Προς το περιεχόμενο

Oberheim new Two Voice Pro Synth


Προτεινόμενες αναρτήσεις

@Panosprog, υπαρχουν αλμπουμς που δεν θες να αλλαξεις κατι στον ηχο και αλλα που θες να αντικαταστησεις ή και να αφησεις απ'εξω καποιους ηχους, που τη δεδομενη στιγμη της ηχογραφησης του αλμπουμ μπορει να ηταν ιδανικοι αλλα με το περασμα των χρονων δεν σου κανουν πλεον τοσο "κλικ". Στα live οι Tangerine Dream, μια και τους ανεφερες, δεν παιζουν παντα τα εργα τους με τους ιδιους ακριβως ηχους που χρησιμοποιησαν στα αλμπουμς. Ο ιδιος ο Edgar Froese εχει ξαναηχογραφησει παρα πολλα κομματια απο τη δισκογραφια των Tangerine Dream με διαφορετικο ηχο, σε πολλα απο αυτα εχει κανει remix και προσθεση νεων ηχογραφησεων.

 

No Man's Land, Logos (Blue Part), Cinnamon Road, Phaedra, Desert Dream, Hyperborea και αλλα, ολοκληρα ή μερη αυτων εχουν ξαναηχογραφηθει με παρομοιους ή διαφορετικους ηχους απο την πρωτοτυπη ηχογραφηση. Τωρα το αν σε καποιον αρεσουν ή οχι οι νεες ηχογραφησεις με τους νεους ηχους ειναι μια αλλη ιστορια. Μερικες φορες ειναι και το τι εχει συνηθισει το αυτι μας να ακουει απο μια συγκεκριμενη ηχογραφηση, πολλες φορες η εκτελεση που ακουμε πρωτη ειναι και αυτη που μας αρεσει πιο πολυ λογω συνηθειας, και οταν ακουσουμε μετα το ιδιο κομματι με αλλο ηχο μας φαινεται "καπως".

 

Η παρακατω εκτελεση δηλαδη του Cloudburst Flight σε χαλαει, επειδη εχει διαφορετικους ηχους απο την στουντιο εκτελεση? Εμενα παντως καθολου.

 

Specs talks, M🐮🐮gs walks

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 69
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Φιλε Waterfall δεν νομιζω  πως το παραδειγμα που εδωσες ειναι και το ιδανικο.Προσπαθουν να μεινουν οσο το δυνατο(μεσα σε λογικα πλαισια παντα) πιστοι στους στουντιακους ηχους .Επισης δεν σου κανει εντυπωση οτι τα Memotron τα v/a οπως το acces η τα nord  χωρια τα vst ειναι εκει για καποιο λογο?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σιγουρα θα εχεις δει το παρακατω οταν ο Jarre βγηκε ξανα με τα αναλογικα ( με τους οποιους περιορισμους και προβληματα) τωρα συγκρινε ατμοσφαιρες και πες μου αν ειναι το ιδιο ;)  https://www.youtube.com/watch?v=su6MRe95FA8

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και νομίζω ότι θα συμφωνήσετε με την άποψη ότι η δημιουργική φαντασία απογειώνεται όταν υπάρχει τεχνικός περιορισμός. Όταν τα resources είναι unlimited απλά.... καταναλώνεις χρόνο προσπαθώντας να κατανοήσεις τα demo τους. Νομίζω ότι με ένα τετρακάναλο κασσετόφωνο, ένα κλασσικό αναλογικό (και ένα reverb ή έστω ένα echo) θα μπορούσα να κάνω κάτι με πολύ περισσότερο χαρακτήρα από το να πλαγκάρω ένα τέρας korg σε ένα pc....

 

Συμφωνώ. Είναι το λεγόμενο παράδοξο της επιλογής, όπου όσες περισσότερες επιλογές υπάρχουν τόσο περισσότερο χάνεται κανείς μέσα σε αυτές τις επιλογές, όχι δημιουργικά όμως.. αλλά περισσότερο με αυτό που είναι ευρύτερα γνωστό ως "πασάλειμμα". Ακριβώς επειδή είναι πάμπολες οι επιλογές, μπαίνει κανείς σε ένα διανοητικό mondus operandi να τις ελέγξει όλες, χωρίς να εμβαθύνει σε καμμία. Π.χ auditioning presets... 90000 presets σε διάφορα σύγχρονα workstations... Μόνο που ακούω τον αριθμό κουράζομαι... ;D Φυσικά δεν λέω ότι είναι θεμιτό να μην υπάρχουν επιλογές όπως και κατανοώ την ανάγκη κάποιων επαγγελματιών (και μη) να έχουν συγκεκριμένους ήχους έτοιμους και γρήγορα. Πλην όμως αυτοί οι άνθρωποι ξέρουν πάνω κάτω τι "λειτουργεί" καλά και τι όχι ενώ για κάποιους άλλους μπορεί να αποτελέσει εμπόδιο.

 

Το ίδιο συμβαίνει και με την ηχοσύνθεση.. π.χ. ένας από τους λόγους που η αφαιρετική σύνθεση είναι τόσο διαδεδομένη είναι ότι είναι (στη βασική της μορφή) εύκολα αντιληπτή σε σχέση με άλλες όπως π.χ. η φυσική μοντελοποίηση. Στο VL1, π.χ., η Yamaha φρόντισε επιμελώς (και είναι προς τιμή τους αυτό) είτε να αποκρύψει παραμέτρους των φυσικών μοντέλων που ήταν υλοποιημένα, είτε να μειώσει το εύρος των τιμών που θα μπορούσαν να πάρουν, έτσι ώστε είτε να υπάρχει αυτό που ονομάζεται "ακουστική βιωσιμότητα" (acoustic viability). Με αυτόν τον τρόπο "προστάτευσε" τρόπον τινά τους χρήστες του VL1 από ανώφελους ή και χρονοβόρους πειραματισμούς μιάς και δεν υπάρχει κανένας λόγος να έχουμε στόμια σαξόφωνου με διάμετρο 4 μέτρα.... ;D και ούτε είναι υποχρεωμένοι οι χρήστες να είναι ειδικοί στο physical modelling.

 

Γυρνώντας στην αφαιρετική σύνθεση, και δη συγκεκριμένα στην Moog και στο modular που είχε ξεκινήσει να παράγει την δεκαετία του 60... είναι ενδιαφέρον να ξέρει κανείς ότι οποτεδήποτε γινόταν επίδειξη των δυνατοτήτων του modular, ακολουθούσαν πολύ συγκεκριμένα βήματα για να δημιουργηθεί η βασική δομή VCO-VCF-VCA. Η συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων ήταν 2 ταλαντωτές, 1 φίλτρο, 2 περιβάλλουσες και τέλος. Έχοντας δείξει το συγκεκριμένο patch 200 φορές, κατάλαβαν και οι ίδιοι (και δη γαρ ο Bill Hemsath) ότι αυτό το βασικό patch έπρεπε να πάρει σάρκα και οστά αφαιρώντας όμως τα patch jacks έτσι ώστε να εξαλειφθεί η modular διάσταση και μαζί της η πιθανότητα κάποιας ηχητικής ..κουλαμάρας..  ;D κι έτσι γεννήθηκε το Minimoog.

 

Εταιρείες που δεν πρόσεξαν την ακουστική βιωσιμότητα (όπως π.χ. η Alesis με το Andromeda) δημιούργησαν θέμα στους επίδοξους αγοραστές που περίμεναν ότι θα γυρίσουν 3-4 κομβία και θα είναι πάντα μέσα στο ballpark των "καλών" ήχων, ή αν θέλετε του... idiot proof tweaking... ;D Του κάκου όμως... ;D φυσικά οι χρήστες έκραζαν γιατί δεν άκουγαν ούτε Moog, ούτε SCI, ούτε Oberheim ούτε άλλες γνώριμες vintage χροιές και φυσικά.. φταίει το Andromeda..  ;D Όμως δεν φταίει το Andromeda αλλά η Alesis πρωτίστως (με ένα menu τύπου Easy Mode/Expert Mode λυνόταν το θέμα) και οι χρήστες δευτερευόντως που δεν φρόντισαν να μάθουν τι γίνεται, παρόλο που γνώριζαν πάνω κάτω τι αγοράζουν.

 

Οπότε ναι.. η ύπαρξη άπειρων δυνατοτήτων δεν είναι πάντα ότι καλύτερο. Ακούγεται πολύ όμορφα βέβαια δε λέω...και τονώνει και και το ναρκισσιστικό μας εγώ να ξέρουμε ότι μπορούμε να συνθέσουμε τα πάντα... ;D αγνοώντας βέβαια τους κινδύνους που ελοχεύουν στην πορεία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φιλε Waterfall δεν νομιζω  πως το παραδειγμα που εδωσες ειναι και το ιδανικο.Προσπαθουν να μεινουν οσο το δυνατο(μεσα σε λογικα πλαισια παντα) πιστοι στους στουντιακους ηχους

Αν ηθελαν να μεινουν πιστοι στους στουντιακους ηχους θα το ειχαν κανει. Μερικα samplers με τους αναλογους ηχους και δεν θα επαιρνε και κανεις χαμπαρι. Αλλα δεν ηθελαν να κανουν αυτο, ηθελαν να παιξουν τα Χ κομματια τους ή μερος αυτων με διαφορετικους/νεους ηχους, τους οποιους προτιμουσαν περισσοτερο απο τους παλιοτερους. Τι να κανουμε τωρα?

 

Εσυ θελεις τωρα σωνει και καλα να σου πουμε οτι με τα παλια αναλογικα synths καποιος φτιαχνει "καλυτερη ατμοσφαιρα" ή και γω δεν ξερω τι. Υπαρχουν μερικοι παλιοι κλασσικοι αναλογικοι ηχοι που παρα πολλοι μουσικοι γουσταρουν ακομα να εχουν στο setup τους. Ε και? Υπαρχουν απειρως περισσοτεροι ψηφιακοι ηχοι που οι μουσικοι επισης θελουν να εχουν στο setup τους.

 

Επισης δεν σου κανει εντυπωση οτι τα Memotron τα v/a οπως το acces η τα nord  χωρια τα vst ειναι εκει για καποιο λογο?
Οχι δεν μου κανει καμια εντυπωση. Τι εντυπωση να μου κανει δηλαδη?

 

Σιγουρα θα εχεις δει το παρακατω οταν ο Jarre βγηκε ξανα με τα αναλογικα....τωρα συγκρινε ατμοσφαιρες και πες μου αν ειναι το ιδιο.

"Ιδιο" με τι βρε Πανο? Τι να συγκρινω? Οσο για το "οταν ο Jarre βγηκε ξανα με τα αναλογικα", ποτε σταματησε να εχει αναλογικα synths στα live του και "βγηκε ξανα με τα αναλογικα"? Απ'οτι θυμαμαι απο τα live που εχω δει κατα καιρους, η σκηνη του Jarre ειναι παντα τιγκα απο αναλογικα και ψηφιακα synths.

 

Edit: τωρα ειδα και το βιντεο του Jarre στο οποιο παιζει live μονο με αναλογικα, μετα την νεα ηχογραφηση του Oxygene και την κυκλοφορια του το 2007.

Ωραιος ο γεροντας. ;)

Specs talks, M🐮🐮gs walks

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οσο και να τον αγαπώ τον Jarre, οσο και να είναι η αιτία που ασχολήθηκα με τα συνθς, όσο και να γούσταρα στη συναυλία του πριν καποια χρονια, δε μπορώ να μην πω πως την περισσότερη ώρα μ@λ@κίζεται με μια τεχνολογία που δεν είναι πλέον εντυπωσιακή όπως τότε ;D

 

Νομίζω πως εξυπηρετεί πλεον μονο τη νοσταλγία και το ρομαντισμό μερικών, αλλα δεν το ξερει ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ελα, μην τον παιρνεις τον ανθρωπο απ'τα μουτρα. :P Καλος ειναι, αρκει να σταματησει να παιζει στα live του Theremin. Ενας μεθυσμενος μπορει να παιξει καλυτερα. Δεν αντεχεται λεμε οταν πιανει στα χερια του αυτο το οργανο... ;D

Specs talks, M🐮🐮gs walks

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμενα παντως τα Oberheim μου αρεσουν πιο πολυ απο τα Moog στον ηχο.

και απο πολυφωνικα το ΟΒΧ - ΟΒΧΑ - ΟΒ8 -XPANDER με ξετρελαινουν. ;D

(ακομα και το MATRIX1000!)

 

 

αλλα περι ορεξεως κολοκυθοπιτα.... δεν χρειαζεται να πεισω κανεναν διοτι η προτιμηση ειναι υποκειμενικη οσο δεν παει... (Αν πω μου αρεσουν βελουδινα pads προς brass αλλα με ωραιο αναλογικο φιλτρο δηλαδη...βγαινει νοημα??)

 

βεβαια πλεον ολα αυτα ειναι ακαδημαικες σηζητησεις.

ο αλγοριθμος ειναι απλος...

σου αρεσει το συνθ? εχεις τα λεφτα? παρτο.

δεν σου αρεσει... δεν πειραζει κρατα τα.

 

"Don't panic!" - Douglas Adams

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ελα, μην τον παιρνεις τον ανθρωπο απ'τα μουτρα. :P Καλος ειναι, αρκει να σταματησει να παιζει στα live του Theremin. Ενας μεθυσμενος μπορει να παιξει καλυτερα. Δεν αντεχεται λεμε οταν πιανει στα χερια του αυτο το οργανο... ;D

 

Αυτο ειναι ενα μερος αυτου που εννοουσα. Κανεις δεν ψαρώνει με το θερεμιν πλεον ρε μπαρμπα-Γιαννη ;D

 

Καλά σε ενα άλλο βίντεο έβγαλε και εκεινη τη μλκια το eowave ribbon και έπαιζε κάτι αηδίες.

 

Ρε Γιάνναρε, αν ήταν να δω κάποιον να ψάχνεται με μια βλακεία των 200€, το κάνω και μόνος μου ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου