Προς το περιεχόμενο

Δεύτερη καμπίνα για περισσότερη ένταση;


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Administrator
η δυνατότητα κατοχής μεγαλύτερου εύρους δεν είναι αντικειμενικό ζητούμενο?

Οχι! Η κιθάρα παίζει σε συγκεκριμένο χώρο του ηχητικού φάσματος. Στα μεσαία.

Το εύρος προς τα πάνω και κάτω δεν είναι ζητούμενο.

 

Δες το διάγραμμα ενός τυπικού μεγαφώνου για κιθάρα. Οτιδήποτε πάνω από αυτό δεν ακούγεται καλά σε παραμορφωμένη κιθάρα. Στην ακουστική θέλεις το εύρος.

freq_resp.png.2bcb11f538c50e556fd7ad1053580523.png

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 41
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Εχει recording out με speaker simulation που όμως κόβει τον ήχο στο μεγάφωνο...

Θα μπορούσα να έκανα μια τετοια πατέντα ωστε να μην το κόβει αλλά:

 

Ωχ... πρόβλημα αυτό.

 

Όμως το παρακάτω:

 

1. Το simulation καλό είναι αλλά προτιμώ τον ήχο από το μεγάφωνο όταν μπορώ.

 

δεν το πιάνω ακριβώς.

 

Στο ενσωματωμένο μεγάφωνο, δεν "τρέχουν" (πέρα από amp) και cab simulations? Ή τα βγάζεις εκτός? Σε τυπικές modeling αλυσίδες το συνηθέστερο είναι να υπάρχει cab sim (KAI mic sim), και μάλιστα να υπάρχουν καμμιά φορά και εφφέ ΜΕΤΑ την καμπίνα (time based effects).

 

Θα με κάνεις να πάω να διαβάσω το manual του Cube!  :P

 

2. Ποιός σου λέει για την πιστότητα του φτηνού αυτού monitor της Kustom; Συνήθως πρέπει να ακουμπήσεις πολύ περισσότερα (350+) για να έχεις καλό ήχο μιας και η σχεδίαση και υλοποίηση τους είναι πολύ πιό δύσκολη απ' ότι μιας καμπίνας ενός μεγαφώνου (κιθάρας).

Καμπίνα υπολογισμένη σωστά + ενισχυτής + woofer + tweeter στα 110 ευρώ? Προτιμώ κάτι απλό και δοκιμασμένο. ;)

 

Όπως είπα έχει δοκιμαστεί από διάφορους τρελούς, με Fractal, 11R, POD HD, κλπ. Υπάρχουν και κάποια βιντεάκια παρουσίασης στο Youtube. Αν με ρωτάς αν το έχω δοκιμάσει, όχι. Σε καμμία των περιπτώσεων δεν μπορεί φυσικά να ανταγωνιστεί μόνιτορ των 300, 400, 500 ευρώ. Ούτε συζήτηση. Εξάλλου το έφερα σαν παράδειγμα και μόνο, γιατί, πάντα τηρουμένων των αναλογιών και για τα λεφτά του, κάποιοι το βρήκαν χρήσιμο και σίγουρα παραπάνω από μέτριο, ηχητικά.

 

Αλλά, για να μην κοροϊδευόμαστε: πόσα stage monitor ξέρεις Γιάννη που να είναι αυτό που λένε, δηλαδή full range, flat response, χωρίς έστω κάποιες ενοχλητικές παρεκλήσεις σε κάποιες συχνότητες? Θα πρέπει να πάμε σε ΠΟΛΛΑ λεφτά για κάτι τέτοιο. Άν έχουν αποκαλύψει κάτι τα πιο σύγχρονα modelers, είναι πως η πιστότητα κοστίζει και οι προσφερόμενες στην αγορά λύσεις (για γενικό stage monitoring) συνήθως είναι κατώτερες των περιστάσεων, για τέτοιες ανάγκες.

 

Η πρότασή μου πάντως, ξαναλέω, είχε να κάνει με το reamping του πράγματος, όποτε και εφόσον υπάρχει ανάγκη: εγγυημένα μεγαλύτερη ένταση, ΣΥΝ η δυνατότητα ίσως μελλοντικά για dual signal path, wet/dry, κλπ (το έκαψα τελείως ε?  :P).

 

Και στα πλαίσια αυτά, μια άλλη πρόταση, πολύ πιο "κιθαριστική" θα ήταν η χρήση ενός Tech21 Power Engine. Σε μένα άφησε τις καλύτερες των εντυπώσεων για τα λεφτά του (το είχα βρει μτχ βέβαια), ωστόσο είναι σαφώς ακριβότερο. Πάντως καλύπτει απόλυτα στις προδιαγραφές βάρους (πρακτικά όσο μια ελαφριά καμπίνα 1Χ12).

Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

επειδή έχουμε πει ήδη τα μισά,ή και παραπάνω, και επειδή έχουμε βγει ήδη αρκετά offtopic, να προτείνω να γίνει ένας διαχωρισμός?  :-\

 

Συμφωνώ, είναι ενδιαφέρον θέμα.

 

Κανας γενναίος Mod??  ;D

Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οχι! Η κιθάρα παίζει σε συγκεκριμένο χώρο του ηχητικού φάσματος. Στα μεσαία.

Το εύρος προς τα πάνω και κάτω δεν είναι ζητούμενο.

 

Δες το διάγραμμα ενός τυπικού μεγαφώνου για κιθάρα. Οτιδήποτε πάνω από αυτό δεν ακούγεται καλά σε παραμορφωμένη κιθάρα. Στην ακουστική θέλεις το εύρος.

οκ, understood

 

ευχαριστώ παιδιά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator

 

Στο ενσωματωμένο μεγάφωνο, δεν "τρέχουν" (πέρα από amp) και cab simulations?

Μα είναι δυνατόν να βάζουν προσομοίωση μεγαφώνου όταν υπάρχει... μεγάφωνο  και καμπίνα κιθάρας; Αυτό ισχύει σε προενισχύσεις συνήθως που ΔΕΝ έχουν καμπίνα.

 

Σε γενικές γραμμές αν και στουντιακός παίκτης που δουλεύω με κάθε εκδοχή και πιθανότητα σύνδεσης, στο live θελω απλές καταστάσεις. Κιθάρα καρφί σε ένα καλό ενισχυτή.

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Εδώ... κόλλησα. ::) Οπως τα λες δίκιο έχεις. Ομως τι γίνεται σε όλες τις περιπτώσεις ενισχυτών που δίνουν speaker extention για 2η καμπίνα; Τι τους διαφοροποιεί από τον Cube;

 

Έχουν επιλογή 4,8, και 16ohm συνήθως. Οπότε αν στο υπάρχον 8ohm μεγάφωνο παραλληλίσεις ένα ακόμη στα 8 ohm απλά γυρνάς τον επιλογέα στα 4 ohm...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα είναι δυνατόν να βάζουν προσομοίωση μεγαφώνου όταν υπάρχει... μεγάφωνο  και καμπίνα κιθάρας; Αυτό ισχύει σε προενισχύσεις συνήθως που ΔΕΝ έχουν καμπίνα.

 

Γιάννη, ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ είναι δυνατόν!

 

Ο ενισχυτής σου είναι modeling. Στην πραγματικότητα είναι μια μηχανή COSM + μια solid state ενισχυτική μονάδα + ένα (φαντάζομαι αρκετά flat) μεγάφωνο! Δηλαδή στα presets που χρησιμοποιείς, πέρα από οποιοδήποτε εφφέ, δεν υπάρχει εξομοίωση ενισχυτή ΚΑΙ καμπίνας? Εκτός αν τις βγάζεις εσύ εκτός. Είναι εύκολο να το διαπιστώσεις, γιατί θα αλλάζει σίγουρα το EQ με κάθε επιλογή preset και μέσα εκεί είναι ΚΑΙ το eq της καμπίνας (πολύ ευδιάκριτο ανάμεσα σε 1Χ12 και 4Χ12 για παράδειγμα).

 

Το παραπάνω σενάριο ισχύει για όλους ανεξαιρέτως τους modeling ενισχυτές: Line6, Vox, Roland... ακόμα και για τους παλιότερους Tech21 Trademark, που έχουν αναλογική προσωμοίωση, υπάρχει ξεχωριστή επιλογή για την καμπίνα.

 

Σε όλες αυτές τις περιπτώσεις, η actual καμπίνα και το μεγάφωνο, παίζουν το ρόλο PA speaker, κατά μία έννοια. Άσχετα αν, επειδή καμμία δεν είναι FRFR, δίνουν το δικό τους χαρακτήρα. Πράγμα που, όπως και στην περίπτωσή σου, μπορεί να είναι και το ζητούμενο/επιθυμητό.

 

 

Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator

Βασίλη μου προσομοίωση υπάρχει ξεχωριστή για οτιδήποτε. Δεν είναι ένα πακέτο. Ο Cube 30X πχ έχει προσομοιώσεις ενισχυτών. Οχι καμπινών.

 

To FRFR, (Full Range Flat Response ή Full Range Frequency Response) είναι αλλο ένα ακρωνύμιο για να μιλάμε "επιστημονικά"...

Στην πραγματικότητα η φυσική δεν επιτρέπει σε ένα μεγάφωνο να καλύπτει όλο το ηχητικό φάσμα, πόσο μάλλον με πιστή απόκριση. Δες π.χ. την απόκριση ενός τυπικού Professional μεγαφώνου full range στο συνημμένο και σύγκρινε το με το προηγούμενο που ανέβασα που είναι "κιθαριστικό".

 

Αυτό επιτυγχάνεται σε συστήματα με περισσότερες μονάδες και στην καλύτερη των περιπτώσεων +/-3db (Reference studio monitors). Αλλά επειδή η πιστότητα είναι αντιστρόφως ανάλογη με την ένταση, στα μηχανήματα P.A. όπου η ένταση είναι σημαντική, δυστυχώς η πιστότητα χωλαίνει.  Συνήθως τα μεγάφωνα με μεγάλη ευαισθησία δεν είναι πιστά. Στα καλά Hi end και τα reference π.χ. η ευαισθησία κυμαίνεται στα 80κάτι db.  8)

 

Γι αυτό έχω καταλήξει πως τα πράγματα είναι απλά. Ακούω συνδυασμό ενισχυτή, καμπίνας και είτε μ' αρέσει είτε δεν μ' αρέσει σε συνδυασμό με την κιθάρα και το παίξιμο μου. Τα πολλά - πολλά τα βαρέθηκα. Ισως να φταίει και η ηλικία που πλησιάζω τον Μάραθον... ;D

beta_10.png.3b3a2c4c1fe4ef109aef63344c8b016e.png

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βασίλη μου προσομοίωση υπάρχει ξεχωριστή για οτιδήποτε. Δεν είναι ένα πακέτο. Ο Cube 30X πχ έχει προσομοιώσεις ενισχυτών. Οχι καμπινών.

 

Ξέρεις πόσο ισχυρογνώμων είμαι  :P αλλά στο συγκεκριμένο θα επιμείνω με στοιχεία.

 

ΦΥΣΙΚΑ και έχει εξομοιώσεις καμπινών ο 30X.

 

Εδώ είναι το manual του:

 

http://lib.roland.co.jp/support/en/manuals/res/1811039/CUBE-30X_e1.pdf

 

Αν δεν έχω κάνει λάθος και είναι αυτός, στην ενότητα για ενισχυτές μιλάει καθαρά για "stack", "4Χ10 combos" κλπ.

 

ΜΕΣΑ στον ήχο του "ενισχυτή" που ακούς λοιπόν, υπάρχει και ένα -πιθανότατα- φίλτρο, που εξομοιώνει την "standard" καμπίνα για το δεδομένο ενισχυτή. Είναι ενσωματωμένες λοιπόν οι καμπίνες.

 

To FRFR, (Full Range Flat Response ή Full Range Frequency Response) είναι αλλο ένα ακρωνύμιο για να μιλάμε "επιστημονικά"...

Στην πραγματικότητα η φυσική δεν επιτρέπει σε ένα μεγάφωνο να καλύπτει όλο το ηχητικό φάσμα, πόσο μάλλον με πιστή απόκριση. Δες π.χ. την απόκριση ενός τυπικού Professional μεγαφώνου full range στο συνημμένο και σύγκρινε το με το προηγούμενο που ανέβασα που είναι "κιθαριστικό".

 

Αυτό επιτυγχάνεται σε συστήματα με περισσότερες μονάδες και στην καλύτερη των περιπτώσεων +/-3db (Reference studio monitors). Αλλά επειδή η πιστότητα είναι αντιστρόφως ανάλογη με την ένταση, στα μηχανήματα P.A. όπου η ένταση είναι σημαντική, δυστυχώς η πιστότητα χωλαίνει.  Συνήθως τα μεγάφωνα με μεγάλη ευαισθησία δεν είναι πιστά. Στα καλά Hi end και τα reference π.χ. η ευαισθησία κυμαίνεται στα 80κάτι db.  8)

 

Σ'αυτό όχι απλά συμφωνώ 101% αλλά επαναλαμβάνω ότι πρέπει να μεταφερθούν αυτές οι πληροφορίες σε ένα άλλο θέμα "αναφοράς" ώστε να καταφεύγει κάποιος που αντιμετωπίζει απορίες.

 

Απλώς θα ήθελα να προσθέσω/επαναλάβω πως το FRFR (εντός ή εκτός εισαγωγικών, τελικά το αποτέλσμα μετράει) απέκτησε ένα περαιτέρω νόημα για την απόδοση σήματος από Digital Modelers, ακριβώς επειδή η τεχνολογία των τελευταίων στην απόδοση της "πλήρους" αλυσίδας έχει ανέβει: όταν πλέον χρησιμοποιούνται εξεζητημένα IRs ή dynamic convolution αλλά και εφφέ που τα συναντούσαμε μόνο σε ακριβά στούντιο παλιότερα, υπάρχουν κάποιοι που "απαιτούν" την "τέλεια" απόδοση αυτών σε live κατάσταση. Υπό κλίμακα τώρα, ανάλογες απαιτήσεις μπορεί να έχει και κάποιος πιο... "λαϊκός" τύπος  :P από το "ταπεινό" POD HD του.

 

Γι αυτό έχω καταλήξει πως τα πράγματα είναι απλά. Ακούω συνδυασμό ενισχυτή, καμπίνας και είτε μ' αρέσει είτε δεν μ' αρέσει σε συνδυασμό με την κιθάρα και το παίξιμο μου. Τα πολλά - πολλά τα βαρέθηκα. Ισως να φταίει και η ηλικία που πλησιάζω τον Μάραθον... ;D

 

Κι'αυτό φυσικά απόλυτα σεβαστό, αλλά θα πρόσεξες ότι δεν έκανα αρχικά λόγο περί οποιασδήποτε "ποιοτικής" βελτίωσης, μόνο επαύξησης της ισχύος για το live. Πιστεύω ότι μόνο με περαιτέρω ενισχυτική μονάδα (ή ισχυρότερο ενισχυτή, βλ. Cube 40?) θα μπορούσε με ασφάλεια να καλυφθεί αυτή η ανάγκη.

Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator

ΜΕΣΑ στον ήχο του "ενισχυτή" που ακούς λοιπόν, υπάρχει και ένα -πιθανότατα- φίλτρο, που εξομοιώνει την "standard" καμπίνα για το δεδομένο ενισχυτή. Είναι ενσωματωμένες λοιπόν οι καμπίνες.

 

Έχεις δίκιο εδώ. Σόρι που δεν το σκέφτηκα έτσι πριν αν και μου φαινόταν παράδοξο. :-X

 

Εδώ θα ήθελα να προσθέσω πως εγώ παίζω με έναν κόμπο τρανζιστοράτο με προσομοιώσεις στην προενίσχυση. Και έτσι θέλω να συνεχίσω να παίζω μέχρι νεωτέρας. Αν έμπαινα στη διαδικασία για το holy grail σίγουρα θα μιλάγαμε για ακριβή λάμπα με επιλογές ισχύος, κλπ. Οπότε ο 40αρης Cube μάλλον η πιό ελκυστική λύση μου φαίνεται αφού η σχέση τιμής προς απόδοση ξεπερνά κάθε προσδοκία.

 

Βέβαια μόνο να υποθέσω μπορώ πως θα παίζει τόσο πιό δυνατά (3db πχ) ώστε να καλύψει τις ανάγκες μου. Στο τεστ που έκανα για να παρω τον 30αρη, τον είχα βάλει δίπλα-δίπλα με τον Cube 60 από την παλαιότερη σειρά στο 10 και πέρα από τον ήχο που μου άρεσε (μάλλον το 10" μου άρεσε), η διαφορά στη στάθμη ήταν πολύ μικρή.

 

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου