Προς το περιεχόμενο

Μαγνήτες σε SG


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γεια σας φίλοι,

 

έχω μια Gibson SG Special, που φοράει τους εργοστασιακούς μαγνήτες 490R (neck) και 490T (bridge). Η μουσική που με ενδιαφέρει να παίξω είναι από κλασσικό Rock (βλέπε Rory Gallagher, Jimi Henrdrix, Aerosmith) έως το πολύ AC/DC.

Όλα δουλεύουν καλά, δε λέω αλλά ο neck μου φαντάζει λίγο "μπουκωμένος" για τα γούστα μου, ενώ ο bridge μου έρχεται λίγο πρίμος και όχι αρκετά distorted.

 

Έχει κανείς άποψη τι μαγνήτες θα ταίριαζαν ώστε να καταλάβω διαφορά;

Δεν μπορώ να πάρω σβάρνα τα μαγαζιά και να κάνω δοκιμές. Θα με κυνηγήσουν (και δίκιο θα έχουν!).

Η SG Standard φοράει στον bridge τον 498Τ. Έχει ουσιαστική διαφορά;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι μαγνητες τις κιθαρας σου εχουν αρκετα μεσαια για αυτο και σου ακουγονται μπουκωμενοι,για ηχο Hendrix & Gallagher δυστυχως..λαθος κιθαρα διαλεξες.... ;D

 

Βεβαια με εναν καλο ΕΝΙΣΧΥΤΗ (που ειναι το Α & το Ω στον κιθαριστικο ηχο) τα παντα μπορεις να κανεις και με αυτη την κιθαρα,αλλα ενα σετακι πιο "vintage" μαγνητες θα εκαναν την κιθαρα πιο ευελικτη και πιο "ζεστη".

 

Ενα σετακι Gibson Classic 57 ή ενα σετακι SD Seth Lovers δεν εβλαψαν ποτε κανενα...(υπαρχουν και δεκαδες αλλοι μαγνητες σε τετοιο στυλ απλα σου λεω 2 που ειναι ευκολο να βρεις)

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κι εγώ είχα αυτό το "πρόβλημα" στο ταυράκι μου, αφού δοκίμασα δεκάδες μαγνήτες το έλυσα βάζοντας αυτούς...

 

http://www.seymourduncan.com/products/electric/humbucker/vintage/59_model_sh1_an/

 

http://www.seymourduncan.com/products/electric/humbucker/progressive/sh14_custom_5/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Ας ξεκινήσουμε από το γεγονός ότι κανείς ποτέ δεν έβγαλε distortion από τους μαγνήτες. Το distοrtion βγαίνει είτε από τους ενισχυτές είτε από τα πετάλια ανάλογα με τα γούστα. Υπήρχε μια μόδα στά τελη της δεκαετίας του '70 και την δεκαετία του '80 να σπρώχνουν τους λαμπάτους ενισχυτές που για τα σημερινά δεδομένα δεν είχαν πολύ gain χρησιμοποιώντας high output μαγνήτες αλλά δημιουργούσε πολλούς περιορισμούς και αν εξαιρέσεις τους λάτρεις των δεκαετιών εκείνων θεωρώ πως η μόδα αυτή έχει περάσει.

 

Από προτάσεις.

 

1. Κάνε την κλασική στην SG μόντα να αναστέψεις τη φορά των μαγνήτων ώστε τα pole pieces να δείχνουν του bridge μαγνήτη προς το μπράτσο και του neck μαγνήτη προς τη γέφυρα. Αυτό θα μειώσει λίγο τη διαφορά μεταξύ των πρίμων του bridge και των μπάσων του neck και θα σε βοηθήσει να σετάρεις πιο εύκολα ένα ήχο που θα κομπλιμεντάρει καλύτερα και τους δύο μαγνήτες στον ενισχυτή σου. Κόστος: 0

 

2. Σε αυτό το βήμα πάρε τέσσερα καλά pot είτε μετρημένα έιτε με μικρές (10%) ανοχές. Θα χρειαστείς δυο audio taper για τα volume και δύο linear όλα 500k. Μιας και είσαι εδώ αγόρασε και έναν Paper In Oil πυκνωτή 0.22. Άλλαξε τα υπάρχοντα ηλεκτρικά δοκιμάζοντας και το standard και το 50s wiring (προτείνω να ξεκινήσεις από το 50s). Δες αν βελτιώθηκε η κατάσταση. Κόστος: 10-20 ευρώ.

 

3. Αν όχι, τότε χρειάζεται να βάλεις το χέρι στην τσέπη για αλλαγές στους μαγνήτες, και να πας σε διαφορετικούς neck/bridge, πιο αδύναμο neck και πιο δυνατό bridge.

 

Δεν σου προτείνω μαγνήτες γιατί δεν ξέρω ούτε ποιός είναι ο υπόλοιπος εξοπλισμός σου όυτε το budget σου, και όπως ήδη έγραψα έχω και μερικές ενστάσεις σχετικά με το dιstorted κλπ. Αν θες να γίνεις λίγο πιο αναλυτικός ευχαρίστως να το συζητήσουμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αναζητωντας παρομοιους ηχους (classic/hard rock) εβαλα σε μια tokai sg στην θεση νεκ τον Gibson 57 Classic και στην bridge τον Gibson Angus Young Signature. Οι μαγνητες ειναι και οι δυο πολυ καλοι αλλα οπως και στην περιπτωση σου, ο νεκ μαγνητης ακουγεται 'καπως' μπουκωμενος ειδικα σε συγκριση με τον bridge που ειναι αρκετα bright θα ελεγα. Πιθανοτατα αντι για τον 57αρη να εβαζα στο νεκ κανενα pearly gates ή alnico 2 pro (αυτους τους εχω σε μια lp και ειναι πολυ ωραιοι). Παντως μια γενικη παρατηρηση - μην περιμενεις να βγαλεις ηχο single coil (hendrix, rory κτλ) απο humbucker/mahogany συνδυασμο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Αναζητωντας παρομοιους ηχους (classic/hard rock) εβαλα σε μια tokai sg στην θεση νεκ τον Gibson 57 Classic και στην bridge τον Gibson Angus Young Signature. Οι μαγνητες ειναι και οι δυο πολυ καλοι αλλα οπως και στην περιπτωση σου, ο νεκ μαγνητης ακουγεται 'καπως' μπουκωμενος ειδικα σε συγκριση με τον bridge που ειναι αρκετα bright θα ελεγα. Πιθανοτατα αντι για τον 57αρη να εβαζα στο νεκ κανενα pearly gates ή alnico 2 pro (αυτους τους εχω σε μια lp και ειναι πολυ ωραιοι). Παντως μια γενικη παρατηρηση - μην περιμενεις να βγαλεις ηχο single coil (hendrix, rory κτλ) απο humbucker/mahogany συνδυασμο.

 

Είναι πολύ κοινό πρόβλημα στις SG η ισορροπία των μαγνητών στις δύο θέσεις. Οι περισσότεροι το λύνουν με underwound μαγνήτες ιδιαίτερα στο neck και/ή αναστροφή του ενός ή και των δύο μαγνητών όπως στο βήμα 1 του προηγούμενου post μου.  Ο Alnico II θα λύσει το πρόβλημα του λασπώματος. Μετά είναι θέμα αν σου αρέσει η χροιά. Υπάρχουν πάντως πολύ καλύτερες προτάσεις αν ανεβείς λίγο σε budget. Ο Pearly Gates δεν νομίζω ότι θα σου λύσει το πρόβλημα. Μάλλον χειρότερα θα τα κάνει τα πράγματα γιατί είναι και λίγο πιο hot και πιο dark και με λιγότερο definition. Δεν έχει το mid scoop και τα μπάσα του '59 βέβαια αλλά και πάλι δεν είμαι καθόλου σίγουρος.

 

Εdit: Έχεις τον '57 και όχι τον '59 της SD. Σίγουρα τότε και ο Pearly Gates είναι προς τη σωστή κατεύθυνση, απλά δεν ξέρω αν είναι αρκετό. Πάντως μοιάζει πολύ με τον '57 αλλά έχει πολύ λιγότερα μπάσα. (Ο '57 είναι πνιγμένος στα μπάσα μέχρι αηδίας, μόνο για καμιά Epi τον προτείνω).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μιας και μιλάμε για SG και επειδή έχω βάλει ουκ ολίγους (ανά καιρούς) στη δικιά μου, θα σου προτείνω τους εξής.

Neck: DiMarzio BluesBucker (DP 163)

Bridge: DiMarzio Virtual Hot PAF (DP 214)

 

Είναι και οι δύο κατηγορίας Vintage Output και κατά 99% ίδια ένταση εξόδου.

 

Ο Bluesbucker στη θέση neck δίνει αυτό το κάτι παραπάνω σε πρίμα, έτσι ώστε να εξισορροπηθούν τα μπάσα της θέσης neck, τα μεσσαία του είναι αρκετά "γλυκά" ειδικά για σόλο, αλλά και clean ακόρντα.

 

Ο Virtual Hot PAF κάνει κάτι ανάλογο με τον bluesbucker αλλά στη θέση bridge, δηλαδή θα σου δώσει λίγα μπάσα παραπάνω στις wound χορδές (Ε,Α,D) ώστε να μην "τζιτζικίζουν" (λόγο θέσης) και στα πρίμα θα κρατήσει ένα ουδέτερο (συχνοτικά) ήχο με αρκετό σκάσιμο. Τέλος τα μεσαία του, είναι ελαφρός ανεβασμένα, που σε συνδυασμό με τα προηγούμενα δίνει αυτό το Gibson-Style ήχο, χωρίς όμως τα "θέματα" των Gibson μαγνητών (πρίμα στα πρίμα και μπάσα στα μπάσα).

Lyrics: Wasted Time Between Solos!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ουάου!

 

Τι καταιγισμός!

 

Με βάλατε σε πολλές σκέψεις.

 

Αντιλαμβάνομαι την διαφορα μονού και διπλού μαγνήτη (τα έχω δοκιμάσει) αλλά μιας και έχουμε μόνο 1 όργανο λέμε να τα κάνουμε όλα ;) (και να συμφέρει!)

 

Σέβομαι πολύ τις απόψεις όλων. Από οτι φάινεται θα το παλέψω με λίγη μελέτη (θεωρητική) πριν προχωρήσω σε δοκιμές (αγορά κλπ).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ειλικρινα μιλωντας , (και οχι ΠΟΛΥ off topic...) , αν μπορει καποιος να μου προτεινει ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥΣ μαγνητες για να βγαλω ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΥΤΟΝ τον απαλλαγμενο απο τα θολα μεσαια ηχο , τοτε.....παραγγελνω αυριο κιολας sg standard.

 

 

 

Mesa/Boogie & Strato

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου