Προς το περιεχόμενο

Συνδεση stylus rmx με roland hpd 15 βοήθεια...............!


nickl

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παιδιά χρειάζομαι την βοήθεια σας. Προσπαθώ να βρω πως μπορώ να συνδέσω το roloand hpd15 μου (percusion pad) με το stylus rmx και να παίζω τους ήχους του με το pad δηλαδή με τα χέρια μου αλλά δυστυχώς δεν τα καταφέρνω, το ανοίγω σαν vst μέσα από το cubase αλλαά γενικότερα είμαι άσχετος με το cubase. σου δίνει κάποια επιλογή έτσι ώστε να μπορείς να ρυθμίζεις σε πιο "κελί" π.χ. c3 του pad θέλεις να πάιζει το συγκεκριμένο samle? όπως κάνω δηλαδή στο battery 3? έχω δεί βιντεάκια στο youtube όπου συνδέουν τα keyboards τους και παίζουν τους ήχους του stylus απο τα keyboards και όχι σαν έτοιμη λούπα και μάλιστα τα εμφανίζει και γραφικά κάτω ακριβός απο το stylus, θέλω να κάνω ακριβώς το ίδιο αλλά για controller να μην έχω πλήκτρα αλλά percusion pad που είναι το ίδιο αλλά με λιγότερα "pad's" 15, λόγο του ότι είμαι κρουστός χρησιμοποιώ το stylus για λούπες αλλά θέλω να τις παίζω με τα χέρια μου και όχι έτοιμες PLAY/STOP. Κάθε βοήθεια είναι σωτήρια.

 

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων............

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Εάν δεν κάνω λάθος και επίσης εάν θυμάμαι καλά...

 

Αφού πρώτα συνδέσεις το Midi Out του HPD-15 στο Midi In του Η/Υ.

Στις ρυθμίσεις Midi ΤΧ του HPD-15 ταυτίζεις τα ανάλογα Midi κανάλια εκπομπής ΤΧ (1 έως 16) με αυτά που δέχεται το πρόγραμμά σου. Εάν δέχεται, καθ'ότι δεν το έχω δουλέψει ποτέ αυτό το πρόγραμμα. Εναλλακτικά άλλαξε το(α) Midi κανάλι λήψης του προγράμματος, εάν υπάρχει τέτοια δυνατότητα.

 

Κατόπιν ρυθμίζεις σε κάθε pad (εκτός από το Midi κανάλι εκπομπής που ρύθμισες πιό πάνω) και το note number εκπομπής (0 έως 127) γιά κάθε pad ξεχωριστά, έτσι ώστε να αντιστοιχεί σε διαφορετικούς ήχους του προγράμματος.

 

Προσοχή:

1) Γιά παν ενδεχόμενο, κάνε ένα backup στα δεδομένα του HPD-15 προκειμένου να διασφαλίσεις τα δεδομένα σου εάν πάει κάτι στραβά.