Προς το περιεχόμενο

Oberheim new Two Voice Pro Synth


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Guru

Αν δεν λειτουργεις και σαν καταναλωτης, σε συντομο χρονικο διαστημα θα κοιμασαι στα παγκακια. Τι θα πει "Πληρώνουν για αυτό που τους κάνει γάντι στην δουλειά τους"? Εσενα αν ενα κατσαβιδι σου παει "γαντι" και δεν υπαρχει αλλο αναλογο που να σ'αρεσει, θα πληρωσεις 1000 ευρω για να το αποκτησεις? Ή θα πεις στον τυπο που στο πουλαει 1000 ευρω να το βαλει εκει που ξερει?

Εξαρτάται ποιός είσαι, τι ζητάς και πόσα πληρώνεις ή μάλλον πόσα μπορείς να πληρώσεις, αφού "εσύ" είσαι αυτός που ζητάς το διαφορετικό - προσωπικό - custom ή όπως αλλιώς θέλεις μπορείς να το ονομάσεις.

 

Ο Παπαθανασιου εκει γυρω στις αρχες των 80s ηθελε να αγορασει ενα Synclavier. Η τιμη του ξερεις ποσο ηταν, αγοραζες σπιτι με αυτα τα λεφτα. Ο Βαγγελης φυσικα και μπορουσε να αγορασει και ενα και δυο Synclavier, αλλα οταν τους ζητησε να του το παραδωσουν με ενα βαρυκεντρισμενο 88ρι πληκτρολογιο και οχι με το standard 61ρι synth πληκτρολογιο, το οποιο ηταν ξεχωριστο κομματι και οχι ενσωματωμενο με την κυρια μοναδα, του ειπαν οτι αυτο δεν γινεται και αν θελει 88ρι να παει να αγορασει ενα!

Για την Synclavier και για τον καιρό εκείνο γιατί όχι, το ακούω λογικό. Μην ξεχνάς πως πρέπει να έχει λόγους και ο κατασκευαστής για κάτι τέτοιο.

Αν και το πρόβλημα, μάλλον, ήταν πιό πολύ τεχνικό παρά οικονομικό, τότε.

Άλλωστε έχει ξανασυμβεί παρόμοιο story και με άλλο μουσικοσυνθέτη παγκόσμιου βεληνεκούς όπου η απάντηση ήταν περίπου εκεί τριγύρω.

Τέτοιου είδους customizations, συνήθως, γίνονται από third party άτομα "κεκλεισμένων των θυρών". Πρόσφατα υπήρξε παρόμοια σχεδόν περίπτωση, όπου πληροφοριακά και μόνο, κόστισε  σχεδόν το διπλάσιο της αρχικής αξίας (λιανικής) του οργάνου. Γνωρίζω και άλλες περιπτώσεις όπου κόστισαν ακόμα και τριπλάσια, εξαρτάται από τον βαθμό της "μεταμόρφωσης". Σημασία έχει ποιός είσαι, τι ακριβώς θέλεις (αν ξέρεις τι θέλεις) και πάνω απ´όλα αν μπορείς να πληρώσεις αυτό που ζητάς.

 

Καί στις δύο πιό πάνω περιπτώσεις η ουσία είναι μία.

Για να ζητάς κάτι τέτοιο, γνωρίζεις πάρα πολύ καλά γιατί το ζητάς ή αν θες, έχεις τους λόγους σου.

Το οικονομικό σε αυτές τις περιπτώσεις κατά >90% είναι μετά, για να μην σου πω πολύ μετά.

Η ουσία είναι η σωστή υλοποίηση της όποιας μετατροπής - προσαρμογής, αν και εφόσον είναι εφικτή από τεχνικής πλευράς.

 

Και ο Βαγγελης τα πηρε στο κρανιο γιατι "με τοσο υψηλή τιμη και δεν μπορουν να στειλουν ενα 88ρι πληκτρολογιο αντι του κανονικου και μου ζητανε να αγορασω ξεχωριστο 88ρι?" Ακυρωσε λοιπον την παραγγελια και Τελος. Υπαρχουν και ωραιοτατα Emulator...

Σαφώς και υπάρχουν. Δηλαδή αυτό με τα 61 πλήκτρα, τελικά δεν το πήρε;

 

Aς μαθουμε να μην τους αφηνουμε να μας πιανουν τον κwλo γιατι καλομαθαινουν. 3500€ ενα monosynth της Moog? Πολυ ωραια. O Dave Smith εχει αλλη γνωμη για τις τιμες των αναλογικων synths στην σημερινη εποχη. Πας και αγοραζεις το DSI Mopho keyboard στα 700€ και τελειωσες με τα monosynths. Περιττο να πω οτι ενα Mopho Keyboard θα κοστιζε κανα 2500ρι αν το εβγαζε η Moog, για να μην παμε στα πολυφωνικα Mopho x4, Prophet 08 & Prophet 12, εκει δεν τολμω να σκεφτω σε τι τιμη θα τα πουλαγαν αν ειχαν πανω το logo της Μοοg ή της Oberheim...

Διαφορετικά κατασκευάζει ο Α από τον Β από τον Γ όπως επίσεις διαφορετικά τους κοστίζει. Έχουν αποκλίσεις.

 

Υ.Γ.

Είμαστε εκτός θέματος. Τελικά έχει Midi το Oberheim.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 69
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Επί του πρακτέου συμφωνώ με τον Waterfall-K. Η αντίληψη ότι "θα φτιάξω κάτι αδιαφορώντας για τις οικονομικές δυνατότητες της πλειοψηφίας των ανθρώπων που δυνάμει θα το ήθελαν" ανήκει στη δεκαετία του 70 (και πιστέψτε με, κάτι ξέρω προερχόμενος από την φωτογραφική αγορά).

 

Όλες (χωρίς εξαίρεση) οι εταιρείες που είχαν τέτοιες αντιλήψεις έχουν κλείσει και αυτό (ανεξάρτητα από προσωπικές προτιμήσεις ή οικονομικές δυνατότητες) είναι πρόβλημα, διότι - σε τελική ανάλυση - μένει ακάλυπτος ο αγοραστής του προϊόντος, ο οποίος δεν ξέρει ούτε που να πάρει τηλέφωνο για να αναζητήσει τεχνική υποστήριξη.

 

Η έλλειψη τεχνικής υποστήριξης (ακόμη και αν "ξεπεράσουμε" το ότι είναι απαράδεκτη συνθήκη για οποιοδήποτε τεχνολογικό προϊόν) "τσούζει" ακόμη περισσότερο όταν έχεις δώσει 3 ή 5 χιλιάρικα, σωστά;

 

Η Oberheim, λανσάροντας κάτι τέτοιο σε περίοδο παγκόσμιας οικονομικής δυσπραγίας, δείχνει ακριβώς την προσκόλλησή της σε εμπορικές πρακτικές και νοοτροπίες της δεκαετίας του '70, και θα έπρεπε να μπορεί να εγγυηθεί την... ύπαρξή της για τουλάχιστον δέκα χρόνια, πριν αναλογιστούμε σοβαρά τη πιθανότητα να ενδιαφερθούμε.

 

Τέλος, επειδή κατά καιρούς έχω αγοράσει τέτοια πανάκριβα πράγματα (από φωτ. μηχανές έως υπολογιστές) σας διαβεβαιώνω ότι δεν οδήγησαν στο να γίνω μεγάλος και τρανός φωτογράφος π.χ.

 

Αυτά.

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επί του πρακτέου συμφωνώ με τον Waterfall-K. Η αντίληψη ότι "θα φτιάξω κάτι αδιαφορώντας για τις οικονομικές δυνατότητες της πλειοψηφίας των ανθρώπων που δυνάμει θα το ήθελαν" ανήκει στη δεκαετία του 70 (και πιστέψτε με, κάτι ξέρω προερχόμενος από την φωτογραφική αγορά).

 

Όλες (χωρίς εξαίρεση) οι εταιρείες που είχαν τέτοιες αντιλήψεις έχουν κλείσει...

 

Δεν ξέρω αν αναφέρεσαι μόνο στην κατηγορία των πλήκτρων αλλά στο χώρο της κιθάρας τέτοιες εταιρίες,με τρελό overprizing,όχι μόνο δεν έχουν κλείσει αλλά ζουν και βασιλεύουν(βλ.Gibson).

Kοιτάζοντας ανά καιρούς τους τιμοκαταλόγους τέτοιων εταιριών,συνέχεια γυροφέρνω στο μυαλό μου την απόλυτα πρακτική ερώτηση αν υπάρχει κιθάρα που δεν έχει διαμαντένια inlays και hardware από ανθρακονήματα και πρέπει να κοστίζει πάνω από...ας πούμε δυόμισυ-τρεις χιλιάδες ευρώ;Δεν ξέρω,ίσως κάποιος πιο ειδικός θα μπορούσε να δώσει μια απάντηση...

Σε άλλο thread,ok. :)

 

Υ.Γ.Xαίρομαι που επανήλθες. ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι σωστή η παρατήρησή σου Grey, και δείχνει ένα κενό στο σκεπτικό που παρουσίασα. Όντως, ξέχασα ότι κάποιες ελάχιστες εταιρείες που αποδείχτηκαν ευέλικτες στην εμπορική πολιτική τους, δεν έκλεισαν. Αυτή τη στιγμή, το φθηνότερο αντικείμενο που γράφει Gibson πάνω του, είναι απόλυτα προσιτό, και έσοδα από αυτή τη γραμμή προϊόντων καθιστούν εφικτή την ύπαρξη των ακριβών σειρών.

 

Αν η Oberheim είχε ένα όργανο σαν το Ultranova (π.χ.) τότε θα μπορούσε να ελπίζει ότι θα επιζήσει τα επόμενα χρόνια και ας έβγαζε και όργανα των 10.000 ευρώ. Δηλαδή, αν η Steinberg είχε μόνο το Nuendo, θα είχε κλείσει προ-πολλού, όπως άλλωστε κινδύνευσε να πάθει (όσο επέμενε σε τέτοιες στάσεις) και η Novation Waldorf.

 

Δες την Yamaha, που έχει "κάτι για τον καθένα", τι ωραία που το πάει το πράγμα. Η Roland και η Korg επίσης. Η Fender επίσης, έχει τον μισό πλανήτη να ρωτάει αν είναι "καλές" οι κιθάρες που φτιάχνονται στην Κίνα. Και παραμένει ζωντανή.

 

Εγώ θεωρώ την αγορά κάθε τεχνολογικού προϊόντος ως επένδυση με κάποιο χρονικό ορίζοντα. Για να δώσω 4 χιλιάρικα για ένα synthesizer, θα έπρεπε να μου το δίνουν μαζί με έντυπα για το maintenance, μία παρτίδα ανταλλακτικών και service manual, και ας τα χρεώνανε όλα αυτά ένα χιλιάρικο παραπάνω. Τότε, ναι, θα αρχίσω να το συζητώ.

 

Και βέβαια, ισχύει και το εξής: η πληθώρα μοντέλων (όπως π.χ. στη Yamaha) σημαίνει ότι πολλές από τις ακριβές τεχνολογίες της καταλήγουν να ενσωματωθούν ΚΑΙ στα μικρότερα/φθηνότερα μοντέλα, οπότε ο φτωχότερος καταναλωτής οφελείται εκ' των πραγμάτων.

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ θεωρώ την αγορά κάθε τεχνολογικού προϊόντος ως επένδυση με κάποιο χρονικό ορίζοντα.

 

Ίσως εδώ να βρίσκεται όλο το ζουμί.Θεωρείς πως ο αγοραστής ενός Moog ή ενός Andromeda ενδιαφέρεται τόσο πολύ για τις ενσωματωμένες υπερτεχνολογίες που κρύβει μέσα του;Δεν νομίζω.Δεκάρα δεν δίνει.Έχω την πεποίθηση ότι τέτοιοι χρήστες το προσεγγίζουν το αντικείμενο περισσότερο σαν μουσικό όργανο και ιδιαίτερης ηχητικής πηγής παρά σαν αποτέλεσμα μιας θεαματικής τεχνολογικής εξέλιξης κι ας κινδυνεύεω να θεωρηθώ ελιτίστας.Άλλο πράμα τα υπερεξελιγμένα σημερινά workstations (των επίσης 3000 ευρώ δες Kronos) και εντελώς διαφορετικής φιλοσοφίας, λογικής, νοοτροπίας και μουσικής αντίληψης οι χρήστες τους.Για σκέψου το λίγο.Άλλος επιζητά την τελευταία λέξη της τεχνολογίας και όλα τα τελευταία τεχνολογικά επιτεύγματα included (που τα βρίσκεις μόνο σε workstations) και άλλος ζητά ένα μπάσο που να τρίζουν οι τοίχοι.Να τρίζουν όμως ε;

Tέλος κάτι για την πολυσυζητημένη οικονομική πολιτική και για όσους κλαίγονται για τα ακριβά Moog -που στην τελική δεν θα τα αγόραζαν ποτέ ακόμα κι αν κόστιζαν 500 ευρώ-.Γιατί χάνουμε τον χρόνο μας κοιτώντας από την κλειδαρότρυπα μηχανήματα "που δεν μας αρέσουν" και δεν θα τα αγοράζαμε ποτέ μα ποτέ είτε γιατί είναι μονοφωνικά είτε γιατί δεν έχουν touch οθόνες και 256 φωνές;Γιατί τόσος πόνος και σπαραγμός;Tόσος πόνος πια για τις τσέπες των άλλων;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γεια σου nektarios. Δεν μπορώ να μιλήσω για άλλους, αλλά όσον αφορά εμένα δεν έχω ως κίνητρο για το γραπτό μου τον "πόνο για τις τσέπες των άλλων", ούτε εμπίπτω στην κατηγορία εκείνων που δε θα αγόραζαν το Oberheim επειδή δεν έχει touch panel (μπορείς να δεις σε άλλο τρέχον thread ότι ζητώ ακριβώς κάτι απλό και σωστό).

 

Δεν θα το αγόραζα, ας το πω "ωμά", διότι η Oberheim δε θα υπάρχει σε δύο χρόνια, ως εταιρεία ικανή να παρέχει υποστήριξη στα σημεία του πλανήτη που θέλει να πουλήσει το προϊόν της (αν υποθέσουμε ότι τώρα υπάρχει σαν τέτοια, βέβαια).

 

Αν έμενα δίπλα στον κο. Tom, ασφαλώς θα το αγόραζα διότι αυτό που βλέπω και αυτό που ακούω (έστω μέσα από το βίντεο) μου αρέσει πάρα πολύ, ακριβώς διότι και εγώ "μουσικός" είμαι και καταλαβαίνω την οπτική που παρουσιάζεις.

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το after sales support σαν αιτιολογία το αποδέχομαι και το κατανοώ πλήρως.Ναι τέτοιες εταιρείες υπάρχουν με αμφίβολο μέλλον.Δεν είναι όμως όλες έτσι, ας μην τις βάζουμε στο ίδιο καζάνι.Εμένα προσωπικά με συγκινεί σήμερα εταιρεία να κυκλοφορεί συνθετητή αναλογικό με μία και δύο φωνές.Όποιος επιθυμεί κάτι άλλο ΔΟΞΑ ΤΩ ΘΕΩ υπάρχουν πολλές εταιρείες που θα σου δώσουν και 256 και 1024 φωνές και λογιών λογιών μπιχλιμπίδια (ασχέτως αν τα λειτουργεί ή τα γνωρίζει το 1/3 των χρηστών αυτών).

Trolley για αυτό σου διατύπωσα το ερώτημα διότι είσαι και εσύ μουσικός και μπορείς να καταλάβεις και να αντιληφθείς όλες τις οπτικές του θέματος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή δε συμφωνούμε, δε σημαίνει ότι δεν ακούμε. Μαλλον πρεπει να συμβιβαστούμε με την ιδέα πως σε κάποιους αρέσουν τα moog περισσότερο απο τα blofeld, και όχι από άγνοια.

Tελικα οντως δεν ακους Neeq. Γιατι μετα απο ολα αυτα τα ποστ καταλαβες οτι η "μανουρα" γινεται επειδη μερικοι γουσταρουν πιο πολυ τα Moog απο τα Waldorf. Το προβλημα δεν ειναι τα γουστα του καθενα απο μας αλλα η τιμη ενος συγκεκριμενου προιοντος και κατα ποσο αξιζει οντως να εχει αυτη την τιμη.

 

Για την Synclavier και για τον καιρό εκείνο γιατί όχι, το ακούω λογικό. Μην ξεχνάς πως πρέπει να έχει λόγους και ο κατασκευαστής για κάτι τέτοιο.

H ολη ιστορια εγινε γιατι ενας κατασκευαστης που πουλαει ενα οργανο στα $200.000+ θα επρεπε αν μη τι αλλο να προνοησει και να εχει και μια version με 88ρι πληκτρολογιο, απο τη στιγμη μαλιστα που το πληκτρολογιο του Synclavier ηταν ξεχωριστο κομματι απο το mainframe του οργανου, κατι σαν controller δηλαδη, οποτε το να κατασκευαστει και μια 88-keys version δεν ηταν κατι δυσκολο.

 

Δηλαδή αυτό με τα 61 πλήκτρα, τελικά δεν το πήρε;
Απ'οτι ξερω, οχι. Ο Παπαθανασιου φαινεται να μη χρησιμοποιησε ποτε Synclavier ή Fairlight, σε αντιθεση με τα Emulators που τα ειχε σαν βασικο του sampler για παρα πολλα χρονια.

 

Διαφορετικά κατασκευάζει ο Α από τον Β από τον Γ όπως επίσεις διαφορετικά τους κοστίζει. Έχουν αποκλίσεις.
Ελα τωρα Μανωλη, ολοι ξερουμε ποσο κοστιζει ενα Moog. To Voyager δεν εχει κοστος παραγωγης πανω απο 500€, μη τρελαθουμε τωρα. Θες να το τραβηξουμε και να πουμε οτι το κοστος κατασκευης φτανει τα 1000€? Πραγμα απιθανο? Θες να το ξεφτιλισουμε εντελως και να βαλουμε κοστος παραγωγης 1500€? 2000€?? Και παλι, η τελικη του τιμη στα ραφια δεν θα ηταν 3400€. Θυμησου και στο καπακι οτι η Moog ανεβασε τις ηδη υψηλες τιμες της πριν 2 χρονια, με αποτελεσμα ενα Voyager να αλλαξει τιμη απο τα 2800€ στα 3400€! 600€ πανω σε μια νυχτα! Αν καποιος θεωρει τα παραπανω φυσιολογικα, τι να πω? Η επιστημη σηκωνει τα χερια ψηλα.

 

Η τεχνολογια ειναι τοσο φτηνη στις μερες μας οσο δεν παει. Η Moog ειναι μια μικρη Αμερικανικη εταιρεια που κατασκευαζει σχεδον χειροποιητα τα synths της. Το ιδιο ακριβως ειναι και κανει η εταιρεια του Dave Smith. Βλεπεις εσυ να πουλαει τα monosynths του στα 3400€? Ακομα και το "τερας" Prophet 12 το εχει στα 2700. Μηπως ο Smith ειναι ηλιθιος? Ή μηπως τα synths του ειναι κατωτερα κατασκευαστικα και τεχνολογικα? Το ακριβως αντιθετο συμβαινει! Η πλειοψηφια των synth του παταει κατω οποιοδηποτε Moog, ηχητικα και τεχνολογικα. Και μια και το "ηχητικα" ειναι και λιγο υποκειμενικο σαν ορος, μονο το "τεχνολογικα" να πιασει καποιος και να συγκρινει ψυχρα τα specs (κατι που θα επρεπε να κανουν ολοι και οχι να μιλανε αοριστα για "τον ηχο", "τα μπασα" και αλλες αστειοτητες) θα γελαει για ωρες.

 

 

Θεωρείς πως ο αγοραστής ενός Moog ή ενός Andromeda ενδιαφέρεται τόσο πολύ για τις ενσωματωμένες υπερτεχνολογίες που κρύβει μέσα του;

Καποιος που εχει εστω και μικρη σχεση με τα synths δεν θα εβαζε ποτε στην ιδια φραση (σαν ισαξια) ενα Moog και ενα Andromeda. Και καθομαστε και συνεχιζουμε να συζηταμε. Να σου θυμισω λοιπον οτι το Andromeda ηταν ενα 16φωνικο αναλογικο synth με πολυ μεγαλες δυνατοτητες στη συνθεση ηχου, με πανω απο 200 κουμπια και ποτενσιομετρα στο πανελ του, με 61ρι πληκτρολογιο, μεγαλο ribbon controller, μεγαλη οθονη και πληθος υποδοχων στο πισω μερος, και ολα αυτα με μια τιμη πωλησης πολυ χαμηλοτερη απο το basic monosynth που ακουει στο ονομα Voyager. Και μονο αυτο το παραδειγμα θα αρκουσε για να σταματησουν τα fanboys να προσπαθουν να μας πεισουν οτι η Moog δεν εχει overpriced synths.

 

Έχω την πεποίθηση ότι τέτοιοι χρήστες το προσεγγίζουν το αντικείμενο περισσότερο σαν μουσικό όργανο και ιδιαίτερης ηχητικής πηγής....
Ετσι ειναι. Οι χρηστες ενος Moog ειναι ανωτερα ατομα, με υψηλο IQ και αυξημενη ευαισθησια στον "πχιοτικο" ηχο, και το προσεγγιζουν περισσοτερο σαν μουσικο οργανο ιδιαιτερης ηχητικης πηγης. Ενω εμεις οι υπολοιποι πληκτραδες (το 90%+ δηλαδη που δεν δινουν δεκαρα για ενα Moog) προσεγγιζουμε τα synths μας σαν...χορτοκοπτικες μηχανες. ;D

Η αληθεια βεβαια ειναι οτι οι περισσοτεροι πληκτραδες προσεγγιζουν ενα Moog οπως και οποιοδηποτε αλλο synth, με μια ματια απαλλαγμενη απο καθε τυπου "αγιοποιηση" και χωρις τις παρωπιδες του φανατισμενου fanboy που βλεπει Moog ή αλλη αρχαιολογικη "λατερνα" και του σηκωνεται η τριχα.

 

Λυπουμαστε που δεν μας σηκωνεται η τριχα οταν βλεπουμε ή ακουμε Moog, ο κοσμος επαψε να το κανει αυτο ηδη απο τα μεσα των 70s, και προσωπικα απο τα μεσα των 80s. Λυπουμαστε επισης που δεν μπορουμε να κανουμε WOW! οταν βλεπουμε μια αντικα διπλα μας. Κραταμε το WOW! μας για κατι που πραγματικα το αξιζει, μια Lamborghini Gallardo για παραδειγμα. :-*

 

Άλλος επιζητά την τελευταία λέξη της τεχνολογίας και όλα τα τελευταία τεχνολογικά επιτεύγματα included (που τα βρίσκεις μόνο σε workstations) και άλλος ζητά ένα μπάσο που να τρίζουν οι τοίχοι.Να τρίζουν όμως ε;

Αυτοι που ζητανε "ένα μπάσο που να τρίζουν οι τοίχοι" ειναι το 1% των πληκτραδων και το 90% των DJ/"παραγωγων" και λοιπων ασχετων με τον κοσμο των synths. Η πλειοψηφια των μουσικων που παιζουν synths εχουν το "μπάσο που να τρίζουν οι τοίχοι" σαν τελευταιο κριτηριο ή δεν το εχουν καν σαν κριτηριο οταν ψαχνουν να αγορασουν ενα synth. Αυτη η ιστορια πια με το μπασο της Moog εχει καταντησει αηδια. Μια παραφορεμενη βλακεια που προβαλεται απο τους αδαεις σαν επιχειρημα της ανωτεροτητας της Moog. Να ξαναγραψω εδω οτι "μπάσο που να τρίζουν οι τοίχοι" μπορουν να βγαλουν σχεδον ολα (αν οχι ολα) τα synths.

 

Eχεις ακουσει ποτε "μπάσο που να τρίζουν οι τοίχοι" βγαλμενο απο ενα DX synth? Προφανως οχι, αφου συνεχιζεις να μιλας ακομα γι αυτο το αστειο επιχειρημα του μπασου της Moog. Φιλε μου, το μεγαλο προβλημα της Moog δεν ειναι τα (οντως πολυ καλα) μπασα της, αλλα οι πολυ φτωχες δυνατοτητες της sound engine της η οποια ειναι καρα-basic συμφωνα με τα σημερινα δεδομενα των synths και δεν μπορει να παραξει παρα μονο μια πολυ συγκεκριμενη και περιορισμενη γκαμα ηχων. Η αληθεια ειναι οτι ηδη απο τα μεσα/τελη των 70ς η sound engine των monosynths της Moog ηταν παρωχημενη.

 

Tέλος κάτι για την πολυσυζητημένη οικονομική πολιτική και για όσους κλαίγονται για τα ακριβά Moog -που στην τελική δεν θα τα αγόραζαν ποτέ ακόμα κι αν κόστιζαν 500 ευρώ-.Γιατί χάνουμε τον χρόνο μας κοιτώντας από την κλειδαρότρυπα μηχανήματα "που δεν μας αρέσουν" και δεν θα τα αγοράζαμε ποτέ μα ποτέ είτε γιατί είναι μονοφωνικά είτε γιατί δεν έχουν touch οθόνες και 256 φωνές;Γιατί τόσος πόνος και σπαραγμός;Tόσος πόνος πια για τις τσέπες των άλλων;

Κανενας πονος για τις τσεπες των αλλων, απλα επειδη οι περισσοτεροι απο μας που "κλαιγομαστε" για την οικονομικη πολιτικη της Moog δεν γεννηθηκαμε χτες και επειδη εχουν περασει απο τα χερια μας παρα πολλα synths, η πλειοψηφια των οποιων ηταν τεχνολογικα και ηχητικα κατι ετη φωτος πιο προηγμενα απο οποιοδηποτε Moog, μας κανει "ιδιαιτερο κλικ" οι εξωπραγματικες τιμες της συγκεκριμενης εταιρειας, παντα σε σχεση με το τι τελικα προσφερει σε αυτες τις τιμες.

 

Οσο για το εαν θα αγοραζαμε ή οχι ενα Moog στην τιμη των 500€, εγω θα αγοραζα ανετα ενα γιατι πιστευω οτι το ακριβοτερο μοντελο που εχει η εταιρεια αυτη τη στιγμη δεν θα επρεπε να πωλειται πανω απο 1000-1200€. Ενα Voyager δηλαδη στα 1000-1200€ θα ηταν μια χαρα, ασε δε που θα μας εβγαζε και απο τον κοπο να προσπαθουμε καθε φορα να αποδειξουμε τα αυτονοητα, τα οποια τελικα απ'οτι βλεπω δεν ειναι και τοσο αυτονοητα για μερικους.

 

Και βέβαια, ισχύει και το εξής: η πληθώρα μοντέλων (όπως π.χ. στη Yamaha) σημαίνει ότι πολλές από τις ακριβές τεχνολογίες της καταλήγουν να ενσωματωθούν ΚΑΙ στα μικρότερα/φθηνότερα μοντέλα...

Ακριβως. Παρε για παραδειγμα το τελευταιο synth της Yamaha που βγαινει στα ραφια σε μια εβδομαδα, το MOXF. Ειναι ενα Motif XF (η ναυαρχιδα της Yamaha) μειον το sampler μεσα σε διαφορετικο "σωμα". Και μονο απ'το γεγονος αυτο η Yamaha θα μπορουσε να κοστολογησει το νεο της synth ανετα στα 1500€+. Το synth ερχεται πακετο με μια ειδικη εκδοση του Cubase 7, ως γνωστον η Steinberg ανηκει στην Yamaha ηδη απο το 2004.

Η τελικη τιμη του παραπανω πακετου ειναι στα 990€. Και καπακι εχεις και μερικους που ακομα καθονται και ψαχνουν σοβαρα για το αν ενα Μinimoog των 3400€ και κατασκευης του 2013 ειναι overpriced ή οχι... ;D ;D

 

Καλημερα. 8)

Specs talks, M🐮🐮gs walks

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ελα τωρα Μανωλη, ολοι ξερουμε ποσο κοστιζει ενα Moog.

 

Δε νομίζω να ξέρεις. Αυτό είναι μία εικασία δική σου και τίποτε άλλο.

 

Η τεχνολογια ειναι τοσο φτηνη στις μερες μας οσο δεν παει.

 

Δε νομίζω.

 

Το ιδιο ακριβως ειναι και κανει η εταιρεια του Dave Smith. Βλεπεις εσυ να πουλαει τα monosynths του στα 3400€?

 

Άστοχο το επιχείρημα. Τελείως όμως. Ξαναδιάβασε αυτό που έγραψε ο Μανώλης. Επειδή οι εταιρείες είναι μικρές αυτό ΔΕΝ τις καθιστά αυτόματα και κατάλληλες για κάποιου είδους σύγκριση, τα κριτήρια της οποίας θα τα βάλουμε εμείς.

 

Ακομα και το "τερας" Prophet 12 το εχει στα 2700.

 

Δεν υπάρχει τίποτε απολύτως "τερατώδες" στο Prophet 12 ως προς τα τεχνικά του χαρακτηριστικά. Μην παθιάζεσαι με τεχνικά χαρακτηριστικά, γιατί αφενός εκτίθεσαι ως προς τις γνώσεις σου περί αυτών και αφετέρου αν θες τεχνικά χαρακτηριστικά (μπόλικα όμως), και αν νομίζεις ότι ο ήχος έχει ντε και καλά να κάνει με τα τεχνικά χαρακτηριστικά, τότε ψάξε αλλού.

 

Η πλειοψηφια των synth του παταει κατω οποιοδηποτε Moog, ηχητικα και τεχνολογικα. Και μια και το "ηχητικα" ειναι και λιγο υποκειμενικο σαν ορος, μονο το "τεχνολογικα" να πιασει καποιος και να συγκρινει ψυχρα τα specs (κατι που θα επρεπε να κανουν ολοι και οχι να μιλανε αοριστα για "τον ηχο", "τα μπασα" και αλλες αστειοτητες) θα γελαει για ωρες.

 

Πλιζ. Η μόνη αστειότητα στην ανωτέρω παράγραφο είναι η σύγκριση των specs και η εμμονή κάποιων (συμπεριλαμβανομένων και εσού) να νομίζουν ότι περισσότερα και καλύτερα specs συνεπάγονται καλύτερο ήχο. Λυπούμαι τα μάλλα, αλλά ουκ εν τω πολλώ τω ευ. Βάλτο καλά στο μυαλό σου αυτό. Το τί είναι αρεστό στον καθένα δεν είναι και τόσο υποκειμενικό όσο νομίζεις, υπάρχουν δεκάδες, εκατοντάδες στατιστικές μελέτες που αποδεικνύουν ότι δεν υπάρχει ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΗ συνάφεια μεταξύ specs και ποιότητας ήχου. Όταν λοιπόν, θα φέρεις εδώ συγκρίσιμα και ακαδημαϊκώς τεκμηριωμένα στοιχεία που να αποδεικνύουν την ανωτερώτητα κάποιων specs και να αιτιολογήσεις την γνώμη σου, τότε μπορώ να σε πάρω στα σοβαρά.

 

Καποιος που εχει εστω και μικρη σχεση με τα synths δεν θα εβαζε ποτε στην ιδια φραση (σαν ισαξια) ενα Moog και ενα Andromeda. Και καθομαστε και συνεχιζουμε να συζηταμε. Να σου θυμισω λοιπον οτι το Andromeda ηταν ενα 16φωνικο αναλογικο synth με πολυ μεγαλες δυνατοτητες στη συνθεση ηχου, με πανω απο 200 κουμπια και ποτενσιομετρα στο πανελ του, με 61ρι πληκτρολογιο, μεγαλο ribbon controller, μεγαλη οθονη και πληθος υποδοχων στο πισω μερος, και ολα αυτα με μια τιμη πωλησης πολυ χαμηλοτερη απο το basic monosynth που ακουει στο ονομα Voyager.

 

Ω ναι. Κι εγώ με την σειρά μου να σου θυμίσω ότι οι συγκρίσεις γίνονται επί ομοειδών οντοτήτων έτσι ώστε να βρεθούν ομοιότητες και διαφορές. Επίσης, ΞΑΝΑδιάβασε αυτό που έγραψε ο Μανώλης.

 

προσπαθουν να μας πεισουν οτι η Moog δεν εχει overpriced synths.

 

Ενδιαφέρουσα δε, θα ήταν και μία έρευνα με τo overpriced Yamaha MOX6... :) καθώς απορώ πως μία εταιρεία όπως η Yamaha τολμάει και το πουλάει 888 ευρώ, ενώ ρε Μανώλη, ας μην κρυβόμαστε, είναι φανερό ότι της κοστίζει... 115,48 ευρώ ΑΚΡΙΒΩΣ, υπολογίζοντας και τα φιλοδωρήματα των αχθοφόρων που κουβαλάν τα... άπειρα κουμπιά στο εργοστάσιο κατασκευής... ;D Επίσης ρε σύ Μανώλη, σαν να πήρε το μάτι μου κώδικα C++ (τον οποίο τον τζάλεψαν από τις freeware βιβλιοθήκες του CSound).. αλλά πως να το αποδείξω όμως...

 

Ο κοσμος επαψε να το κανει αυτο ηδη απο τα μεσα των 70s...

 

Don't flatter yourself. Δεν είσαι κόσμος. Ήταν απείρως ναρκισσιστικό αυτό που είπες.

 

Αυτοι που ζητανε "ένα μπάσο που να τρίζουν οι τοίχοι" ειναι το 1% των πληκτραδων και το 90% των DJ/"παραγωγων" και λοιπων ασχετων με τον κοσμο των synths.

 

Να μας πεις εσύ τότε ποιός είναι ο σχετικός και ΓΙΑΤΙ.

 

Αυτη η ιστορια πια με το μπασο της Moog εχει καταντησει αηδια. Μια παραφορεμενη βλακεια που προβαλεται απο τους αδαεις σαν επιχειρημα της ανωτεροτητας της Moog.

 

Μέσα σε αυτούς τους "αδαείς" γνωρίζω καθηγητές πανεπιστημίων, ακαδημαϊκούς και ηλεκτρονικούς που έχουν κάνει μελέτες και έχουν δημοσιεύσει papers για την όντως ανωτερότητα, όχι της Moog, αλλά των υλοποιήσεων της. Όταν λοιπόν εσύ, ως μη αδαής μπορέσεις με επιχειρήματα να αποτινάξεις αυτή την παραφορεμένη βλακεία τους και να τους καθοδηγήσεις έτσι ώστε να μπορέσουν οι καημένοι να δουν το φως το αληθινό, τότε μπορώ να σε πάρω στα σοβαρά. Ως τότε, μάλλον ο χαρακτηρισμός "αδαής" πάει αλλού.

 

...απλα επειδη οι περισσοτεροι απο μας που "κλαιγομαστε" για την οικονομικη πολιτικη της Moog δεν γεννηθηκαμε χτες και επειδη εχουν περασει απο τα χερια μας παρα πολλα synths, η πλειοψηφια των οποιων ηταν τεχνολογικα και ηχητικα κατι ετη φωτος πιο προηγμενα απο οποιοδηποτε Moog

 

Το επιχείρημα ότι "δεν γεννηθήκαμε χθες" είναι επιεικώς αστείο. Κανένας λογικός άνθρωπος δεν μετράει τις γνώσεις και την επιχειρηματολογία ενός συνομιλητή με βάση το πότε... γεννήθηκε. Και μάλλον είναι απορίας άξιο το γεγονός παρόλο που "δεν γεννήθηκες χθες" συνεχίζεις να εμμένεις σε εγωιστικές τοποθετήσεις, στερουμένων οποιοδήποτε επιχειρημάτων (ακαδημαϊκών ή μη - αφού θες ... specs) και απλά εκφυλίζεις τη συζήτηση.

 

Την καλημέρα μου. :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου