Προς το περιεχόμενο

Ηχογράφηση σε home ή prof studio?



Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αν εχεις εμπειρια απο ηχογραφησεις σαν παιχτης,δεν χρειαζεσαι 500 takes,εχεις ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΝΤΡΑΜΕΡ και εχεις προαποφασισει κατα 90% τι θα παιξεις και πως θα ενορχηστρωσεις

(αυτο προυποθετει οπωσδηποτε προεργασια-προηχογραφηση)

Ναι,δεν ειναι και τοσο ακριβα.

+10

οντως το παν ειναι να "ξερεις" τι θελεις

ο χρονος ειναι χρημα και αυτο πληρωνεις στο εκαστοτε στουντιο (σχεδον)

αλλιως οπως ψηφησα και εγω  το home studio κατσε με τις ωρες και κανε αλλαγες - βεβαια παντα θα υπαρχει περιθωρειο για βελτιωση στο κομματι αλλα αμα πας σε στουντιο και μπεις μεσα γραψει ο καθενας απο 2 takes και τελειωσεις τοτε ειναι πολυ φτηνα.....

think2ice TM https://myspace.com/mood.of.joy.band

Terry rules the bass

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 40
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Για να το παω και λιγο παραπερα,τωρα τελευταια αρχισε να μου αρεσει ιδιαιτερα και η live ηχογραφηση (ή αν θελετε "ταυτοχρονη").

Τουλαχιστον στην χειροτερη περιπτωση μπασο-τυμπανα-ρυθμικη κιθαρα μαζι,και μετα τα υπολοιπα.

Βγαινει μια ζωντανια και μια ενεργεια που δεν ειναι ευκολο να βγει με την συνηθισμενη τακτικη γραψιματος ενας-ενας.

Αν ο ηχοληπτης ξερει τον χωρο του και η μπαντα παιζει,το αποτελεσμα ειναι εκπληκτικο (κατα τη γνωμη μου παντα)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Επειδή μιλάς για ηχογράφηση μπάντας, και όχι κάποιο project με έναν-δύο βασικούς συντελεστές και ίσως μερικούς "guest", δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι ο μίνιμουμ εξοπλισμός "home" (ή "project") studio δεν είναι αμελητέας αξίας. Αν υπολογίσεις μια αξιοπρεπή κάρτα ήχου, προενισχυτές, μικρόφωνα, PC/Mac, software, DI, κλπ, και δεν αναφέρομαι ΚΑΝ στο χώρο και το στήσιμό του (ηχομόνωση, sound treatment), το κόστος απογειώνεται.

 

Θέλω να πω ότι δεν συγκρίνουμε στην περίπτωσή σας ένα "bedroom studio" που χρησιμοποιεί ένας πιτσιρικάς για να γράψει hip-hop με λούπες (χωρίς παρεξήγηση από τους θιασώτες του είδους), με ένα pro studio.

 

Επομένως ο παράγοντας "κόστος" είναι μάλλον σχετικός, και εξαρτώμενος φυσικά από το προσδοκούμενο αποτέλεσμα.

 

Μια πρόταση πάντως, αν υπάρχει ένα επαρκώς εξοπλισμένο δικό σας στούντιο, θα ήταν να γράψετε τα απαραίτητα και απαιτητικά σε pro studio και να ολοκληρώσετε τη δουλειά στο δικό σας. Δηλ. ας πούμε τύμπανα με απαιτήσεις δεν έχει τη δυνατότητα να γράψει ένα home studio. Το ίδιο και φωνή, κατά τη γνώμη μου. Μπάσσο όμως, πιθανώς κιθάρες και σίγουρα πλήκτρα, δεν είναι έξω από τις δυνατότητες. Και πάλι εξαρτάται, αν θέλετε να γράψετε ταπανταόλα live ή όχι.

 

PS: Πολύ ωραίο το άρθρο που παρέθεσε ο Νικόδημος πιο πάνω και αξίζει μελέτης.

Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξεκαθαριζω οτι η γνωμη μου ειναι πως ενα επαγγελματικο στουντιο ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΝΑ ΧΕΙΡΙΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΥΣ ΠΑΙΧΤΕΣ  δεν μπορει να αντικατασταθει απο home studio.

Απο κει και περα,πολλα απο οσα αναφερει ο RICHARD LIGHTMAN,ας μου επιτραπει να τα αμφισβητησω και να θεωρησω το αρθρο του ολιγον τι ''Μη χασουμε τη δουλεια μας''. :-\

Πχ So why use a professional recording studio? Answer: creative freedom and a better flow of musical ideas. Now where’s that SM58?

 

Freeedom ειναι η επιλογη 5 διαφορετικων προενισχυτων,κεφαλων,καμπινων?

Οχι δα..Θελω ενα απ αυτα που να κανει τη δουλεια του..

Μπορω πια να το χω.

 

Kαλυτερο flow απ το στουντιακι μου?Please...

 

Για τι budget μιλαμε?Για επαγγελματιες που μπορουν να διαθεσουν πολλα ή για ανθρωπους που θα κοιτανε το ρολοι και θα σκεφτονται το καταναλωτικο τους δανειο?

 

Εχει κι αλλα εκει που με βρισκουν αντιθετο οχι για το λογο οτι,αν ολα ειναι οπως τα λεει,δε θα υπαρξει φανταστικο αποτελεσμα αλλα γιατι δεν ειναι μονο ασπρο-μαυρο η υποθεση΄''δημιουργια''.Υπαρχει και το γκρι,που εχει αφησει στην ιστορια των ηχογραφησεων,αριστουργηματα.

 

Σημερα,στη θαλασσα :D,ειχα μια τετοια κουβεντα..

ΟΛΑ ειναι το τραγουδι.

Ειναι καλο?Αγγιζει?Ποιος θα κατσει να κρινει την παραγωγη?Το αν τα ντραμς ειναι ψευτικα, ή οχι?Αν η φωνη ηθελε de esser...

Moνο οσοι ασχολουνται μ αυτα..

Εγω ακομα ακουω παραγωγες που ηταν μετριοτατες,αλλα ειχαν αυτο το κατι:To ταλεντο και αυτο το κατι, που δεν επισκιασε η κακη παραγωγη.

 

Θα ημουν βλασφημος αν σνομπαρα τα επαγγελματικα στουντιο αλλα δεν πασχουμε πια απο καλες παραγωγες ακομα και σε σπιτι.Πασχουμε απο τραγουδια.Στην Ελλαδα τουλαχιστον.

Ας μην θεωρουμε την καλη παραγωγη πανακεια για την μετριοτητα.

 

Ανοιγω μεγαλη κουβεντα το ξερω,αλλα εχω βαρεθει ν ακουω αυτο τοοο''Εχουν και μαμω τις παραγωγες..''και να ακουω,για τα γουστα μου βεβαια,μουσικη που..δεν.....

 

Αν εδω η κουβεντα μας ειναι το αν ενα καλο τραγουδι ειναι καλυτερο αν ηχογραφηθει σε επαγγελματικο στουντιο,δεν θα το αμφισβητησω απο ηχητικης αποψης.

Απο αποψη ακουσματος ομως,δε μ ενδιαφερει και δεν ξερω πια τί ρολο παιζει για εναν απλο ακροατη..

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπαρχει και το ζητημα οτι ενας επαγγελματιας του ηχου μπορει να προτεινει ιδεες για τον ηχο μιας μπαντας η ενος καλλιτεχνη ωστε να απογειωσει και το ηχογραφημενο συνολο αλλα και την δημιουργικοτητα των μουσικων.Υπ'αυτην την εννοια ο παραγωγος(η και καποιος τεχνικος ηχου) μπορει να θεωρηθει ως δημιουργος η σαν ενα μελος μιας μπαντας ,παρ'ολο που αυτο δεν θα γινει ευρεως γνωστο(π.χ. Martin Hannett παραγωγος των Joy Division)...

Κατα τη γνωμη μου ενας παραγωγος που εχει "αποψη" και καλλιτεχνικο στοχο και δεν θελει απλα να διεκπεραιωσει μια δουλεια ειναι πολυτιμος ακομη και αν κοστιζει παραπανω.Και πρεπει να κοστιζει παραπανω μονο αν ιδρωνει για το αποτελεσμα σαν να ειναι μελος της μπαντας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπαρχει και το ζητημα οτι ενας επαγγελματιας του ηχου μπορει να προτεινει ιδεες για τον ηχο μιας μπαντας η ενος καλλιτεχνη ωστε να απογειωσει και το ηχογραφημενο συνολο αλλα και την δημιουργικοτητα των μουσικων.Υπ'αυτην την εννοια ο παραγωγος(η και καποιος τεχνικος ηχου) μπορει να θεωρηθει ως δημιουργος η σαν ενα μελος μιας μπαντας ,παρ'ολο που αυτο δεν θα γινει ευρεως γνωστο(π.χ. Martin Hannett παραγωγος των Joy Division)...

Κατα τη γνωμη μου ενας παραγωγος που εχει "αποψη" και καλλιτεχνικο στοχο και δεν θελει απλα να διεκπεραιωσει μια δουλεια ειναι πολυτιμος ακομη και αν κοστιζει παραπανω.Και πρεπει να κοστιζει παραπανω μονο αν ιδρωνει για το αποτελεσμα σαν να ειναι μελος της μπαντας.

 

Σωστος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

αγαπητέ Σταύρο

 

έχω την εντύπωση πως παρεξήγησες κάπως το περιεχόμενο ή καλύτερα το νόημα του άρθρου που παρέθεσα...

 

είναι δεδομένο πως τόσο το workflow όσο και η ελευθερία (καλλιτεχνική αλλά και γενικότερα)  που σου παρέχει ένα πραγματικό commercial recording studio δεν γίνεται να συγκριθούν με οποιοδήποτε home ή project studio...

 

Ο λόγος είναι πολύ απλός...

 

Ένα commercial recording studio δεν είναι απλά ένας συνδυασμός ειδικά σχεδιασμένων χώρων και μια λίστα με ακριβό εξοπλισμό (πράγματα επίσης τρομερά σημαντικά και συνήθως αρκετά μακριά από το συνηθισμένο "γραφείο ΙΚΕΑ - πισι - σπασμένο λογισμικό και ένα κιτ της auralex στους τοίχους" που τείνεινα αποτελέσει την εικόνα του επαγελματισμού στην χώρα μας ).....είναι επίσης οι άνθρωποι που το αποτελούν από τον τελευταίο βοηθό έως τους inhouse μηχανικούς , είναι η δυνατότητα του να προσαρμόζεται στο εκάστοτε project, είναι η δυνατότητα να παρέχει τις απαιτούμενες υπηρεσίες και την ανάλογη υλικοτεχνική υποδομή την στιγμή που πρέπει και χωρίς καθυστέρηση, είναι η δυνατότητα να δουλεύει 24/7 κλπ κλπ (θα μπορούσα να φτιάχνω λίστες για ώρες.....).....το κυριώτερο όμως και αυτό που προκύπτει από τα παραπάνω είναι η δυνατότητα να αφήσει τον καλλιτέχνη ή μουσικό να κάνει απερίσπαστος αυτό που πρέπει να κάνει.....δηλαδή το performance.

 

Πέρα από αυτό όμως θα πρέπει να καταλάβουμε όλοι πως στην ζωή και στην τέχνη δεν υπάρχουν μόνο τερατώδεις διαφορές αλλά και μικρές λεπτομέρειες που πολλές φορές κάνουν την τεράστια διαφορά...και σίγουρα για κάποιους αρκεί ένα εργαλείο για να κάνουν την δουλειάτους..κάποιοι άλλοι πάλι ψάχνουν για το εργαλείο που απαιτεί η δουλειά τους ή που θέλουν για να κάνουν την δουλειά τους.....τίποτα από τα παραπάνω δεν είναι μεμπτό...το να χαρακτηρίζεις όμως αυτήτην λογική "ολίγον τι μη χάσουμε την δουλειά μας" είναι κάπως προσβλητικό......αν μη τι άλλο γιατί τόσο ο συγγραφέας του εν λόγω άρθρου όσο και εγώ που το παρέθεσα εκτιμούμε και αντιλαμβανόμαστε την αναγκαιότητα και χρησιμότητα (ακόμη και ως μονόδρομο κάποιες φορές) ενός home ή project studio για έναν καλλιτέχνη.

 

είμαι σίγουροςότι πολλοί εδώ στο νόιζ κουβαλάνε μέσα τους άσχημες αναμνήσεις και εντυπώσεις από την σχέση τους με τα "επαγγελματικά στούντιο"...θα πρέπει όμως να καταλάβετε ότι οι ατυχείς ή λάθος επιλογές του καθενός δεν μπορούν να αλλάξουν την πραγματικότητα ήτο ποια ΠΡΕΠΕΙ να είναι η πραγματικότητα...

 

Αν λοιπόν κάποιοι δεν μπορείτε να αντιλειφθήτε τι προσφέρει ένα πραγματικό commercial studio σε ότι αφορά την καλλιτεχνική και δημιουργική ελευθερία αλλάκαι στην ροή και εξελιξη μιας καλλιτεχνικής πράξης όπως είναι η μουσική δημιουργία τότε πολύ απλά δεν εχει τύχει να βρεθείτεσε ένα πραγματικό recording studio.

 

Το θέματης μουσικής δημιουργίας αυτής καθ'αυτής νομίζω πως είναι άσχετο με το συγκεκριμένο τόπικ..αλλά και εκεί αν θέλεις αν κάποιος είναι αυτός που πρέπει πραγματικά να σεβαστεί το έργο του δίνωντας του την ευκαιρία να υλοποιηθεί μα τον καλύτερο δυνατό τρόπο είναι ο ταλαντούχος και εμπνευσμένος δημιουργός και όχι ο τυχαία απασχολούμενος "με τά της μουσικής" ερασιτέχνης...δυστυχώς συνήθως συμβαίνει (κυρίως για λόγους απύθμενου εγωισμού και ημιμάθειας των εμπνευσμένων και όχι τόσο κόστους....είμαστε άλλωστε από τις πιο φθηνές χώρες στο θέμα των ηχογραφήσεων ) το αντίστροφο.....φυσικά υπάρχουν και εξαιρέσεις με σπιτικές παραγωγές που μόνο σε αυτήτην μορφήέχουν καλλιτεχνικό νόημα και υπόσταση....αλλά όπως όλεςοι εξαιρέσεις....

 

ps. προσωπικά δε νιώθω καθόλου την ανάγκη να προασπίσω την δουλειάμου ή κάποια φοβία ότι θα την χάσω..και αυτός ακριβώς είναι ο λόγος της αντίδρασης μου..παρέθεσα ένα αρθράκι που παρουσιάζει μια διαφορετική οπτική (σίγουρα όχι ανταγωνιστική αλλα μάλλον εκτων πραγμάτων συμβιωτική) της σχέσης  home & proffesional recording και αντιμετωπίστηκε εντελώς λάθος  

check my website
https://www.mixingnik.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νικοδημε λυπαμαι ειλικρινα αν θεωρησες οτι η φραση ''μη χασουμε τη δουλεια μας''αφορουσε και σενα ως παραθετη του αρθρου.

Εσυ το παρεθεσες ως μια αποψη που πιστευω οτι χαρακτηριζει εσενα και τον τροπο δουλειας σου.

Αυτο ομως δεν ειναι γενικευση που πρεπει να αποτελει κανονα.

Μιλαμε για το ιδεατο ή για την πραγματικοτητα?

Για την πλειοψηφια των επαγγελματικων στουντιο-ανθρωπων ή για εξαιρεσεις?

Συγνωμη,αλλα νομιζω οτι τα στουντιο στα οποια μπορεις να γραψεις για να κανεις αυτο με το οποιο συμφωνω ΑΠΟΛΥΤΑ

Πέρα από αυτό όμως θα πρέπει να καταλάβουμε όλοι πως στην ζωή και στην τέχνη δεν υπάρχουν μόνο τερατώδεις διαφορές αλλά και μικρές λεπτομέρειες που πολλές φορές κάνουν την τεράστια διαφορά

Ειναι πολυ λιγα και..ναι..θελει λεφτα τα οποια η εποχες δεν μας επiτρεπουν να ρισκαρουμε.

 

Μια αναφορα(στο αρθρο) στην πιθανοτητα ενα επαγγελματικο στουντιο να εχει χειροτερο αποτελεσμα απο ενα project,επρεπε να γινει,γιατι αποτελει ΜΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ και κει ακριβως ηταν η αντιθεση μου.

Oταν γραφουμε κατι που απευθυνεται σε λατρεις της τεχνης,του ηχου,δεν γινεται να μην αναφερουμε ολες τις εκδοχες εκτος κι αν εχουμε σκοπιμοτητα.

Βρηκα το αρθρο απλα ελλιπες...  

 

Αν με ρωτουσες τωρα,''Αν ειχες λεφτα,που θα ηχογραφουσες?''

Μα σε επαγγελματικο στουντιο φυσικα που θα ΗΞΕΡΑ πανω κατω τους ανθρωπους,το αποτελεσμα!

Αυτο δε διαπραγματευεται..

 

Ισως να ακουστηκα κυνικος αλλα ξεκαθαρισα απ την αρχη τη αποψη μου για να μη φανω:

Ξεκαθαριζω οτι η γνωμη μου ειναι πως ενα επαγγελματικο στουντιο ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΝΑ ΧΕΙΡΙΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΥΣ ΠΑΙΧΤΕΣ  δεν μπορει να αντικατασταθει απο home studio.

 

Αραγε,εσυ πιστευεις οτι εδω,στην ΕΛΛΑΔΑ,το επαγγελματικο στουντιο αποτελει,με την τρομακτικη ανοδο της ηχητικης ποιοτητας ενος home,εχεγγυο καλυτερου αποτελεσματος?

 

Τελος,πιστευω πως οι καλοι επαγγελματιες σε οποιοδηποτε χωρο,δε θα χασουν ποτε τη δουλεια τους και δεν εχουν να φοβουνται τιποτα. ;)

 

ps:Το θεμα της ψηφοφοριας ειναι:''Για καποιον που ξεκιναει''

Ας ληφθει υποψιν γιατι παραβλεφθηκε. ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γενικά το θέμα θέλει αρκετή σκέψη. Το βασικό είναι αυτό που αναφέρθηκε και σε προηγούμενο post, δηλαδή ποσο "σοβαρά" σκέφτεσαι την ηχογράφηση και για ποιό λόγο την κάνεις. Προσωπικά έχω εμπειρία μέχρι τώρα και σε home ηχογραφήσεις και σε επαγγελματικά studios. Θα σου αναφέρω 3 εμπειρίες μου από studio:

 

Κατ' αρχήν να σου πω ότι είμαι πληκτράς αλλά και στις 3 περιπτώσεις οι ηχογραφήσεις έγιναν πριν καταφέρω να πάρω δικό μου όργανο. Και στις 3 περιπτώσεις γράψαμε 5 κομμάτια.

 

1) Η πρώτη μου ηχογράφηση demo με μπάντα έγινε σε στούντιο στο οποίο προβάραμε για πολύ καιρό.

 

Υπέρ:

- Μας έκανε πολύ ΠΟΛΥ καλές τιμές (από τις 30 ώρες ηχοράφησης πληρώσαμε τις 20 και αν, επίσης η μίξη και το mastering έγιναν δωρεάν.

 

-Τότε ήμασταν όλοι άπειροι σε θέματα ηχογράφησης οπότε είχαμε κάποιον να μας δίνει καλές συμβουλές και ιδέες που τελικά βελτίωσαν τα κομμάτια.

 

-Το στούντιο διέθετε ένα KORG-N5 το οποίο τότε ήταν παραπάνω από αρκετό για μένα.

 

Κατά:

 

- Επειδή ο στουντιάς ήταν περισσότερο του... ελληνικού ρεπερτορίου, η μίξη δεν βγήκε τελικά όπως την θέλαμε (η φωνή πολύ μπροστά και τα όργανα πολύ στο βάθος...). Βέβαια σε αυτό φταίγαμε κι εμέις γιατί δεν ήμασταν παρόντες στη μίξη κι απλά τον εμπιστευτήκαμε.

 

2) Η δεύτερη ηχογράφηση έγινε σε πολύ καλύτερο στούντιο. Δε θυμάμαι πόσο είχαμε πληρώσει σε αυτήν την περίπτωση:

 

Υπέρ:

- Το στούντιο διέθετε πολύ καλύτερο εξοπλισμό από οτιδήποτε είχαμε τότε στα σπίτια μας (και ένα TRITON EXTREME για μενα :Ρ) το οποίο βοήθησε πολύ στην ποιότητα του αποτελέσματος.

 

Κατά:

-Αν και ικανοποιητικό το αποτέλεσμα, θα μπορούσε να είναι πολύ καλύτερο. Ο στουντιάς ήταν drummer και δεν είχε ίσως τόσο σφαιρική άποψη όσον αφορά την ηχογράφηση των άλλων οργάνων και των φωνών.

 

3) Η τρίτη ηχογράφηση ήταν και η πιο "οργανωμένη". Σε αυτήν επειδή μας έλειπαν drummer και μπασίστας, μας εξυπηρέτησαν 2 επαγγελματίες μέσω γνωστού οι οποίοι πληρώθηκαν βέβαια (αν και λίγα σε σχέση με το συνολικό ποσό).

 

Υπέρ:

 

- Πολύ καλύτερο στούντιο από άποψη εξοπλισμού (αυτό ήταν καθαρό στούντιο ηχογραφήσεων και όχι μαζί με προβάδικο). Το αποτέλεσμα ήταν απόλυτα ικανοποιητικό και με μεγάλη διαφορά από τις άλλες 2 ηχογραφήσεις (ακόμα και μια Epiphone SG των 150 € ακούστηκε... τεράστια).

 

- Οι ώρες ηχογράφησης μειώθηκαν δραματικά από το γεγονός ότι ο drummer και ο μπασίστας δεν χρειάστηκαν πάνω από 2 takes ο καθένας (έχει πολύ μεγάλη σημασία για το κόστος πόσο καλοί είναι οι μουσικοί).

 

- Σεβόμενος την οικονομική μας στενότητα, ο παραγωγός παρ' ότι ξεπεράσαμε τις ώρες που είχαμε υπολογίσει - και το budget βέβαια - δε μας χρέωσε παραπάνω, χωρίς όμως να κάνει και εκπτώσεις στη δουλειά του. Γενικά πολύ σωστός επαγγελματίας.

 

Κατά:

 

-Κανένα να πω την αλήθεια... Πέρα από το ότι μας κόστισε παραπάνω από όλες τις άλλες. Συνολικά μαζί με κάποιες πρόβες και τα λεφτά των... sessionάδων, πληρώσαμε 1500€.

 

Από εκεί και πέρα, όσον αφορά τις home ηχογραφήσεις, το αποτέλεσμα πλέον έχει να κάνει περισσότερο με τις γνώσεις σου πάνω στην παραγωγή. Το software, η ισχύς των Η/Υκαι ο εξοπλισμός του σπιτιού πλέον μπορεί να είναι πολύ κοντά σε αυτόν ενός επαγγελματικού στούντιο σε σχέση με λίγα χρόνια πριν.

 

Η τελευταία ηχογράφηση που έκανα πρόσφατα ήταν home, πέρα από τα τύμπανα. Το αποτέλεσμα είναι πολύ καλό μέχρι στιγμής. Βοηθάει βέβαια ότι και ο μπασίστας μας έχει τελειώσει σχολή ηχοληψίας και γενικά έχει ασχοληθεί πολύ καιρό με παραγωγές.

 

Συμπέρασμα:

 

Εάν πας για δίσκο, σίγουρα προτείνω επαγγελματικό στούντιο. Βέβαια θα χρειαστεί ψάξιμο για να αποφύγεις κακές εμπειρίες :Ρ

 

Εάν πας για demo τότε:

 

1) Πας σε στούντιο εάν δεν έχεις ούτε τον ελάχιστο εξοπλισμό σπίτι, ούτε τις γνώσεις για την παραγωγή.

 

2) Το κάνεις σπίτι γιατί έχεις τις γνώσεις και επειδή πλέον το software και τα VSTs κάνουν θαύματα ;)

 

Ελπίζω να σε βοήθησα λίγο.

 

If at first you dont suceed, then skydiving is definitely not for you.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου