεράκι τους και η κατανόηση τους στον πελάτη οφείλεται στο ότι συνήθως είναι και αυτοί μουσικοί.Στην εν λόγω εταιρία, επειδή ξέρω μερικά πραγματάκια,εκτός που παίρνουν μισθούς πείνας, τον τελευταίο καιρό βρίσκονται με πρόσχημα την κρίση και με τη δαμόκλειο σπάθη της απόλυσης πάνω απ' το κεφάλι τους, αν δεν πιάσουν τους εξωπραγματικούς στόχους που τους βάζει.Κι αυτά συμβαίνουν όταν το τελευταίο διάστημα ο τζίρος του έχει ανέβει κατά 15 με 20%.Παρεμπιπτόντως το service είναι επιεικώς απαράδεκτο και κάνουν μήνες να σου στείλουν το όργανο πίσω ενώ σου χρεώνουν παπάδες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Καλοί μου άνθρωποι μη τρώτε παραμύθι.Ο Νάκας και ο κάθε Νάκας είναι ψυχρός επιχειρηματίας που μοναδικό του σκοπό έχει, το όσο μεγαλύτερο κέρδος μπορεί με οποιοδήποτε τρόπο.Τον τελευταίο καιρό επειδή είδε ότι δεν μπορεί να συναγωνιστεί το internet κατέβασε τις τιμές σε κάποια είδη και διατήρησε η και αύξησε τις τιμές στα υπόλοιπα.Αν κάποιοι πραγματικά πρέπει να τύχουν των επαίνων μας αυτοί, είναι όπως πολύ σωστά ειπώθηκε, οι υπάλληλοι.Το μεράκι τους και η κατανόηση τους στον πελάτη οφείλεται στο ότι συνήθως είναι και αυτοί μουσικοί.Στην εν λόγω εταιρία, επειδή ξέρω μερικά πραγματάκια,εκτός που παίρνουν μισθούς πείνας, τον τελευταίο καιρό βρίσκονται με πρόσχημα την κρίση και με τη δαμόκλειο σπάθη της απόλυσης πάνω απ' το κεφάλι τους, αν δεν πιάσουν τους εξωπραγματικούς στόχους που τους βάζει.Κι αυτά συμβαίνουν όταν το τελευταίο διάστημα ο τζίρος του έχει ανέβει κατά 15 με 20%.Παρεμπιπτόντως το service είναι επιεικώς απαράδεκτο και κάνουν μήνες να σου στείλουν το όργανο πίσω ενώ σου χρεώνουν παπάδες.

 

Φίλε, τι σημαίνει "ψυχρός επιχειρηματίας"? Υπάρχει και χλιαρός?  ;D

Επίσης, γιατί εμφανίζεις ως κακό το γεγονός ότι έχει σαν σκοπό το κέρδος? Τι ήθελες να έχει σαν σκοπό?

 

Τέλος, χωρίς να έχω λόγο να αμφισβητήσω την ειλικρίνεια σου, κράτα κατά νου ότι όταν αναφέρεις πράγματα τα οποία κάποιος μπορεί να θεωρήσει συκοφαντία καλό είναι να το κάνεις επώνυμα και να αποκαλύπτεις τις πηγές σου.

Περισσότερο μάλιστα, όταν μιλάμε για "πληροφορίες" που δεν σχετίζονται με τις υπηρεσίες που προσφέρει η εταιρεία αλλά με την εσωτερική της λειτουργία και που -ειλικρινά- δεν ενδιαφέρουν το forum.

 

Please 'ξηγήσου λίγο καλύτερα ή/και λίγο πιο προσεκτικά. ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όμως μια φορά μου έτυχε το εξής. Είχα αγοράσει μια variax acoustic 300 απο το εξωτερικό(την πήρα με 350 ενώ ο νάκας την είχε 550). Κάποια στιγμη μου παρουσίασε ένα προβληματάκι. Πήγα στο καταστημα της πάτρας τους ανέφερα το πρόβλημα, μυ είπαν ότι θα μπορούσε να καληυθεί απο την εγγύηση. Εγω είπα οτι ημουν εκτός εγγύης, και τότε

ευγενέστατα μου είπαν ότι σε αυτήν την περιπτωση μπορώ να τους την πάω στο κατάστημα της πάτρας, αυτοι να την στειλουν στο σερβις στην αθήνα και φυσικα θα πληρώσω για την επιδιόρθωση.

Όλα όμορφα μέχρι που μου ξέφυγε ότι την αγόρασα απο το εξωτερικό... τότε η ευγένεια κατέρευσε, και μου είπαν ότι πρέπει να την πάω μόνος μου στην αθήνα ( η να την αποστείλω τελος πάντων ). Μετά απο αυτό δεν ξαναπάτησα ποτέ σε Νακα.

 

 

Καλέ μου άνθρωπε...για να καταλάβω τώρα...Την αγόρασες από το εξωτερικό,ήταν εκτός εγγύησης και είχες και την απαίτηση να πας και να τους την αφήσεις να σου τη στείλουν και στην Αθήνα? ??? (Υποθέτω για να γλιτώσεις τα μεταφορικά... ;)) Θα ξεχάσουμε κι αυτά που ξέραμε...

 

Πάλι καλά που δέχθηκες και...να πληρώσεις για το service... ;D

 

απλά η δική μου πολιτική έχει τέτοιου τύπου αντιδράσεις.

 

???

 

Πάμε άλλη μια φορά...

 

 

 

 

 

"And remember Carol, the last card is the Alien card. We are going to have to build space-based weapons against aliens and all of it is a lie"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλέ μου άνθρωπε...για να καταλάβω τώρα...Την αγόρασες από το εξωτερικό,ήταν εκτός εγγύησης και είχες και την απαίτηση να πας και να τους την αφήσεις να σου τη στείλουν και στην Αθήνα? ??? (Υποθέτω για να γλιτώσεις τα μεταφορικά... ;)) Θα ξεχάσουμε κι αυτά που ξέραμε...

 

Πάλι καλά που δέχθηκες και...να πληρώσεις για το service... ;D

 

+1000,εντάξει,μην τρελαθούμε,κιόλας...και να στραβώσεις και από πάνω... :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κι εγώ είχα πει κάποτε "δεν ξαναπατάω σε Νάκα" λόγω κάποιων τιμών που με είχαν "τρομάξει" αλλά μετά από μερικά χρόνια έφερε κάποιες πολύ δελεαστικές προσφορές σε κιθάρες, αξεσουάρ, αναλώσιμα και άρχισα και πάλι να αγοράζω. Μάλιστα, αν κάνεις παραγγελία από το sιte με παραλαβή και πληρωμή από κατάστημα, έχεις έξτρα έκπτωση χωρίς να δίνεις μεταφορικά κλπ.  Η κρίση έχει και τα καλά της φαίνεται...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε, τι σημαίνει "ψυχρός επιχειρηματίας"? Υπάρχει και χλιαρός?  ;D

Επίσης, γιατί εμφανίζεις ως κακό το γεγονός ότι έχει σαν σκοπό το κέρδος? Τι ήθελες να έχει σαν σκοπό?

 

Τέλος, χωρίς να έχω λόγο να αμφισβητήσω την ειλικρίνεια σου, κράτα κατά νου ότι όταν αναφέρεις πράγματα τα οποία κάποιος μπορεί να θεωρήσει συκοφαντία καλό είναι να το κάνεις επώνυμα και να αποκαλύπτεις τις πηγές σου.

Περισσότερο μάλιστα, όταν μιλάμε για "πληροφορίες" που δεν σχετίζονται με τις υπηρεσίες που προσφέρει η εταιρεία αλλά με την εσωτερική της λειτουργία και που -ειλικρινά- δεν ενδιαφέρουν το forum.

 

Please 'ξηγήσου λίγο καλύτερα ή/και λίγο πιο προσεκτικά. ;)

  Έχω την εντύπωση πως ξηγήθηκα λίαν καλώς,αλλά σε περίπτωση που δεν έγινα αντιληπτός να τα κάνω πιο λιανά.Η έκφραση "ψυχρός επαγγελματίας" προέρχεται από τη γνωστή "ψυχρός δολοφόνος" η οποία εννοεί τον φονιά που εκτελεί τα θύματά του χωρίς ίχνος συναισθήματος.Στην προκειμένη περίπτωση δεν εννοώ φυσικά τον επιχειρηματία που θεμιτό βέβαια είναι να προσπαθεί να βγάλει κέρδος απ'αυτό που κάνει αλλά όπως εξηγώ,αυτόν που δεν λογαριάζει τίποτε προκειμένου να καρπώνεται όλο και μεγαλύτερα κέρδη.Όσο για το δεύτερο σκέλος της απάντησής σου δεν έβρισα και δεν συκοφάντησα κανένα, απλά και μόνο τάχτηκα υπέρ των υπαλλήλων που σ'αυτούς οφείλεται το καλό όνομα των καταστημάτων του Νάκα και είπα κάποιες αλήθειες που έχω από ιδία εμπειρία και που σίγουρα κάποιοι θα προτιμούσαν να ήταν οικογενειακό μυστικό.Το αν αυτές ενδιαφέρουν ή όχι το forum το κρίνει ο καθένας απ'αυτούς που το διαβάζει.Από την στιγμή λοιπόν που δεν παρανομώ δεν έχω να φοβηθώ τίποτε και νομίζω πως έχω το δικαίωμα της ανωνυμίας όπως εξ' άλλου κι όλα τα μέλη του Noiz.Όσο για τις πηγές μου όλοι καταλαβαίνουν πως δεν υπάρχει περίπτωση να τις αποκαλύψω για ευνόητους λόγους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην προκειμένη περίπτωση δεν εννοώ φυσικά τον επιχειρηματία που θεμιτό βέβαια είναι να προσπαθεί να βγάλει κέρδος απ'αυτό που κάνει αλλά όπως εξηγώ,αυτόν που δεν λογαριάζει τίποτε προκειμένου να καρπώνεται όλο και μεγαλύτερα κέρδη.

Είναι αλήθεια ότι ο Thomann κερνάει βανίλια υποβρύχιο σαν περάσεις από κεί και σου δίνει μπαλονάκι και φιλί όταν φύγεις, έστω κι αν δεν αγόρασες τίποτα;

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η έκφραση "ψυχρός επαγγελματίας" προέρχεται από τη γνωστή "ψυχρός δολοφόνος" η οποία εννοεί τον φονιά που εκτελεί τα θύματά του χωρίς ίχνος συναισθήματος.Στην προκειμένη περίπτωση δεν εννοώ φυσικά τον επιχειρηματία που θεμιτό βέβαια είναι να προσπαθεί να βγάλει κέρδος απ'αυτό που κάνει αλλά όπως εξηγώ,αυτόν που δεν λογαριάζει τίποτε προκειμένου να καρπώνεται όλο και μεγαλύτερα κέρδη.

 

Και πολύ καλά κάνει.Να χαίρεσαι όταν έχεις να κάνεις με "ψυχρούς επαγγελματίες χωρίς ίχνος συναισθήματος".Να αρχίζεις να ανησυχείς (και να κρατάς μικρό καλαθάκι) όταν σου πει ο...ζεστός επαγελματίας οτί κάνει την όποια δουλειά για...την ψυχή της μάνας του... ;)

 

 

Είναι αλήθεια ότι ο Thomann κερνάει βανίλια υποβρύχιο σαν περάσεις από κεί και σου δίνει μπαλονάκι και φιλί όταν φύγεις, έστω κι αν δεν αγόρασες τίποτα;

 

Ω ναι.Αλλά όταν πήγα εγώ,τους είχε τελειώσει η βανίλια και με κέρασαν Nutella με κρουασανάκι.Το μπαλόνι το πήρα,αλλά φιλί δεν ήθελα.

 

 

 

 

"And remember Carol, the last card is the Alien card. We are going to have to build space-based weapons against aliens and all of it is a lie"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου