Προς το περιεχόμενο

drummer και σύνθεση


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Χαιρετω την παρεα του noiz.Θα ηθελα να θεσω ενα απλο ερωτημα στο forum.Ποια μπορει να ειναι η συνεισφορα του drummer σε ενα γκρουπ οσον αφορα την συνθεση η εστω την ενορχηστρωση ανεξαρτητως των θεωρητικων η αρμονικων γνωσεων του;Αληθεια εσεις (oi μη drummer) κατα ποσο ακουτε την γνωμη του drummer σε αυτα τα θεματα; :?: :?:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρώτα απ'ολα πιστεύω ότι "η μπάντα είναι τόσο καλή όσο ο ντράμμερ της" (αυτό ισχύει για ΟΛΑ τα είδη μουσικής).Ο ντράμμερ είναι η καρδιά κάθε καλού γκρούπ.Προσωπικά ακούω τη γνώμη όλων των μουσικών του συγκροτήματος άρα κα του ντράμμερ.Καλό είναι ο ντράμμερ να γνωρίζει έστω και τα βασικά κάποιου μελωδικού οργάνου (οι περισσοτεροι μεγάλοι ντράμμερ παίζουν και κάποιο άλλο όργανο).

ετσι κι αλλοιώς στο γκρούπ μου έχουμε δημοκρατία: OΛOΙ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΛΕΝΕ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ!! :lol:

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το "Roxanne" των Police ξεκίνησε από ένα drum pattern του Steward Copland γραμμένο σε κασσέτα, πάνω στο οποίο ο Sting "φόρεσε" στίχους και μουσική - πράγμα το οποίο το συνήθιζε η εν λόγω σκυλοπαρέα...

 

Η βασική συνεισφορά ενός ντράμερ στη μπάντα είναι να παίζει drums. Εννοώ ότι, εάν δεν το κάνει αυτό, εμμμ..., δεν είναι ο ντράμερ της μπάντας! :oops: Αυτό, βέβαια, είναι μάλλον ξεκαθαρισμένο, εγώ όμως το ξαναλέω!

 

Κατ' αρχήν στη σύνθεση μπορεί να συμμετέχει και η μητέρα του ή η γιαγιά του με μια καλή μελωδία - πόσο μάλλον ο ίδιος! Είναι μάλλον βλαξ (ή παμπόνηρος...) όποιος ακούσει μια καλή μελωδία και την αποσιωπήσει επειδή την έβγαλε ο ντράμερ.

 

Στην ενορχήστρωση τα πράγματα δε διαφέρουν πολύ. Οι μπάντες αποτελούν βασικά μουσικές παρέες και αν ποτέ πάψουν να είναι αυτό, αργά ή γρήγορα παρακμάζουν και σβήνουν. :cry: Έτσι, κατά κανόνα ενορχηστρώνουν από κοινού τις συνθέσεις που παίζουν. Αυτό που πρέπει να έχουν υπ' όψη τους είναι το μουσικό ύφος στο οποίο κινούνται. Και, όσο πιο συμπαγής και "μέσα" στο στυλ είναι μια ιδέα τόσο πιο εύκολα θα γίνει αποδεκτή μέσα στην ομάδα.

 

Στην πράξη, τίποτα από τα παραπάνω δεν είναι ανεξάρτητο των θεωρητικών η αρμονικών γνώσεων (ή/και της μουσικής εμπειρίας) οποιουδήποτε μέσα στη μπάντα.

P>Πρρουτ!</P>

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ακούω τις απόψεις του ντραμερ ή κρουστου εφοσον διαθέτει όλα τα

παραπάνω που πολυ σωστά έγραψε ο feather και εγω τα ίδια πιστευω και

αυτα οχι μόνο για τους ντραμερ αλλα για όλους τους μουσικους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1. να παιζει σωστα το μετρημα ωστε ολοι οι υπολοιποι που πατουν απανω του να μη χανονται - κοινως ειναι ο ζωντανος μετρονομος μιας μπαντας

 

Σωστά. Ο drummer είναι ο μαέστρος.

 

2. ειναι μαζι με τον μπασιστα οι βασικοι ενορχηστρωτες ενος κομματιου.

 

Κανένα σχόλιο :). Ένας drummer' date=' όχι. Ένας πολυ-μουσικός όπως εσύ, ναι. Αλλά, ο καθένας με τις εμπειρίες του.

 

3. ο ντραμερ υποχρεωτικα ξερει και τη μουσικη του οργανου του αλλα και αλλων οργανων.

 

Πάλι αναφέρεσαι σε ειδικές περιπτώσεις.

 

4. ο ντραμερ ποτε και εννοω ΠΟΤΕ!!! δεν ειναι φλυαρος μουσικα...δεν ειναι η frontline μιας μπαντας...ο ρολος αυτος ανηκει στοντραγουδιστη και στους κιθαριστες...

 

...αυτή είναι η γνώμη σου πάλι. Εγώ τα δέχομαι αυτά που λες. Γιατί όμως τα θεωρείς γενικούς κανόνες;

 

5. ως προς την ενορχηστρωση ειδικα η γνωμη του ντραμερ ΕΙΝΑΙ Η ΚΥΡΙΑ ΑΠΟΨΗ...

 

Ε, όχι! :) Μέχρι εδώ καλά πηγαίναμε. ¶λλο ενορχήστρωση, άλλο drumms, άλλο κιθάρα, άλλο φωνή. Αν τα κάνεις όλα, τότε έχεις κύρια γνώμη και για την κιθάρα και το μπάσο και όλα.

 

Εγώ το μόνο που πιστεύω είναι ότι ένα groovαριστό σχήμα θέλει rhythm section βαρβάτο...πάνω από 200 κιλά :) Αν τώρα παίζεις τίποτα πεθαμενατζίδικα, τι το ψάχνεις...

 

Γεράσιμος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην Ελλάδα γενικά ΔΥΣΚΟΛΑ θα βρείς groovaristo :lol: rhythm section.

Και αναφέρομαι βέβαια σε ΡΟΚ μουσική μια και και στα δικά μας μια χαρά τα καταφέρνουμε.

Λίγο οι ρίζες μας ,λίγο η έλειψη μελέτης (ειδικά για τους ντράμμερ που δύσκολα βρίσκουν χώρο να μελετήσουν παίζοντας σε σωστές στάθμες) και ενημέρωσης,λίγο οι διάφοροι "τζαζ" δάσκαλοι και το κακό έγινε.

Μου κάνει ΦΟΒΕΡΗ εντύπωση ότι από τους εκατοντάδες ντράμμερ που έχω δεί στα διάφορα σχήματα με τα οποία έχω δουλέψει τα τελευταία 15 χρόνια ενα ΕΛΑΧΙΣΤΟ ποσοστό ξέρει να ΚΑΘΕΤΑΙ σωστά και να ΣΤΗΝΕΙ σωστά το όργανο του!

Το τι χαμηλωμένο Hi-hat & ταμπούρο πέφτει (μιλάμε σχεδόν ΚΑΤΩ από το γόνατο!!) δεν λέγεται!Πώς να παίξει μετά ο άνθρωπος & πως να γκρουβάρει....

 

Οσον αφορά τις ενορχηστρώσεις πιστεύω ότι είναι καλό να αφήνονται σε αυτούς που έχουν το ταλέντο να τίς κάνουν,αν και τις περισσότερες φορές οι καλοί μουσικοί είναι και καλοί ενορχηστρωτές...

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σίγουρα είναι ιδανικό ο drummer να γνωρίζει θεωρία/αρμονία κτλ... για να καταλαβαίνει τι γίνεται στο κομμάτι... δεν είναι όμως ανάγκη να ξέρει να παίζει και άλλα όργανα. Αυτό που είναι αναγκαίο είναι να ξέρει π.χ. να πει στον κιθαρίστα "παίξε καλύτερα το τάδε ακκόρντο, και το leadάκι παίξ' το στην τάδε κλίμακα, γιατί έτσι όπως το έπαιξες δεν ακουγόταν καλά". Το αν ξέρει καν να κρατάει μια πένα δε νομίζω ότι έχει σημασία.

 

Όσο για το ποιος είναι φλύαρος και ποιος όχι έχει να κάνει με το είδος και το γούστο. Δεν μπορείς να πεις στον κρουστό μιας latin μπάντας να μην είναι φλύαρος... όπως δεν μπορείς να πεις στον κρουστό μιας trip-hop μπάντας να είναι φλύαρος...

 

my 2 cents

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ειδικη περιπτωση ειναι ο ντραμερ που ξερει μονο τυμπανα...

παντου στο κοσμο οι κρουστοι γενικα εχουν μια all around μουσικη παιδεια και γνωση

 

¶ρα δεν πρέπει να αναφέρεσαι μόνο στον drummer που θα έπρεπε να είναι all around μουσικός, αλλά και σε κάθε είδους μουσικό. Συμφωνώ εν μέρη, γιατί η άλλη αντίληψη λέει ότι τους σολίστες που έχουν δώσει τη ψυχή τους (και τη ζωή τους) στο όργανο τους (και μόνο) πρέπει να τους σέβεσαι και εγώ προσωπικά τους βγάζω το καπέλο.

 

Δεν υπάρχει κανόνας νομίζω. Και έχει να κάνει και με τι ανθρώπους συνεργάζεσαι.

 

Γεράσιμος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

γερασιμε συμφωνω απολυτα διοτι γνωση ρυθμικης αγωγης και καποιων κρουστων αποενα πχ κιθαριστα ειναι κεφαλαιο για αυτον

 

και με τον skatemporas συμφωνω οτι ολοι οι μουσικοι εχουν ενα οργανο που ειδικευονται αλλα πρεπει να ειναι all around μουσικοι. δεν εννοω να υπαρχει η τελεια γνωση σε ολα τα οργανα..κατι τετοιο θα θεωρειτο σπανιο ταλεντο πχ mike oldfield

 

χαιρομαι που κατα βαθος απο την αρχη συμφωνουσαμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πράγματι, interpaul, γι αυτό και μιλάμε για "όργανα", δηλαδή εργαλεία για την επίτευξη του στόχου. Και στόχος είναι η μουσική.

 

Vagoum, τι λες για όλα αυτά;

P>Πρρουτ!</P>

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου