Προς το περιεχόμενο

Ελληνική δισκογραφία: Συμπτώσεις ή αντιγραφές;


notlrac

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderator

Εν πασει ομως περιπτωσει ΕΓΩ θα παω (αν ειμαι εδω )στην συναυλια με καμμια δεκαρια κολλητους για να κραξω ....θα πεσει πολυ γελιο  ;D....και μη φοβασαι και οι δεκα θα ειναι παιδια τζιμανια . ;D

 

Βρε... ατίθασο νιάτο  ;D που θέλεις να πας να κάνεις και τεντιμποϊσμούς  ;D

 

Και δεν έχεις και μαλλί για να στο κουρέψουν  ;D ;D ;D

 

Αυτή η ιστορία (των «συμπτώσεων») είναι τόσο χιλιοειπωμένη και χιλιογραμμένη από τα 90ς, που απορώ τις σας έπιασε τώρα :D

 

Δεν διαφωνώ σε κάποια που έγραψες νωρίτερα- τα ίδια ξέρω και εγώ από τα τότε- άλλα είναι τόσοοοοοοοοο παλιά ξινά σταφύλια, που who cares...  ;)   

all this has happened before and will happen again

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 213
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Δεν χρειάζονται αυτάρεσκες και πομπώδεις αναλύσεις υψηλού επιπέδου πάνω στο γνωστό ζήτημα (ένα προηγούμενο επεισόδιο: http://www.noiz.gr/index.php?topic=173592.5)... Το να είναι κάποιος μάγκας και πολύς στο κλοπυπέιστ / πλαγιαρισμό κάθε είδους δεν του δίνει ούτε δάφνες, ούτε τον κάνει αξιοζήλευτο και παράδειγμα προς μίμηση. Το "κάν'το κι εσύ αν μπορείς" αποκτά αξία μόνο όταν είναι στους στόχους κάποιου, και προσωπικά τέτοιους τους θεωρώ ανάξιους λόγου.

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το "κάν'το κι εσύ αν μπορείς" αποκτά αξία μόνο όταν είναι στους στόχους κάποιου, και προσωπικά τέτοιους τους θεωρώ ανάξιους λόγου.

 

Οι στόχοι που θέτει κάποιος είναι μέσα στα πλαίσια των ικανοτήτων του. Με άλλα λόγια, αν δεν το έχω το εμπορικό ταλέντο, δε θα θέσω στόχο να γίνω ζάπλουτος από τη μουσική.

Ενωμοτάρχης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όπως λέει και ένας φίλος, "έτερον εκάτερον το ένα, έτερον εκάτερον το άλλο" ;D

 

Θα ήταν τιμή μου να είμαι εγώ αυτός ο φίλος. Η εκατο-ετερότητα αποτελεί θεμέλιο λίθο της σκέψης μου.  ;D ;D ;D ;D

 

--------

 

Επί της ουσίας: είναι φανερό ότι κάποιοι, επηρρεασμένοι από προσωπικές γνωριμίες / φιλίες / μπυροποσίες κλπ, έχουν πρόβλημα να συμφωνήσουν με τα αυτονόητα, όπως (π.χ.) ότι δεν λοιδωρούμε έναν καταξιωμένο επαγγελματία που δεν είναι παρών για να απαντήσει (γκεμπελική μέθοδος όπως πρόσφατα σας θύμησαν), χωρίς στοιχεία. Ακόμη και το αυτονόητο πλέγμα αλληλεγγύης από μουσικό-προς-μουσικό φαίνεται να καταρρέει μπροστά στην αναγκαιότητα να μη θιγούν προσωπικότητες με λόγο μακρύτερο του μορίου τους.

 

Όλα αυτά, έχουν τα τιμήματά τους: θυμίζω ότι σε παράλληλο thread συζητιέται η πιθανότητα επαγγελματικής ενασχόλησης με τη μουσική, λες και το όλο ζήτημα θα είχε καμία σημασία αν δεν υπήρχαν ΚΑΙ καταξιωμένοι επαγγελματίες ανεξάρτητα από την καλλιτεχνική τους αξία. Και κάποιοι νεότεροι φίλοι, διαβάζουν και ελπίζουν να μάθουν κάτι.

 

Ας μάθουν λοιπόν το εξής: μη-εξίσου-επιτυχημένοι συνάδελφοι, θα τους λοιδωρούν ανώνυμα μέσω του διαδικτύου αν (ω μη γένοιτο) αξιωθούν να βγάλουν χρήματα με τη δουλειά τους, κατηγορώντας τους ότι "κλέβουν" μουσικές άλλων και ότι δεν γράφουν σε παρτιτούρα (τις κλεμμένες;) μελωδίες τους αλλά στο Finale.

 

Μαθήματα ζωής, όχι αστεία.

 

Υ.Γ. Waterfall,  αναρρωτιέμαι αν είσαι αρκετά μεγάλος (ηλικιακά) για να ξέρεις ότι τα ίδια ακριβώς λέγανε οι έλληνες μουσικοί (της πειναλέας φυλής) για το Βαγγέλη Παπαθανασίου; Ότι τις μελωδίες του "τις έγραφε άλλος", ότι "τις είχε κλέψει από το Λογαρίδη", ότι "είναι πολύ απλές, και εγώ τις γράφω άμα θέλω" κλπ. Ρώτα να μάθεις και μπορεί να σου κοπεί το γελάκι.

 

 

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Jazzjoker: Και αυτό ισχύει, εκτός κι αν λόγω αρχών το εμπορικό σου ταλέντο το χρησιμοποιήσεις για να πουλάς κάτι χωρίς ένα λούστρο κι επίφαση καλλιτεχνικής ευαισθησίας, γνησιότητας, ειλικρίνειας προθέσεων, αυθεντικότητας κλπ., ειδικά με αυτές χρησιμοποιούμενες ως όχημα προώθησης των πωλήσεών σου.

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Περίπου στο σημείο που αρχίζουν οι συγκρίσεις μεταξύ Φοίβου και Βαγγέλη τα πράγματα αποκτούν πραγματικό ενδιαφέρον.

ο χρόνος αρκετός 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα ήταν τιμή μου να είμαι εγώ αυτός ο φίλος. Η εκατο-ετερότητα αποτελεί θεμέλιο λίθο της σκέψης μου.  ;D ;D ;D ;D

και της δικής του ;D

Προσπερνώντας λοιπόν αυτό, γιατί είναι λιγάκι ad hominem,

--------

Επί της ουσίας: είναι φανερό ότι κάποιοι, επηρρεασμένοι από προσωπικές γνωριμίες / φιλίες / μπυροποσίες κλπ, έχουν πρόβλημα να συμφωνήσουν με τα αυτονόητα

αυτό, γιατί προσβάλλεις,

Ακόμη και το αυτονόητο πλέγμα αλληλεγγύης από μουσικό-προς-μουσικό φαίνεται να καταρρέει μπροστά στην αναγκαιότητα να μη θιγούν προσωπικότητες με λόγο μακρύτερο του μορίου τους.

και αυτό, γιατί

-βγάζεις αυθαίρετο συμπέρασμα (ότι όσοι κρίνουν τον Χ είναι λιγότερο επιτυχημένοι, βασιζόμενος αποκλειστικά στο κριτήριο 'πωλήσεις hits')

-γενικεύεις (δις) - επίσης δεν είδα να αναφέρεται η δυνατότητα ή μή γραφής σε παρτιτούρα

-αλλάζεις θέμα (το άλλο thread είναι ανοικτό για να γράψεις, ενώ το θέμα εδώ είναι η 'κλοπή' ιδεών, με αμφισβητούμενη την καταξίωση που επικαλείσαι),

Όλα αυτά, έχουν τα τιμήματά τους: θυμίζω ότι σε παράλληλο thread συζητιέται η πιθανότητα επαγγελματικής ενασχόλησης με τη μουσική, λες και το όλο ζήτημα θα είχε καμία σημασία αν δεν υπήρχαν ΚΑΙ καταξιωμένοι επαγγελματίες ανεξάρτητα από την καλλιτεχνική τους αξία.

Ας μάθουν λοιπόν το εξής: μη-εξίσου-επιτυχημένοι συνάδελφοι, θα τους λοιδωρούν ανώνυμα μέσω του διαδικτύου αν (ο μη γένοιτο) αξιωθούν να βγάλουν χρήματα με τη δουλειά τους, κατηγορώντας τους ότι "κλέβουν" μουσικές άλλων και ότι δεν γράφουν σε παρτιτούρα (τις κλεμμένες;) μελωδίες τους αλλά στο Finale.

θα ήθελα να σταθώ σε αυτό:

όπως (π.χ.) ότι δεν λοιδωρούμε έναν καταξιωμένο επαγγελματία που δεν είναι παρών για να απαντήσει (γκεμπελική μέθοδος όπως πρόσφατα σας θύμησαν), χωρίς στοιχεία. 

Επαναλαμβάνω: α. η καταξίωση δεν είναι αντικειμενικώς μετρήσιμη όταν μιλάμε για μουσική, και β. το όνομα του εν λόγω επαγγελματία αφαιρέθηκε έγκαιρα από τον yameth, ακριβώς για να μην πάει η συζήτηση προς 'γκεμπελικές μεθόδους' μεριά.

Φιλικά, as always :).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Περίπου στο σημείο που αρχίζουν οι συγκρίσεις μεταξύ Φοίβου και Βαγγέλη τα πράγματα αποκτούν πραγματικό ενδιαφέρον.

 

Δεν υπήρξαν τέτοιες συγκρίσεις.

Η σύγκριση έγινε ανάμεσα στην ευκολία εξαγωγής συμπερασμάτων που επιδεικνύεται από μουσικούς του 2012, σε σχέση με την ευκολία εξαγωγής συμπερασμάτων που επιδείκνυαν μουσικοί σε παλαιότερες εποχές. Πράγματι, είναι συγκρίσιμα μεγέθη.

 

@superfunk

Γράφω, γράφω, διορθώνω και μετά έρχεσαι και τα λες όλα με μία εικόνα. Άμα γίνεις σκηνοθέτης, θα σου γράφω τα σενάρια τζάμπα.

 

 

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου