Προς το περιεχόμενο

Orange RV50, R30, THD Flexi 50. REVIEW READ!!


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μαλλον δεν το διατυπωσα σωστα ή δεν καταλαβες σωστα (μαλλον το 1ο)

 

Ο Φλεξι ειχε ΦΟΒΕΡΗ ποιοτητα κατασκευης' date=' και κριμα που δε μου αρεσε ο ηχος του. Ο Οραντζ απο την αλλη δεν υπολοιποταν ιδιαιτερα σε ποιοτητα κατασκευης. Απο την αλλη το 500 και το 5000 δεν σημαινει απαραιτητα οτι οι μικροτεροι αριθμοι ισοδυναμουν σε καλυτερο μηχανημα. Κοιταξα να τους δω και τους 2 με ματια κουκουβαγιας :twisted: και κριμα που δε μου αρεσε σαν ηχος ο φλεξι.[/quote']

 

Μη με παρεξηγείς, είπα ήδη ότι δεν αποτελεί μομφή για κανέναν το σχόλιό μου...

 

Ούτε ότι αναγκαστηκα προτιμάω τον έναν ή τον άλλον. Και που ξέρεις αν εγώ δεν έχω ή είχα Orange??? :wink:

 

Με τον Flexi τα πράγματα είναι περίεργα γιατί εξαρτώνται πολλά από την επιλογή λυχνιών, κλπ. Ωστόσο σαν μηχάνημα τον Flexi τον θεωρώ ένα κλικ πιο πάνω απ'τους Orange...

 

Περί ορέξεως στον ήχο... ό,τι ταιριάζει στον καθένα, προφανώς! :wink: Κανένα πρόβλημα εδώ!

 

Πάντως μερικά πράγματα στην ποιότητα κατασκευής δεν φαίνονται εύκολα, αν δεν είσαι ειδικός (που εγώ δεν είμαι) και μερικά φαίνονται μετά από καιρό...

 

Για τους Laney για παράδειγμα έχουν ακουστεί τουλάχιστον όσα και για τους Marshall για την 'τελική' ποιότητα κατασκευής τους (αυτή που αντέχει στο χρόνο).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 42
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Μαλλον δεν το διατυπωσα σωστα ή δεν καταλαβες σωστα (μαλλον το 1ο)

 

Ο Φλεξι ειχε ΦΟΒΕΡΗ ποιοτητα κατασκευης' date=' και κριμα που δε μου αρεσε ο ηχος του. Ο Οραντζ απο την αλλη δεν υπολοιποταν ιδιαιτερα σε ποιοτητα κατασκευης. Απο την αλλη το 500 και το 5000 δεν σημαινει απαραιτητα οτι οι μικροτεροι αριθμοι ισοδυναμουν σε καλυτερο μηχανημα. Κοιταξα να τους δω και τους 2 με ματια κουκουβαγιας :twisted: και κριμα που δε μου αρεσε σαν ηχος ο φλεξι.[/quote']

 

Μη με παρεξηγείς, είπα ήδη ότι δεν αποτελεί μομφή για κανέναν το σχόλιό μου...

 

Ούτε ότι αναγκαστηκα προτιμάω τον έναν ή τον άλλον. Και που ξέρεις αν εγώ δεν έχω ή είχα Orange??? :wink:

 

Με τον Flexi τα πράγματα είναι περίεργα γιατί εξαρτώνται πολλά από την επιλογή λυχνιών, κλπ. Ωστόσο σαν μηχάνημα τον Flexi τον θεωρώ ένα κλικ πιο πάνω απ'τους Orange...

 

Περί ορέξεως στον ήχο... ό,τι ταιριάζει στον καθένα, προφανώς! :wink: Κανένα πρόβλημα εδώ!

 

Πάντως μερικά πράγματα στην ποιότητα κατασκευής δεν φαίνονται εύκολα, αν δεν είσαι ειδικός (που εγώ δεν είμαι) και μερικά φαίνονται μετά από καιρό...

 

Για τους Laney για παράδειγμα έχουν ακουστεί τουλάχιστον όσα και για τους Marshall για την 'τελική' ποιότητα κατασκευής τους (αυτή που αντέχει στο χρόνο).

 

Εχεις δικιο φιλε, ενα κλικακι παραπανω ειναι ο Φλεξι αλλα δυστυχως η τιμη του ειναι παραπανω κλικ παραπανω (1500λιρες ενω ο Οραντζ εχει 900λιρες και ο Λανευ 400λιρες).

 

Το μονο που μπορεσα να δω ειναι τον σχεδιασμο των πλακετων, ποιοτητα μετασχηματιστων.

 

Τωρα απο κει και περα αυτο που με ενδιαφερει ειναι να δω εαν παιζει καλα ο Λανευ σε χαμηλη αποδοση.

 

Οσο για την αντοχη στον χρονο των Μαρσαλ και Λανευ τι να σου πω. Πρεπει ομως καποιος να σκεφτει και το αναποδο επιχειρημα, οτι δηλαδη πουλιουνται χιλιαδες Λανευ/Μαρσαλ/Πηβεη ενω 100δες Φλεξι κτλ κτλ.

okai LS85Q

Matamp 1224MkX, thd hotplate, HBE BigD, Soulbender and a useless guitarist

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε math από τη σκοπια που το βλέπεις έχει δίκιο.

 

Κάτι που πρέπει όμως να έχουμε στο νου μας είναι πως, ένας επαγγελματίας έχει άλλες απαιτήσεις ποιότητας από τα μηχανήματά του. Και πληρώνει φυσικά ανάλογα...

 

Οι διαφορές στην ποιότητα κατασκευής δεν φαίνονται αν παίζεις 2 ώρες την ημέρα στο σπίτι ή στο στούντιο με το γκρουπ σου. Φαίνονται όταν χρησιμοποιείς ένα μηχάνημα για 6-8 ώρες την ημέρα σε πρόβες, live, στουντιακές δουλειές, συχνά κάτω από αντίξοες συνθήκες.

 

Σε καμμία περίπτωση δεν θέλω να υποτιμήσω κανέναν, εξάλλου γι'αυτό υπάρχουν μηχανήματα για όλα τα βαλάντια και τις ανάγκες. :wink:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα ήθελα να κάνω μια παρέμβαση για τον Flexi που στο συγκεκριμένο 'ανεπίσημο review' μάλλον αδικείται...

 

Όλοι αυτοί οι ενισχυτές είναι με πλακέτες (όχι point to point) αλλά όπως θα σας πει οποιοσδήποτε τεχνικός... άλλα τα μάτια του λαγού κι άλλα της κουκουβάγιας... ¶λλο military spec προδιαγραφές και άλλο βιομηχανικές. Επίσης άλλο είναι να βγάζει μια εταιρεία 500 ενισχυτές το χρόνο και άλλο 5000.

 

Αυτά τα ολίγα προς αποκατάσταση της τάξεως και χωρίς ίχνος εμπάθειας για κανέναν :wink:

 

η point to point κατασκευη δεν σημαινει απαραιτητα και ΚΑΛΥΤΕΡΗ κατασκευη.

η ΣΩΣΤΗ χρηση της πλακετας οδηγει σε εξισου αξιοπιστους ενισχυτες με την point to point κατασκευη (π.χ VHT,RIVERA,BOOGIE,SOLDANO κτλ).

η αληθεια ειναι βεβαια οτι οι συντριπτικη πλειοψηφια των ενισχυτων της σειρας πασχει απο φθηνα εξαρτηματα (συνηθως κορεατικα & κινεζικα) οπως πλακετες,μετασχηματιστες & ποντεσιόμετρα παρα απο κακη κατασκευη.

παντως σπανια θα παθει κατι σοβαρο καποιος ενισχυτης της σειρας ειδικα με την ερασιτεχνικη χρηση που οι περισσοτεροι εδω μεσα κανουν.

:wink:

ειναι και θεμα τυχης πολλες φορες,υπαρχουν κιθαριστες που με εναν φθηνο λαμπατο ενισχυτη της σειρας κανουν περιοδείες & ατελειωτα Live χωρις κανενα προβλημα & αλλοι που με τους ιδιους ενισχυτες δεν μπορουν να βγαλουν ουτε 2 ωρες μελετη στο σπιτι τους...

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η point to point κατασκευη δεν σημαινει απαραιτητα και ΚΑΛΥΤΕΡΗ κατασκευη.

 

Δεν είπα τέτοιο πράγμα. Ανέφερα το hand wired γιατί συνήθως αυτοί οι ενισχυτές είναι δραματικά ακριβότεροι (και σωστά).

 

Το σίγουρο είναι πως με point to point κατασκευή τόσο ο ήχος (ναι, ελάχιστα), όσο κυρίως η αξιοπιστία είναι σαφώς καλύτερα.

 

Αυτοί που αναφέρει ο φίλος έχουν όλοι πλακέτες... αλλά τι πλακέτες έχει ο ένας τι ο άλλος... :wink: Ωστόσο είπε ήδη ότι δεν του αρέσει ο ήχος του Φλέξι (και είναι η πρώτη φορά που το ακούω από άνθρωπο, για να είμαι ειλικρινής :D ), οπότε δε χωράει συζήτηση...

 

Για τα υπόλοιπα που λες γενικά συμφωνώ. :wink:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η point to point κατασκευη δεν σημαινει απαραιτητα και ΚΑΛΥΤΕΡΗ κατασκευη.

 

Δεν είπα τέτοιο πράγμα. Ανέφερα το hand wired γιατί συνήθως αυτοί οι ενισχυτές είναι δραματικά ακριβότεροι (και σωστά).

 

Το σίγουρο είναι πως με point to point κατασκευή τόσο ο ήχος (ναι' date=' ελάχιστα), όσο κυρίως η αξιοπιστία είναι σαφώς καλύτερα.

 

Αυτοί που αναφέρει ο φίλος έχουν όλοι πλακέτες... αλλά τι πλακέτες έχει ο ένας τι ο άλλος... :wink: Ωστόσο είπε ήδη ότι δεν του αρέσει ο ήχος του Φλέξι (και είναι η πρώτη φορά που το ακούω από άνθρωπο, για να είμαι ειλικρινής :D ), οπότε δε χωράει συζήτηση...

 

Για τα υπόλοιπα που λες γενικά συμφωνώ. :wink:[/quote']

 

Σορρυ κιολας αλλα μηπως επαιξα και με κανεναν τζουφιο Φλεξι...

 

Ειχα την ενταση στο τερμα, το μπουστ στο τερμα, και το μαστερ βολιουμ στο 1/10 και δεν μπορουσα να βγαλω αρκετο ντραιβ για ροκ. Γιαυτο και απογοητευτηκα...

okai LS85Q

Matamp 1224MkX, thd hotplate, HBE BigD, Soulbender and a useless guitarist

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το σίγουρο είναι πως με point to point κατασκευή τόσο ο ήχος (ναι, ελάχιστα), όσο κυρίως η αξιοπιστία είναι σαφώς καλύτερα.

 

διαφωνω καθετα! :lol:

 

απο ολους τους ενισχυτες που εχουν περασει απο τα χερια μου αρκετοι point to point ειχαν προβληματα (ειδικα καποιοι παλιοι Fender & ενας AC30) και βεβαια δεν ειχαν καλυτερο ηχο απο τον MESA BOOGIE MARK 3 & τον RIVERA QUIANA μου (οι οποιοι ειναι με διαφορα οι πλεον αξιοπιστοι ενισχυτες που εχω δει ποτε,ειδικα ο Boogie ο οποιος να φανταστεις ειναι απο το 1988 με τις μαμισιες λαμπες του και τον εχω ξεσκισει κανονικα.. :lol: ).

 

αλλωστε ΓΙΑΤΙ να εχει ενας point to point καλυτερο ηχο απο εναν με πλακετες?δεν υπαρχει καμμια λογικη εξηγηση :wink:

 

αν ενας ενισχυτης ειναι ΣΩΣΤΑ φτιαγμενος ,ειτε ειναι πλακετα ,ειτε point to point ,ειτε συνδιασμος των 2 θα ειναι ευηχος :lol: & σκυλος.. :lol:

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδες μια ερωτηση.

 

Υπαρχει κανενας ενισχυτης, που να

 

1. Εχει τα ποτενσιομετρα και τις λαμπες πανω στο σασι (οχι στην πλακετα)

2. Να εχει καλο μαστερ ωστε να παιζει τοσο καλα οσο ο Οραντζ σε χαμηλη Ενταση για τους ηχους που εγω θελω (εστω και με χοτπλεητ)

3. Να εχει τιμη μεχρι 1650ευ.

 

????

okai LS85Q

Matamp 1224MkX, thd hotplate, HBE BigD, Soulbender and a useless guitarist

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Mε ακομα 250 ευρω παιρνεις τον RIVERA QUIANA 112 ο οποιος ειναι βεβαια αλλη κλαση & κανεις απλα ΟΤΙ ΘΕΣ,ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΘΕΣ.

Θα ειναι δε ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ενισχυτης που θα αγορασεις ποτε. :wink:

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Mε ακομα 250 ευρω παιρνεις τον RIVERA QUIANA 112 ο οποιος ειναι βεβαια αλλη κλαση & κανεις απλα ΟΤΙ ΘΕΣ' date='ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΘΕΣ.

Θα ειναι δε ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ενισχυτης που θα αγορασεις ποτε. :wink:[/quote']

 

Κοιτα σαφως και κοιταζω και τους Ριβερα, αλλα νομιζω πως και οι λαμπες και τα ποτενσιομετρα ειναι πανω στην πλακετα και οχι στο σασι. Μπορει και να κανω λαθος, αλλα ο Clubster/Pubster/Chubster ειχαν ολοιδια κατασκευη με τους Οραντζ.

okai LS85Q

Matamp 1224MkX, thd hotplate, HBE BigD, Soulbender and a useless guitarist

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου