Προς το περιεχόμενο

Η Εξέλιξη των Ειδών: Fractal Audio Axe-Fx II


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ρε σκφίλος, και να σε πλήρωνε αυτός ο Cliff, ........

ναι ρε αρρωστάκια...ο Cliff και ο Cliff...ούτε πως είναι η φάτσα του δεν ξέρετε και κάνετε σαν να είστε μαζί κάθε μέρα στον πρωϊνό καφέ...Μάθετε να βαράτε τη ΛΑ και μετά πιάστε τις αναλύσεις.... ;D ;D

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 258
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

ναι ρε αρρωστάκια...ο Cliff και ο Cliff...ούτε πως είναι η φάτσα του δεν ξέρετε και κάνετε σαν να είστε μαζί κάθε μέρα στον πρωϊνό καφέ...Μάθετε να βαράτε τη ΛΑ και μετά πιάστε τις αναλύσεις.... ;D ;D

Αυτό που με έχει τρομάξει φίλε Μάραθον, είναι ότι στις (κοινωνικής και ανθρωπιστικής βοήθειας) επισκέψεις μου στα μέρια τους, διαπιστώνω με τρόμο ότι οι σελίδες των διαφημιστικών του Axe (που έχουν εκτυπώσει από το net για να της χαζεύουν στο κρεββάτι όπως λένε), κολλάνε μεταξύ τους  :o :o

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό που με έχει τρομάξει φίλε Μάραθον, είναι ότι στις (κοινωνικής και ανθρωπιστικής βοήθειας) επισκέψεις μου στα μέρια τους, διαπιστώνω με τρόμο ότι οι σελίδες των διαφημιστικών του Axe (που έχουν εκτυπώσει από το net για να της χαζεύουν στο κρεββάτι όπως λένε), κολλάνε μεταξύ τους  :o :o

Είναι γιατί είναι μεγάλα τα manuals...

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι απαραίτητα. Υπάρχει λόγος που όλος ο κοσμάκης γράφει αντικειμενοστραφή κώδικα. Αν ήταν εξ ορισμού να θυσιάζουν μνήμη σε κάθε περίπτωση τότε δεν θα ήταν τόσο διαδεδομένη τακτική. Μην ξεχνάς, οι κλάσεις στις περισσότερες των περιπτώσεων οδηγούν σε λιγότερο κώδικα.

Το πόσο συντηρήσιμος είναι ο κώδικα εξαρτάται κυρίως από το πως θα τον γράψεις και πως θα τον δομήσεις, ανεξαρτήτου γλώσσας. Απλά οι αντικειμενοστραφείς γλώσσες προσφέρουν ένα common ground, κοινό για κάθε developer. Μια χαρά συντηρήσιμος θα είναι ο κώδικας του Cliff, απλά πολύ πιθανό να είναι ο μόνος που μπορεί να τον συντηρήσει  :P

 

Στην βιομηχανία των video games π.χ. όπου η C++ είναι η βασική γλώσσα, οι περισσότεροι (αν όχι όλοι) σε αντικειμανοστρεφή μοντέλο δουλεύουν και εκεί και αν θέλουν ταχύτητα που πεινάνε για framerate.

Πλέον δεν τους πολυνοιάζει γιατί απλά τρέχουν να ξεζουμίσουν την τελευταία κάρτα γραφικών (και 8 giga στον σκληρό σου). Αν έχεις παρακολουθήσει καθόλου demoscene, βλέπεις 4λεπτα real-time rendered 3d που είναι μόνο 64kb. Γραμμένα σε assembly. (

). Offtopic mode off!

 

Ο object-oriented προγραμματισμός είναι τεράστια ευλογία για τον προγραμματιστή. Το να γράφεις όσο πιο low level μπορείς είναι μεγάλο βάσανο και δεν νομίζω να το κάνει κανείς αν δεν υπάρχει κάποιο όφελος... :)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παρενθεση: Εχετε παντοτε υποψην  οτι ο προγραμματισμος ενος microprocessor, DSP ή FPGA εχει αισθητες διαφορες με τον προγραμματισμο ενος software product. Ο προγραμματισμος σε low level συχνα δεν ειναι θεμιτος αλλα απαραιτητος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παρενθεση: Εχετε παντοτε υποψην  οτι ο προγραμματισμος ενος microprocessor, DSP ή FPGA εχει αισθητες διαφορες με τον προγραμματισμο ενος software product. Ο προγραμματισμος σε low level συχνα δεν ειναι θεμιτος αλλα απαραιτητος.

LEA, MOVE, ADDI ,,,,,,,, οποία η φρίκη στον προγραμματισμό του Motorolla 68000 ....

Ποτέ ξανά.

 

Ο Odis (νομίζω πλέον και όχι με σιγουριά λόγω πολυετούς αποχής) έχει δίκιο.

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό που με έχει τρομάξει φίλε Μάραθον, είναι ότι στις (κοινωνικής και ανθρωπιστικής βοήθειας) επισκέψεις μου στα μέρια τους, διαπιστώνω με τρόμο ότι οι σελίδες των διαφημιστικών του Axe (που έχουν εκτυπώσει από το net για να της χαζεύουν στο κρεββάτι όπως λένε), κολλάνε μεταξύ τους  :o :o

 

Αφίσα της Gisele δίπλα από μια αφίσα του Axe-FX? Kinky  ;D

 

Το πόσο συντηρήσιμος είναι ο κώδικα εξαρτάται κυρίως από το πως θα τον γράψεις και πως θα τον δομήσεις, ανεξαρτήτου γλώσσας. Απλά οι αντικειμενοστραφείς γλώσσες προσφέρουν ένα common ground, κοινό για κάθε developer. Μια χαρά συντηρήσιμος θα είναι ο κώδικας του Cliff, απλά πολύ πιθανό να είναι ο μόνος που μπορεί να τον συντηρήσει  :P

 

Ξέρεις πόσες φορές έχω αναγκαστεί να ξαναγράψω κώδικα γιατί δεν βγάζω άκρη από αυτόν που είχα γράψει π.χ. πρίν 1 χρόνο; Οι κλάσεις είναι ευλογία.

 

Πλέον δεν τους πολυνοιάζει γιατί απλά τρέχουν να ξεζουμίσουν την τελευταία κάρτα γραφικών (και 8 giga στον σκληρό σου). Αν έχεις παρακολουθήσει καθόλου demoscene, βλέπεις 4λεπτα real-time rendered 3d που είναι μόνο 64kb. Γραμμένα σε assembly. (

). Offtopic mode off!

 

Σε full blown προιόν δεν γλυτώνεις και τον προγραμματισμό σε κάποια πιο high level γλώσσα. Και η assembly έχει τα όριά της. Όχι μόνο αυτό, αλλά οι περισσότερες εταιρίες πλέον έχουν SDKs σε ακόμα πιο high level. Αν έπρεπε να τα γράφουν όλα απο την αρχή θα έπρεπε να κάνουν τον ν-πλάσιο χρόνο. Γι' αυτό και ο αντικειμενοστραφής προγραμματισμός είναι μονόδρομος.

 

Πλάκα στην πλάκα, αν ο Cliff (κοίτα να δείς που τον μάθαμε και με το μικρό του τον άνθρωπο) έβγαζε κανά SDK για κάποια πλατφόρμα, θα ήταν ύψιστη μαγκιά. Πολλά θες θα μου πείς. Για φαντάσου να προγραμματίζεις το μηχάνημα σε πιο low level ή ακόμα μεγαλύτερη μαγκιά, κάποιος emulator σε PC (καλά, άντε και σε Mac να μην παραπονιέται και ο marathon ;D )

 

Παρενθεση: Εχετε παντοτε υποψην  οτι ο προγραμματισμος ενος microprocessor, DSP ή FPGA εχει αισθητες διαφορες με τον προγραμματισμο ενος software product. Ο προγραμματισμος σε low level συχνα δεν ειναι θεμιτος αλλα απαραιτητος.

 

Δυστυχώς γι' αυτούς που γράφουν κώδικα κατευθείαν για επεξεργαστή έτσι είναι τα πράγματα σε ένα βαθμό. Βέβαια και εκεί υπάρχουν εργαλεία που δουλεύεις σε υψηλότερο επίπεδο και η C++ είναι και εκεί παρούσα. Ευτυχώς για εμάς, η εποχή με το καλέμι και το σφυρί έχει περάσει.

Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο,τι είπαν ο Slender και ο Odis πιο πάνω (από κάποιον που πρωτοέγραψε OO κώδικα το 1994  ;)).

 

Χταπόδη, δεν έχει σχέση ο κώδικας που γράφεις μ'αυτόν του Axe, trust me.  ;D

 

Και αν θέλεις μπορώ να σου δείξω κώδικα ΟΟ σε C++ που δεν συντηρείται με τίποτα... Κυρίως αν κάποιος θέλει σώνει και καλά να γ@μήσει το πρότυπο και να καταφύγει σε  multiple inheritance (καταλήγοντας ας πούμε στη γνωστή κλάσση CKomodinoCangaroo(), τη διάσημη διασταύρωση κομοδίνου με καγκουρώ  8) ;D ;D).

 

Αλλά ας μη βγαίνουμε (τόσο) εκτός θέματος. Μια χαρά θα συντηρείται ο κώδικας, έχει αποδειχτεί ήδη εδώ και 5 χρόνια.  ;)

 

 

 

 

 

 

Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για το VisualDSP++ Integrated Development and Debugging Environment (IDDE) του TigerSharc:

(από εδώ:http://www.analog.com/en/processors-dsp/tigersharc/content/fractal_audios_guitar_pre_amp/fca.html)

 

"VisualDSP++ lets programmers develop and debug an application. The environment includes an easy to use assembler, which is based on an algebraic syntax, an archiver (librarian/library builder), a linker, a loader, a cycle-accurate instruction-level simulator, a C/C++ compiler, and a C/C++ runtime library that includes DSP and mathematical functions. "The VisualDSP++ tools and the emulator ease the development effort and the integrated environment enhances productivity," said Chase."

 

Αρά παρέχονται και βιβλιοθήκες C/C++ για τον επεξεργαστή, προφανώς όμως ο Cliff έγραψε και δικές του κατευθείαν πάνω στην assembly του TigerSharc.

 

Τώρα αν εμπλέκονται και άλλοι microprocessors μέσα στο axe-fx επιφυλάσσομαι, ας τοποθετηθεί κάποιος που γνωρίζει καλύτερα  :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

(από κάποιον που πρωτοέγραψε OO κώδικα το 1994  ;)).

Πφφφφ. Άργησες .... ;)

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου