Προς το περιεχόμενο

AMALGAMA -Μου γελασαν τα πουλια.(παρακαλω τα σχολια σας)


AL PACINO

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γειά χαρά.

 

Ως Ιδέα - Εκτέλεση

Είναι ενδιαφέρον, αεράτο και μάλλον θέλει ένα πιό αεράτο, πιό ... από κλαδί-σε κλαδί... σόλο (2.50-3.20).  

Αντίθετα, σταματάει και το Ride εκεί.  Σταματάει το Hi-Hat ή ό,τι είναι αυτό τέλος πάντων.

Εκεί ίσως να ξεκίναγε να ανεβάζει από τις φέτες 1-1.5 dB, αλλά αφού πρώτα έχουν κατέβει 3-4 dB σε όλο το υπόλοιπο.  

 

Μάλλον το Ride εκεί θα έπρεπε να ξεκινάει, αμέσως μετά την ωραία γυναικεία φωνή, που κατά κάποιο τρόπο το είχε "ανεβάσει".  Δηλαδή κάτι σαν επόμενο ανέβασμα.

Αλλιώς θα έπρεπε η γυναικεία φωνή να μην σε ανεβάζει, αλλά να σε προετοιμάζει για να αφεθείς και να νοσταλγήσεις 1 δάσος, κάποιο ξέφωτο που θα έρθει παρακάτω, τέτοια πράγματα.  

 

 

Τα Ride - Hai- Hat

Σίγουρα θέλουν 3-4 dB λιγότερο και ίσως να μην μπαίνουν με τόσο "πάχος" στο intro.

 

Το Μπάσο

Αργότερα, βλέπουμε να μπαίνει το μπάσο και να στέκεται πιό πίσω, κοφτό, σφιγμένο.  

Μέχρι το 0.18 δεν αφήνεται. Κάθε νότα μπαίνει για να πει "χαίρεται" και να φύγει.

Από το 0.18 και ύστερα, του λείπουν δονήσεις, είναι πολύ σφιχτό και μάλλον επιδεινώνουν την κατάσταση, τα 3-4 dB παραπάνω που έχουν οι μεταλλικοί ήχοι.    

 

Όταν μπουν όλα τα όργανα και οι φωνές, τότε στέκεται πολύ καλύτερα - μέχρι και όπως πρέπει.

 

Η Φωνή  

Γρατζουνάει κάποια 2η ταυτόχρονη φωνή, μάλλον κάποιο chorus (που θυμίζει το ΤC Μ-3000 chorus), κάτι που είναι ήδη αρκετά ψηφιακό στο άκουσμα και δημιουργεί conflict με την βασική φωνή. Νομίζω είναι διπλασιασμένη φωνή μερικά cents ψηλότερα.    

 

Αν επιμένεις στο διπλασιασμό, πράγμα που δεν συνιστώ επειδή η φωνή είναι αρκετά καλή για να σταθεί και από μόνη της, τότε καλύτερα αξίζει μία δοκιμή με διπλασιασμό σε αντίστοιχα χαμηλότερα cents και πέρασμα με φίλτρο κασέτας, για να φύγει λίγο αυτό που λέω "γρατζούνισμα" (μεταξύ των ίδιων συχνοτήτων, από τον ίδιο τραγουδιστή, με το ίδιο μικρόφωνο).

Ίσως απλά να είναι 0.10-0.20 m/sec μεγαλύτρερη η καθυστέρηση από το ιδανικότερο.

 

Το "σ" δεν έχει δουλευτεί και ακούγεται παράξενο.  Μπορεί τελικά να φταίει το delay και να πρέπει να αφαιρεθούν από την 2η φωνή όλα τα "σ".

 

Η Γυναικεία Φωνή

Βρε μήπως θέλει ακόμα μία (από αυτήν την ωραία φωνή) σε άλλα ημιτόνια ;

Είναι μισή ευχαρίστηση.  Κάτι μου λέει ότι με άλλα ημιτόνια και delay, θα το ανεβάσει πολύ παραπάνω.  

Και ενδεχομένως να χρειάζεται να μπεί λίγο ακόμα, σε μικρότερες επί μέρους διάρκειες, στο solo.

 

Συγνώμη γμ την παραξενιά μου,

αλλά το λέω καλοπροαίρετα μήπως και φτάσει σε άλλα επίπεδα το ομολογουμένως αξιόλογο τραγούδι !  ;D  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Σορρυ  φίλε  (καλοπροαίρετα ) με την δικιά μου παραξενιά,  ακούς μουσική με το χρονόμετρο και το dbμετρο  στο χέρι ;

Ας  δούμε  το κομμάτι  σαν ιδέα  σαν γενική  αποτύπωση  και άποψη ,

(τι θελει να πει καλλιτέχνης ,ας πουμε)

πιστεύω οτι  βοηθάει  περισσότερο αυτόν που το έφτιαξε 

respect

 

rust never sleeps

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί να μην υπάρχει και τεχνική κριτική; Δεν μπορώ να πω αν είναι σωστή ή λάθος, δεν είμαι ειδικός. Αλλά αν έβαζα τραγούδι, σίγουρα θα ήθελα (και) αυτή την κριτική. (Σόρρυ που δεν σχολιάζω τη δουλειά των παιδιών αλλά έχω μια απέχθεια προς το δημοτικό τραγούδι και δεν μπορώ να κάνω αντικειμενική κριτική)

When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι τεχνικοί ήχου όμως είναι τεχνικοί ;)

Εδώ δεν ακούμε λάιβ έναν μουσικό με το ακουστικό του όργανο στο σπίτι του. Ακούμε μια ηχογράφηση. Και για να υπάρξει καλό αποτέλεσμα στην ηχογράφηση, πρέπει να πληρούνται πάρα πολλές τεχνικές προϋποθέσεις.

When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αφού ο φίλος μας ο Αλ Πατσίνο δεν ανέφερε ότι πάει - βγήκε πιά, το CD

και αφού στον τίτλο παροτρύνει ......παρακαλώ τα σχόλιά σας......

εικάζω πως δεν θα τον ωφελήσει, αποκλειστικά και μόνο η ακουστική προσκόλληση στα καλά μέρη. Ή στα αισθητικά, εν γένει.

 

Πέρα από τις επισημάνσεις για την ανδρική και τη γυναικεία  φωνή, καθώς και για το μπάσο, όπου σίγουρα δεν ξέχασα να αναφέρω αυτά που εγώ θεώρησα "προς βελτίωση" αρμονικά μαζί με τα αντίστοιχα καλά, που δεν πρέπει να χαθούν, θέλω να διευκρινίσω ότι άσχετα με τα dB που φαίνονται ψυχρο-υπολογιστικά, παρατηρώντας μόνο την ηχητική εικόνα, δεν είναι ούτε παραδοσιακό, ούτε σύνηθες, ο ντράμερ να βρίσκεται πιό μπροστά από τον τραγουδιστή (και ο τραγουδιστής πίσω από τον ντράμερ).

 

Φυσικά, τα αναφέρω περισσότερο ως παρατήρηση περαστικού, με απλό τρόπο, παρά σαν γκρινιάρης, που ίσως παρεξηγηθεί εξαιτίας της έλλειψης ύφους ή τόνου φωνής.  Κάτσε να βάλω  κι ένα χαμόγελο !  :)

 

Αυτά και καλή συνέχεια.

         

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σας ευχαριστω ολους για τα -καλα η κακα- σχολια.θα προσπαθησω να απαντησω

1.οι στιχοι του τραγουδιου σαφεστατα και ειναι ελληνικοι παραδοσιακοι.συναντουνται σε πολλα μερη της Ελλαδας,ιδιατερα στην Θρακη(ως 9/8),την Μακεδονια (ως 7/8) αλλα και στην Πελοποννησο ως αμετρο,ελευθερο.επισης Αudiokostas σε παρακαλω να συνεχισεις να κανεις τετοιου ειδους κριτικη γιατι ειναι πραγματι αναγκαια(ειμαστε στο φορουμ για να συζηταμε και οχι να γλυφουμε ο ενας τον αλλο θεωρω)

2.jajavax,οντως δεν ειναι κανενα ετοιμο cd και οι παρατηρησεις ειναι καλοδεχουμενες.απλα κανοντας μιξη και mastering ολομοναχος με ενα Cubase (και οντας μουσικολογος και οχι τεχνικος ηχου)αυτο καταφερα  :-[  .Δεν υπαρχει delay στα κουπλε.οι ανδρικες φωνες ειναι 2 στο πρωτο  και 3 στο δευτερο(μαζι με το ισοκρατημα)

3 οσο για το σολο,ετσι το ειχα στο νου μου δηλαδη να αδειασει ολο το κομματι εκει για να ξαναανεβει μετα.βεβαια ολα ειναι θεμα αισθητικης...

4.να πω οτι η ηχογραφηση εγινε σε ενα δωματιο σπιτιου και τα τυμπανα ειναι γραμενα με 1 (!!!) πυκνωτικο μικροφωνο σε 1 (!!!) καναλι!

5.βεβαια για το κιθαριστικο μας φετιχ θα πω οτι οι κιθαρες που συμετεχουν ειναι  δυο TOM ANDERSON,μια FENDER,μια PRS και μια BRIAN MOORE.οι ενισχυτες LINE6 VETTA II και BOGNER ALCHEMIST.

6.yameth,θα ηθελα να ανεβασω και αλλα κομματια μας αλλα δεν μπορω γιατι ειναι ολα πιο μεγαλα :-[  (η τουλαχιστον το λινκ μας στο myspace.... ).παρακαλω βοηθεια

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολυ ωραιο, και με σωστη ηχογραφηση (κυριως για τα ντραμς)-μιξη

θα φανει ακομα καλυτερο. Ωραια θεματα στις κιθαρες, το μπασο μου αρεσε αρκετα και τα τυμπανα οπως πρεπει μεσα στο κομματι. + για τις φωνες ( θα αντεχε περισσοτερες διφωνιες και σε μη κλασσικα διαστηματα).

Μπραβο κι' απο μενα  :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μην με παρεξηγήσεις, από πλευράς μου δεν υπάρχουν κακά σχόλια.

Είναι σα να κάθομαι με μία κονσόλα και να σου προτείνω, ενώ είμαι απορροφημένος μπροστά στα ηχεία.

 

Όταν αναφέρω delay, φαντάσου ότι έχω το ίδιο πρόβλημα συνεχώς με τις 2ες - 3ες φωνές και καταφεύγω στο Audio Snap του Sonar για να τις φέρω σε καλύτερο συγχρονισμό.

 

Είτε με κόψιμο -10db σε κάθε "κ", "τ", "π" και οπωσδήποτε πάνω απ'  όλα "σ".  

Είτε αφήνοντάς τα, αλλά πάντα, και στις 2 περιπτώσεις, ευθυγράμμιση στα σύμφωνα.  Είτε τα κόψεις, είτε τα αφήσεις. 

Τα δε φωνήεντα, ανάλογα αν θέλεις delay ή chorus.    

 

Δεξί κλικ πάνω σε κάθε κανάλι --> Audio Snap --->  Export (μετά κάποια στιγμή)

Του Qbase αν θυμάμαι καλά, ήταν ακόμα σε σχεδόν πειραματικό στάδιο.

Γράφω και επεξεργάζομαι με Adobe Audition και εισάγω για λίγο τις φωνές στο Sonar  για να τις ευθυγραμμίσω με Audio Snap.  

 

Όσον αφορά ένα παρόμοιο πρόβλημα που είχα με drums, ρυθμίζεται με Noise Gate.  Υπάρχει σε κάθε πρόγραμμα αλλά θέλει δουλειά.

Δηλαδή δημιουργείται ένα δεύτερο κανάλι, όπου από το πρώτο κόβονται τα Hi Hats και στο δεύτερο βρίσκουμε  τις συχνότητες που ακούγονται μόνο αυτά.

Προσεκτική παρατήρηση, μήπως μαζί με τα HiHat κόβεται κάτι που μας ενδιαφέρει πολύ - και ύστερα ανάλογη επιλογή.  

 

Σου τα αναφέρω μήπως και θελήσεις να πειραματιστείς, για να ξέρεις σε περίπτωση που αγνοείς αυτά τα μενού.  Δεν σου λέω τί να κάνεις οπωσδήποτε.  Ενημέρωση είναι.

 

Καλή συνέχεια.

   

 

 

 

 

 

 

     

Sonar_Notes_1.jpg.c755dbe455dbbff8b78317f14392b351.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου