Προς το περιεχόμενο

Απόσταση πυκνωτικού mic από καμπίνα


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γραφω τις κιθαρες και το μπασο περνοντας το σημα απο ενα πυκνωτικο Neumann TL-103 το οποιο τοποθετω κοντα στην καμπινα του ενισχυτη(αναλογα με τον ηχο που θελω να βγαλω). Η τοποθετηση ειναι απο 30 ποντους και μακρυτερα.

Δεν εχω καλο δυναμικο για να ηχογραφησω με αυτο γι'αυτο χρησιμοποιω το πυκνωτικο.

Υπαρχει περιπτωση εαν το τοποθετω κοντα πχ στους 30 ποντους απο τον ενισχυτη να το καψω ;

Περνάν τα χρόνια και είναι κρίματζ,

Θέλω ν'αλλάξω image...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 27
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

θα πρεπει να τσεκαρεις το spl που μπορει να "αντεξει" (sound pressure level) αν ειναι πανω απο 130db δεν νομιζω να εχεις προβλημα,παντως για μπασο δεν νομιζω να εχεις καλα αποτελλεσματα με αυτο το μικροφωνο,καλυτερο ηχο θα εχεις αν γραψεις connect.

επισης 30 ποντοι μακρια απο το μεγαφωνο ειναι πολυ για χρηση ενος μονο μικροφωνου βαλτο το λιγοτερο στους 5.

 

 

να και ενα ενδιαφερον λινκ

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Sound_pressure_level

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προφανως το spl θα το βρω στο manual του μικροφωνου. Θα το ψαξω το απογευμα.

Οσον αφορα το μπασο δεν περνιεται και ασχημα αλλα σιγουρα θα υπαρχουν και καλυτερα.

Ο freemind μου προτεινε να παρω ενα shure sm 58 για να γραφω μπασο και κιθαρες. Θα ειμαι οκ με αυτο ;

Θεωρεις οκ το tl-103 για ηχογραφηση κιθαρας εαν ειναι ενταξει ως προς το spl ;

 

Thanks.

 

επισης 30 ποντοι μακρια απο το μεγαφωνο ειναι πολυ για χρηση ενος μονο μικροφωνου βαλτο το λιγοτερο στους 5

 

Δεν ειναι πολυ κοντα για πυκνωτικο ανεξαρτητα spl ;

Περνάν τα χρόνια και είναι κρίματζ,

Θέλω ν'αλλάξω image...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με πρόλαβε ο SUPERFUNK σχολιάζοντας τους 30 πόντους απόσταση, που και μένα μου φαίνονται μεγάλη απόσταση για να ηχοηγραφήσεις κιθάρα. Τώρα για το μπάσσο πριν την πίεση που μπορεί να αντέξει το μικρόφωνο θα έπρεπε να μπροβληματιστείς για την περιορισμένη απόκριση συχνοτήτων του πυκνωτικού μικροφώνου που σίγουρα αλλοιώνει τον ήχο του μπάσου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

περιορισμένη απόκριση συχνοτήτων του πυκνωτικού μικροφώνου που σίγουρα αλλοιώνει τον ήχο του μπάσου.

 

Εννοεις στις χαμηλες συχνοτητες, αρα επειδη και ενα δυναμικο δεν θα τις πιανει παω αναγκαστικα στην λυση direct απο τον ενισχυτη για το μπασο ;

Περνάν τα χρόνια και είναι κρίματζ,

Θέλω ν'αλλάξω image...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

προσωπικα ακομα και τα πυκνωτικα τα βαζω σχεδον κολλητα στα μεγαφωνα (ακομα και Neuman U87 εχω κολλησει σε τιγκαρισμενο Marshall αλλα μη το πεις σε κανενα στουντιάρχη!! :oops: :lol: ) αλλα συνηθως τα βαζω off axis.

 

παντως ακομα μικροφωνο που να γραφει καλυτερα κιθαρα απο το ταπεινο sm57 δεν εχω συναντησει :wink: (για αυτο & τα τελευταια χρονια το χρησιμοποιω σχεδον αποκλειστικα κολλωντας το πανω στη γρυλλια μεταξυ του κεντρου & της ακρης του μεγαφωνου)

 

το 57αρι ΔΕΝ κανει κατα τη γνωμη μου για μπασο,χρειαζεσαι μικροφωνο "μποτας" για να βγαλεις ογκο,προσωπικα εχω χρονια να γραψω μπασο με ενισχυτη,προτιμω connect. :wink: (& ενα tech 21 bassdriver δεν βλαπτει βεβαια.. :lol: )

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γενικά η χρήση πυκνωτικού μικροφώνου στις κιθάρες τοποθετημένο μακριά (30 cm) είναι πολύ καλή τακτική, μόνο όμως σε περιπτωση που την συνδυάζουμε με ένα άλλο δυναμικό (πχ Shure SM57) που θα τοποθετηθεί πολύ κοντά στο μεγάφωνο (5 πόντους, όπως πολύ σωστά αναφέρθηκε). Δίνει αέρα και όγκο στις κιθάρες. Θέλει όμως προσοχή μην βγουν τα 2 σήματα εκτός φάσης και ακυρωθούν. Επίσης πρέπει ο χώρος που ηχογραφούμε να έχει καλή ακουστική. Για μπάσο θα πρότεινα ένα AKG D-112 σε συνδυασμό με DI.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Acoustical operating principle Pressure gradient transducer

Directional pattern Cardioid

Frequency range 20 Hz ... 20 kHz

Sensitivity at 1 kHz into 1 kohm 23 mV/Pa

Rated impedance 50 ohms

Rated load impedance 1000 ohms

Equivalent SPL CCIR 468-3 17.5 dB

Equivalent SPL DIN/IEC 651 7 dB-A

S/N ratio CCIR 468-3 76.5 dB

S/N ratio DIN/IEC 651 87 dB

Maximum SPL for THD 0.5% 138 dB

Maximum output voltage 13 dBu

Dyn. range of the mic. amplifier DIN/IEC 651 131 dB

Supply voltage 48 V ± 4 V

Current consumption 3 mA

Matching connector XLR 3F

Weight approx. 500 g

Diameter 60 mm

Length 132 mm

 

Αυτα ειναι τα τεχνικα χαρακτηριστικα του μικροφωνου.

Πιστευω πως ειναι Οκ αλλα ας με διαβεναιωση και καποιος πιο εμπειρος.

 

Αρα εαν ειμαι Οκ μπορω να το τοποθετησω ακομη και στα 5 εκατοστα αποσταση χωρις το παραμικρο προβλημα ;

Περνάν τα χρόνια και είναι κρίματζ,

Θέλω ν'αλλάξω image...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι φυσικά εννοώ στις χαμηλές συχνότητες...

Είχαμε πειραματιστεί αρκετά όταν ηχογραφούσαμε με το πως θα έπρεπε να γράψουμε το μπάσσο. Κάναμε πολλούς συνδυασμούς με μικρόφωνα και αποστάσεις και DI και το συμπέρασμα είναι ότι το καλύτερο αποτέλεσμα έβγαινε με συνδυασμό direct out από τον ενισχυτή στην κονσόλα και ενός μικροφώνου που γράφουμε την κάσα των τυμπάνων, στους 10-15 πόντους από το ηχείο. Με βάση και το προσωπικό μας γούστο αυτά τα δύο αποτελούσαν τον τελικό ήχο του μπάσσου σε αναλογία 80/20 (DI/μικρόφωνο) και στο τέλος προσθέταμε και αρκετό compression.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου