Προς το περιεχόμενο

David Byrne: 'The internet will suck all creative content out of the world'


RayDTutto

Προτεινόμενες αναρτήσεις

www.theguardian.com/music/2013/oct/11/david-byrne-internet-content-world

 

 

 

For perspective, Daft Punk's song of the summer, "Get Lucky", reached 104,760,000 Spotify streams by the end of August: the two Daft Punk guys stand to make somewhere around $13,000 each.

When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 365
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Ισορροπημένο άρθρο. Ελπίζω να καταλαβαίνει βέβαια κι ο κυρ Byrne ότι οι μέρες που πουλούσαν 20 € το cd και ήταν όλοι ευχαριστημένοι έχουν περάσει.

 

ο χρόνος αρκετός 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι αλλα πρεπει να καταλαβουμε και εμεις οτι αν συνεχισουν οι μουσικοι να μην αμοιβονται για τη δουλεια τους η μουσικη θα πεθανει ή θα γινει μια υποθεση για ερασιτεχνες με το αντιστοιχο αντικτυπο στην ποιοτητα.

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ισορροπημένο άρθρο. Ελπίζω να καταλαβαίνει βέβαια κι ο κυρ Byrne ότι οι μέρες που πουλούσαν 20 € το cd και ήταν όλοι ευχαριστημένοι έχουν περάσει.

 

Το ερώτημα είναι πόσα έπαιρνε ο καλλιτέχνης από το εν λόγω ποσό βέβαια...

When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι αλλα πρεπει να καταλαβουμε και εμεις οτι αν συνεχισουν οι μουσικοι να μην αμοιβονται για τη δουλεια τους η μουσικη θα πεθανει ή θα γινει μια υποθεση για ερασιτεχνες με το αντιστοιχο αντικτυπο στην ποιοτητα.

 

Φυσικά. Ο πραγματικός μουσικός θα κάνει και μια συναυλία όπως ακριβώς κάνει εδώ και δεκαετίες  ο David Byrne. Όπως επίσης κάνουν κι οι Mumford and Sons που φαίνεται ότι υπερασπίζονται το streaming. Εκεί αποδεικνύουν την αξία τους και χαλάλι και τα λεφτά που παίρνουν.

Φυσικά συναυλία δεν μπορεί να κάνει ο κάθε μπιτατζής κι ο κάθε ερασιτέχνης που καυλώνει για μουσική δημιουργία κάθε δεύτερο σαββατοκύριακο.

 

Το ερώτημα είναι πόσα έπαιρνε ο καλλιτέχνης από το εν λόγω ποσό βέβαια...

 

Μάλλον το μικρότερο ποσοστό.

Εκφράζω την προσωπική μου άποψη όταν λέω ότι η μουσική είναι σαν το παππαδιλίκη. Είναι δηλαδή περισσότερο κάλεσμα παρά επάγγελμα και όποιος αποφασίζει να το ακολουθήσει δεν το κάνει για τα εκατομμύρια.

Τώρα αν ο μουσικός αισθάνεται κάθε τόσο ότι άλλοι καρπώνονται τους κόπους της δουλειάς του. Ε, τί να πούμε; Welcome to the club.

 

 

ο χρόνος αρκετός 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μάλλον το μικρότερο ποσοστό.

Εκφράζω την προσωπική μου άποψη όταν λέω ότι η μουσική είναι σαν το παππαδιλίκη. Είναι δηλαδή περισσότερο κάλεσμα παρά επάγγελμα και όποιος αποφασίζει να το ακολουθήσει δεν το κάνει για τα εκατομμύρια.

Τώρα αν ο μουσικός αισθάνεται κάθε τόσο ότι άλλοι καρπώνονται τους κόπους της δουλειάς του. Ε, τί να πούμε; Welcome to the club.

 

+1000

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Εκφράζω την προσωπική μου άποψη όταν λέω ότι η μουσική είναι σαν το παππαδιλίκη. Είναι δηλαδή περισσότερο κάλεσμα παρά επάγγελμα και όποιος αποφασίζει να το ακολουθήσει δεν το κάνει για τα εκατομμύρια.

Τώρα αν ο μουσικός αισθάνεται κάθε τόσο ότι άλλοι καρπώνονται τους κόπους της δουλειάς του. Ε, τί να πούμε; Welcome to the club.

 

 

Στο παπαδιλικι βεβαια πληρωνεσαι και μαλιστα χωρις να κανεις τιποτα, να παραγεις τιποτα, ουτε να προσφερεις τιποτα παρα μονο δεισιδαιμονικες ελπιδες.....στην μουσικη υπαρχει παραγωγη εργου επομενως εκτος και αν ζουμε σε μια ουτοπια και δεν το χω καταλαβει η μουσική δεν αποτελει εξαιρεση.Παραγεις εργο?το εργο αυτο εχει ζητηση? πρεπει να πληρωθεις...τερμα.

 

Οσο για το ποιος ειναι πραγματικος ποιο ψευτικος,ποιος κανει μεγαλες συναυλιες ποιος οχι αυτα ειναι σε μεγαλο βαθμο και θεμα timing...γιατι αν ο Byrne πχ ηταν πιτσιρικας ανερχομενος  στην ΣΗΜΕΡΙΝΗ εποχη οι πιθανοτητες να μη ακουγοταν και να μην εκανε επιτυχια ΠΟΤΕ, θα ηταν συντριπτικες σε σχεση με το παρελθον ;).

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παραγεις εργο?το εργο αυτο εχει ζητηση? πρεπει να πληρωθεις...τερμα.

 

+1000000

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Xιλιοσυζητημένο αλλά πάντοτε καυτό θέμα με μεγάλα debates. Πράγματι, πρέπει να το δουν σαν μια μέθοδο που προσφέρει exposure (συγγνώμη για τα ενίοτε φτωχά ελληνικά μου - δεν μου αρέσει να πετάω εξυπνακίστικες αγγλικούρες). Και αυτή υπάρχει σοβαρή περίπτωση να ενισχύσει τα έσοδα αντί να τα μειώσει, μιας και οι σοβαροί μουσικόφιλοι θα προχωρήσουν σε αγορά μόνο κατόπιν δοκιμής. Πχ. http://arstechnica.com/tech-policy/2009/01/dutch-government-study-net-effect-of-p2p-use-is-positive/

 

Επίσης, η απώλεια εσόδων που ισχυρίζονται οι μεγαλοκαρχαρίες και οι ενώσεις τους (MPAA, RIAA κλπ) δεν εννοείται αλλά πρέπει να αποδεικνύεται με πολύ συγκεκριμένα επιχειρήματα και δεδομένα που να μπορούν να σταθούν σε δικαστήριο, κάτι που δεν γίνεται, και που αποτελεί μια από τις κύριες αιτίες που οι δίκες αυτές χάνονται (μια άλλη είναι ο υπερβάλλων ζήλος τους που φτάνει σε σημείο κατασκοπευτικού ελέγχου της πληροφορίας, και παραβίασης προσωπικού απορρήτου χρηστών με απαίτηση δεδομένων από τους internet service providers, που κι εκεί έχουν φάει τα μούτρα τους, πχ. με τις πρόσφατες περιώνυμες περιπτώσεις των SOPA, PIPA και ACTA που ναυάγησαν μετά από παγκόσμια κατακραυγή).

 

Για εμένα το "ζουμί" βρίσκεται κυρίως εδώ:

The labels also got equity; so they are now partners and shareholders in Spotify, which is valued at around $3bn. That income from equity, when and if the service goes public, does not have to be shared with the artists. It seems obvious that some people are making a lot of money on this deal, while the artists have been left with meagre scraps.

 

The major labels are happy, the consumer is happy and the CEOs of the web services are happy. All good, except no one is left to speak for those who actually make the stuff.

Όσο κι αν το νέο μοντέλο αυτό ωθεί τους καλλιτέχνες περισσότερο προς το performing, το licensing και την online διάθεση για τα κύρια έσοδά τους (αφού πια οι περισσότεροι παραδέχονται πως η παραδοσιακή, παλιομοδίτικη δισκογραφία είναι σχεδόν νεκρή), αυτό το σχόλιο συνοψίζει το κλασσικό στάτους αδικίας που ισχύει με διαφορετικές μορφές από την πρώτη στιγμή που τα studios γιγαντώθηκαν αρκετές δεκαετίες πριν.

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου