Προς το περιεχόμενο

Ελληνική δισκογραφία: Συμπτώσεις ή αντιγραφές;


notlrac

Προτεινόμενες αναρτήσεις

A βέβαια... όσα δεν φτάνει η αλεπού, τα κάνει κρεμαστάρια. Ύλη νηπιαγωγείου. Πχ. εγώ δεν τα καταφέρνω να γράψω ένα διδακτορικό - κλοπυπέιστ, κι έτσι λέω ότι δεν θέλω να κάνω κάτι τέτοιο γιατί είμαι υπεράνω. Χελ γιεα. Ευτυχώς που τα καταφέρνουν άλλοι αξιοζήλευτοι... (πχ. http://www.spiegel.de/international/germany/two-scalps-in-one-day-germany-s-anti-plagiarism-activists-on-a-roll-a-762116.html κλπ.)

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 213
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Υ.Γ. Waterfall,  αναρρωτιέμαι αν είσαι αρκετά μεγάλος (ηλικιακά)...

2012_08_30_150045.png

 

...για να ξέρεις ότι τα ίδια ακριβώς λέγανε οι έλληνες μουσικοί (της πειναλέας φυλής) για το Βαγγέλη Παπαθανασίου; Ότι τις μελωδίες του "τις έγραφε άλλος", ότι "τις είχε κλέψει από το Λογαρίδη", ότι "είναι πολύ απλές, και εγώ τις γράφω άμα θέλω" κλπ. Ρώτα να μάθεις και μπορεί να σου κοπεί το γελάκι.

Η διαφορα ειναι οτι ο Παπαθανασιου γραφει μονος του τη μουσικη του, και το τι λενε αλλοι Ελληνες και ξενοι μουσικοι δεν εχει πλεον καμια σημασια. Αν ειχες εστω και την παραμικρη ιδεα γυρω απο την δισκογραφια Παπαθανασιου (official/unofficial) και αν επισης εκανες τον κοπο να ακουσεις δισκογραφιες αλλων Ελληνων μουσικων, συμπεριλαμβανομενου και του Λογαριδη, μαλλον εσενα θα σου κοβοταν το γελακι και η διαθεση να συγκρινεις μοναδικες περιπτωσεις μουσικων/συνθετων οπως ο Παπαθανασιου με καθε Φοιβο και καθε Λογαριδη.

Specs talks, M🐮🐮gs walks

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισης το ομαδικο ξεκατινιασμα εναντιον καποιου ΑΠΟΝΤΟΣ συναδελφου ,γιατι υποτιθεται οτι μουσικοι ειμαστε (λεμε τωρα.. ::)), δεν ειναι και η καλυτερη επιδειξη ηθικης,ανδρισμου,τιμιοτητας κτλ..

 

Αλλα βεβαια αυτα ειναι ψιλα γραμματα..... ::)

 

 

εκτος αν φυσικα εισαι ΚΑΤΙΝΑ οποτε ειναι απολυτως φυσικο

 

Τελος ας αναφερω οτι ο συγκεκριμενος συνθετης εχει γραψει εκτος των...ροκ και ποπ επιτυχιων του και ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΑ λαϊκα τραγουδια που το 99,999% των....Μπετοβεν εδω μεσα δεν θα μπορουσε να γραψει ουτε στο ..αγριοτερο ονειρο του.... ;D μπα που να τους εδινες το...μανουαλι,την πενα και τους παπυρους του ιδιου του Μπαχ.... ;D

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εκτος αν φυσικα εισαι ΚΑΤΙΝΑ οποτε ειναι απολυτως φυσικο

Μας έκανες τα μούτρα κρέας, φίλος.... ;D

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φιλικά, as always :).

 

Διαρκώς διευκρινίζω ότι αναφέρομαι σε επαγγελματική επιτυχία. Τα δύο μέλη στα οποία αναφέρθηκα (και για τα οποία γνωρίζω όσα απαιτούνται για να προκύψει αυτό το συμπέρασμα) είναι λιγότερο επιτυχημένα επαγγελματικά (ως μουσικοί τουλάχιστον, δεν ξέρω αν ασχολούνται με κάτι άλλο εκ' του παραλλήλου). Οπότε, δεν υπάρχει κανένα αυθαίρετο συμπέρασμα.

 

Τα "περί γραφής σε παρτιτούρα" αναφέρονται από τον pericles.

 

Το ότι αφαιρέθηκε από τον yameth, δεν καθαγιάζει τα κίνητρα αυτού που το έκανε. Αντιθέτως μάλιστα, η ιδέα ότι ο admin τον προστάτευσε του φάνηκε και λιγουλάκι αστεία (γελάκια γαρ), δηλώνοντας ότι παρ' όλα αυτά, θα πάει να "κράξει" στη συναυλία.

 

Η αναφορά σε άλλο παράλληλο thread, όπως και οι γενικεύσεις μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε ένα ποστ  - δεν απαγορεύονται. Αντίστοιχες γενικεύσεις έχουν γίνει και από άλλα μέλη, π.χ. τα δέκα τζιμινιέρ-μπους που θα πάνε να "κράξουν" δεν φαίνεται να προτίθενται να διαφοροποιήσουν ούτε ανάμεσα στους πολλούς τραγουδιστές, φαίνεται πως όλοι αξίζουν το κράξιμο.

 

Επίσης, φιλικά (και τεκμηριωμένα).

 

 

 

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν ειχες εστω και την παραμικρη ιδεα γυρω απο την δισκογραφια Παπαθανασιου (official/unofficial) και αν επισης εκανες τον κοπο να ακουσεις δισκογραφιες αλλων Ελληνων μουσικων, συμπεριλαμβανομενου και του Λογαριδη, μαλλον εσενα θα σου κοβοταν το γελακι και η διαθεση να συγκρινεις μοναδικες περιπτωσεις μουσικων/συνθετων οπως ο Παπαθανασιου με καθε Φοιβο και καθε Λογαριδη.

 

Τι να σου πω... την επόμενη φορά που θα τον δω, θα τον ρωτήσω αν μου λείπει κανένας δίσκος (αν και δεν πολυσκίζεται). Για άλλη μία φορά είσαι προσβλητικός και αγενής, αλλά τουλάχιστον μπες στο κόπο να διαβάσεις τι έγραψα πριν απαντήσεις. Δεν έκανα καμία σύγκριση σαν αυτή που αναφέρεις.

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα "περί γραφής σε παρτιτούρα" αναφέρονται από τον pericles.

merci, δεν το είχα προσέξει :).

Το ότι αφαιρέθηκε από τον yameth, δεν καθαγιάζει τα κίνητρα αυτού που του έκανε.

Σαφώς. αλλά το θέμα έκλεισε από τον admin. Εμείς γιατί να κράξουμε κι άλλο?

 

Η αναφορά σε άλλο παράλληλο thread, όπως και οι γενικεύσεις μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε ένα ποστ  - δεν απαγορεύονται.Αντίστοιχες γενικεύσεις έχουν γίνει και από άλλα μέλη

δεν είπα ότι απαγορεύονται (εαν απαγορεύondan θα τις είχαμε αφαιρέσει χειρουργικά :). Απλώς τονίζω ότι δεν βοηθούν την συζήτηση, και δεν αποτελούν τεκμήρια απόδειξης. Τέλος, γνωρίζω ότι μιλάμε επί κοινής λογικής βάσης μεταξύ μας, γιατί θεωρώ ότι όσες φορές η συζήτηση είναι συγκεντρωμένη και δεν αποπροσανατολίζεται, όλοι μαθαίνουμε από κάτι (π.χ. ότι κάποιος δεν ξέρει να γράφει σε παρτιτούρα :) ).

Τα δύο μέλη στα οποία αναφέρθηκα (και για τα οποία γνωρίζω όσα απαιτούνται για να προκύψει αυτό το συμπέρασμα) είναι λιγότερο επιτυχημένα επαγγελματικά (ως μουσικοί τουλάχιστον, δεν ξέρω αν ασχολούνται με κάτι άλλο εκ' του παραλλήλου). Οπότε, δεν υπάρχει κανένα αυθαίρετο συμπέρασμα.

Κι όμως, γι αυτό επιμένω στην συζήτηση: Πολύ απλά, ο κάθε 'τάδε', μπορεί να έχει 'γράψει επιτυχίες' αλλά σε κάποιους άλλους κύκλους  - π.χ. σύγχρονης, κλασσικής, ή άλλης μουσικής - (όπου επίσης 'παίζουν λεφτά' για να μην αφήνουμε παράγοντες έξω από την αξιολόγηση της επαγγελματικής επιτυχίας) δεν θα έπιανε τα λεφτά του. Άρα, αυτόματα περιορίζουμε/αλλάζουμε το πλαίσιο για να στέκει το 'είναι επιτυχημένος'. Με την ίδια λογική λοιπόν, που κάποιος μουσικός λέει για τον 'τάδε': βγάζει $$ σε αυτό που κάνει, αλλά στον δικό μου χώρο θα σκούπιζε απλώς τα πατώματα (μιλώ μεταφορικά, παρακαλώ να μην παρερμηνευτεί :) ), μπορεί να απαντήσει και ο ίδιος ο 'τάδε' για το έργο του άλλου μουσικού.  Άρα ποια είναι τα αντικειμενικά κριτήρια επαγγελματικής καταξίωσης?

 

Εαν με ρωτήσεις προσωπικά (μπορεί και σκασίλα σου :) ) η άποψή μου είναι ότι δίνω μεγαλύτερη βαρύτητα στην διαχρονικότητα του ενίοτε πονήματος, καθώς και στα επίπεδα ερμηνείας του από διαφορετικούς ανθρώπους ποικίλλων γούστων, μόρφωσης και υπόβαθρου. Π.χ., υπάρχουν και συνθέτες pop κομματιών που αρέσουν σε ένα τεράστιο μέρος του πληθυσμού, και όχι μόνο σε αυτούς που ακούνε μόνο pop (όπως π.χ. oι beatles). ε, δεν είναι τυχαίο αυτό :).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

moderation post: σβήστηκαν κάποια ποστ αγάπης :). Παρακαλώ σεβαστείτε αλλήλους, αλλά και τον χώρο που σας (μας) φιλοξενεί.

 

Merci,

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κι όμως, γι αυτό επιμένω στην συζήτηση: Πολύ απλά, ο κάθε 'τάδε', μπορεί να έχει 'γράψει επιτυχίες' αλλά σε κάποιους άλλους κύκλους  - π.χ. σύγχρονης, κλασσικής, ή άλλης μουσικής - (όπου επίσης 'παίζουν λεφτά' για να μην αφήνουμε παράγοντες έξω από την αξιολόγηση της επαγγελματικής επιτυχίας) δεν θα έπιανε τα λεφτά του.

 

Είμαι ενήμερος για το ύψος (ή το βάθος) της μουσικής καριέρας όλων των μελών με τα οποία ανταλλάσω απόψεις. Τώρα, σε μία άλλη πραγματικότητα, μπορεί και εγώ να έπαιζα ντέφι στους Pink Floyd, αλλά στον παρόντα χρόνο είμαι υποχρεωμένος να μιλώ έχοντας συναίσθηση της μουσικής μου ασημαντότητος.

 

Εαν με ρωτήσεις προσωπικά (μπορεί και σκασίλα σου :) ) η άποψή μου είναι ότι δίνω μεγαλύτερη βαρύτητα στην διαχρονικότητα του ενίοτε πονήματος, καθώς και στα επίπεδα ερμηνείας του από διαφορετικούς ανθρώπους ποικίλλων γούστων, μόρφωσης και υπόβαθρου. Π.χ., υπάρχουν και συνθέτες pop κομματιών που αρέσουν σε ένα τεράστιο μέρος του πληθυσμού, και όχι μόνο σε αυτούς που ακούνε μόνο pop (όπως π.χ. oι beatles). ε, δεν είναι τυχαίο αυτό :).

 

"Σκασίλα μου", ποτέ! Με ενδιαφέρει να διαβάσω όλες τις απόψεις αν κάποιον τον ενδιαφέρει αρκετά ώστε να τις γράψει. Και βέβαια, συμφωνώ μαζί σου απολύτως.

 

Αν εννοείς ότι ο Φοίβος δεν έχει αγγίξει αυτό το επίπεδο, επίσης συμφωνώ (κάπως αμήχανα όμως διότι όπως είπε και ο SF έχει γράψει και κανα-δυο λαϊκά τραγούδια πίστας), αλλά αυτά είναι λίγο δημοσιογραφικά τερτίπια. Έχει δημιουργήσει γύρω του ένα κοινό, και αυτό το κοινό καλείται να ικανοποιήσει, όχι τους φίλους του avant-garde μινιμαλισμού. Ας τον κρίνουν αυτοί, όχι αυτόκλητοι μάρτυρες σε μία δίκη προστασίας πνευματικών δικαιωμάτων που δεν έχει εγκριθεί από κανέναν και δεν έχει απολύτως καμία εγκυρότητα.

 

 

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Τελος ας αναφερω οτι ο συγκεκριμενος συνθετης εχει γραψει εκτος των...ροκ και ποπ επιτυχιων του και ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΑ λαϊκα τραγουδια

 

 

Επειδή με εκπλήσει το γεγονός, θα ήθελα, αν σου είναι εύκολο, να παραθέσεις κάποιους τίτλους.

----------

 

Εχω την γνώμη οτι ο συγκεκριμένος συνθέτης (αναμφίβολα) λόγω του φόρτου εργασίας του και των χρονικών πιέσεων, αρκείται σε απλές και γρήγορες συνθέσεις*. Μου θυμίζει την λογική του φαστ φουντ. Είναι γρήγορο, νόστιμο, χορταστικό αλλά καθόλου υγιεινό και δεν έχει χρησιμοποιηθεί για την κατασκευή του καθόλου "μεράκι". Συνεπώς, μοιάζει πολύ με του διπλανού. ;)

 

Κάτι τέτοιο πιστεύω, όχι μόνο για το συγκεκριμένο πρόσωπο, αλλά για το συγκεκριμένο είδος. Δεν έχει πάει την ελληνική εμπορική μουσική ούτε βήμα μπροστά, αντίθετα έχει κάνει πολλά βήματα πίσω...

 

Ελπίζω ο SF να έχει κάτι πραγματικά αξιόλογο να δείξει.

 

*Πριν χρόνια, τα ίδια πίστευα για τον Prince (δεν τίθεται θέμα σύγκρισης, απλά το αναφέρω) μέχρι που άκουσα μια συλλογή ενός bolgger με τελείως αντιεμπορικά κομμάτια του και ζαλίστηκα!! Είμαι πια φαν του!!

(δείτε  εδώ το blog ή ψάξτε "Prince - Bleeding Jazz")

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου