Προς το περιεχόμενο

Kemper Profiling Amplifier: το μέλλον στο amp modeling?


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Θα περίμενα να έχουν μια πιο "κουραστική" αλλά και πολύ πιο ουσιαστική μέθοδο profiling:

[...]

 

Εδω θα διαφωνησω. Αυτο που περιγραφεις ειναι τρομερα πιο περιπλοκο και απαιτητικο απο πλευρα επεξεργαστικης ισχυος και θα δωσει αμφιβολα αποτελεσματα. Κανοντας αυτο που λες, το μοντελο που θα αποκτησεις δεν θα ειναι αρκετα πειστικο. Πιστευω οτι θα εχεις εναν usable ηχο αλλα δεν θα ειναι up to standards σε θεμα εξομοιωσης - ειδικα οταν το μηχανημα δινει ενα τοσο υψηλο επιπεδο profiling ενος συγκεκριμενου setup του ενισχυτη, θες παρομοια αποτελεσματα και στην περιπτωση που κανεις profile ολοκληρο τον ενισχυτη.

 

Ενας απο τους λογους που δεν θα δουλεψει η μεθοδος που περιγραφεις ειναι το interaction που εχουμε μεταξυ των controls ενος ενισχυτη, καλη ωρα στο tonestack. To κουμπι των mids θα παρουσιασει μια δεδομενη συμπεριφορα οταν το bass ειναι στο 12 o'clock. Αν ομως αλλαξεις το bass τοτε ειναι παρα πολυ πιθανο να αλλαξει και η συμπεριφορα του mid. Δεν αρκει λοιπον να παρατηρησεις τη συμπεριφορα μιας παραμετρου καθως τη μεταβαλεις, ενω κρατας τις υπολοιπες σταθερες. Χρειαζεσαι δεδομενα για καθε δυνατο συνδυασμο ρυθμισεων. Ακομα και αν κρατησουμε τον αριθμο τιμων ανα μεταβλητη 3 (που λιγα λεμε, θα περιμενα να χρειαζονται παραπανω) ο αριθμος μετρησεων που πρεπει να γινουν εκτοξευεται.

 

Noμιζω η μεθοδος τους ειναι πολυ πιο εγκυρη καθως αντιμετωπιζουν ολοκληρο το συστημα (ενισχυτης) σε ενα και μονο συγκεκριμενο state (σετ ρυθμισεων). Ακριβως για τους λογους που περιγραφει και ο harilatron στην 1η σελιδα.

 

Οπως το βλεπω εγω, εχεις εναν Α ηχο που σου αρεσει, τον κανεις profile με τον KPA και μπορεις να τον κουβαλας μαζι σου. Ο μονος λογος που υπαρχουν τα controls ειναι για fine tweaking της τελευταιας στιγμης. Εστω πχ οτι εχωντας τον ηχο σου, πηγαινεις να ηχογραφησεις/παιξεις σε ενα χωρο που ειναι μουντος. Ανεβαζεις λιγο τα high στον KPA και εισαι κομπλε. Υπο αυτο το πρισμα μαλιστα, θεωρω θετικο το να μην συμπεριφερονται τα eq knobs οπως αυτα του profiled ενισχυτη. Θεωρω ειναι πιο χρησιμα αν ειναι τελειως ουδετερα/αχρωματιστα. Σαν ενα εξτρα eq rack στην αλυσιδα σου, μονο και μονο για να φερνεις τον ηχο σου στα μετρα της εκαστοτε περιπτωσης/χωρου ΧΩΡΙΣ να πειραζεις το eq του ενισχυτη, που μπορει να αλλαξει τη συνολικη αποκριση.

 

Υ.Γ.1 Απορω πως δεν ποσταρα ηδη στο θεμα, μιας και ενδιαφερει τρομερα και σαν κιθαριστα αλλα και σαν signals engineer.

 

Υ.Γ.2 Ειναι τοσο ασχημο που θα του φορουσα χαρτοσακουλα για να το χρησιμοποιησω live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 234
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

 

Όπως πιθανώς έχει αναφερθεί ήδη σ'αυτό το thread:

 

1) To KPA δεν παίρνει απλά ένα snapshot του ενισχυτή καθώς το σήμα που στέλνει έχει σχεδιαστεί για να "αποκαλύψει" ένα μεγάλο εύρος σε ό,τι αφορά τη "συμπεριφορά" των μερών του κυκλώματος που παίζουν ρόλο στον χαρακτήρα του ενισχυτή.

 

2) Εσωτερικά, σε κάθε profile γίνεται σύγκριση με έναν "ιδανικό" μοντελοποιημένο ενισχυτή, με την έννοια ότι αυτός διαθέτει ένα τεράστιο εύρος gain, eq parameters, κλπ, που αποτελεί υπερσύνολο όλων των λαμπάτων ενισχυτών (εννοώ ότι λόγω τεχνικών περιορισμών δεν μπορεί να σχεδιαστεί τέτοιος λαμπάτος, αλλά δεν υπάρχει φυσικά και ανάγκη)

 

Μ'αυτό τον τρόπο, γίνεται εφικτό να αποδίδει κάποιο συγκεκριμένο profile επίπεδα gain ή eq ρυθμίσεις που δεν είναι εφικτές με τον ενισχυτή που έχει χρησιμοποιηθεί στο profile, όμως "ακολουθούν" το δεδομένο χαρακτήρα του.

 

Αυτό που επίσης δεν έχουν καταλάβει πολλοί είναι πως δεν είναι εύκολο να φτιάξει κάποιος ιδανικά profiles. Απαιτεί γνώσεις ηχοληψίας, πέρα από εξοπλισμό, που δεν έχουν πολλοί. Ως εκ τούτου πιστεύω ότι οι περισσότεροι χρήστες απλά θα χρησιμοποιούν τα (εκατοντάδες) profiles που θα κυκλοφοφούν στο διαδίκτυο. Άντε το πολύ να κάνουν profiling και τον αγαπημένο τους ενισχυτή.

Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όπως πιθανώς έχει αναφερθεί ήδη σ'αυτό το thread:

 

1) To KPA δεν παίρνει απλά ένα snapshot του ενισχυτή καθώς το σήμα που στέλνει έχει σχεδιαστεί για να "αποκαλύψει" ένα μεγάλο εύρος σε ό,τι αφορά τη "συμπεριφορά" των μερών του κυκλώματος που παίζουν ρόλο στον χαρακτήρα του ενισχυτή.

 

Μ'αυτό τον τρόπο, γίνεται εφικτό να αποδίδει κάποιο συγκεκριμένο profile επίπεδα gain ή eq ρυθμίσεις που δεν είναι εφικτές με τον ενισχυτή που έχει χρησιμοποιηθεί στο profile, όμως "ακολουθούν" το δεδομένο χαρακτήρα του.

 

Χαρακτηρα ναι. Αλλα πληρης μοντελοποιηση δεν μπορεις να καταφερεις με ενα σετ ρυθμισεων, ο,τι input και να του δωσεις. Αυτο που νομιζω οτι κανουν ειναι σε γενικες γραμμες το εξης: κανωντας το πρωτο σταδιο του profiling αποκτουν ενα snapshot του ενισχυτη το οποιο μετα μπορει να χαρακτηριστει βαση συγκρισεως με το ιδανικο μοντελο που αναφερεις. Ετσι μπορει να υπαρξει μια βαση σχετικα με το που "βρισκεσαι" απο πλευρας ρυθμισεων και μια δυνατη επεκταση αυτων (πχ προσθηκη περισσοτερου gain). Θεωρω οτι το τελικο αποτελεσμα θα ειναι πληρως αξιοποιησιμο - ειδικα οταν τα profiles δειχνουν να ειναι τοσο υψηλης ποιοτητας. Αλλα αυτο το τελικο αποτελεσμα που θα παρεις, παρολο που θα ακολουθει τον γενικο χαρακτηρα και συμπεριφορα του ενισχυτη δεν θα ειναι πληρως ακριβες μοντελο. Οσο περισσοτερο απομακρυνεσαι απο τις ρυθμισεις του profiled amp τοσο πιο αισθητη θα γινεται η οποια διαφορα μεταξυ profiled και Kemper.

 

Aν, για παραδειγμα, βρισκοσουν στο δωματιο οπου εγινε η μοντελοποιηση ενος συγκεκριμενου ενισχυτη για το AxeFx και ειχες τη δυνατοτητα να παιξεις στο συγκεκριμενο setup με τον ενισχυτη, το μοντελο του AxeFx και το μοντελο του Kemper θα εβλεπες οτι αυτο του Kemper, οταν απομακρυνοσουν απο τις ρυθμισεις στις οποιες το δημιουργησες, θα αρχιζε να χανει σε πιστοτητα σε σχεση με αυτο του AxeFx.

 

Φυσικα το παραπανω (αν τελικα ισχυει) δεν το θεωρω μειονεκτημα ή αρνητικο στοιχειο για το Kemper Amp, απλουστατα γιατι η προσεγγιση που προσφερει ειναι τοσο διαφορετικη απο αλλα modelling μηχανηματα που δεν τιθεται θεμα συγκρισης. Απλα εχω ορεξη για debate, ψοφαω για κατι τετοια ;D

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1. Εδω θα διαφωνησω. Αυτο που περιγραφεις ειναι τρομερα πιο περιπλοκο και απαιτητικο απο πλευρα επεξεργαστικης ισχυος και θα δωσει αμφιβολα αποτελεσματα. Κανοντας αυτο που λες, το μοντελο που θα αποκτησεις δεν θα ειναι αρκετα πειστικο.

....

2. Αν ομως αλλαξεις το bass τοτε ειναι παρα πολυ πιθανο να αλλαξει και η συμπεριφορα του mid.

....

3. Noμιζω η μεθοδος τους ειναι πολυ πιο εγκυρη καθως αντιμετωπιζουν ολοκληρο το συστημα (ενισχυτης) σε ενα και μονο συγκεκριμενο state (σετ ρυθμισεων).

 

1. Γιατί να απαιτεί περισσότερη επεξεργαστική ισχύ; Δεν βλέπω το λόγο. Το ίδιο θα κάνει σε κάθε βήμα με αυτό που κάνει τώρα. Μόνο που στο τέλος της διαδικασίας, θα ξέρει περισσότερα πράγματα για τον ενισχυτή, π.χ. πόσο gain μπορεί να δώσει, και πόσο επιδραστικό είναι το tone stack. Θα ξέρει επίσης τα άλλα κανάλια του ενισχυτή, ενώ με την παρούσα διαδικασία αγνοεί την ίδια την ύπαρξή τους! Ακόμη όμως και να απαιτείται όντως περισσότερη ισχύς, πιστεύεις πως κάτι τέτοιοι είναι πρόβλημα το 2011, εκεί που έχουν φτάσει τα CPU και τα τσιπάκια γενικώτερα; Και γιατί να δώσει "αμφίβολα" αποτελέσματα; Αναλύοντας τον ενισχυτή περισσότερο;

 

2. Εντελώς παράλογο μου φαίνεται, γιατί να αλλάξει η συμπεριφορά του mid? Το ένα φίλτρο  να επηρεάσει το άλλο;;; Γιατί; :o

 

3. Αυτό είναι το πρόβλημά τους που έχει από τόσους επισημανθεί, παίρνουν ένα snapshot σε πολύ συγκεκριμένες ρυθμίσεις, και μετά πατάνει την κοιλιά τους για να μαντέψουν πώς πρέπει να συμπεριφερθεί το μοντέλο σε άλλες ρυθμίσεις. Ειδικά στο θέμα του περισσότερου ή λιγώτερου gain, κάτι τέτοιο είναι καταδικασμένο να αποτύχει.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό που επίσης δεν έχουν καταλάβει πολλοί είναι πως δεν είναι εύκολο να φτιάξει κάποιος ιδανικά profiles. Απαιτεί γνώσεις ηχοληψίας, πέρα από εξοπλισμό, που δεν έχουν πολλοί.

 

Με ένα καλό μικρόφωνο σε μια αξιοπρεπή προενίσχυση και ένα stand μπορεί ο καθένας να πειραματιστεί με θεσεις μικροφώνου και ρυθμίσεις και να φτιάξει πολύ καλα (ίσως ιδανικά για τον ίδιο) profiles απο ενισχυτές. Δεν είναι δα και πυρηνική φυσική, αν κάποιος μπορεί να ηχογραφήσει εναν ήχο απο τον ενισχυτή του που τον ακούει μετα και είναι ικανοποιημένος μπορεί στην ουσία με ένα κουμπάκι (και με λίγο fine tuning later) να τον κάνει χρήσιμο profile. Εγώ αυτό κατάλαβα. Οι περισσότεροι που θα αγοράσουν

το συγκεκριμένο μηχανάκι δεν θα αρκεστούν στα presets νομίζω.

 

Στο θέμα της snapshot λειτουργίας και του οτι δεν θα ανταποκρίνεται σωστα στις άλλες ρυθμίσεις του tonestack και του gain κτλ. ακόμα και αν ισχύει κάτι τέτοιο που είναι το πρόβλημα? Ετσι και αλλιως όλοι λίγο πολύ ξέρουμε τι ήχους χρησιμοποιούμε από το gear μας. Συνήθως για ένα δικάναλο ενισχυτή δεν είναι πάνω από 5-6 διαφοροποιήσεις σε clean - drive και tone. Αλλοι κολλάνε με κόλλα τα ποτενσιόμετρα στα πετάλια και στους ενισχυτές τους για να μη χάσουν το sweet spot.

Ακόμα και να θες να έχεις πχ. Normal Drive , scooped drive , Mid Heavy Drive ,boosted solo ktl σε καθε mode και καθε κανάλι από τα 3 ενός Mesa dual Recto μπορείς πολύ απλά να φτιάξεις 40 profile για τον συγκεκριμένο ενισχυτή και να είσαι always happy!   :D

 

(φαντάσου τον νέο ενθουσιώδη profiler να κλείνει το στούντιο μόνος του για 4 ώρες)

Cigarettes and Whiskey ... call my shaking hand

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1. Γιατί να απαιτεί περισσότερη επεξεργαστική ισχύ; Δεν βλέπω το λόγο. Το ίδιο θα κάνει σε κάθε βήμα με αυτό που κάνει τώρα. Μόνο που στο τέλος της διαδικασίας, θα ξέρει περισσότερα πράγματα για τον ενισχυτή, π.χ. πόσο gain μπορεί να δώσει, και πόσο επιδραστικό είναι το tone stack. Θα ξέρει επίσης τα άλλα κανάλια του ενισχυτή, ενώ με την παρούσα διαδικασία αγνοεί την ίδια την ύπαρξή τους! Ακόμη όμως και να απαιτείται όντως περισσότερη ισχύς, πιστεύεις πως κάτι τέτοιοι είναι πρόβλημα το 2011, εκεί που έχουν φτάσει τα CPU και τα τσιπάκια γενικώτερα; Και γιατί να δώσει "αμφίβολα" αποτελέσματα; Αναλύοντας τον ενισχυτή περισσότερο;

 

 

Περισσοτερη επεξεργαστικη ισχυ θα απαιτει, μονο και μονο επειδη θα πρεπει να γινει η διαδικασια ενα n αριθμο επαναληψεων. Επισης, στο τελος θα πρεπει να συνθεσεις το μοντελο απο τα δεδομενα που ελαβες, στα οποια θα χρειαστει να κανεις και καποιας μορφης interpolation για να βγαλεις ακρη. Φυσικα και γινεται εν ετος 2011, αν ομως το εξτρα κοστος διπλασσιαζε την τιμη του προιοντος, εσυ θα το αγοραζες?

 

Τωρα ως εχει, μπορουν να εξομοιωσουν εναν ενισχυτη σε ενα συγκεκριμενο set ρυθμισεων με μια Α ποιοτητα. Λεω απλα οτι αν χρησιμοποιουσαν την ιδια μεθοδο για να εξομοιωσουν ΟΛΟΚΛΗΡΟ τον ενισχυτη το μοντελο τους δε θα ηταν στο ιδιο ποιοτικο επιπεδο, μονο και μονο λογω των πολλαπλων tradeoffs που απαιτει μια τετοια διαδικασια. Για αυτο και κατεληξα στο 3. Οταν λεω οτι η μεθοδος τους ειναι πιο εγκυρη, αναφερομαι στην μοντελοποιηση ενος συγκεκριμενου ηχου, οχι ενος ενισχυτη. Φυσικα αν θες να φτιαξεις ενα μοντελο ενισχυτη το να κανεις μια μετρηση και να "μαντεψεις" τις υπολοιπες δεν ειναι ο,τι καλυτερο.

 

2. Εντελώς παράλογο μου φαίνεται, γιατί να αλλάξει η συμπεριφορά του mid? Το ένα φίλτρο  να επηρεάσει το άλλο;;; Γιατί; :o

 

To οτι σου φαινεται παραλογο δε λεει κατι. Εμενα δεν μου φαινεται καθολου παραλογο, βαση των γνωσεων μου περι ηλεκτρονικων και του οτι το εχω δει να συμβαινει σε ενισχυτες και παμπολλα αλλα συστηματα. Ειδικα αν μιλαμε για ενισχυτες κιθαρας, τα στοιχεια του tonestack ειναι καθε αλλο παρα ανεξαρτητα μεταξυ τους.

 

Και για του λογου το αληθες,

http://www.duncanamps.com/tsc/index.html

Κατεβασε το tonestack calculator και δες τι γινεται στο eq πολλων γνωστων ενισχυτων οταν παιζεις με τα pots, ειδικα σε ακραιες ρυθμισεις.

 

Παραδειγμα: δες ποσο ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΕΣ αλλαγες στα μπασα εχεις οταν παιζεις με τα highs σε ενα eq τυπου Vox.

 

Στο θέμα της snapshot λειτουργίας και του οτι δεν θα ανταποκρίνεται σωστα στις άλλες ρυθμίσεις του tonestack και του gain κτλ. ακόμα και αν ισχύει κάτι τέτοιο που είναι το πρόβλημα? Ετσι και αλλιως όλοι λίγο πολύ ξέρουμε τι ήχους χρησιμοποιούμε από το gear μας. Συνήθως για ένα δικάναλο ενισχυτή δεν είναι πάνω από 5-6 διαφοροποιήσεις σε clean - drive και tone. Αλλοι κολλάνε με κόλλα τα ποτενσιόμετρα στα πετάλια και στους ενισχυτές τους για να μη χάσουν το sweet spot.

Ακόμα και να θες να έχεις πχ. Normal Drive , scooped drive , Mid Heavy Drive ,boosted solo ktl σε καθε mode και καθε κανάλι από τα 3 ενός Mesa dual Recto μπορείς πολύ απλά να φτιάξεις 40 profile για τον συγκεκριμένο ενισχυτή και να είσαι always happy!  :D

 

Συμφωνω απολυτα, απλα να'χαμε να λεγαμε... ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1. Φυσικα και γινεται εν ετος 2011, αν ομως το εξτρα κοστος διπλασσιαζε την τιμη του προιοντος, εσυ θα το αγοραζες?

 

2. Παραδειγμα: δες ποσο ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΕΣ αλλαγες στα μπασα εχεις οταν παιζεις με τα highs σε ενα eq τυπου Vox.

 

1. Αυτό απο+κλείεται, οι τιμές των chip σε χοντρική αγορά είναι πάρα πολύ χαμηλές, θα αγόραζαν ένα τσιπάκι 2GHz αντί για 1GHz, κάτι έγινε...  ;)

 

2. Έστω, ΑΛΛΟΣ ένας λόγος λοιπόν να πιάσεις τη συμπεριφορά του ενισχυτή σε διαφορετικές ρυθμίσεις του tone stack, αντί να μαντεύεις με βάση κάποιες παραδοχές.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακόμα και να θες να έχεις πχ. Normal Drive , scooped drive , Mid Heavy Drive ,boosted solo ktl σε καθε mode και καθε κανάλι από τα 3 ενός Mesa dual Recto μπορείς πολύ απλά να φτιάξεις 40 profile για τον συγκεκριμένο ενισχυτή και να είσαι always happy!   :D

 

Αυτή η λύση είναι αρκετά προφανής αλλά, βέβαια, και ημίμετρο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Εδώ είναι ένα ανεπίσημο list με τα profiles ενισχυτών που περιλαμβάνει ο KPA:

 

AC30 (several different models with several different Mics)

Mesa Roadking

Marshall TLS60

Mesa Mark IV

Few amps from a modeler (coded as Fan....)

Marshall JMP

Marshall JCM2000

Ampeg VT40

Marshall JMC2550

Mesa Mark II

Bad Cat

Blackface Bass

JCM 800

Deluxe

Rocket (???)

Mesa Dual

Goldie (???) Pentode and triode

77 JMP

Jazz Chorus

Little Prince

Little Rebel (I assume Orange)

London

Matchless

Mr. Jack

Silverface clone

Twin

Soldano

Chieftain

Train (wreck???)

Sansamp

Vibrolux

RainHeart (???)

Fuchs ODS30

CAE OD100

JMP100

Bogner XTC

KH ES 2002

JTM45

 

Είναι από ξένο φόρουμ και το σίγουρο είναι πως πιθανώς θα υπάρχουν και άλλα στα μηχανήματα που παραδίδονται τώρα, όπως θα προστεθούν και άλλα πολύ σύντομα.

 

Παράλληλα άρχισε να λειτουργεί και το forum για τον KPA, και βρήκε μια πρώτη έκδοση του Reference Manual:

 

http://kemper-amps.com/page/render/lang/en/p/171/do/Kemper_Profiling_Amplifier___Support_Portal.html

 

http://kemper-amps.com/forum/index.php?page=Index

 

 

Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου