Προς το περιεχόμενο

7/4 vs 7/8


G.K.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πέρα από τα όσα σωστά αναφέρονται εδω. Κάνω άλλη μια μπακαλίστικη παρέμβαση για να κατανοήσω καλύτερα τις διαφορές.

Καταλήξαμε στο οτι 7/4 εντελως διαφορετικά από 7/8 όχι μονο από την αίσθηση του beat που σου δίνουν αλλά και λόγω της διαφορετικής ομαδοποίησης η οποία λαμβάνει χώρα στα δύο αυτά μετρήματα.

 

Το ερώτημά μου όμως παραμένει. Εγώ πχ ο άσχετος έχω μια στιγμή έμπνευσης και γράφω (λέμε τώρα) κομμάτι στα 7/8 σε τέμπο 80.

 

Αν παίξω 7/4 σε τέμπο 160 δε θα έχω το ίδιο πράγμα?

 

Ομαδοποιηση υπάρχει και στα 7/4 και στα 7/8. Δες το παραπανω ποστ μου.

 

Αυτό που αλλάζει είναι ο τονισμος. Μετά υπάρχει και αυτό που λέει ο hwept, η οικονομία στη γραφή, αλλα αυτό γίνεται με μια μικρή υποχώρηση σχετικά με τους τονισμούς στην εκτέλεση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 35
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

 

Παίδες ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

 

Προσωπικά δεν δουλεύω χαρτί, γιατί δεν το έχω, αλλά κάνω sequencing (για μέρη τυμπάνων ως επί το πλείστον). Και επειδή στις ιδέες μου συχνά δουλεύω πειραγμένα μέτρα, ξεχωρίζω τέτοιες λεπτές διαφορές (όπως το 7/4 vs 7/8 που συζητάμε) δια της ατόπου, δηλαδή με βάσει τον ήχο του μετρονόμου του DAW μου. Ακούω δηλαδή πού βάζει ο μετρονόμος ισχυρά και πού ασθενή, και αν δεν αντιστοιχεί με αυτό που θέλω να παίξω, αλλάζω μέτρημα. Αν το μέτρημα με 6/4 π.χ. μου φαίνεται λάθος, δοκιμάζω 6/8 ή κάνω συνδυασμό 4/4 και 2/4 ή κάτι άλλο μέχρι να μου ακούγεται σωστός ο μετρονόμος. Μπακαλίστικο φυσικά από θεωρητική άποψη, και ίσως γραμμένο σε νότες να βγαίνει κάτι το τερατώδες, αλλά στο τέλος το drum part βγαίνει σωστό. Κάποια στιγμή βέβαια θα ήθελα να εμπλουτίσω τις γνώσεις μου...

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρα εν μερει απαντας μονος σου το ερωτημα σου.  Λογιστικα γινεται, αλλα βαζεις το μετρονομο σου σε ταχυτητα ασχετη και γραφεις με μη οικονομικες αξιες. πχ

 

το μηλο μου κοκκινο μπορει να ειδωθει και σαν 7/4 = 3/4 + 2/4 +2/4 με το μετρονομο στη διπλη ταχυτητα. Απλα θα γεμισεις την παρτιτουρα σου με δεκατα εκτα.

 

 

 

 

οχι δεν ειναι σωστο αυτο

 

το μηλο μου κοκκινο μπορει να γραφτει σε 7/4

αλλα να ξερεις οτι σε 7/4 ο παλμος ειναι στα τεταρτα αρα 2 μετρα 7/8 θα χωρεσουν σε ενα μετρο 7/4

ετσι θα εχεις ενα 7/8 μετρο που θα ξεκινα στο 1 και το αλλο(το 7/8)  που θα ξεκινα στο 2 ογδοο του 4 beat  ετσι οταν θα ερθεις παλι στο 1 του 7/4 μετρου 8α εχεις παιξει 2  7/8

8)

www.myspace.com/anagnostopoulosmanos

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

02:43 μπαινουν τα τυμπανα ακους ξεκαθαρα ενα 7/4 (4+3) αλλα ο παλμος παραμενει στα τεταρτα

03¨56 ακους την καλιμπα που παιζει κοντρα στα 7/4  2 μετρα 7/8

04¨05 μπαινει το μπασο που παιζει 7/4  (4+3) τα ακορντα αλλαζουν το ενα στο 4 το επομενο στα 3 τεταρτα προσεξε οτι η καλιμπα συνεχιζει να παιζει τα 7/8 +7/8

 

οι  Yellowjackets κερδισαν το Grammy με αυτο το δισκο !! ασχετο !!

 

www.myspace.com/anagnostopoulosmanos

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αφού βρήκατε τον αριθμητη εντάξει είστε ;) ο παρονομαστής συνήθως αλλάζει ανάλογα με το τι μας βολεύει στη σημειογραφία, όπως ειπώθηκε και παραπάνω.

 

 

Η διαφορα στα 7/4 και 7/8 ειναι στην αισθηση που αφηνουν. ενα κλασικο 7/8 ειναι ο καρσιλαμας (του-πα του-πα   του-πα-πα)

 

 

ο καρσιλαμάς είναι 2+2+2+3=9/8, αυτό που έχεις γράψει είναι ο λάζικος ή μαντηλάτος (π.χ. τα παλαμάκια)

"[...] the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt."

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

ο καρσιλαμάς είναι 2+2+2+3=9/8, αυτό που έχεις γράψει είναι ο λάζικος ή μαντηλάτος (π.χ. τα παλαμάκια)

+1 ;D

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Έτσι για να σας μπερδέψω, το γκρουπάρισμα είναι πάντα 3+2+2 και το ισχυρό είναι πάντα στο έ- (έ-να-και-δύ-ο-τρί-α), απλώς μπορεί το πρώτο μέτρο να είναι ελλιπές (να αρχίζει από το δυ- ή από το τρι-) ??? ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7/4 ειναι το κομματι

 

οπως και αυτο

 

το 7/8 κανει πιο μεγαλη αισθηση στους τονισμους

μπορει να τονιστει ανα 3-2-2,2-2-3 ή και 2-3-2 ογδοα

 

ενω το 7/4 τονιζεται συνηθως ανα 5-2,4-3 τεταρτα !

φυσικα οπως ειπαν και οι πιο πανω ειναι και πως θα το γραψει ο καθενας στο χαρτι

αλλα εγω προσωπικα θα το εγραφα σε 7/4

 

και ενα εξτρα παραδειγμα που ισως να σε βοηθησει ειναι το

 

το κομματια ειναι γραμμενο σε 8/8 τονισμενο ανα 3-3-2 ογδοα

αλλα καποιος μπορει και να το μεταφραση σε 4/4 (προσωπικα δεν θα το εκανα)

 

ελπιζω να βοηθησα !

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου