Προς το περιεχόμενο

Απ: Roger Waters - The Wall 2013


Προτεινόμενες αναρτήσεις

... καθηλωτική εμπειρία.

 

Προσωπικά δε θα χρησιμοποιούσα τον όρο καθηλωτικη εμπειρια.

Πολυ καλός ήχος, αλήθεια.

Εξαιρετικοί μουσικοί, βέβαια.

Ο παππούς φωναρα, ασφαλώς.

Αλλά... ξεπερασμένα και παλιομοδίτικα γραφικά. Οι μπυρες ζεστες. Αν βάλεις επιπλεον και το οτι δε γούσταρα ποτέ πολυ το the wall (όπως και πολλοί άλλοι φαντάζομαι) δεν μπορώ να πω οτι με καθηλωσε.

Καλη εμπειρια, αλλά την έχω ήδη ξεχάσει πλήρως...

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 310
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Αλλά... ξεπερασμένα και παλιομοδίτικα γραφικά. Οι μπυρες ζεστες. Αν βάλεις επιπλεον και το οτι δε γούσταρα ποτέ πολυ το the wall (όπως και πολλοί άλλοι φαντάζομαι) δεν μπορώ να πω οτι με καθηλωσε.

 

Είπαμε να κάνουμε κριτική.

Όχι να βγάλουμε τα απωθημένα μας.

Με βάζεις στον πειρασμό να σε ρωτήσω αν ακούς νέο κύμα (ξέρεις, Κουμιώτη και τέτοια)

 

:) :)

 

 

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ δεν πήγα στη συναυλία,όχι γιατί δεν ήμουν Αθήνα-θα μπορούσα να ζητήσω απ την εταιρία μου να με φέρει στο ΟΑΚΑ με το ελικόπτερο ίσα για το σώου- αλλά είχα φάει φασόλια το μεσημέρι και σκέφτηκα τους κακόμοιρους συνανθρώπους γύρω μου, καπνίζω κιόλας ...............οβίνδεο δεν τραβάω πάντως

 

No one wants an alien

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ δεν πήγα στη συναυλία,όχι γιατί δεν ήμουν Αθήνα-θα μπορούσα να ζητήσω απ την εταιρία μου να με φέρει στο ΟΑΚΑ με το ελικόπτερο ίσα για το σώου- αλλά είχα φάει φασόλια το μεσημέρι και σκέφτηκα τους κακόμοιρους συνανθρώπους γύρω μου, καπνίζω κιόλας ...............οβίνδεο δεν τραβάω πάντως

 

Εγώ πάλι δεν πήγα γιατί έμαθα ότι  ο samy είχε φάει φασόλια και νόμιζα ότι είχε εισιτήριο για την αρένα.... παιδιά εγώ είδα αρκετά αποσπάσματα από το youtube και μου φάνηκε αρκετά ωραίο σαν show.Σαν συναυλία δεν μπορώ να την κρίνω(εκ του ιντερνέτ) πολύ απλά διότι δεν ήταν . Επίσης ο γκίλμουρ σαν να μην έπαιζε πολύ ωραία από ότι άκουσα και ούτε τραγουδούσε όπως παλιά.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επίσης ο γκίλμουρ σαν να μην έπαιζε πολύ ωραία από ότι άκουσα και ούτε τραγουδούσε όπως παλιά.

Τι κοινο εχει ο Gilmour με τον INSECT? Και οι δυο δεν ηταν στη συναυλια. ;D

Specs talks, M🐮🐮gs walks

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άσε Insect, μπέρδεψε και τα λόγια του ο Gilmour. Τί είναι αυτό το πράγμα με τους Άγγλους ούτε lip-sync δεν ξέρουν να κάνουν καλά. Έλεος.

Άκου εκεί fuck the government. Πολύ ενοχλήθηκα κι εγώ. Δηλαδή, θέλω να πω, δεν είναι κάτι που ακούς από όλους όλη μέρα κι όλη νύχτα. Είμαι κι ευαίσθητος. Καλά που δεν έφαγα φασόλια δηλαδή.

 

 

ο χρόνος αρκετός 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Δεν πήγα τις προάλλες, αλλά είχα πάει το '11.

Δεν μπορώ να σχολιάσω επομένως τα πρακτικά - πέρα από το γνωστό θέμα της ακουστικής του ΟΑΚΑ αφού τοποθετήθηκε  του Καλατράβα το κάγκελο.

 

Σε σχέση με τα του lip sync, είναι γνωστό σε όσους παρακολουθούν ότι ο Waters εδώ και πάρα πολλά χρόνια τραγουδάει μόνο μερικά πολύ εύκολα σημεία και ότι κατά το μεγαλύτερο μέρος της συναυλίας η φωνή του βγαίνει "κονσέρβα".

Δεν έχω σκοπό να τον μειώσω γι' αυτό. Δεν είναι ο Νταλάρας αλλά αυτός που έγραψε το the Wall και τόσα άλλα. Πάντα όμως (ακόμα και νέος) είχε πρόβλημα με την φωνή στα live.

 

Σε σχέση με το "να γαμηθεί η κυβέρνηση" δεν είναι ένα ξεκάρφωτο βρισίδι. Ήταν και το '11 στο show. Προβάλλεται στο "mother" (ως απάντηση) αμέσως αφού ακουστεί (κονσέρβα  ;D) ο στίχος "Mother should I trust the government?".

Στην Αγγλόφωνη έκδοση του show, προβάλλεται "No fucking way" ενώ στα Ιταλικά το μεταφράζουν "col cazzo".

Πιο σωστή μετάφραση για το Ελληνικό θα ήταν:

"Να πάνε να γαμηθούν".

Αλλά εμείς το θέλουμε πιο συγκεκριμένο.  ;D

 

Βασικά, αν ήταν Έλληνας η απάντηση της μάνας του θα ήταν "Μην μπλέξεις παιδάκι μου με αυτά. Ζακέτα να πάρεις".

 

 

Στα του show, την άλλη φορά πήγα -καθώς ήμουν στην Αθήνα- περισσότερο για να "βγάλω την υποχρέωση". Να μην έχω να μετανιώνω που δεν πήγα δηλαδή. Πήγα στην κερκίδα χωρίς μεγάλες προσδοκίες, έφαγα πατατάκια και το διασκέδασα.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε σχέση με το "να γαμηθεί η κυβέρνηση" δεν είναι ένα ξεκάρφωτο βρισίδι. Ήταν και το '11 στο show. Προβάλλεται στο "mother" (ως απάντηση) αμέσως αφού ακουστεί (κονσέρβα  Grin) ο στίχος "Mother should I trust the government?".

Στην Αγγλόφωνη έκδοση του show, προβάλλεται "No fucking way" ενώ στα Ιταλικά το μεταφράζουν "col cazzo".

 

Μoνo καποιος με  γνωση της αγγλικης επιπεδου Τσιπρα.. ;D θα μεταφραζε  τo no fucking way σε να παει να μαμηθει η κυβερνηση... αρα ΔΕΝ ειπε ΠΟΤΕ κατι τετοιο ο Waters.

 

btw η σωστη μεταφραση στα ΕλληνικΩς ειναι ‘‘με την καμια μαμω το κερατο μου‘‘  ;D

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν σας έγραφα (στο νήμα περί "Καλλιτεχνικής Αξίας") ότι ο λαϊκός καλλιτέχνης είναι αναγκασμένος να κολακεύει το κοινό του για να έχει τη διαρκή έγκρισή του, και ότι αυτό δεν το λες δα και καλλιτεχνική πρόθεση, κάποιοι εθίγοντο. Να όμως που ισχύει απολύτως, εκτός αν νομίζετε ότι λαϊκοί καλλιτέχνες σε άλλες κατηγορίες εισοδημάτων έχουν αγνότερα κίνητρα.

 

Kάνω μια σκέψη.Περίπου σχετική.

Αυτή η ανάγκη έγκρισης από το κοινό έχει όνομα.Μάλλον λέγεται εμπορικότητα.Μην τρομάζουμε,δεν είναι κακό....

Εδώ όμως αρχίζει το μπέρδεμα.Η εμπορικότητα αποτυπώνεται στην πρόθεση του καλλιτέχνη ή στο αποτέλεσμα της δουλειάς του;Πολλά τα παραδείγματα όπου mainstream δουλειές πήγαν άπατες εμπορικά ενώ περίεργες και αντισυμβατικές σημείωσαν μεγάλη επιτυχία σε πωλήσεις.

Ακόμα όμως και στην περίπτωση που ένας "εναλλακτικός" καλλιτέχνης δεν σημειώσει μεγάλη εμπορική επιτυχία αλλά απλά μια κάποια επιτυχία,δηλ. θα αποκτήσει ένα α' κοινό...Όταν το μόνο που θα κάνει μετέπειτα είναι το να αναπαράγει το ίδιο ηχητικό αποτέλεσμα(άπειρα τα παραδείγματα,ειδικά στον ελληνικό χώρο) με απώτερο στόχο να "δέσει" αυτό το κοινό,πώς και κατά πόσο αυτός διαφέρει από έναν κοινά αποδεκτό εμπορικό καλλιτέχνη;

Mε λίγα λόγια,είναι π.χ. ο Ρέμος περισσότερο εμπορικός από τον Αλκίνοο και γιατί;

Δεν ξέρω αν με καταλαβαίνετε...

 

Θα διαβάσω με πολύ ενδιαφέρον τις όποιες απαντήσεις το βράδυ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου