Προς το περιεχόμενο

Τι να σπουδάσω για να κάνω δικές μου παραγωγές;


Seezo

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γεια σας μέλη του noiz!Θα ήθελα για ακόμη μια φορά τα φώτα σας.Έχω μερικές απορρίες.

Είμαι αυτοδίδακτος κιθαρίστας και κάνω παραγωγές στο cubase με κυρίως δικά μου φωνητικά.Δεν έχω σπουδάσει απολύτως τίποτα. Είμαι φοιτητής οικονομικών και θέλω όταν τελειώσω να σπουδάσω μουσική. Πιο συγκεκριμένα, θέλω σε πρώτη φάση να συνθέτω μουσική και να κάνω παραγωγές μέσα σε στούντιο.Άρα λοιπόν τί πρέπει να σπουδάσω?Music engineering, music production, music technologies ή κάτι άλλο?Επίσης, μπορώ να εισαχθώ σε ένα ίδρυμα (σχολή) για τέτοιες σπουδές εφόσον δεν έχω ούτε μισό χαρτί από ωδείο?Τέλος, επειδή σκέφτομαι να πάω έξω για σπουδές, προς Αμερική μεριά, Νέα Υόρκη μιας και εκεί έχω φίλους και ίσως βρω μια δουλειά να αντλώ και τα προς το ζειν, έχετε ιδέα για κανένα καλό ίδρυμα που να προσφέρει τέτοιες σπουδές εκεί και τέλος πάντων πόσο γήινα ή εξωγήινα σας φαίνονται όλα αυτά που έχω στο νου μου?Είμαι χαμμένος στον κεανό και περιμένο τις απόψεις σας όποτε σας είναι εύκολο. :P

Να είστε όλοι σας καλά!

 

υγ. Προσπάθησα να αντλήσω όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες από προηγούμενα θέμα τα στο site.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πρώτο πράγμα που χρειάζεται για να κάνεις σύνθεση είναι το ταλέντο και η υπομονή.

Πιάσε τη κιθάρα όχι για να παίξεις ένα γνωστό κομμάτι,αλλά για να πειραματιστείς.

Άρχισε να δοκιμάζεις νότες στη τύχη... Ξεκίνα από μια νότα (ας πούμε το σολ) και αφού παίξεις το σολ μετά παίξε μια άλλη νότα.Πάρτες με τη σειρά. Θα ανακαλύψεις ότι άμα μετά το σολ παίξεις τη Χ νότα,ακούγεται ωραία.Σημείωσε τις 2 νότες που σ αρέσουν,και μετά επανέλαβε τη διαδικασία παίζοντας τη πρώτη και τη δεύτερη,και δοκίμαζε για να βρεις τη τρίτη.

Θα φτάσεις να έχεις βρει ένα πρωτότυπο,δικό σου riff.

Μετά θα μπορέσεις να φτιάξεις ένα δεύτερο riff.

Σιγά σιγά θα έχεις γράψει όλες τις νότες για τη κιθάρα που θα ακούγονται στο κομμάτι.