Προς το περιεχόμενο

Laney VC 15-110


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δε θα μπω σε τεχνικές λεπτομέρειες (είμαι και άσχετος) αλλά θα σας πω τι βλέπω και τι ακούω όσον αφορά τον εν λόγω ενισχυτή που απέκτησα στην αρχή της εβδομάδος έναντι 414 ευρών.

 

Δύο inputs, low/high. To low input είναι attenuated στα 5W. Εν ολίγοις παίρνουμε τον φουλ λαμπάτο ήχο του ενισχυτή με έκπτωση στην ένταση. Μπορούμε έτσι να στρέψουμε τα volume knobs στο τέρμα χωρίς να περάσουμε τη νύχτα στο κρατητήριο. Πρακτικότατο και για μελέτη. Το high input μας δίνει τα full 15W. Ο ενισχυτής είναι δυνατός αλλά όχι εκκωφαντικός. Μπορούμε δηλαδή και σε volume μετά το 5 να παίξουμε χωρίς τον ΩΡΛ μας σε ανοιχτή ακρόαση.

 

Δύο κανάλια, clean/drive. Διαφορετικό volume knob για το καθένα αλλά κοινό equalizer που περιλαμβάνει treble, middle, bass, reverb και tone. To τελευταίο κάνει πάνω κάτω τη δουλειά που κάνει και το tone της κιθάρας. Κόβει και προσθέτει όμως πολύ διακριτικά τις συχνότητες που χειρίζεται.

 

Δύο διακόπτες. Ένας για την επιλογή του καναλιού κι ένας για την επιλογή του mode "bright". Προσωπικώς αφού άκουσα τον ενισχυτή αρκούντως, ο συγκεκριμένος διακόπτης είναι μονίμως στο on.

 

Υποδοχές πίσω μέρους: υποδοχή για εξωτερικό μεγάφωνο, footswitch (δεν περιλαμβάνεται) και effects loop.

 

Ήχος: ακολουθούν τρία κλιπάκια. Ένα στο καθαρό κανάλι και δύο στο overdrive. Τα τελευταία, έχω την εντύπωση ότι δε μου βγήκαν καλά στην ηχογράφηση (το drive κανάλι είναι εξαιρετικό και αυτό σας το λέει ένας άνθρωπος που συνήθως αγνοεί επιδεικτικά τα drive channels) οπότε επιφυλάσσομαι. Μια ιδέα όμως θα την πάρετε.

 

Σύντομα, πρόκειται να σας κάνω και φιγούρα με φωτό καθώς τον πήρα σε βιντατζόχρωμα.

 

Αν ξέχασα τίποτα ρωτήστε.

laney_heavy_od.mp3

laney_mellow_od.mp3

laney_clean.mp3

Ενωμοτάρχης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ιδού και οι φωτογραφίες

 

DSCN3125.jpg

 

 

 

 

DSCN3123.jpg