Προς το περιεχόμενο

Διεύθυνση Μπάντας


roaming

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα,

είμαι μαθητής 2ας λυκείου και ενδιαφέρομαι όταν μπω στο πανεπιστήμιο να αποκτήσω ανώτερες μουσικές γνώσεις μέσα από ένα ωδείο..Το πανεπιστήμιο στο οποίο θέλω να μπω δεν έχει κάποια σχέση με τη μουσική αλλά επειδή είναι κάτι που μου αρέσει σκέφτομαι όσο είναι νωρίς να το καλλιεργήσω..Για να γίνω ποιο συγκεκριμένος...Είμαι 7 χρόνια στην φιλαρμονική του χωριού μου και πέζω κλαρίνο..Στο παρελθόν ήθελα να επεκτείνω τις γνώσεις μου πάνω στην μουσική αλλά για διάφορους λόγους δεν το έκανα..Για αυτό θα ήθελα να ρωτήσω όσους γνωρίζουν αν κάποιος ξεκινήσει χωρίς κανένα πτυχίο μουσικής στα χέρια του μέσα από ένα ωδείο πόσα χρόνια θα χρειαστεί για να φτάσει σε επίπεδο απόκτησης πτυχίου διεύθυνσης μπάντας?? Επίσεις υπάρχει κάποιος νόμος που να ορίζει τα ελάχιστα χρόνια διδασκαλίας?? (π.χ έχω ακούσει ότι στην αρμονία είναι 2)

ΥΓ: Επειδή είμαι καινούργιος αν γράφω σε λάθος σημείο μετακινήστε το..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλησπέρα φίλε,

υποθέτω όταν λες κλαρίνο εννοείς το κλαρινέτο σε σι ύφεση (νομίζω?) που υπάρχει και στη συμφωνική ορχήστρα.

πήγαινε σε ενα ωδείο και δώσε κατατακτήριες για να σε κατατάξουν σε μια τάξη. το πρόγραμμα, τις απαιτήσεις του ανάλογα με τη σχολή (κατωτέρα, μέση, ανωτέρα, πτυχίο, δίπλωμα) κλπ θα πρέπει να τα συζητήσεις με εναν καθηγητή (κατα προτίμηση του ίδιου ωδείου ωστε να μην απέχουν απο τις απαιτήσεις του ωδείου) ανάλογα με το επίπεδό σου.

δεν το ξέρω 100% αλλα για να πάρεις πτυχίο για το κλαρινέτο θες θεωρία, αρμονία, σολφέζ (παραλληλα με αρμονια/θεωρία γίνονται), μουσική δωματίου, ίσως πριμα βίστα, μορφολογία, ιστορία της μουσικής και το υποχρεωτικό του πιάνου.