Προς το περιεχόμενο

Επάγγελμα "Μουσικός"?


Προτεινόμενες αναρτήσεις

 

Η αρχική μου απορία ομως είναι πώς, κάποιος που παίρνει 6.500 μονάδες (δήλ γράφει κάτι παραπάνω από το όνομά του...), μπαίνει (και βγαίνει?) στο Πανεπιστήμιο..

 

απλό είναι...

 

1) Παρατείνεται για κάποια χρόνια η αύξηση του δείκτη ανεργίας

 

2) Δίνεται πνοή σε πολλές τοπικές κοινωνίες. Είναι κοινό μυστικό ότι στρατός και σχολές συντηρούν οικονομικά ολόκληρες πόλεις..

 

Συμφέρει πολλούς να εισάγονται πολλοί νέοι φοιτητές κάθε χρόνο. Από την άλλη, όλοι έχουν δικαίωμα στην μόρφωση και το σέβομαι απόλυτα... Γενικά είναι δύσκολο ζήτημα με πολλές πλευρές. Τώρα, για τα μουσικά πανεπιστήμιά μας, δεν έχω άποψη. Γενικά το θέτω..  ;) ;)

Όχι άλλα μινόρε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 49
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Συμφέρει πολλούς να εισάγονται πολλοί νέοι φοιτητές κάθε χρόνο.

Συμφωνώ σε αυτά που γράφεις...αλλά δεν συμφέρει τους γονείς. Εάν ξέρω το παιδί μου (που έγραψε για 5-6)...ελπίζω ότι το Πανεπιστήμιο, θα μας σώσει?

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εάν ξέρω το παιδί μου (που έγραψε για 5-6)...ελπίζω ότι το Πανεπιστήμιο, θα μας σώσει?

 

Όσο ζείς ελπίζεις, ακόμα κι αν το παιδί δεν τα παίρνει τα γράμματα (να το πω κομψά).

 

Το βασικό πρόβλημα εδώ είναι οτι οι εισακτέοι χαμηλού επιπέδου ρίχνουν αναγκαστικά και το επίπεδο των σπουδών. Κάποια στίγμή πρέπει να τελειώσουν και δεν συμφέρει κανένα να μένουν συνέχεια στα μαθήματα. Αυτό βέβαια εύκολα λύνεται αν ορισθεί (και τηρηθεί αυτή την φορά, έτσι για αλλαγή) ένα άνω όριο ετών φοίτησης. Αν δεν μπορείς να τελειώσεις, άντε στο σπιτάκι σου. Κοινώς, το πόσο δύσκολη είναι μια σχολή να ορίζεται αποκλειστικά και μόνο από το πρόγραμμα σπουδών και τις απαιτήσεις των εξετάσεων, όχι από πόσοι έχουν μείνει στο χ, ψ μάθημα.

 

Θα μου πείς, πότε σ' αυτήν την χώρα οι άνθρωποι έπαιρναν αυτό που τους αξίζει, τώρα θα ξεκινήσουμε; Επιστήμονες ντουβάρια.

Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από την άλλη, όλοι έχουν δικαίωμα στην μόρφωση και το σέβομαι απόλυτα... Γενικά είναι δύσκολο ζήτημα με πολλές πλευρές.

 

Δικαίωμα έχουν, ικανότητες δεν έχουν, πως να το κάνουμε. Εγώ π.χ. δεν μπορώ να καρφώσω στο μπάσκετ, τι σημαίνει αυτό, ότι πρέπει να κοντύνουν την μπασκέτα;

Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό βέβαια εύκολα λύνεται αν ορισθεί (και τηρηθεί αυτή την φορά, έτσι για αλλαγή) ένα άνω όριο ετών φοίτησης.

 

Έχει ήδη ακουστεί κάτι για ανώτατο όριο ετών φοίτησης καθώς και για θέσπιση διδάκτρων σε όσους ξεπερνούν κάποιο όριο.

 

Ωστόσο, το μέτρο της διάθεσης της κυβέρνησης να σπάσει αυγά στον καθημαγμένο χώρο της παιδείας φάνηκε ξεκάθαρα πριν λίγες εβδομάδες στο θέμα του νέου νομοσχεδίου που ψηφίστηκε για τα ΑΕΙ/ΤΕΙ. Η κατηφόρα θα συνεχιστεί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δικαίωμα έχουν, ικανότητες δεν έχουν, πως να το κάνουμε. Εγώ π.χ. δεν μπορώ να καρφώσω στο μπάσκετ, τι σημαίνει αυτό, ότι πρέπει να κοντύνουν την μπασκέτα;

 

Συμφωνώ απόλυτα !! Απλά, έτσι και αλλιώς είχε γίνει της μόδας, άνθρωποι χωρίς ικανότητες να γυρίζουν πίσω με 'αγορασμένα' πτυχία από το εξωτερικό... Οπότε πάλι το σύστημα έμπαζε... Δηλαδή, να στο θέσω αλλιώς, αν είναι από τους ανίκανους να έχουν πτυχία πανεπιστημίου μόνο οι πλούσιοι, ε τότε προτιμώ να έχουν όλοι... Όσο σκέφτομαι βέβαια με τι μόρια πέρασα εγώ (και είναι πολλοί φυσικά σαν εμένα) ε, όσο να 'ναι νιώθω λίγο λαλάκας..

 

ΥΓ. Μην αρχίσει η κουβέντα για την ποιότητα των ξένων πανεπιστημίων... Το έχουμε συζητήσει πολλές φορές.. Θυμάμαι φίλη του αδερφού μου, τραγική μαθήτρια που γύρισε γιατρός από Ρουμανία... Εννοείται ότι στα περισσότερα μαθήματα πλήρωνε για να περάσει..

Όχι άλλα μινόρε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θυμάμαι φίλη του αδερφού μου, τραγική μαθήτρια που γύρισε γιατρός από Ρουμανία...

"Στα δεκαοκτώ του φεύγει για σπουδές Ιατρικής στην Ρουμανία οι οποίες κράτησαν 6 χρόνια.  Το 1999 αποφοιτά από την Ιατρική και επιστρέφει στην Ελλάδα."

(απο το βιογραφικο του Γιωργου Τσαλικη....) pfeif.gif

Specs talks, M🐮🐮gs walks

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνώ απόλυτα !! Απλά, έτσι και αλλιώς είχε γίνει της μόδας, άνθρωποι χωρίς ικανότητες να γυρίζουν πίσω με 'αγορασμένα' πτυχία από το εξωτερικό... Οπότε πάλι το σύστημα έμπαζε...

 

Δεν είναι ακριβώς έτσι, η αγορά εργασίας ευτυχώς έχει κάποια γνώση του τι γίνεται με τα πτυχία γιαλαντζί και τα κολέγια της κωλάρας. Βέβαια δεν είναι και τελείως απόλυτο αυτό, αλλά τελείως ίσιωμα δεν καταλήγουν κι όλοι.

 

Έχω π.χ. φίλη που κάνει διδακτορικό my ass σε κολέγιο my ass δις με την μόνη δυνατή προοπτική να διδάξει στο ίδιο κολέγιο. Το ίδιο χαρτί δεν θα της προσέφερε παρόμοια θέση σε κανονικό ανώτατο εκπαιδευτικό ίδρυμα ούτε γι' αστείο.

 

Δηλαδή, να στο θέσω αλλιώς, αν είναι από τους ανίκανους να έχουν πτυχία πανεπιστημίου μόνο οι πλούσιοι, ε τότε προτιμώ να έχουν όλοι...

 

Προσωπικά, προτιμω να είναι λίγοι οι άχρηστοι πτυχιούχοι και ας είναι μόνο οι πλούσιοι. Δεν έχω ταξικές ανησυχίες  ;)

 

Ωστόσο, το μέτρο της διάθεσης της κυβέρνησης να σπάσει αυγά στον καθημαγμένο χώρο της παιδείας φάνηκε ξεκάθαρα πριν λίγες εβδομάδες στο θέμα του νέου νομοσχεδίου που ψηφίστηκε για τα ΑΕΙ/ΤΕΙ. Η κατηφόρα θα συνεχιστεί.

 

Αυτό ήταν κορυφαίο. Να αδειάζεις κάποιους άλλους, ΟΚ, αλλά να αδειάζεις τον εαυτό σου (αφού σχεδόν όλοι το ψήφισαν) είναι απίστευτο.

Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χαίρομαι που το ακούω, ειδικά από εσένα.

Η αρχική μου απορία ομως είναι πώς, κάποιος που παίρνει 6.500 μονάδες (δήλ γράφει κάτι παραπάνω από το όνομά του...), μπαίνει (και βγαίνει?) στο Πανεπιστήμιο..

 

Μιλάμε πάντα για ενα μουσικο πανεπιστήμιο έτσι? Μην το μπερδευουμε με την ιατρική που διαβασα παραπάνω κτλ.

 

Σε αυτές τις σχολές μπαίνεις δίνοντας 2 ειδικά μαθήματα.

 

Εγω λοιπόν εγραψα στις πανελλήνιες, 10...δηλαδή λίγο το όνομα και κανα 2 ερωτήσεις. Στα ειδικά μαθήματα όμως έγραψα 19...

 

Ε, όσο να πεις, ήμουν λίγο καταλληλότερος για μουσικολογία, από αυτον που έγραψε 25 στη φυσική, και ισα που έπιασε τη βάση στην αρμονία...

 

Γιατι μετά, στο τμήμα, αυτόν θα περιμένουμε να μαθει μουσική για να συνεχίσουμε, δε θα περιμένουν εμένα να μάθω αλγεβρα ;)

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε αυτές τις σχολές μπαίνεις δίνοντας 2 ειδικά μαθήματα.

 

Εγω λοιπόν εγραψα στις πανελλήνιες, 10...δηλαδή λίγο το όνομα και κανα 2 ερωτήσεις. Στα ειδικά μαθήματα όμως έγραψα 19...

Μαστα...τώρα γίνεται κατανοητότερο.  :D

Ποιό είναι το κάτω όριο όμως? Εσύ έγραψες 19 στα ειδικά, με...9, μήπως μπαίνεις πάλι?

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου