Προς το περιεχόμενο

Στυλ κιθαριστών και οπτικές


SlapGas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

CROSSROADS - Guitar duel HD Subtitulado (full)  Ας  ριξω  παλι το επιπεδο της κουβεντας ...Η αιωνια μαχη μεταξυ καλου και κακου.Αρε Αμερικα.Σιγα μην μενανε οι κιθαρες απεξω .
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 37
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Ρε σεις τι κολλημα ειναι αυτο που εχετε με την ταχυτητα( η την ελλειψη αυτης)...μιλατε για συναισθηματα και για μουσικη εκφραση αλλα τελικα εκει που καταληγετε ειναι σε ενα στειρο..αυτο ειναι αργο..αυτο ειναι γρηγορο.

 

Αν οντως σας ενοιαζαν τα συναισθηματα θα επρεπε να ξερετε οτι το καθε συναισθημα(και δεν υπαρχει μονο ενα) για να βγει προς τα εξω θελει και την καταλληλη αντιμετωπιση...ενα γρηγορο πχ sequenced περασμα μιας κλιμακας προσφερει ενταση και αγωνια κατι που βεβαιως ειναι συναισθημα.Αν το αποκλεισεις απο το υπολοιπο σολο τοτε ναι ειναι ενα απλο γρηγορο περασμα αν ομως το συνδεσεις με τα υπολοιπα ισως ανακαλυψεις οτι σε παει καπου αλλου.....

 

Το προβλημα δεν ειναι στην ταχυτητα...αλλα στην επιδερμικη αντιμετωπιση...δειτε για παραδειγμα τους ορους που χρησιμοποιουνται..shredding...μιλαμε για καθαρα κομπλεξικο ορο δεν εχει σχεση με ειδος μουσικης(δεν υπαρχει κατι τετοιο) απλα περιγραφει καποιον που παιζει πολλες νοτες(δεν εξεταζει τι κανουν αυτες..το γρηγορο το απασχολει ;)) και μαλιστα γρηγορες νοτες με μπολικο distortion.O "shredder" fusionας πχ κανει τεχνη ο....μαλλιας "shredder" θορυβο.κτλ κτλ κτλ.

 

Παιζει αρπισματα ενας κλασικος κιθαριστας ειναι....τεχνη η υπερτατη μουσικη κτλ κτλ..παιζει αντιστοιχα αρπισματα ενας ηλεκτρικος με sweeping(και distortion βεβαιως βεβαιως) ειναι μονοτονα και μουσικα ακυρα.Αυτη ειναι η αληθεια... κολλαμε στους τυπους,στο οξυζενε μαλλι,στο distortion και οχι στην ουσια.

 

Απλα ενα σολο οπως ειχε πει καποιος...ειναι μια ιστορια μεσα σε μια αλλη ιστορια...για να εχει ουσια πρεπει να σε πηγαινει καπου να εχει μια αρχη μια μεση και ενα τελος οχι διαφορα ασυνδετα ριφακια κολλημενα το ενα με το αλλο...και μια καλη ιστορια εχει την εισαγωγη της,τις εντασεις τις...τα σημεια κλειδια....και ολα αυτα....δεν μπορουν να αποτυπωθουν με ενα τροπο....ουτε παιζοντας κλιμακες πανω κατω με την ταχυτητα του φωτος ουτε αραδιαζοντας stock blues ριφακια και bends δεξια και αριστερα.Χρειαζονται τα παντα στις σωστες ποσοτητες και δοσολογια.

 

Βεβαια οι περισσοτεροι κιθαριστες δεν καθονται να μπουν σε τετοια διαδικασια....σου λεει...τι ακουω εδω....πολλες νοτες μαζεμενες και παιγμενες γρηγορα? α οκ shredding,τι βλεπω κανει διαφορες γκριματσες κυοφορουσας εγκυου οταν παιζει? ε τοτε το νιωθει το παλικαρι ;D,τι εχουμε εδω? εχει superstrat και θελει να παιξει blues? που πα ρε καραμητρο κτλ κτλ κτλ...η λιστα συνεχιζει αιωνια..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από την πρώτη σελίδα του παρόντος thread είχα προβλέψει ότι είναι άσκοπο να δημιουργηθεί ένα debate τύπου shredders vs the rest of the world, γιατί, στην τελική, είναι θέμα επιλογών και προσωπικού γούστου. :-\

 

Δε θα είχε πιο πολύ ενδιαφέρον (λέω εγώ, τώρα  :P), αν η κάθε "πλευρα" (ή ο καθένας από εμάς, στην τελική  8) ) ανέλυε, πώς προσεγγίζει και περνάει στον ακροατή ένα "συναίσθημα" (χαρά, λύπη κτλ);

 

πχ ένας shredder, όταν παίζει σε ματζόρε κλίμακα και θέλει να δώσει ένα πιο μυστηριώδες/χαρούμενο feeling, τι κάνει;

Προσπαθεί να περάσει στο Λύδιο τρόπο;

Τονίζει κάποιες βαθμίδες της κλίμακας που, ήδη, κινείται;

 

Αντίστοιχα ένας πχ blues κιθαρίστας τί προτιμάει να κάνει, για να δώσει ένα λυπητερό τόνο;

Επικεντρώνεται στις blues notes της κλίμακάς του;

Προσπαθεί να αλλάξει το proggression (να κάνει μια ματζόρε συγχορδία μινόρε);

Επικεντρώνεται στα bends;

 

Με ποιο σκεπτικό γίνονται κάποιες, τέτοιου τύπου, κινήσεις;

 

Εγώ, προσωπικά, επειδή είμαι αρχάριος κιθαρίστας, όταν θέλω να αλλάξω ύφος στο παίξιμό μου, συνηθίζω πχ να παίζω μια 5η συγχορδία και να κινούμαι από ματζόρε (ή συγγενικούς τρόπους) σε μινόρε (ή συγγενικά) πατήματα ή να παίζω μια dominant 7η, που μου επιτρέπει να κινούμαι, σε  κάποια σημεία, από τη μινόρε πεντατονική στο μιξολύδιο (της ίδιας νότας, βεβαίως).

 

Εσείς;

Τι "κόλπα" χρησιμοποιείτε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Kαλώς σας βρήκα όλους.

Σε αυτό το πρώτο μου ποστ, θα πω την άποψή μου ως φαν του είδους metal/shreding.

Το πρόβλημα για εμένα εντοπίζεται στην οπτική γωνία που έχουν οι κιθαρίστες του είδους. Χωρίς να έχω αυτό το επίπεδο, καταλαβαίνω το εξής.

Σκοπός τους είναι να φτάσουν ή να ξεπεράσουν σε ταχύτητα και τεχνική τον Petrucci, Gus G., Satriani, Malmsteen Κοκ. Παραβλέπουν δύο σημαντικά πράγματα για εμένα.

1) Δεν μπορεί να γίνουμε όλοι μας Petrucci ή Satriani. Δεν γίνεται, πολύ απλά. Για αυτό είναι και τόσο σπουδαίοι κιθαρίστες οι συγκεκριμένοι που ανέφερα.

2) Ότι και οι συγκεκριμένοι καταξιωμένοι κιθαρίστες τοποθετούν τα σόλα τους στο πλαίσιο ένος κομματιού. Τα σόλα τους εξυπηρετούν το τραγούδι και όχι το αντίθετο. Έχω δει πολλά βίντεο κλιπ νέων παιδιών που έχουν ξοδέψει ώρες στην μελέτη τους και τα οποία δεν έχουν  συνειδητοποίησει αυτό το απλό πράγμα. Γράφουν ένα κομμάτι για να υπηρετήσει το σόλο και όχι το αντίθετο. Με πολύ απλά λόγια αυτό που θέλω να πω φαίνεται καθαρά σε αυτό :

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 μήνες αργότερα...

h ki8ara gia mena eine mono psixi..dld pezeis afto pou nio8eis..

kalos ki8aristas gia mena den eine aftos pou pezei grigora me kali texniki dld pezei ta so8ika tou alla aftos pou pezei me pa8os kai nio8ei tin ka8e nota pou pezei...yparxoun vevea kai polli ki8aristes oi opioi exoun apistefth texniki tin opoia omos tin xrisimopioun polli epilektikta sta komatia tous

zappin' is good....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΉΡΘΕ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΜΕΤΑΝΟΕΙΤΕ , ημίθεος ο Τσακ Μπέρι που έμαθε 5 βασικά στο ΚΙΘ και θεότης ο ΚΙΘ ,τέλος ,όλα τα άλλα είναι άχρηστα ,άντε συγχωρώ και κανά εξαπτέρυγο του στυλ Μπάιαν ,Μικ Τέιλορ, Ρον Γουντ ,όλα τα άλλα ,είναι απλά οδοντόκρεμες για άπιστους σατανιστές . ΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ 666 σρέντινγκ ,τι είμαστε νιγηριανοί βιοπαλαιστές ? Λίγα και καλά  ;D ;D ;D

No one wants an alien

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΉΡΘΕ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΜΕΤΑΝΟΕΙΤΕ , ημίθεος ο Τσακ Μπέρι που έμαθε 5 βασικά στο ΚΙΘ και θεότης ο ΚΙΘ ,τέλος ,όλα τα άλλα είναι άχρηστα ,άντε συγχωρώ και κανά εξαπτέρυγο του στυλ Μπάιαν ,Μικ Τέιλορ, Ρον Γουντ ,όλα τα άλλα ,είναι απλά οδοντόκρεμες για άπιστους σατανιστές . ΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ 666 σρέντινγκ ,τι είμαστε νιγηριανοί βιοπαλαιστές ? Λίγα και καλά  ;D ;D ;D

Πεστα samy γιατι τα λέω και δεν με ακούνε.Εγω με το που ακούω καποιον να χρησιμοποιεί ορολογίες τύπου "παιζει με ψυχή/δεν εχει ψυχή,ο τονος είναι στα δαχτυλα δεν εχει σημασια το gear,οι σημερινοί κιθαριστες είναι ολοι γτπ/αταλαντοι οι παλιοι ηταν θεοι κτλ.".Αυτομάτως κόβω πέρα,οχι οτι απαραίτητα δεν ισχύουν καθόλου αλλα γιατι οι ανθρωποι που χρησιμοποιούν αυτές τις φράσεις ξέρω ήδη σε ποιά μεριά είναι και τι θα γίνει αμα αρχίσουμε την συζήτηση... ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα σόλα τους εξυπηρετούν το τραγούδι και όχι το αντίθετο. Έχω δει πολλά βίντεο κλιπ νέων παιδιών που έχουν ξοδέψει ώρες στην μελέτη τους και τα οποία δεν έχουν  συνειδητοποίησει αυτό το απλό πράγμα. Γράφουν ένα κομμάτι για να υπηρετήσει το σόλο και όχι το αντίθετο.

Βλ. Herman Li ;D ;D ;D

Lyrics: Wasted Time Between Solos!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου