Προς το περιεχόμενο

Η σπουδαιότητα του Μετρονόμου για το σύγχρονο drummer


vagelism

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Συγκεκριμένα για τα τύμπανα, όταν μελετάς το οτιδήποτε ο μετρονομος είναι απλά μέρος του groove και έτσι θα πρέπει να αντιμετωπίζεται κατά την αποψή μου.

Αμα βλεπεις τον μετρονόμο σαν διαφορετική οντότητα τότε είναι που δν μπορείς να μελετήσεις και βαράς στο γάμα του καραγκιόζη.

Όταν μπορεις να τραγουδας τα subdivisions μεσα στο κεφάλι σου τσεκαρωντάς το με μετρονόμο, τότε αρχίζεις να δημιουργεις το εσωτερικό σου μετρονομο, και αρχίζεις να παίζεις χωρίς αυτόν.Αυτο βεβαια δν γίνεται απο την μία μέρα στην άλλη...

Είτε το θέλουν κάποιοι είτε όχι τα τύμπανα είναι καθαρά ενα ρυθμικό όργανο, και ένας σωστός

drummer πρέπει να μελετάει περισσότερο απο κάθε άλλο οργανοπαίχτη με μετρονόμο.

Το ζητούμενο της μελετης με μετρονόμο ειναι να μάθεις να ακούς.

Το να αποκτήσεις "ευαισθητα" αυτια όσον αφορά τον tempo ειδικά όταν παίζεις με άλλους μουσικούς.Ακόμα και εμπειροι drummers όταν παίζουν με την μπαντα υπαρχουν φάσεις που μπορεί να χαθούνε με το tempo, αλλα σιγουρα θα ακουσουνε προσεκτικά τα υπόλοιπα μελη εντοπιζωντας το πρόβλημα ξαναβάζωντας ολη την μπαντα μέσα στο σωστο tempo.

Για εμενα λοιπόν το ζητούμενο για ενα drummer δεν είναι το τι θα παίξει.

Το ζητούμενο είναι να ειναι μετρονόμος, να παίζει με δυναμικές και κυρίως να έχει ευαίσθητα αυτια όταν παίζει με αλλους.

Vagelism:Από την εμπειρία σου, θεωρείς χρησιμο να βάλεις εναν μετρονόμο και απλα να τραγουδάς τις υποδιαιρεσεις ως άσκηση??

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 173
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Αφηστε τις ΒΛΑΚΕΙΕΣ και γραφετε ΠΑΝΤΑ με μετρονομο γιατι οταν ερθει η ωρα να σας μιξαρω και δεν μπαινετε σωστα στο grid θα φατε το λουπαρισμα της αρκουδας...(σιγα μη καθομαι να κανω edit τα στον ....Karagiοzis wedding παιξιματα σας.... ;D)

 

Αντε τωρα μαθαμε.....  ;D ;D ;D

 

Φυσικα τον μετρονομο (ειτε αμεσα ειτε ακολουθωντας τον ντραμμερ που παιζει με αυτον) πρεπει να τον ακολουθει ΟΛΗ η μπαντα οχι μονο ο ντραμμερ αλλοιως δουλεια δεν καμνουμε αλλα κοροϊδευουμε τους εαυτους μας....

 

Επισης αν θελουμε να κανουμε σοβαρη δουλεια στο στουντιο και ο ντραμμερ μας επιμενει οτι δεν χρειαζεται μετρονομο γιατι...τον καταπιεζει σαν ανθρωπο,παραβιαζει τα ανθρωπινα  δικαιωματα του,πιστευει οτι τα ντραμς ειναι μελωδικο οργανο,υποβιβαζεται το ποιοτικο του επιπεδο σε αυτο του Χ FACTOR ..και αλλα τετοια ψυχοπονιαρικα... ;D....δεν στεναχωριομαστε καθολου, απλα τον ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ με εναν ΚΑΝΟΝΙΚΟ ντραμμερ και συνεχιζουμε.... ;D

 

disclaimer:

 

τα παραπανω δεν σας αφορουν αν ειστε οι Rolling Stones,o Muddy Waters & o James Brown....αλλα μαλλον το κοβω χλωμο να ειστε,ετσι δεν ειναι?? ;D

 

και κατι ακομα επειδη εχει αρχισει και ΚΟΥΡΑΖΕΙ αυτη η συζητηση για το αν ειναι οι ντραμμερ ειναι ...μουσικοι ή οχι....αν ειστε ντραμμερ και καποιος σας πει οτι δεν ειστε ...μουσικος ή οτι ειστε..κατωτερος απο τους αλλους μουσικους θα πρεπει να γνωριζετε οτι μιλατε με εναν ΗΛΙΘΙΟ και οτι με τους ΗΛΙΘΙΟΥΣ δεν ανοιγουμε κουβεντες.

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φιλε παρεισακτε

Δεν ειπα ποτε οτι τα τυμπανα δεν μπορουν να γινουν ..και σολιστικο οργανο..

Μην βαζεις λογια στο στομα μου και μη κολλας σε αυτο που θες  να πεις  εσυ ..

Ειπα οτι ο κυριος λογος υπαρξης μας στην ορχηστρα ειναι να κραταμε το τεμπο.

Διαφωνεις με αυτο? Πες οτι εγω λεω βλακειες...Εχεις να προτεινεις καποιον αλλο τροπο ως το πως θα φτιαξει ενας νεος drummer που σιχαινεται το μετρονομο  ενα σωστο  time?

Οσους αναφερεις..Βozzio...Tony williams..πρωτα ηταν μαεστροι στο να κρατανε το τεμπο και μετα να σολαρουν. Αυτη ειναι ομως μια αλλη συζητηση που αν δεν κανω λαθος ο melodic την ειχε ανοιξει.Αν πρεπει να κανει ενας drummer σολο.

Αυτο το Post  θα το ξαναπω  αναφερεται σε  drummer και ειδικα νεους drummer που εχουν το προβλημα του μετρονομου αν το επιασες ..Αν εσενα μετα απο 10 χρονια χρησης του μετρονομου δεν σου χρειαζεται πλεον..{Λεμε τωρα}αυτο δεν σε κανει τον κανονα ..αλλα την εξαιρεση. Μην τα ισοπεδωνεις ολα ρε φιλε.

Περιμενω τις προτασεις σου.

superfunk..Πολυ σοβαρη η τοποθετηση σου.Τnx

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  Vagelism:Από την εμπειρία σου, θεωρείς χρησιμο να βάλεις εναν μετρονόμο και απλα να τραγουδάς τις υποδιαιρεσεις ως άσκηση??

 

Noμιζω πως εξηγω πως ειναι για μενα ο πιο σωστος τροπος χρησης του μετρονομου.

Τραγουδια και αγιος ο θεος.

Αλλωστε το 1eaa δεν ειναι καινουργιο..Εχω βιβλια του 1930 που το χρησιμοποιουν σαν τροπο μετρηματος.

80 χρονια drumming..οι φιλοι μας οι Αμερικανοι κατι ξερουν..γιατι αυτο ακομα χρησιμοποιουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

!!! Αυτό ποιός το λέει; Πού το στηρίζεις; Μήπως το στηρίζεις μόνο σε προσωπική εμπειρία;

 

Τα τύμπανα δεν είναι *κατ'εξοχήν* ρυθμικό και συνοδευτικό όργανο. Μην είστε απόλυτοι.

 

Είναι ρυθμικό, είναι συνοδευτικό, είναι σολιστικό, είναι μελωδικότατο, προσφέρει δυσάρμονους και σύντομους κρότους σε ένα κομμάτι, συνεισφέρει στην αύξηση ή μείωση της έντασης (ένταση όπως λέμε tension), επαυξάνει σημαντικά μέρη της μουσικής, κάνει τον κόσμο να χορεύει, και το εύρος της ισχύος του (ισχύς όπως λέμε loudness) είναι πολύ πολύ μεγάλο.

 

Παράδειγμα #1: Τέρρι Μπόζιο

 

Παράδειγμα #2: Τόνι Γουίλλιαμς, ο οποίος είπε (..πριν 50 χρόνια..) πως ο τυμπανιστής έχει ισάξια θέση με τους υπόλοιπους μουσικούς σε μια μπάντα.

 

Παιδιά, συγχωρέστε με, αλλά μήπως όταν εσείς μιλάτε για μουσική έχετε στο μυαλό σας τη Eurovision και το X-Factor; Γιατί έτσι μου φαίνεται.

 

Ο μετρονόμος είναι σα τα μπρατσάκια. Όταν είσαι πέντε, τα φοράς για να μην πνιγείς. Μετά από λίγο τα βγάζεις. Άλλα παιδάκια, όμως, βουτάνε εξ αρχής χωρίς μπρατσάκια. Υπάρχει μάλιστα η πεποίθηση μεταξύ προπονητών πως, όταν κάποιος ξεκινά κολύμβηση, μπαίνει στο νερό κατευθείαν (προσωπικά αυτή την πεποίθηση συμμερίζομαι). Τώρα αν ο μαθητής βρεθεί σε κίνδυνο, ο προπονητής θα δώσει ένα χέρι βοήθειας.

 

Εσείς οι περισσότεροι εδώ (και πολύ φοβούμαι όχι μόνο εδώ), είναι σα να λέτε: "πάντα με μπρατσάκια, πάντα με μπρατσάκια κολυμπάμε για να μην πνιγούμε. Το 99.99999% των κολυμβητών της Ευρώπης (δε μας νοιάζει ο λοιπός κόσμος) κολυμπάει με μπρατσάκια. Και στο μπάνιο όταν είσαι, ΠΑΝΤΑ ΜΠΡΑΤΣΑΚΙΑ ΝΑ ΦΟΡΑΣ. Όταν πίνεις νερό, πάντα μπρατσάκια. Δάκρυσε το άλλο ήμισυ;! Μπρατσάκια. Βρέχει; Μπρατσάκια. Χάλασε η βρύση; Μπρατσάκια. Εμείς δεν ξέρουμε από χαρτομάντηλα, ομπρέλες και υδραυλικά, ΜΟΝΟ ΜΠΡΑ-ΤΣΑ-ΚΙΑ."

 

Δηλαδή ήμαρτον.

 

 

 

Πραγματικα θα ηθελα να σε δω σε ενα  recording session χωρις τα μπρατσακια σου..σε ενα κομματι στο 35 ...η σε ενα κομματι στο 280.. Στα medium ..ολοι καλοι ειμαστε.Εγω παντος επειδη φοβαμαι τη θαλασα..20 χρονια μετα..Ακομα μπρατσακια φοραω οταν δυσκολευουν τα πραγματα.Περιμενω τις  προτασεις σου για την αντικατασταση των ....μπρατσακιων.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Noμιζω πως εξηγω πως ειναι για μενα ο πιο σωστος τροπος χρησης του μετρονομου.

Τραγουδια και αγιος ο θεος.

Αλλωστε το 1eaa δεν ειναι καινουργιο..Εχω βιβλια του 1930 που το χρησιμοποιουν σαν τροπο μετρηματος.

80 χρονια drumming..οι φιλοι μας οι Αμερικανοι κατι ξερουν..γιατι αυτο ακομα χρησιμοποιουν.

 

Δεν ειπα τραγουδια με μετρονομο.Ειπα να τραγουδάς συγκεκριμενες ασκησεις, η ακομη καλυτερα μονο τις υποδιαιρεσεις μαζι με τον μετρονομο χωρις να παιζεις τίποτα.

Να εξασκεις το αυτί σου δηλάδη.Εξάλλου ότι μπορείς να πεις με το στομα μπορείς και να το παίξεις.Για να γίνω πιο συγκεκριμενος, αυτο μπορεί να βοηθησει ενα αρχαριο να έχει καλυτερη αίσθηση του tempo??(απο την εμπειρία σου)

Tέλος μπορείς να μου πεις τι ελληνικες συντομες συλλαβες χρησιμοποιεις για μετρημα υποδιαρέσεων?η απλα ακολουθείς το αγγλικο μοτίβο??

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βαγγελη παντως πως γινεται καθε φορα π ανοιγεις ενα θεμα να γινεται χαμος μεσα δν το καταλαβαινω... Στην γωνια σε περιμενουν μαλλον  :P

Τελος παντων. Η γνωμη μου (αν και δεν ειμαι και κανενας πολυ εμπειρος αλλα απο οσα εχω δει μεχρι τωρα κ εχω μαθει) ειναι οτι ο μετρονομος ειναι ενα πολυ σημαντικο εργαλειο για πασης φυσεως μουσικο. Ειτε αυτος ειναι κιθαριστας ειτε ντραμμερ ειτε παιζει φαμπομπα (το οργανο που παρουσιασε ο σερβετας)  :P

Επισης δεν πιστευω οτι ειναι κατι το οποιο χρησιμοποιεις μεχρι να μαθεις κ μετα απλα το αφηνεις... Δεν πιστευω οτι μπορει καποιος να αρχισει να παιζει εναν ρυθμο χωρις μετρονομο κ να πει με ακριβεια οτι αυτος ειναι πχ 120bpm. Αυτα απλα δεν γινονται. Να ειναι κοντα σ αυτον μπορει αλλα ακριβως οχι. Γ αυτο κ τον χρησιμοποιουν ακομα κ μεγαλοι μουσικοι οπως πχ ο petrucci απ οτι ειχα δει σ ενα βιντεο του κ πολλοι αλλοι ιδιου επιπεδου.

Τελος να πω την αποψη μου κ πανω στο θεμα του αν οι ντραμμερ ειναι μουσικοι κ αλλα τετοια χαζα....

Καθε μουσικος π συμμετεχει σ ενα κομματι για μενα εχει την ιδια αξια συμμετοχης... ειτε αυτος τραγουδαει ειτε παιζει πληκτρα ειτε ντραμς η οτιδηποτε παιζει... Το καθε οργανο εχει εναν ρολο μεσα στο κομματι κ δν ειναι λιγοτερο σημαντικο σε σχεση με καποιο αλλο... Κ ο ρυθμος π δινει ο ντραμμερ αλλα κ οι δυναμικες κ η ενταση σε καποια σημεια του τραγουδιου κλπ ειναι το ιδιο σημαντικα για το τραγουδι με οτι παρεχουν τα υπολοιπα οργανα σ αυτο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ειπα τραγουδια με μετρονομο.Ειπα να τραγουδάς συγκεκριμενες ασκησεις, η ακομη καλυτερα μονο τις υποδιαιρεσεις μαζι με τον μετρονομο χωρις να παιζεις τίποτα.

Να εξασκεις το αυτί σου δηλάδη.Εξάλλου ότι μπορείς να πεις με το στομα μπορείς και να το παίξεις.Για να γίνω πιο συγκεκριμενος, αυτο μπορεί να βοηθησει ενα αρχαριο να έχει καλυτερη αίσθηση του tempo??(απο την εμπειρία σου)

Tέλος μπορείς να μου πεις τι ελληνικες συντομες συλλαβες χρησιμοποιεις για μετρημα υποδιαρέσεων?η απλα ακολουθείς το αγγλικο μοτίβο??

α...εννοεις να τραγουδαμε ρυθμικο σολφεζ..

Στα ωδεια που συνεργαζομαι επειδη τα παιδια κανουν και θεωρεια..το ρυθμικο σολφεζ ειναι μαθημα της θεωρειας..σε οσα ωδεια δεν παρεχουν δωρεαν τα θεωρητικα , τους το περναω εγω σαν ασκηση.Ναι πιστευω οτι κανει καλο να τραγουδαμε αξιες.

Μ αρεσουν τα ελληνικα τραγουδια ..εν-και ,δυ-και, τρι-και, τε-και για το τραγουδι των ογδοων και εν-α-κ-ε , δυ-ο-κ-ε, τρι-α-κ-ε , τε-ρα-κ-ε για τα 16α.

Και το αγγλικο ειναι το ιδιο ομωσ.

Σορρυ..δεν εχει να κανει εσενα..ΠΟΥ ΤΕΘΗΚΕ ΠΑΛΙ ΑΝ ΟΙ DRUMMER ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΟΥΣΙΚΟΙ Η ΟΧΙ... ??? ??? ???    Τοο εχουμε αναλυσει παλιοτερα αυτο παιδια. Επι του θεματος παρακαλω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

vangelism, η μουσική δεν είναι αθλητικός διαγωνισμός τύπου 'ποιός είναι ο πιο σταθερός κάτω από ακραίες συνθήκες'. Γιατί μα γιατί πρέπει να τα εξηγώ όλα... Τα 35 και 280 bpm που λες είναι θάλασσα φουρτουνιασμένη και ποτάμι ορμητικό αντιστοίχως! Τί να τα κάνεις τα μπρατσάκια εκεί!

 

Σου παραθέτω δυο ομορφιές:

 

Earth - LIVE

 

 

Δηλαδή, θα τους τουφεκίσεις αυτούς που δεν έχουν μετρονόμο και που επιταχύνουν;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου