Προς το περιεχόμενο

Mic200 Tube VS Art Tube MP


reverbfun

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το δικό μου Μπλιάχρινγκερ πάντως είναι μια χαρά από πλευράς θορύβου (εκτός από μερικές φορές σε υψηλά gain), με βεβαιότητα λέω πως υπάρχει διαφορά όταν αλλάζεται η λάμπα, και επίσης πως δίνει κάτι από "λαμπάτο" ηχόχρωμα. Και δόξα τω Θεώ έχουν περάσει πολλά λαμπάτα μηχανήματα και προενισχυτές από τα χέρια μου, είτε full voltage είτε starved. Και τα δυο δεν είναι καθόλου άσχημα από ηχητικής πλευράς αλλά και θορύβου. Για να μην μιλάω μόνο για τις δικές μου εντυπώσεις:

http://www.soundonsound.com/sos/mar04/articles/behringermic100.htm

http://www.soundonsound.com/sos/feb05/articles/arttubemp.htm

http://www.soundonsound.com/sos/1995_articles/oct95/arttubemp.html

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 37
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Σε αυτό που λέει ο φίλος degdekis, πιστεύω πως και όλο και κάποιο ρόλο θα έπαιξε το προενισχυτάκι έστω και λίγο...π.χ μια χροιά δεν θα την έδωσε στο μικρόφωνο;;;;

Αναμφισβήτητα eq,comp και τα λοιπά έδωσαν το τελικό ''σχήμα'' αλλά αν η πρωτογενής πηγή ήταν τόσο κακή θα φαινόταν πιστεύω.

Απο εκεί και πέρα εξαρτάται από τις γνώσεις και την εμπειρία του ηχολήπτη!!!! ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το....μπλισχρίνκερ μπορεί όντως να είναι μια χαρά, δεν αντιλέγω, εξάλλου είμαι απο τους λίγους εδω μέσα που εκτιμάω τα καλούδια της συγκεκριμένης εταιρίας. Πολλά απο αυτά είναι best value for money. Μπορεί να το δοκιμάσω κάποια στιγμή και αυτό ...γιατί όχι? ;)

www.thedamnationproject.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σίγουρα η εταιρεία αυτή βγάζει και καλά πράγματα.... :)

Εξάλλου δεν είναι τυχαίο που κάποια προϊόντα της βρίσκονται στην πρώτη θέση των προτιμήσεων σε site όπως του thomann.

Απλά θεωρώ πως επειδή οι επαγγελματίες ηχολήπτες, έδωσαν αρκετά χρήματα για αγορά μηχανημάτων που θα τους έδιναν το καλύτερο αποτέλεσμα και γενικώς ''ψάχνονται'' στη δουλειά τους, είναι φυσικό να έχουν ενστάσεις για την ποιότητα τόσο φθηνών gadgets.

Ο φίλος digisilence, σωστά λέει πως ένα daw δίνει τα πάντα σήμερα.

Γνώμη μου είναι πως αν το κουτάκι που βάλεις στην αλυσίδα του ήχου δεν σου κάνει κακή δουλειά αλλά έστω λίιιιγο καλή ε, τότε δεν κερδίζεις κάτι;;;;Και μιλάω κυρίως για τους μη επαγγελματίες όπως εγώ που με τα λίγα χρήματα που προς το παρόν διαθέτουν, θα κάνουν δουλίτσα  ;) :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το....μπλισχρίνκερ μπορεί όντως να είναι μια χαρά, δεν αντιλέγω, εξάλλου είμαι απο τους λίγους εδω μέσα που εκτιμάω τα καλούδια της συγκεκριμένης εταιρίας. Πολλά απο αυτά είναι best value for money. Μπορεί να το δοκιμάσω κάποια στιγμή και αυτό ...γιατί όχι? ;)

Πάντως εγώ προτιμώ τα behringer από τα ART λόγω ποιότητας!(δεν κάνω πλάκα, το mp έχει πολύ κακής ποιότητας καλωδιοταινίες και κύκλωμα...).

Όπως όλες οι εταιρίες, έτσι και η behringer/bugera βγάζει πολύ καλά και value4money μηχανήματα αλλά βγάζει και πατάτες. Σε κάθε περίπτωση όμως δίνεις σχετικά λίγα χρήματα. Έτσι, αν το μετανιώσεις, το βάζεις στην άκρη και παίρνεις κάτι άλλο με τα ρέστα.

Όλες οι εταιρίες πλέον παράγουν parts ή και ολόκληρο το προϊόν στην Κίνα-Ινδονησία-Ταϊλάνδη-Μαλαισία κλπ και μάλιστα με κοινά standards & πιστοποιήσεις. Επειδή είμαι ηλεκτρονικός, έχω δει πολλές "πατάτες" προϊόντα, έλλειψη ποιότητας και σφάλματα σχεδίασης-παραγωγής τόσο σε ακριβά/premium προϊόντα όσο και σε φθηνά. Μερικές φορές, τα φθηνά επισκευάζονται κι εύκολα/οικονομικά κι επεκτείνεται σημαντικά η διάρκεια καλής λειτουργίας τους.

Όλα τα μηχανήματα έχουν δε αναλώσιμα parts που θέλουν συντήρηση κι αλλαγή κάποια στιγμή όπως ποτενσιόμετρα, ηλεκτρολυτικούς πυκνωτές, faders, connectors, αντιστάσεις ισχύος, ανεμιστήρες κλπ. Ακόμη και τα πιο high-end μηχανήματα εμφανίζουν προβλήματα λόγω των παραπάνω parts κάποια στιγμή.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Διαφορες θα ακουσεις, αλλα τιποτα που να μην μπορεις να κανεις με το daw σου.

 

από τη μία θα συμφωνήσω με τον αγαπητό digisilence για τις τεράστιες πια δυνατότητες της ψηφιακής επεξεργασίας στην σε δεύτερο χρόνο "ηχοδιαμόρφωση"... πριν κάνα χρόνο σε πρόσκληση-πρόκληση φίλου, μέσα σε λίγα λεπτά "εξομοίωσα" ένα ηχητικό φωνητικό δείγμα ηχογραφημένο στη μια περίπτωση με ένα φθηνιάρικο pre της samson με ένα πανομοιότυπο ηχογραφημένο στον eureka της presonus... στα επαρκώς αναλυτικά monitor της focal που ακολούθησε ένα συγκριτικό blind test, κανένας από τους 4 παριστάμενους δεν μπόρούσε να καταλάβει πλέον την διαφορά..

 

από την άλλη όμως χρησιμοποίησα ένα πανάκριβο Linear Phase EQ της Algorithmix σε συνδυασμό με κάποιο 24μπιτο impulse (που "ταίριαξε" ως βάση) και 30 χρόνια εμπειρίας ως ηχολήπτης αλλά και ακροατής reference ηλεκτρονικών και "ζωντανών" πηγών...

 

όπως αντιλαμβάνεστε τα παραπάνω δυστυχώς δεν μπορούν να αξιολογηθούν "αντικειμενικά" σε ποσοστώσεις συμμετοχής στο αποτέλεσμα αλλά και σε υπολογισμό πλήθους περιπτώσεων εφαρμογής... προσωπικά παραμένω συντηρητικός  στις προτάσεις μου σε αρχάριους, επισημαίνοντας πάντα την πεποίθησή μου ως προτροπή...

η ποιότητα του αρχικού σου track είναι αντιστρόφως ανάλογη με τον "κόπο" για την επίτευξη του επιθυμητού τελικού ηχητικού αποτελέσματος...

 

βέβαια το θέμα του κόστους είναι σοβαρό (ειδικά αυτή την εποχή) μεν, αλλά...

ευτυχώς η πρόοδος της τεχνολογίας λειτουργεί υπέρ μας κάθε δευτερόλεπτο που περνάει... η ψαλίδα του entry level ηχητικού εξοπλισμού με του hi end συνέχεια μικραίνει...και ο κανόνας "ότι πληρώνεις παίρνεις" δεν προδίδει ακόμα και τυχαίες επιλογές ειδικά στην φθηνή κατηγορία τιμής... πχ με μια χ κάρτα ήχου 200-300 ευρώ σε συνδυασμό με ένα χ mic 150-200 και ηχητικό "χαρακτήρα" που συμπλέει με το εκάστοτε θυμικό , δεν μπορώ να σκεφτώ πολλούς ερασιτέχνες που δεν θα ικανοποιηθούν αν τα αξιοποιήσουν πλήρως επενδύοντας χρόνο εξοικείωσης...

 

τώρα αν οι χρυσές τομές στις σχέσεις τιμή/απόδοση  (κυνηγώντας τα διαμαντάκια που κατά καιρούς κυκλοφορούν) σας αφορούν, καλώς... αλλά προσοχή τι ρωτάτε...

αν ζητήσετε πχ "monitor" για μια ευπρεπή μίξη και κάποιος σας συστήσει τα tascam και σεις μετά ανακαλύψετε ότι δεν έχουν "μπάσα" επειδή έχετε "μάθει" να ακούτε "αφύσικο" υποελεγχόμενο "σώμα" και όχι την "ελεγχόμενη νότα" σε περιβάλλον συχνοτικής ισορροπίας που αυτά σας προσφέρουν ιδανικά για την κατηγορία τιμής τους, ποιος θα φταίει...

 

για μένα το δίλημμα του αρχάριου πρέπει να είναι το αν θα υπηρετήσει έστω και ερασιτεχνικά ένα κόσμο με κάποιους κανόνες ή τον κόσμο της (απόλυτα θεμιτής φυσικά) προσωπικής του τέρψης έστω και μη political corect... και επειδή κατά τη γνώμη μου κατ ουσίαν οι περισσότεροι επιθυμούν τον δεύτερο, κινηθείτε και αγοράστε ελεύθερα ότι κάθεται στο αυτί σας και μη φοβάστε δεν πιάνεστε "κότσοι" ;D...

 

τέλος το σίγουρο είναι  ότι χωρίς να ακυρώνεται η πραγματική αξία του hi end hardware στις επαγγελματικές παραγωγές, προσφέρεται στην εποχή μας "πεδίον λαμπρό" για τον σοβαρό ερασιτέχνη ώστε να καταφέρει αξιοπρεπέστατα αποτελέσματα στο δωμάτιό του...

δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνώ με τον npap.

Με αφρομή αυτό που είπε για την προσομοίωση ήχου, θυμήθηκα μία δική μου περίπτωση όπου προσπαθούσα να πετύχω μία ψαλτική ηχογράφηση να ακουστεί όπως ενός άλλου ψάλτη ο οποίος διαθέτει πολύ πιο ακριβά μηχανήματα απο εμένα...π.χ λαμπάτο πυκνωτικό μικρόφωνο studio projects λαμπάτο pre φοκουράϊτ(αν την γράφω σωστά ;D) κλπ.

Όταν έβαλα να ακούσει κάποιος ηχολήπτης το δικό μου δείγμα και το δικό του, διαπίστωσε πως το δικό του ακουγόταν πιο χαμηλομεσαίο και μπουκωμένο απ'το δικό μου :o :o :o :o παρ'ότι βέβαια  η φωνή του δεν ήταν τέτοια(είναι λεπτή και πρίμα).

Εμείς οι αρχάριοι-ερασιτέχνες, πιστεύω πως έχουμε πιο πολύ το μεράκι της προσωπικής τέρψης όπως λέει ο npap. Και ω του παραδόξου θαύματος, βγαίνει αποτέλεσμα πολλές φορές και μάλιστα καλό ακόμα και με μέτρια μηχανήματα. Όχι όμως τέλειο γιατί μην ξεχνάμε πως παίζει ρόλο και ο εξοπλισμός αλλά και το να ξέρεις.....να πατάς τα κουμπάκια ;D :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εν τω μεταξύ μου γεννήθηκε η εξής απορία: Ο προενιχυτής πρέπει να συνδέεται με την κάρτα/κονσόλα κλπ, σε υποδοχή για xlr ή jack ή δεν παίζει ρόλο;;;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου